Over restaurant Strandpaviljoen Bora Bora

Een relaxte zomerse sfeer

Een vrolijke strandclub die echt iets toevoegt aan een geweldige dag aan zee. Beachclub Bora Bora staat bekend om de persoonlijke service en een uitgebreide kaart voor ontbijt, lunch, diner en alles daaromheen. ’s Zomers nodigen ze regelmatige speciale gasten uit. Wat dacht je van een korte massage terwijl je bij de ondergaande zon van je cocktail geniet? Of een yogales op het strand? Hou de agenda in de gaten!

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Bora Bora

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Qua bediening en sfeer een aanrader! Goede wijntip! Helaas hadden we van het eten meer verwacht: soep veel teveel paddestoelen, teveel koriander, friet en burger te zout en in de viscurry was de vis onvindbaar. Voor ons geen herhaling!
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vanmiddag heb ik hier een late lunch genuttigd en ik had gekozen voor het maïsbrood met geitenkaas uit de oven met walnoten, rucola en vijgenchutney. Waanzinnig lekkere combinatie; om je vingers bij af te likken, letterlijk! En dat hangend op de bank met uitzicht op zee, wat wil een mens nog meer...
Mijn vriend had voor de lekkere trek de spinazie-kaas kroketjes gekozen en die waren ook weer in een mum van tijd op, want ze smaakten zeer goed.
Het personeel legde ons helemaal in de watten, want we kregen ook nog een plaid aangereikt waar we lekker knus onder konden zitten zodat we nog wat langer buiten konden blijven. Echt een toptent!
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Leuke sfeer, ongedwongen, vriendelijk , rustig personeel en lekker eten. Mooi, recht aan zee. Het eten is ongekunsteld en puur en van goede kwaliteit.
Pole V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Is een gezellige locatie. Personeel vriendelijk. Eten is heel goed, van de eerste tot laatste hap heet. Porties goed, zelfs veel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ella M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten ,SUPER. 1van de weinige plekken aan het strand waar je heerlijk zit, prachtig uitzicht en elkaar nog goed kan verstaan als je samen wat wilt praten zonder schreeuwerige muziek . We hebben genoten.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Leuke tent, goede bediening op een maandagavond en een erg goede daghap, tonijnsteak met pasta en zeekraal. Huiswijn is prima, jammer dat de viognier op was.
Marco1969 S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Leuke tent goeie sfeer Kom hier zeker terug
Met name de bediening was heel attent
Ook het weer zat gelukkig mee
Het eten kwam snel en het bier was goed koud !
Willemstenfert .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Pompoensoep, viscurry en de bio biefburger heerlijk. Voor ons waren de porties iets te groot, maar je blijft ervan eten. Gelukkig hadden we de auto bij de Scheveningse haven geparkeerd, zodat we het er een beetje vanaf konden lopen.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Mooie plek aan het Scheveningse strand. Vriendelijke bediening en een lekker menu. Schitterend uitzicht over zee met ondergaande zonnen een lekker toetje!
Veravanelteren .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk genoten! Op een mooie zomeravond zijn we gaan eten bij bora bora. We hadden een tafeltje met zeezicht, waardoor we de zonsondergang konden zien. De bediening was zeer vriendelijk, het eten prima en de omgeving maakte een mooie avond compleet!
Noradv .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De sfeer bij bora bora is heel fijn. We hebben genoten van ons eten bij een warm vuurtje, heerlijk! Helaas duurde het wel erg lang voordat we ons eten kregen terwijl de zaak nog niet eens half vol zat. Het bedieningspersoneel was heel vriendelijk en meedenkend. We hebben ondanks het lange wachten genoten.
Buismarten .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
E'en kok in de keuken betekende anderhalf uur wachten op onze maaltijd ????
Wij komen er niet terug, daarvoor was de keus ook te beperkt

Wel een mooi uitzicht op de ondergaande zon.!
Nel-59 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We vonden het erg gezellig. Eten prima. We vonden alles lekker van de soep tot de appeltaart/brownie. Bediening erg goed. Aardig personeel. Komen zeker terug. Echt een aanrader.
Eersteklassie .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gegeten onder zomerse omstandigheden, fraai uitzicht over het strand en prima service. Het eten was ook goed. Bora Bora is aan te bevelen.
Rhoon1 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het eten was redelijk. Je krijgt jammer genoeg 1 keuze voor het AH menu. De lijstje is prima. Direct aan het strand en de bediening is erg vriendelijk. Het dessert ruilen voor een kop koffie was hier niet mogelijk en elders was dit geen probleem. Ik snap niet echt waarom ze daar moeilijk over doen. Verder was het prima.
Pwyl .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Lekker gegeten, voor half geld met de AH-restaurantactie: pompoensoep, vegetarische lasagne en appeltaart voor de vegetariërs, en caesar salad, bio-beefburger en lemon-meringuepie voor de vleeseters.
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Geluncht in deze strandtent. Eenvoudige kaart, mocht wat meer keuze laten zien. Gamba's in de gelijkluidende salade smaakten nogal kunstmatig. Voortdurend moeten zoeken naar bediening, terwijl zaak verre van vol was. Niet mijn ding . . .
DorienBeekers .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Naar aanleiding van de recensies speciaal hierheen gegaan. Antipastaplateau besteld en een portie spareribs. Hoe enthousiast het personeel ook was, het eten stemde mij droevig. Gekookte spareribs waar een lik marinade op zit is iets anders dan gemarineerde spareribs. Koude slappe patatas bravas. Gambas en spinaziekroketten waren wel goed gebakken en lekker.
Atse F.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vandaag, op een vd drukste dagen vh jaar geweest. Lekker eten (zeebaars en ossehaaspuntjes, ondanks zichtbare stress prima bediening, knap hoor!
Dus in orde Bora Bora.
Slechts een maar. maar deze geldt eigenlijk voor 90% procent v d nederlandse restaurants: de temperatuur van de rode wijn! Die moet tussen de 13-18 graden liggen, als je m op dagen als vandaag niet gekoeld bewaard, is hij zeker 10 graden te warm. Doe er wat aan, als je m koelt komt ie met 30 graden bijna meteen op de juiste temperatuur.
Nogmaals niet gericht tegen BoraBora maar een oproep aan alle restaurants in NL!

Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Op waarschijnlijk één van de drukste dagen van de afgelopen tijd door het warme weer ploften we hier neer voor een hapje met uitzicht op zee. De bediening was lichtelijk gestrests door de drukte, maar bleef vriendelijk en hield ook tijd voor een praatje. Door de drukte duurde het erg lang voor ons eten kwam, een beetje te lang eerlijk gezegd, maar ach de zon schijnt. Ik had de ossenhaasspies die voorzien had moeten zijn van een chimichurri saus, maar die heb ik niet gezien. De spies kwam niet al te warm aan, maar het vlees was erg lekker. De bijbehorende rosevalaardappeltjes waren er ook niet, en vervangen door gekruide patatjes. Hoewel het dus niet het gerecht was wat ik had besteld was het wel erg lekker. Mijn tafelgenoot had de saté die voorzien was van een rijke zoetige satésaus, (harde) kroepoekjes en ook gekruide patatjes. Als dessert nam ik als aanrader de strawberry cheesecake, erg lekker. Ook de tiramisu (in weckpotje) viel in goede aarde. Als je dan de zon in de zee ziet zakken heb je ook niet veel meer nodig.