Strandpaviljoen Berkenbosch

- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 11:00

Esther S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima gegeten na een stranddag. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Kipsate heerlijk, grote portie. Pasta bolognaise viel bij onze zoon niet in de smaak. Er zat ongevraagd kaas over, en het geheel deed meer Oosters als Italiaans aan ( grove groente stukjes).Kipnuggets met friet niks op aan te merken. Cappucino goed.
Kruidjeroermeniet .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
"Ouderwetse"strandtent zonder moderne fratsen. Zeer gericht op honden, er wordt zelfs een hondenbier en maaltijd geserveerd.
Wij hadden een uitstekende maaltijdsalade. Helaas hebben we hier een uur op moeten wachten. De eigenaar kwam nogal overspannen over, zei dat hij ook eigenlijk liever het voor- en naseizoen had. Nu was het volgens hem te druk. In onze ogen viel dat wel mee. De kwaliteit va het eten maakte echter veel goed
Rienhoog .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Gewoontjes maar goed van smaak met een goede bediening die erg vriendelijk was. Misschien gezien de drukte was een extra hulpje even noodzakelijk maar het werd opgelost door de werklust van de bediening.