Strandpaviljoen Beach Inn

Ruijslaan 13B 1796 AB De Koog Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Beach Inn

Wies V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ondanks tijdige reservering en verifiëren een teleurstellende ervaring. Chaos , onvoldoende personeel. Daar zat ik met mijn 12 gasten..keukenstop om 20.00 uur..Jon geen kant meer op. Kleine kinderen hadden ook trek. Dusss op aandringen toch nog eten
Overigens goede kwaliteit. M aar de eigenaar moet iets aan organisatie en personeel doen. Tafel nrs uit het hoofd leren zou enorm helpen. Fors bedrag betaald hele dag strandplezier.... 400,- afgerekend . Jammer dat ik toch met een rotgevoel blijf zitten over de afloop.
Carmencita83 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Zeer slechte ervaring gehad hier. Bestelden een broodje OUDE kaas ZONDER sla maar kregen er 1 met JONGE kaas en MET sla. Zonder te vragen of mijn vriend dit wel wilde werd dit voorgeschoteld! Glas met kapotte scherpe rand. Brood zonder boter waar we wel om vroegen. Matige soep, extreem zout (smaakte alsof deze uit blik was). Tijdens lunchtijd was de snert al op waardoor we dus op deze vieze soep waren aangewezen. Kan kraanwater kostte ons een euro terwijl we elders op Texel kraanwater gratis kregen, slechte service van de beach inn. Wij komen hier nooit meer terug en raden andere gasten aan om te keren eenmaal hier aangekomen.
Mace .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Beach inn is een typisch strand paviljoen. alle hoofdgerechten voor 13,50. Eten is in orde maar weinig verassend. Vriendelijke heer in de bediening die aan het einde van de avond nog een praatje komt maken.

Locatie is wel onderscheidend. Paviljoen ligt vrij afgelegen. wij zaten hier met een halve storm, dat geeft wel een aparte sfeer.
Sergej K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Vandaag heerlijk op het strand gespeeld en gelegen en daarna een plate gegeten bij Beach Inn, simpel en lekker en ruime porties. bediening is attent ondanks dat het een drukke dag geweest is zijn ze scherp op de gasten. je kunt van je tafel prachtig over het strand en de zee uitkijken en de zon langzaam zien wegzakken achter de horizon. Dit complete plaatje inclusief eten is altijd een geweldig uitje!