Strandlodge

Badweg 4 7102 EG Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Strandlodge

Gezamelijk genieten in Winterswijk

De chef-kok van Strandlodge heeft een ware passie voor koken. Het combineren van ingrediënten en de perfecte wijn-spijscombinaties, daar wordt hij echt gelukkig van. Wanneer zijn gasten het gezellig met elkaar hebben en van het verrukkelijke eten aan het genieten zijn, is zijn avond geslaagd. Geniet in deze robuuste en warme omgeving van een heerlijk menu vol seizoensgebonden producten.

Meer informatie over restaurant Strandlodge

nee

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
- Diner vanaf 17:00

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Strandlodge

Francis K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het is zeker voor herhaling vatbaar. Leuk verassingsmenu van 5 gangen zeer creatief met smaak en beleving.
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk wild en super gastheer. Ook amuses en groentes perfect!
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een heerlijke omgeving om rustig te lunchen met vrienden
goutmijn .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Mike Vrijdag kookt ook op donderdag geweldig! Want toen heb ik met een collega/vriendin verrukkelijk gegeten bij de Strandlodge. Na de gastvrije ontvangst genoten we in alle rust bij de haard van het lekkere huisgemaakte aperitief. We kozen voor de bites en namen plaats aan tafel. De gerechten waren een lust voor het oog en streelden de tong. Iedere gang was een culinair ontdekkingsreisje volop fijne en verrassende combinaties!
Originele wijnkaart die volop leuke verbindingen mogelijk maakt.
Onze waardering gaat vooral uit naar de bediening. Met perfecte timing zochten zij toenadering voor een onderhoudend praatje, een goed advies of het bijschenken van de glazen. Maar ook door afstand te houden als wij onderhoudend kletsten of genoten van het eten. Alsof zij onze wensen voor deze avond konden lezen. Châpeau! We komen graag nog eens terug!

Willem Gout
Paulien A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We hebben met 5en in de Strandlodge gegeten. We zaten aan een ronde tafel, donker opgepropt tussen een pilaar/afscheidingswand, de keuken en de bar.We hadden het gevoel dat we niet in het restaurant zaten. Naast en achter ons werden flesjes gevuld, kopjes gepakt, kastje geopend en koffie gezet. Het was rumoerig door honderden bewegingen van bedienend personeel vlak langs onze tafel lopend van keuken naar bar, haar restaurant. BETER GEEN TAFEL DAN DEZE TAFEL We hebben met vijf vrienden overigens uitstekend gegeten
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vriende en genoten. De gastvrijheid is super en de presentatie................ Het was elke keer een feestje op het bord. Blij met de actie van AH.
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben genoten van weer een culinair hoogstandje..........het viel ons wel op dat de gerechtjes steeds kleiner worden
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben prima gegeten.
De gerechten waren verrassend.
Lekker van smaak en mooi geserveerd.
De borden waren stijlvol opgemaakt.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Toch een kritische noot: Bij koffie en thee na het eten was iets van chocolade o.i d. Zeer welkom geweest.
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij maakten gebruik van de AH restaurantactie en kregen een heerlijk 3-gangenmenu geserveerd, afgestemd op het seizoen. Het eten smaakte goed. Wij vroegen om een wijnsuggestie, wij zijn liefhebbers maar geen kenners, de uitleg had wel wat uitgebreider mogen zijn. Ambiance is prachtig. Wij komen graag een keer terug in de zomer als het terras geopend is, lijkt me fantastisch om op het terras van een heerlijke lunch te genieten.
Soury V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Vriendelijk welkom door jong, weinig professioneel ogende bediening. We hadden een bon van de albert heijn waardoor we een verrassingsmenu voorgeschoteld kregen. Ruim voldoende hoeveelheid eten. We hadden meer verwacht van de kwaliteit van een michelinster restaurant. Met name voorgerecht en hoofdgerecht. Dessert en wijn waren overigens goed.
Nardie K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was een prettige omgeving en we werden fijn geholpen. Het was voor ons een leuke verrassing. We willen zeker nog vaker gaan en het ook anderen doorgeven.
stout .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Met AH bon een 3 gangen menu met daarbij een lekker wijn en gratis (!!!!) karaf kraanwater. Twee personen aten hier eerder met een bon en als we vergelijken dan was deze tweede keer minder van opmaak borden en smaakbeleving. De anderen waren content. Wat we aten? Ik zou zeggen: ga een keer om te proeven wat er op uw bord komt.
Arianne M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ster zeker waard, lekker en eerlijk eten, mooie gerechten afgestemd op het seizoen. Gebruik gemaakt van tweegangen verassingslunch, heerlijk en ontspannen gegeten. Bediening vlot en correct.
marianne G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
De wachttijd tussen de gangen was (te) lang. Wij hadden een tafeltje in het midden dat zo dicht naast het volgende geplaatst stond, dat wij met onze buren mee konden praten, geen enkele privacy!!
De bediening was aardig en de ambiance is mooi.
Fr K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
zeer aan te bevelen. heeft Michelin ster meer dan waard. kleine aanvulling de bediening informeren/ bijscholen in wijnkeuzes zodat gasten dar volledig over geadviseerd kunnen worden
Bernadette W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben genoten van een heerlijk en verrassend vegetarisch menu; er is werkelijks iets bijzonders van gemaakt. Rondom was alles perfect. Dus graag tot een volgende keer!
anita R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijke nieuwe gerechten gegeten, mooie presentatie, duidelijke uitleg en tips voor wijn, goede en gezellige bediening die ook in is voor een praatje, ons vooroordeel (ster-restaurant is hoogdravend) bleek gewoon gezelligheid met kennis van zaken te zijn! Top dat er rekening is gehouden met allergieën.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima plek met prettige bediening. Prijs met AH restaurantactie is voor een sterrenrestaurant erg goed.
Uitstekende wijnen.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We werden gastvrij ontvangen.
De accommodatie heeft een sfeervolle inrichting.
Er was overleg over de invulling van de maaltijd.
Het eten werd met zorg bereid en geserveerd
ron D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
met een bon van ah wezen eten . kregen we een verrassings diner wel leuk we kregen een drie gangen menu te eten die ik normaal nooit zou eten dus zeker verrassend eerlijk gezegd had ik liever iets van de kaart gegeten maar sfeer bediening en serves waren perfect