Strandpaviljoen Bora Bora

Strandweg 29 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Strandpaviljoen Bora Bora

Een relaxte zomerse sfeer

Een vrolijke strandclub die echt iets toevoegt aan een geweldige dag aan zee. Beachclub Bora Bora staat bekend om de persoonlijke service en een uitgebreide kaart voor ontbijt, lunch, diner en alles daaromheen. ’s Zomers nodigen ze regelmatige speciale gasten uit. Wat dacht je van een korte massage terwijl je bij de ondergaande zon van je cocktail geniet? Of een yogales op het strand? Hou de agenda in de gaten!

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Bora Bora

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Bora Bora

Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten en goede bediening: leuk, oplettend en behulpzaam. We zaten eerst buiten maar dat was toch wat koud; er werd direct een tafel binnen voor ons geregeld (we waren met 8 personen). Top!
Hein G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Prima en vlotte bediening. En uiteraard genoten van het mooie uitzicht over strand en zee. The place to be!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Mooi plekje aan het strand. Goed eten, zonder pretenties.
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Erg gezellige strandtent met heerlijk eten. Alles vers en smakelijk. Super vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Je kunt in de zon zitten op lounge banken maar ook aan een tafeltje in de schaduw.
DaveT .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Mooie locatie en goed eten, hier kan je prima uitwaaien na een dagje strand. Zelfs met de enorme drukte was ons eten erg snel klaar.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Super lekker gegeten, leuke muziek en prima bediening. Wordt hard gewerkt hier maar toch een relaxte sfeer!
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Erg lekker gegeten, dit had ik niet verwacht bij een strandtent! De spareribs met kokossaus zijn zeker een aanrader! Daarnaast zit je er heel leuk.
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gezellig, goede service, prima eten en drinken!
Keturah S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Meiden in de bediening zijn supervriendelijk! Lekker eten!! Goeie sfeer. Wij komen terug!
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Qua bediening en sfeer een aanrader! Goede wijntip! Helaas hadden we van het eten meer verwacht: soep veel teveel paddestoelen, teveel koriander, friet en burger te zout en in de viscurry was de vis onvindbaar. Voor ons geen herhaling!
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vanmiddag heb ik hier een late lunch genuttigd en ik had gekozen voor het maïsbrood met geitenkaas uit de oven met walnoten, rucola en vijgenchutney. Waanzinnig lekkere combinatie; om je vingers bij af te likken, letterlijk! En dat hangend op de bank met uitzicht op zee, wat wil een mens nog meer...
Mijn vriend had voor de lekkere trek de spinazie-kaas kroketjes gekozen en die waren ook weer in een mum van tijd op, want ze smaakten zeer goed.
Het personeel legde ons helemaal in de watten, want we kregen ook nog een plaid aangereikt waar we lekker knus onder konden zitten zodat we nog wat langer buiten konden blijven. Echt een toptent!
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Leuke sfeer, ongedwongen, vriendelijk , rustig personeel en lekker eten. Mooi, recht aan zee. Het eten is ongekunsteld en puur en van goede kwaliteit.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Is een gezellige locatie. Personeel vriendelijk. Eten is heel goed, van de eerste tot laatste hap heet. Porties goed, zelfs veel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ella M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten ,SUPER. 1van de weinige plekken aan het strand waar je heerlijk zit, prachtig uitzicht en elkaar nog goed kan verstaan als je samen wat wilt praten zonder schreeuwerige muziek . We hebben genoten.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Leuke tent, goede bediening op een maandagavond en een erg goede daghap, tonijnsteak met pasta en zeekraal. Huiswijn is prima, jammer dat de viognier op was.
willemstenfert .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Pompoensoep, viscurry en de bio biefburger heerlijk. Voor ons waren de porties iets te groot, maar je blijft ervan eten. Gelukkig hadden we de auto bij de Scheveningse haven geparkeerd, zodat we het er een beetje vanaf konden lopen.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Mooie plek aan het Scheveningse strand. Vriendelijke bediening en een lekker menu. Schitterend uitzicht over zee met ondergaande zonnen een lekker toetje!
veravanelteren .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk genoten! Op een mooie zomeravond zijn we gaan eten bij bora bora. We hadden een tafeltje met zeezicht, waardoor we de zonsondergang konden zien. De bediening was zeer vriendelijk, het eten prima en de omgeving maakte een mooie avond compleet!
noradv .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De sfeer bij bora bora is heel fijn. We hebben genoten van ons eten bij een warm vuurtje, heerlijk! Helaas duurde het wel erg lang voordat we ons eten kregen terwijl de zaak nog niet eens half vol zat. Het bedieningspersoneel was heel vriendelijk en meedenkend. We hebben ondanks het lange wachten genoten.
buismarten .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
E'en kok in de keuken betekende anderhalf uur wachten op onze maaltijd ????
Wij komen er niet terug, daarvoor was de keus ook te beperkt

Wel een mooi uitzicht op de ondergaande zon.!