Strandpaviljoen BAZ

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen BAZ

Mouseye .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Jammer, 5 maal tournedos bestelt van rare tot medium. Wordt geserveerd vanuit de steamer .
Dus 5 maal droog kwam geen sapje meer uit.
Spareribs droog, voor ons even klaar. Zonde want uitzicht fantastisch
Pierre En Janny B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gisteren avond heerlijk gegeten bij Strandpaviljoen BAZ.
We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooi tafeltje aan het raam. Zijn niet zulke grote eters dus graag een voorgerecht voor ons samen. Was geen enkel probleem. Vitello tonado met 2 bordjes en een dubbel bestek erbij. Een bordje met mooie kalfsfricandeau zongedroogde tomaatjes, anjovis, pijnboompitjes overgoten met een heerlijk tonijn mayonaise. Mijn partner nam als hoofdgerecht een Tournedos bleu. Een mooi stukje vlees en precies goed gebakken. Voor mijn een visschotel met een heerlijk romige saus. Dit alles ging vergezeld met warme groentjes frietjes en salade. Een kwartje wit, en een halfje rood erbij. Dit alles voor 69,50 euro. Een aanrader. Wij komen zeker terug.
riet108 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
In tijden niet zulke heerlijke verse vis gegeten. Nagerecht Dame Blanche gewoon maar goed. De bediening is ongedwongen, vlot en toch respectvol. We waren bijzonder verrast over deze onverwachte ontdekking in een verlaten Breskens en dit alles voor een prima prijs.
19501950 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Recent met een groep (15 personen) gaan lunchen met de formule beachgolf. Iedereen was bijzonder enthousiast. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Voeding van heel goede kwaliteit.
Het kader kan toch als apart betiteld worden.
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Vorige week gegeten bij BAZ. Ik had zin in de overheerlijke uiensoep en de Vitello Tonato. Mijn man bestelde oesters en tevens de Vitello Tonato als hoofdgerecht. De uiensoep viel echter een beetje tegen. Deze had niet de ‘body’ die ik gewend was te proeven. En alhoewel de vitello tonato heerlijk was, was de tonijnsaus wel erg zuinig over de salade verdeeld. Ook serveerder Marco hebben wij wel eens enthousiaster bezig gezien. De oesters van mijn man waren zoals altijd heerlijk. Dit alles onder het genot van de heerlijke Cava.
Josetteb .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Wat is het heerlijk om hier te eten van de verse vis, met fantastisch uitzicht op zee. Vriendelijk personeel en gezellig ingericht. Heel sfeervol.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Een voedselallergie kan levensbedreigend zijn, dat weet iedere kok. In tien jaar tijd hebben we veel meedenkende koks gehad. Bij BAZ was dit echter geenszins het geval.

In een apart pannetje frites bakken behoorde niet tot de mogelijkheden;
Daar had de kok geen tijd voor en had ook geen zin om een nieuw pak om te bakken aan te breken...

Na een koud en fantasieloos tapas plateau besloten we om onze spontane borrel om te zetten in een diner. Hopend dat dat beter zou smaken.

Onattent en niet klantvriendelijk
Ook niet slim, want we verlieten nu met 11 gasten, die betalende klanten hadden kunnen zijn, het pand.
Marjon2-8 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
12-uurtje besteld: tomatensoep, spiegelei en kroket met 2 witte boterhammen en een handje in dressing drijvende sla. Geserveerd zonder boter en zonder lepel voor soep. Kan gebeuren, maar erom gevraagd kregen wij... een theelepeltje. Smaakte verder wel goed.
Personeel vraagt om de haverklap of je al geholpen bent, of je nog iets wilt drinken. Dat wordt na 3x irritant.
Nijlpaard .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Vanwege mijn verjaardag zijn we hier met 3 personen wezen eten, ik probeer graag (voor mij) nieuwe restaurants uit en geef daar graag mijn mening over.
We hadden de chateaubriand, die wat mij betreft wat gaarder had mogen zijn, we kregen 1 schaaltje sla voor 3 personen en 1 schaaltje aardappelkroketjes voor 3 personen. De 3e persoon had eend, meer dan dat was t ook niet...Het eten smaakte goed, maar was véél te weinig en ik raad een normale tot grote eter niet aan om hier te gaan eten.
Aal M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
We genoten van de lunch bij Baz. Wij proefden er de lekkerste garnalen kroketten ooit. Het korstje was niet meer dah: het bijeenhouden van de inhoud. De inhoud was uitstekend: luchtig, een beetje vis, genoeg garnalen..je kon proeven dat de roux was gemaakt met visfond. Werkelijk verrukkelijk! Toen wij de jongen van de bediening vroegen wat het geheim achter deze garnalen kroket was, zei hij: liefde! That's the spirit die wij hier ervoeren. Bij iedereen die aan onze tafel kwam. Hier doet men zijn werk met plezier. De kroketten werden geseveerd met een zalige saus op een bedje van gemengde sla met een frisse yoghurt saus. Precies genoeg op die verse sla. Echt top, eenvoud met klasse.