Strandpaviljoen Aloha

Reyndersweg 2 1951 LA Velsen-Noord Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Aloha

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Lekkere soto ayam, met veel groenten en kruiden. Goede zelfgesneden patat voor de kids. En niet te vergeten de erg lekkere capucino, wel duur maar wel erg lekker
Renée R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Dit is met stip de leukste strandtent van Nederland! Relaxte sfeer, gemêleerd publiek, goede surf en superleuke inrichting met relaxte hangbanken buiten. Goed, biologisch eten met gezonde opties en lekkere koffie.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Aloha is een typische strandtent. Je kunt binnen en buiten zitten, en ze hebben ook ruimtes waar je iets kunt vieren. Eten is iets meer dan standaard, biologische gerechten. Het eten smaakt prima, maar is niet bijzonder. Nadeel van het concept is dat je alles apart aan de bar moet bestellen. Dat kan lastig zijn als het druk is, maar omdat er minder tafels bezet waren dan personeelsleden was het helemaal vervelend. Aan het strand van Wijk aan Zee is echter wel fantastisch, dat maakt veel goed.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Vorige week woensdag was het opeens een stralende maart dag. Op de Facebook pagina zagen wij dat Aloha extra open zou zijn ivm het mooie weer. Een mooie gelegenheid om een lange strandwandeling te combineren met een middagje op het terras. Wij komen hier geregeld en wat fijn dat het seizoen nu zo vroeg is begonnen!

De service is hier echt top, de tap deed het nog niet naar behoren dus zonder problemen kregen wij een flesje bier voor dezelfde prijs. Als lunch had manlief de Aloha burger... een heerlijk verse hamburger die goed vult. Ik had de salade met geitenkaas en quinoa, yum!

Dit bezoek niet gegeten maar de appeltaart en de pizza's zijn hier ook echt overheerlijk!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Daar waren we weer! Het is inmiddels een gewoonte geworden dat we bij Aloha gaan lunchen als we zin hebben om uit te waaien op het strand van Wijk aan Zee. Zo ook op deze zonovergoten zaterdag met zandstralende wind in februari. Het was rustig in de zaak, heerlijk rustig; we waren er vrijwel alleen met het bedienend personeel. Dat betekent nog grotere service. Want dan worden al je bestellingen aan je tafel gebracht en gehaald. En er is tijd voor een praatje met de altijd goedgemutste en oprecht vriendelijke mannen en vrouwen van Aloha.
De kaart bood weer voldoende lekkers, biologisch, vers en met zorg klaargemaakt. Ik ga vaak voor het broodje van de week, nu een ferme bruine snee met knapperige korst, overladen met huisgemaakte kipkerriesalade, heerlijk! De kleine man koos zijn favoriet: de pizza Margaritha. Een kanjerpizza, waar ik ook niet van af kon blijven. Smakelijk belegd, op een goudkleurige bodem met krokante bite. Gewoon een hele goeie pizza. En we namen het bruine brood VanMenno met de Reypenaer kaas. Altijd een succes, altijd maagvullend. Erbij de nodige cappuccino's, de versie met karamelsiroop, Vic's cappuccino en dat alles gecompleteerd met, deze keer de huisgemaakte, niet te versmaden carrot cake. Intussen genietend van het vrije uitzicht over de wild schuimende zee, waar een enkele surfer zich uitleefde op de rollende golven.
Aloha, tot de volgende keer, dat zal niet lang op zich laten wachten!
Bedankt voor de recensie,
gr en tot Aloha
John
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Afgelopen zondag met een groep geluncht. Timboektoe zat vol, dus maar naar Aloha. Eigen viel alles me in positieve zin op; de biologische en gezonde insteek, mooie verse producten, vriendelijke bediening, gratis pepernoten (mmm), unieke koffiesoorten, doordacht concept en een all-round leuke tent. Mijn street-wise hamburger was dik prima, en de mango-appel sap erg lekker. Kom graag eens terug.
Nonabesar .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Wij zijn dol op de appeltaart mét en de carrotcake. Verheugen ons nu al op rendang met rijst en de soto die we vanmiddag gaan eten. Als rechtgeaarde Indo vind ik deze gerechten top en al etend en genietend van de omgeving voel ik me helemaal 'senang'.
Lindavermeulen .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
hier heb ik heerlijk in de zon uit de wind op banken met grote kussens, een paar uur gezeten, gedronken en gegeten. Heel prettig de tafels met handvat voor de honden riemen zodat wij de handen vrij hadden. Eerst koffie gedronken, handig op de kaart staan de verschillende koffie mogelijkheden getekend en wordt de verhouding melk koffie e.d. duidelijk aangegeven. 's Middags geluncht, leuke kaart met ruime keuze, veel biologische produkten. Ik heb een salade met guacamole, koriander, limoen en gerookte stukjes biologische kalkoen gegeten, geserveerd met lekker volkoren brood. Mijn vriendin een wrap gevuld met heel veel zalm en salade. Een glaasje pinot grigio en een glas biologische witte wijn erbij, heerlijk. Vriendelijke bediening, relaxte sfeer.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Ik kom hier al jaren en het eten en drinken is hier gewoon altijd goed. Nee, meer dan goed. De appel- en worteltaart is ongeëvenaard. Heerlijke salades, prima koffie, gezonde en lekkere sapjes. Van de wedges blijf je eten. Ik ben geen vegetariër maar zou het bijna worden bij Aloha omdat je hier echt heerlijk vegetarisch kunt eten. Fijne bediening, heerlijke sfeer. En ook als het overvol is ben je snel aan de beurt en is het eten nog steeds heerlijk ... en zijn de wc's schoon. Morgen weer heen :-)
Flora B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Goed eten, royale porties, uitgebreide kaart met veel biologische en vegetarische opties plus verse sapjes en een variatie aan koffie en daarbovenop ook nog een prima omgeving, tot zo ver niets op aan te merken. We waren met een groep van vijf en de hamburgers (zowel vegetarisch als met biologisch vlees), salades en broodjes met mozzarella, waren royaal en lekker. Wat ik wel een groot minpunt vind is het concept van de zelfbediening. De prijzen zijn er niet naar en als je met een grote groep bent is het niet bepaald handig als je buiten zit en binnen alles moet bestellen. Dat daargelaten was ons bedienende personeel ook nog eens ongeïnteresseerd en niet capabel. De cocktails die zij had gemaakt smaakten niet zoals het hoorde en toen we 4 desparado's hadden besteld, kregen we 4 Sol's. Dat geeft niet, maar meldt dat gewoon even dat je het niet hebt...
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2013
Met een bedrijfsuitje hier geweest, was erg rustig, maar het weer was dan ook niet geweldig. BBQ Buffet gehad, was erg goed, heerlijke satésaus. Maar de appeltaart was helemaal geweldig, daar zou ik graar het recept van willen zeg. Mjam!
Garmt V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Strandtent met aardige bediening - uitzondering. Echt een plek voor mannen in pak - ongeveer de helft van het clientele had zich voor de gelegenheid speciaal in een mooi nauwsluitende outfit van neopreen gehesen, afgemaakt met attributen zoals een surfboard of vlieger. Anyway.
We aten en dronken hier door de dag heen, tussen het kitesurfen door. De burger is goed, stevig broodje, lekkere wedges, het vlees is niet proefbaar zo bijzonder biologisch als op de kaart staat (maar alla) en er zit veel curry op. Toch een zeven. De venkelsoep en de hoofdgerechten 's avonds doen het prima; ze bakken een redelijk goede pizza, de dagvis werd mooi gepresenteerd, de marokkaanse schotel vulde goed.

Een zeldzaam fijn plekje aan het strand; vooral de aardige bediening maakt het echt fijn om hier nog even te blijven.
DatSmaaktLekker .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Leuke locatie en goede sfeer binnen. De lunch kaart zag er leuk uit, maar we hebben gewacht op de dinner kaart (vanaf 17:00). Maar die is erg magertjes. De zalm pizza was koud en smakeloos. Dat is echt een pizza die hier niet op de kaart zou moeten horen. Het overige eten was wel goed, maar de porties zijn klein. Ik denk dat het meer een lunch plek is.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Guur, regen en harde wind: ideaal weer om uit te waaien op het strand van Wijk aan Zee, en daarna binnen te vallen in Aloha. De kleine man en ik hadden zin in een lekkere lunch. Het straffe weer zorgde voor een vrijwel lege zaak, we konden gaan zitten waar we wilden, èn, we werden aan ons tafeltje bediend! Normaalgesproken, en dat staat ook overal, is het self service. Maar nu had de aardige jongen in de bediening alle tijd, en zette hij zich helemaal voor ons in. Ik ging er eens voor zitten, en nam het broodje van de dag. Brood VanMenno, dus biologisch en ambachtelijk bereid. Belegd met pastrami en zuurkool. Een verrukkelijk broodje, en royaal opgemaakt. Een Barrista cappuccino erbij, helemaal goed. De kleine man koos een bakje patat. Ik snoepte er stiekem van, zo lekker zagen die er uit. Knapperig, helemaal niet melig en goudgeel van kleur. Echt patat zoals het hoort. Een chocomel, de echte, met een bekertje slagroom voor de kleine man, nog een cappuccino, nu met een smaakje, op aanraden van de bediening de macadamia, en een chocolade muffin voor mij. Ook niet te versmaden. Nog eens genieten dus. De kleine man kreeg bovendien, gratis en voor niets, een schaaltje pepernoten.
Het blijft een superlocatie. Vandaag helemaal een schitterend uitzicht over de ruige zee, de pier en een enkele, verdwaalde surfer. Binnen lekkere loungemuziek, een leestafel met verse krant. En het grote, overdekte terras met banken, royale kussens en zo aan het brede strand. Nu te koud en te nat om daar te zitten, maar met mooi weer vergeet je er de tijd.
Deze strandtent blijft onze favoriet!
Vincentkrueger .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Aloha blijft m'n favoriete stek voor een dagje strand. Het niveau van eten en service ligt net even hoger dan elders aan de kust. Jammer maar logisch dat je hier voor je bestelling in de rij moet staan, maar ja dat hoort erbij. Ze hebben altijd een lekker wisselend visgerecht en de Rendangschotel is echt heel goed. Prima met een Coronaatje erbij. Ben hier nog nooit teleurgesteld!
Th0m4s .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Vanavond weer bij Aloha gegeten na een kitesessie op Wijk aan Zee. Ze hebben sinds dit seizoen een nieuwe kaart - echt een verbetering t.o.v. vorige seizoenen! De kaart is uitgebreid, er worden nu ook houtovenpizza's geserveerd. Verder is duidelijk te zien dat Aloha nog meer op de biologische tour is, en dat er tijd en geld is geïnvesteerd in de koks.

Het eten (1 keer pizza van de dag met rucola, blauwe kaas en kastanjechampignons en 1 keer de Catch of the Day, vandaag scheldevis met asperges, aardappeltjes, mosselen en salsa di verde) was erg lekker. De bediening was vrolijk & professioneel en de prijs-kwaliteit verhouding bij Aloha is uitstekend.

Deze laid back hidden gem (Wijk aan Zee is gelukkig geen Zandvoort of Bloemendaal - let's hope they keep it that way!) is echt een aanrader, in ieder geval mijn favoriete strandtent. Keep up the good work guys, en wat mij betreft tot snel!