Strandpaviljoen Ballum

31-519554024

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Ballum

Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Heerlijke plek aan zee om te lunchen en te genieten van de ondergaande zon, smakelijke gerechten en lekkere wijnen, hartelijke, bediening, kan iedereen aanraden hier naar toe te gaan.
Avesant .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Zeer netjes restaurant met goed uitzich op zee,zolang het duurt wa n t het strand daar is aan het veranderen in duintjes en er komt groen opzetten.
De salade met zalm uitstekend.bediening vlot en het geheel is zeer druk bezocht.
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
We hebben hier geluncht, personeel is vriendelijk, toilet is schoon.
Helaas was de kip vergeten bij de ceasar salade. Nadat we het gemeld hadden kregen we het alsnog. De gerechtjes (broodje gezond, tosti en salade) zien er mooi en lekker uit, grote porties hier!
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Een strandpaviljoen zoals het hoort te zijn. Gewoon rechttoe rechtaan, maar goede service, prima kaart en prima 'Beach-food'. Personeel is vriendelijk, ook als het echt druk is, maar professioneel en snel. Prima ankerpunt.
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Lunchrecensie van dit strandpaviljoen halverwege tussen Hollum en Nes: Ballum. In de zon, uit de wind op het terras buiten. Koffie verkeerd (prima maar klein), warme Chocomel met slagroom, kroketten (Dobben/Kwekkeboom?) met brood en grove (fabrieks) patat.
Helemaal niks mis mee. Mayonaise wordt apart betaald en portie is wat klein.
Al met al een prima lunch voor een normale prijs.
IVI73 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Heerlijk genoten na een winderige wandeling van een mooie huis rosé en een Amelands kaasplankje, mosterd en Italiaans. Maar omdat ze de Italiaans vergeten waten kregen we super lief een 2e plankje. Eerst twijfelde we om het aan te geven maar gelukkig toch gedaan. Wat een gastvrijheid en service hier! Dank!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Geweldige accommodatie aan zee, prachtig, romantisch, leuk. Eten is prima. Goede prijs kwaliteitsvertoning en ze zijn heel flexibel. We komen er vaker omdat we een vakantiebungalow hier hebben. We raden iedereen aan om hierheen te gaan, echt super. Schoon. Voor koffie maar ook voor lunch of diner. Hier moet je heen. Niet bekend, maar zeer bemind,
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Bent u nog op zoek naar een goed restaurant voor uw kerstdiner? Dan raden wij u strandpaviljoen Ballum aan . Vanavond weer een voortreffelijk diner genoten, met name het stoofpotje van Amelander Lam en de geconfijte Eendebout smaakten overheerlijk .. Om je vingers bij......... Maar ook de Chef Choice als voorgerecht blijft ons favoriete keuze!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Gewoon in een woord TOP. Personeel zeer vriendelijk en attent. Eten was voortreffelijk. Een aanrader voor ieder om daar te gaan eten
Lars H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Van buiten en binnen ziet het er netjes modern en verzorgd uit. Veel belovend. De mening slaat snel om als het eten komt. Voorgerecht. Bevroren forel, Vitello tonato met rosbief en vol met saus. Hoofgerecht Spareribs waar de vliezen nog aan zaten echt niet smakelijk.
. Tafelgenoten had mosselen die erg goed smaakten en een redelijke parelhoen
Al met al teleurstellend. Jammer.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
ik sluit me helemaal aan bij Lars. Eten was niet goed. veel te lang moeten wachten. Jammer. de tent ziet er zo goed uit vergeleken met vroeger. kom graag op Ameland maar denk dat ik niet meer kom eten hiero
Joop050 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wellicht waren mijn verwachtingen (zie mijn vorige recensie) iets te hoog gespannen maar qua eten was het echt een teleurstelling. De vis gerechten waren erg vochtig waarbij we het vermoeden hadden dat het verre van vers was (diepvriesproduct) en op de saus bij het vlees en op de mayonaise zat een vlies omdat het al te lang buiten de koeling stond.
Daarbij vind ik het niet kunnen wanneer je voor je hoofdgerecht zo'n 20 -25 euro betaald je alleen vlees met friet krijgt. De salade/groente moet je er los bij bestellen en worden ook apart in rekening gebracht. Doordat dit niet gebruikelijk is en dit tijdens het bestellen ook niet werd verteld hebben we eerst maar het vlees/vis en de frieten gegeten waarna we de salade geserveerd kregen. Al met al een teleurstelling.
230861 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Hier op een drukke zomerse dag geluncht met 12 totaal. We moesten binnen zitten aangezien het buiten terras vol zat. Snelle bediening, mooie lunchkaart en vriendelijk geprijsd. De gerechten kwamen vlot door en mijn Caesar salade met kip was heerlijk !! Ik vroeg om wat extra brood en dressing en dat was geen enkel probleem, kortom, een aanrader !
Tonrozema .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij het vernieuwde strandpaviljoen bij Ballum.Uitermate vriendelijke bediening en een zeer sfeervolle ambiance.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
tijdens een weekendje Ameland besloten we bij deze mooie strandtent te gaan eten. in de middag een reservering gemaakt, want ik wilde graag de mossellen. Dit is aan te raden, want de tafel naast ons kreeg te horen dat ze op waren. En wat waren ze lekker! Ik had degene in bier (andere keuze was wijn) en het waren misschien wel de lekkerste mosselen die ik ooit heb gehad. De bediening was vriendelijk en attent. Het enige puntje van kritiek was dat het vrij luidruchtig was door een tafel met veel kinderen, maar dat kun je verwachten op een mooie stranddag. Als ik weer eens op Ameland ben, dan ga ik hier weer eten.
Famke1978 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Heerlijk gegeten! Vooraf de chef's special en daarna de mosselen in bier. Echt top! En t wijnarrangement maakt het helemaal compleet. De bediening is allert en attent ondanks de drukte. Daarnaast is de sfeer binnen en buiten goed. Het interieur binnen heeft door de vrolijke schilderijen echt een facelift gehad.
Kortom we komen hier zeker weten terug.
Peterrad .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Super lekker gegeten. Ondanks dat het erg druk was, was de service erg goed. Driegangenmenu met wijnarrangement is echt een aanrader!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
We komen 1x per jaar op Ameland en dit restaurant bevalt ons uitstekend. We waren even bezorgd toen we hoorden dat er nieuwe uitbaters zijn. De nieuwe kaart oogt fris en bevat veel van de ingredienten van vorige jaren. Ook dit jaar genoten we weer volop van de verzorgde en smakelijke gerechten. De bediening is zeer plezierig en erg attent, bravo!
Klein puntje van kritiek: de geconfijte ui en cranberry, bij de overigens perfecte biefstuk, waren iets te zuur. Voor de rest zowel vis als vleesgerechten van "on-eilands" bovengemiddeld niveau (in mijn ervaring is eetcafe niveau min of meer de standaard op de eilanden).
Komen zeker terug volgend jaar!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Met vier personen hier op zaterdagavond gegeten, we hadden niet gereserveerd, maar hadden geluk dat er nog twee tweepersoons tafeltjes bij elkaar gezet konden worden.
Het was vol, dus we moesten even wachten op het eten, maar met een amuse en een stokbroodje van de zaak was dat geen enkel probleem.
De voorgerechten waren heerlijk, mijn krab en kreeft salade een beetje koud, maar heerlijk. Een van ons had een proeverij van voorgerechten, ik had spijt dat ik die niet had genomen, een fantastische gestapelde proeverij, een aanrader!
De voorgerechten, parelhoen, lam vegetarische verrassing en een kalfsoester waren echt goed!
De bediening was vriendelijk en attent, ondanks de drukte werden we steeds snel geholpen.
Een sjiek en fijn diner dat ik niet had verwacht in een strandpaviljoen, we komen terug!!
Michelle O.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
2 uur wachten op eten was taai en koud.eten te zout en asperges uit de tijd. Alles doorbakken. Komen hier niet meer terug
Beste Michelle, het spijt ons te horen dat uw bezoek niet naar wens was. Kwaliteit staat voorop, hetgeen wat ook in andere recensies wordt geprezen. Alhoewel wij ons niet volledig vinden in de kritiek, hopen wij u een volgende keer alsnog te mogen laten zien waartoe wij in staat zijn.