Over het restaurant Strandlodge

Gezamelijk genieten in Winterswijk

De chef-kok van Strandlodge heeft een ware passie voor koken. Het combineren van ingrediënten en de perfecte wijn-spijscombinaties, daar wordt hij echt gelukkig van. Wanneer zijn gasten het gezellig met elkaar hebben en van het verrukkelijke eten aan het genieten zijn, is zijn avond geslaagd. Geniet in deze robuuste en warme omgeving van een heerlijk menu vol seizoensgebonden producten.

Meer informatie over restaurant Strandlodge

nee

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
- Diner vanaf 17:00

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Strandlodge

D.J. W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
zeer aangename ervaring met mooi eten in een aantrekkelijke ambiance!
Wil.meijer M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten in prima ambiance.
A.C. B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prachtige locatie, heerlijk buiten gezeten. Wij kozen het 4 gangen verrassingsmenu en dat was heerlijk, verrassende combinaties. Prettige bediening met uitleg van het eten en de wijnen.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Geweldig restaurant met hele vriendelijke mensen en fantastisch eten. Sfeervolle plek met prachtig uitzicht over het klassieke strandbad. Aanrader!
Ineke E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Te simpele kaart. Nimmer eerder meegemaakt, op diverse continenten, dat je voor een bakje gebakken aardappeltjes apart 5,50 euro moet betalen.
Dit is een vervelende ervaring voor de gast.
Wietske T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Enorm genoten van de rustige omgeving: niet dicht op elkaar gepropt zodat je verplicht bent andermans gesprekken te volgen. En wij onze privacy hebben voor een eigen gesprek. Fijne bediening; heerlijk eten; ruim de tijd ;super!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Prachtige locatie met prima bediening en heerlijk gegeten.
ewald C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Vriendelijke bediening en oog voor detail vanuit keuken!
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We hadden een heerlijk 4 gangenmenu. 1 vegetarisch en 1 met vis en vlees, sus alles geproeft. Wat een prachtige combinaties. Feestje op het bord. En echte smaaksensaties. We komen zeker nog eens terug.
eduardlisse .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vd 3x hier gegeten. Vrijdag avond nu. Bediening is vriendelijk, maar zeker niet voldoende capabel. Te jong, te weinig ervaring en gevoel om in dit restaurant top te functioneren. Het onbreekt eigenlijk aan goede senioriteit. Mis puntjes zijn, niet alert op een leeg glas, te weinig interactie waardoor je te vaak om iets moet vragen, broodjes bij voorgerecht ontbraken, te vaak om vragen. Eten redelijk goed en verrassend. Niet dat je je vleesje terug stuurt omdat die niet warm is. De koffie/cappuchino super, maar dan weer ontbreekt de attente bediening om een vervolg kopje. Zonder koekje, chocolaatje oid. Deze óók gemeld ad bediening en waren het er mee eens. Leermomentje. Succces om de ster vast te houden.... cijfer een 7-
Rosita J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Geen tomaten bij gerecht. Stond echter wel op de kaart genoteerd
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hadden het 5 gangen verrassingsmenu. Het aperitief en de amuses gebruikten we op het terras. Daarna naar binnen voor 5 smaakvolle gerechten. Topper was het gerecht met kalfslever, geitenkaas en augurk, een gewaagde maar uitermate smakelijke combinatie. de begeleidende wijnen voldeden goed, toelichting hierbij was summier. De bediening is jong en maakt af en toe een niet storend schoonheidsfoutje. Prettig meubilair, goede akoestiek en voldoende ruimte tussen de tafels.
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij vonden de twee voorgerechtjes mooi van bord opmaak, het hoofd en het nagerecht vonden wij niet op niveau voor sterren restaurant . De smaak was redelijk. Dit is voorlopig niet voor herlaling vatbaar .
Marjolanda T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een restaurant met een super sfeer!
Rina T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij hebben genoten van het heerlijke eten!
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met vlotte goede bediening
De thuisbreng service heeft ons naar de trein gebracht. Super goed geregeld
Femke P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Een topklasse restaurant met een relaxte en informele sfeer. Een unieke combinatie. Heerlijk eten voor een goede prijs. Attente en vriendelijke bediening.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wat een leuke avond. Het Valentijn menu was een welkome verrassing. Het 6-gangen diner was een ware belevenis met als laatste gang het toetje dat je zelf mocht versieren/opmaken. Een avond om nog lang aan terug te denken.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk verrassingsmenu gehad bij onze eerste kennismaking met decstrandlodge. Het restaurant is een echte aanrader voor mensen die van iets anders en proberen houden.
Zeer attente bediening en de entourage is vast in de zomer ook zeer leuk.
Francis K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het is zeker voor herhaling vatbaar. Leuk verassingsmenu van 5 gangen zeer creatief met smaak en beleving.