Strandpavilioen De Stenen Toko

Strand Domburg 80 4357 XZ Domburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandpavilioen De Stenen Toko

Mike S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Mooie lokatie op het strand. Eten is wisselend: soms goed (de Aziatische gerechten) soms beneden cafetaria niveau (bijv de kibbeling). Aan de bediening merk je dat het geld hier makkelijk verdiend wordt en dat je voor klantenservice echt ergens anders moet zijn. Mooi voorbeeld hiervan was mijn vraag of de Thaise salade ook als maaltijdsalade besteld kon worden. Na enige aarzeling kon dit wel. Vervolgens wordt me gewoon het voorgerecht geserveerd. Ik geef dit vriendelijk aan bij de bediening: reactie was: "nee hoor, dat gerecht is helemaal niet te bestellen als hoofdgerecht", "ik zal het nog wel even navragen, maar ik kan het me niet voorstellen". "Oh? Wilt u dan nog een zelfde voorgerecht?". Tja...
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Service was afgeraffeld en wilde te snel waardoor het onpersoonlijk aanvoelde. het eten was lauw warm. De saus zag er uit alsof het al de halve dag in het schaaltje had gezeten. Na de redelijk kleine portie kibbeling en de slibtong waren onze magen goed gevuld, waarna we de Stenen toko snel weer verlieten. Het uitzicht maakt een hoop goed!
Datura77 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding. Vooral het tapas plateau een reis om de wereld is echt een aanrader als voorgerecht voor 2 personen. Prachtig uitzicht over het strand van Domburg.
Bediening is snel en vriendelijk.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Op een mooie Bevrijdingsdag geluncht bij deze zeer nette, moderne strandtent. Buiten zitten was onmogelijk in verband met de drukte, maar binnen heb je ook een prachtig uitzicht over de Noordzee. Het is een professioneel geleide zaak, waar iedereen precies weet wat hij moet doen. De lunchgerechten waren prima, geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker. De bediening vriendelijk en attent.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Lekker gegeten, zonovergoten dag en dan heb je een prachtige zonsondergang.
Bediening moet je van houden (losjes, kort, persoonlijk), maar het past goed in het geheel.
Eten was bij vlagen erg goed. Je kunt niet reserveren, dus met een beetje geluk zit je prachtig eerste rangs aan het raam. Bij het open dak mocht wel worden gerookt. Dit is altijd minder, want jij zit rook te happen......
Carla1866 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Mooi uitzicht. Vriendelijke bediening. Gamba's in knoflooksaus: gamba's hadden weinig knoflook smaak, groente erbij smaakte flauw en de saus was een waterige bouillon. Grote mand brood erbij. Hoofdgerecht: saté met friet. Saté had weinig smaak, saus erg zoet, schaal met sla, komkommer en grote stukken tomaat voegde niets toe. Ondanks het prachtige uitzicht zal ik er niet snel meer gaan eten
Koentjed .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Midden op het strand, gehele jaar geopend en honden binnen ook welkom.
We eten hier altijd als we in Domburg zijn.
Bediening snel en netjes.
Eten heeft een prima prijs kwaliteit verhouding.
Vooral de tomatensoep moet je geproefd hebben.
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Ondanks de enorme drukte in Domburg op een zonnige zondag hier een plaatsje bemachtigd. De gastvrouw hield goed zicht op de tafeltjes en misschien komt dat op sommige mensen wat omzetgedreven over maar wij maken op zulke piekmomenten ook wel mee dat de organisatie totaal verloren gaat. Het eten op de kaart is gangbaar en de geserveerde sliptongetjes waren van prima kwaliteit. Dus complimenten.
Epicurus2 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Prachtig gelegen aan de zeezijde van het duin aan het einde van de Badstraat. Prima te voet, met de fiets of met een rolstoel te bereiken. Mooi uitzicht. Als men geen bijzondere pretenties heeft, eet men hier goed. Eenvoudig voedsel, alles standaardmatig maar niet verkeerd. Neem gerust uw krijsende kinderen of blaffende honden mee, de bediening legt u geen strobreed in de weg.
Die bediening is niet onvriendelijk, maar wel omzetgedreven. Kortom, u staat snel weer buiten met een volle maag.