Strandpaviljoen Bora Bora

Strandweg 29 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Strandpaviljoen Bora Bora

Een relaxte zomerse sfeer

Een vrolijke strandclub die echt iets toevoegt aan een geweldige dag aan zee. Beachclub Bora Bora staat bekend om de persoonlijke service en een uitgebreide kaart voor ontbijt, lunch, diner en alles daaromheen. ’s Zomers nodigen ze regelmatige speciale gasten uit. Wat dacht je van een korte massage terwijl je bij de ondergaande zon van je cocktail geniet? Of een yogales op het strand? Hou de agenda in de gaten!

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Bora Bora

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Bora Bora

Lea D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Op de laatste zomerse najaarsdag van het jaar besloten we met een aantal vriendinnen te eten bij het strandtent. Dankzij de file waren we laat, maar gelukkig was dat geen probleem. Ons drankje kwam ruim een uur na bestelling. In de tussentijd waren maar liefst 6 stelletjes na elkaar achter ons gaan zitten, maar omdat ze niet bediend werden waren ze ook weer weggegaan. Onze lunch, die we tegelijk hadden besteld met onze drankjes, kwam na anderhalf uur. Het lag niet aan de bediening: er waren genoeg mensen, die zich uit de naad hadden gewerkt. Schijnbaar konden ze de druk niet aan (ondanks een halve lege restaurant). Een aantal dames had de bora rib burger, welke was aangebrand. Ik had zelf een sandwich makreel welke wel prima was, maar niet denderend. De jus d'orange van 5 euro was aangelengd met water en niet vers geperst. We rekenden af en verhuisden naar de italiaan op het kurhausplein waar we wel heerlijke maaltijden kregen en heerlijke drankjes binnen een prima bedieningstijd - ondanks de drukte!
Sabrina L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Lekker ontbijt en leuke sfeer!
h-g.questroo .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Goed ontbijt genoten. Vriendelijke bediening , hulpvaardig.Ontbijt was geen buffet, maar werd op een groot bord geserveerd.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Bora bora is een vrij grote, beetje rommelige, niet helemaal overzichtelijke, maar wel gezellige strandtent.
Vele zitplekjes, aan het strand met de voetjes in het zand, en ook meer aan de boulevard kant, diverse soorten tafeltjes, ook loungebanken.
Voldoende plek iig. Ik had gereserveerd, maar dat bleek niet echt nodig te zijn, er was nog wel veel plek.
Met z’n vieren zaten we op een prima plekje in de schaduw, we werden vlot gespot en konden een drankje bestellen.
Vriendelijk personeel.
Uiteindelijk heel eensgezind alle 4 een kipsaté van kippendij (beter leven) met pindasaus, gebakken uitjes, zoetzure komkommer en friet.
1 spies kipsaté en een hele grote portie friet, wel lekker overigens, maar echt veel te veel. Verhouding friet/saté ver te zoeken. Saté goed van smaak. Zoetzure komkommer was wel aardig, fris.
Voor 18,50 behoorlijk aan de prijs.
Al met al een leuke plek waar je aardig kan eten, gevarieerde keuze, ook voor vegetariërs en er wordt aandacht besteed aan ‘beter leven’ keurmerk en bio burgers.
Niek E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Snel geholpen en fijne service. Zelfs water gekregen van de bedrijfsleider omdat we het zo warm hadden. Top we komen snel weer:)
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het was erg druk, duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen en gebracht, het eten was verder prima. De bediening was wel erg vriendelijk
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Al jaren komen wij hier voor de heerlijke saté.
Riavanvugt R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Een mooie locatie lekker eten.en vriendelijk personeel ,alles voor een leuke dag Scheveningen ! We gaan zeker weer terug.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We waren gisteren laat nog onderweg tijdens het bonfirebeachfestival, het was overal erg druk. We vroegen aan de bediening of de keuken nog open is omdat we nog graag een hapje wilden eten. We werden heel netjes te woord gestaan en kregen goed uitleg wat er nog mogelijk was omdat veel al uitverkocht was. De bediening was ondanks de mega drukte super relaxed en zeer behulpzaam. We namen de kip curry en de curry met garnalen. Het was erg lekker en zag er goed verzorgd uit. Hier komen we graag weer terug!
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten en goede bediening: leuk, oplettend en behulpzaam. We zaten eerst buiten maar dat was toch wat koud; er werd direct een tafel binnen voor ons geregeld (we waren met 8 personen). Top!
Hein G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Prima en vlotte bediening. En uiteraard genoten van het mooie uitzicht over strand en zee. The place to be!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Mooi plekje aan het strand. Goed eten, zonder pretenties.
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Erg gezellige strandtent met heerlijk eten. Alles vers en smakelijk. Super vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Je kunt in de zon zitten op lounge banken maar ook aan een tafeltje in de schaduw.
DaveT .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Mooie locatie en goed eten, hier kan je prima uitwaaien na een dagje strand. Zelfs met de enorme drukte was ons eten erg snel klaar.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Super lekker gegeten, leuke muziek en prima bediening. Wordt hard gewerkt hier maar toch een relaxte sfeer!
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Erg lekker gegeten, dit had ik niet verwacht bij een strandtent! De spareribs met kokossaus zijn zeker een aanrader! Daarnaast zit je er heel leuk.
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gezellig, goede service, prima eten en drinken!
Keturah S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Meiden in de bediening zijn supervriendelijk! Lekker eten!! Goeie sfeer. Wij komen terug!
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Qua bediening en sfeer een aanrader! Goede wijntip! Helaas hadden we van het eten meer verwacht: soep veel teveel paddestoelen, teveel koriander, friet en burger te zout en in de viscurry was de vis onvindbaar. Voor ons geen herhaling!
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vanmiddag heb ik hier een late lunch genuttigd en ik had gekozen voor het maïsbrood met geitenkaas uit de oven met walnoten, rucola en vijgenchutney. Waanzinnig lekkere combinatie; om je vingers bij af te likken, letterlijk! En dat hangend op de bank met uitzicht op zee, wat wil een mens nog meer...
Mijn vriend had voor de lekkere trek de spinazie-kaas kroketjes gekozen en die waren ook weer in een mum van tijd op, want ze smaakten zeer goed.
Het personeel legde ons helemaal in de watten, want we kregen ook nog een plaid aangereikt waar we lekker knus onder konden zitten zodat we nog wat langer buiten konden blijven. Echt een toptent!