Strandpaviljoen Aloha

Reyndersweg 2 1951 LA Velsen-Noord Nederland Kaart

Over het restaurant Strandpaviljoen Aloha

Paviljoen Aloha bij de Noordpier met de hoogovens op de achtergrond. En vlak aan het Noordzeekanaal.
De vele kussens buiten op het terras zorgen ervoor dat er altijd wel een goeie plek te vinden is.

We werken zoveel mogelijk met biologische producten, onder andere het vlees en brood.
De vis die wij serveren is altijd volgens de viswijzer.
Echte verse sappen, en de meest heerlijke koffie met verse appeltaart uit eigen keuken. Elke dag worden de taarten vers gebakken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Strandpaviljoen Aloha

Maandag tm Zondag geopend van 10:00 tot 23:00 voor lunch en diner

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Strandpaviljoen Aloha

Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hebben hier gisteren geluncht
Het eten is prima prijs kwaliteit
De service vind ik persoonlijk minder aangezien je de drankjes zelf aan bar moet halen en ik persoonlijk hou daar niet van.
De inrichting en locatie is wel leuk.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker voor casual uit eten op t strand
jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wat een fijne plek is dit toch! Lekker sfeertje. Misschien was de muziek net iets te hard voor mijn bejaarde ouders, maar dat is echt een heel klein minpuntje. Echt genoten
A.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het personeel is altijd vriendelijk en vrolijk.
Al jaren zien we dezelfde personen, dus blijkbaar een erg gezellige werksfeer ?
Dat stralen ze uit. De Rendang is geweldig !
Arno
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Leuke gezellige sfeer en lekker eten!
Hanneke A.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie!
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten met goede vegetarische opties! Bediening is heel vriendelijk en er hangt altijd een fijne, relaxte sfeer. Ik kom hier graag!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Wij komen hier maandelijks om te eten met onze beide dochters. De kaart biedt voor ons heerlijk eten en gerechten waar onze dochters van houden. Het is een prachtige lokatie, goede sfeer en heerlijk eten. De nieuwe kaart is weer helemaal top!
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Heerlijke dagspecia gegeten in dit altijd gezellige restaurant
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Erg goede kwaliteit van het eten. Ook prijs/kwaliteit verhouding is goed. Hangt een zeer relaxte sfeer. Fijn om overdag te relaxen op het terras met loungebanken, maar ook om 's-avonds lekker te eten.
Ceciel B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten en gedronken, leuke sfeer, prima locatie!
Kristel F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Toen we nog even buiten iets wilden drinken (Besproken met de serveerster) was daarna onze binnen gereserveerde tafel vergeven. We konden nog wel op een b-plek zitten. Moesten erg lang op het eten wachten, een gerecht verkeerd geserveerd (we hadden iets anders besteld) en vervolgens werd ons weer gevraagd te verkassen naar de bar... sfeer verder altijd goed en eten ok, wel een beetje aan de prijs.
Roderik H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goed eten, goed personeel, leuke sfeer! Was sup(ah)!
Sharon W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het speciale verzoek was netjes uitgevoerd. Goed gevulde champignonsoep, heerlijk op smaak. Hoofdgerechten hamburger en rendang, uitstekend bereid en ruime porties. Top! We komen terug.
Claudette V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Fijne bediening. Snelle service & een lekkere plek met open haard, wat heerlijk is in de nu nog koudere maanden.
Goed vlees wat je ook proeft. Heerlijke worteltaart en goeie koffie.
Hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Aloha is een plek waar wij ons altijd zeer content voelen. Het heeft een aangename, ontspannen sfeer; super vriendelijke maar ook zeer efficiente bediening en een top-keuken die voor elk wat wils biedt van erg goede kwaliteit. Een aanrader dus!
plkous .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prettige omgeving, lief en efficient personeel, ruime keuze op het menu met kwalitatief goede gerechten en we komen hier zeker nog eens terug.
Zefanja E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was weer een prettige zondagmiddag met vrienden. We konden gelukkig reserveren. En het is super dat de hond ook mee kan. Fijne plek aan de kust. Dan is ruim 30 minuten in de auto niet erg.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten in dit kind- en hondvriendelijke strandpaviljoen. Eerst buiten beschut gezeten op de ruime banken met gezonde drankjes, Ik had een vers geperst sapje met wortels en gember. Daarna aan tafel in het bonte interieur en prima gegeten. Erg lekkere Daging Rendang met biologisch vlees, zoals het hoort met witte rijst (helaas geen zilvervliesrijst). Ook de Bombay Batat Curry smaakte goed. Ze hebben een speciale allergieën kaart waarop je precies kan zien welke gerechten zonder lactose of gluten of tarwe zijn enzovoort , heel handig. Toe na lang wachten een mooie cheesecake en brownie met ijs. Vrij veel ecologisch verantwoorde producten op de kaart. Vriendelijke gastvrije bediening. Prachtige locatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Lekkere soto ayam, met veel groenten en kruiden. Goede zelfgesneden patat voor de kids. En niet te vergeten de erg lekkere capucino, wel duur maar wel erg lekker