Strandpaviljoen Buiten

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Buiten

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

Popsie .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Afgelopen zondag met 1 hond, drie kinderen en 6 volwassenen bij 'Buiten' op het terras verjaardagen gevierd. Zaterdag jl. 5 high teas gereserveerd bij een zeer vriendelijke medewerker die al meteen gastvrijheid uitstraalt door de telefoon.
De volgende dag worden wij niet teleurgesteld, integendeel. Service met een glimlach, oftewel; je voelt je welkom bij Buiten waar de sfeer relaxed is en de high tea en overige gerechten (w.o. heerlijke tapas!) met zorg bereid zijn, dat zie én proef je: super smakelijk!
Dit is een no nonsense strandtent met (h)eerlijke gerechten obv verse ingrediënten, zo veel als mogelijk biologisch en geen loze beloften en bla bla op de website en/of de menukaart!
Dit is een adres waar je blij van wordt! De medewerkers van Buiten hebben het gewoon begrepen!
Lisanne A.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Aan de noordrand van Scheveningen, als je net de drukte voorbij bent, kom je bij deze gave strandtent. Wij kwamen van de andere kant aanwandelen, een flinke wandeling vanuit Meijendel, met een groep van 10 man, en hebben op het terras genoten van allerlei verschillende borrel-tapas. Stuk voor stuk heerlijk; lekker vers brood, spinazie-kaas kroketjes met Spaanse aioli, bio-bitterballen en veel meer. De prijzen voor bijvoorbeeld de drankjes zijn hier ook wat normaler dan verderop in Scheveningen (Tonic voor 2,70 ipv een paar tentjes verderop voor 3,90). En het zit er heerlijk, lekker zoals wij aan de grote tafel, óf op de loungebanken met zicht naar zee. Echt een aanrader om te doen.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Dat was me weer een feestje. Heerlijke mosselen, lekkere witte wijn en een biologische bediening.
Er was een feestje en toch ging alles naar wens.
Langsgaan!
ingriddavids .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijke schelvis gegeten. Mijn vriend had de biefstuk. Ook erg smakelijk. De bediening was wat wisselend. De man met de dreadlocks was erg goed. Het meisje vriendelijk, maar wat 'zweverig'
Jorrit G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Al jaren onze vaste plek aan het eind van het Zwarte Pad in Den Haag. Het eten is goed, de service vlot en de drankjes zijn lekker (de wijn biologisch!), kortom dit is echt een aanrader voor degene die iets 'off the beaten track' zoekt.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
We komen hier al een paar jaar en nog steeds is het mijn favoriete strandtent! Heerlijk eerlijk eten, biologisch maar ook vega en glutenvrij kan. De sfeer is er altijd zo goed, dat en het feit dat honden hier welkome gasten zijn maakt dat we hier zo graag komen. De kaart is al een tijdje hetzelfde en er zou wel weer eens een nieuw gerecht bij mogen, anderzijds alle gerechten zijn lekker dus wat valt er te klagen :-) we komen hier graag samen, met familie, buren cq vrienden. Bij Buiten genieten we altijd!
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Gisteren was ik uitgenodigd voor een etentje bij Buiten. We waren met een groepje van 7 plus 2 kinderen. Ondanks het slechte weer bleven we de reservering trouw en zaten we dus binnen. In 1 woord: Prima! Heerlijke borrelhapjes (grote keus), zoals je niet vaak ziet bij strandtenten. Ook de kaart was prima, gerechten zoals Zeebaarsfilet, Biefstuk en Mosselen vielen in de smaak. De bioburger was enigszins aangebrand; zonde. Bediening was relaxed en attent. Bonus voor de schone glazen (tijdje geleden op het strand..). We komen terug!
Loes F.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Natuurlijk kan je geen wonderen verwachten van een strandtent die nog in opbouw is.
gelukkig was de kok er wel om "mijn linzenpotje" te maken een gerecht waarvoor ik vorig jaar geregeld terugkwam.Lekker wijntje erbij .
Er was bovendien overheerlijke appeltaart en prima koffie toe.
Lang wachten was er niet bij en de bediening was vriendelijk maar niet opdringerig.
Ik hou erg van De Buiten om zijn informele sfeer, de vriendelijkheid en vooral het lekkere eten.
Een aanrader dus wat mij betreft.
De Buiten is voor mij geen eettent op het strand maar een ouderwets echte 'strandtent" !
R H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Al vaker bij buiten gegeten, maar de kwaliteit lijkt achteruit te gaan, hoewel het een hele drukke dag was (vuurwerkfestival Scheveningen). 1/2 uur gewacht op tafel, > 1 uur gewacht op het eten, om vervolgens een lauwe hamburger met van die dunne patatjes te krijgen. Vorig jaar was dat nog een lekkere warme burger met dikke frites. Service / decor prima.
Jacq_ .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Buiten, één van mijn favoriete strandtenten op Scheveningen. Vanwege de ligging als één van de laatste tenten aan het Zwarte Pad (redelijk) ver weg van het echt drukke toeristische gedoe. Buiten is gewoon 'relaxed', geen gedwongen sfeer.
Gerechten op de kaart zijn goed, gevarieerd en deels biologisch. Dat laatste spreekt mij met name aan. Ik ben geen rund- en varkensvleeseter, ik eet doorgaans alleen vis en kip (vanwege het magere aspect), maar bij Buiten maak ik een uitzondering. Ik eet graag de bioburger, die is altijd goed. Vooraf kies ik meestal voor het (bio)brood of de tapasschotel klein. Ook de tapas zijn heerlijk. 2 jaar terug heb ik er eens zakelijk gegeten (buffetvorm) en dit was ook prima in orde. Goed bbq-buffet, heerlijke toetjes.
Afgelopen zondag was de service niet zoals normaal (relatief snel), we hebben erg lang (>25 minuten) op het eerste drankje moeten wachten.
Verder is Buiten een aanrader voor mensen die van low-key houden, relaxte sfeer en lekker eten.
Fairtaster .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Met collega's een BBQ geboekt bij deze strandtent. Ontvangst was vriendelijk, bediening was gezellig en enthousiast. Het eten was op zich prima, maar het was zeker geen BBQ, we kregen alles kant en klaar aangeleverd. Dit is wel een aanrader in Scheveningen