Over het restaurant Strandlodge

Gezamelijk genieten in Winterswijk

De chef-kok van Strandlodge heeft een ware passie voor koken. Het combineren van ingrediënten en de perfecte wijn-spijscombinaties, daar wordt hij echt gelukkig van. Wanneer zijn gasten het gezellig met elkaar hebben en van het verrukkelijke eten aan het genieten zijn, is zijn avond geslaagd. Geniet in deze robuuste en warme omgeving van een heerlijk menu vol seizoensgebonden producten.

Meer informatie over restaurant Strandlodge

nee

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
- Diner vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Betty O.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Leuke omgeving bij schitterend weer met heerlijk terras, jammer dat we voor de regen naar binnen moesten, waar het erg warm was. Maar het was dan ook een extreem warme dag! Een lekker 3 gangen menu met mooi opgemaakte borden. Klasse.
Daphne R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prachtige plek om te zitten, mooi terras. Eten zag er mooi uit maar ik had er wel iets meer van verwacht.Waarschijnlijk een standaard menu voor de AH-actie. Ga nog een keer eten buiten de actie van Ah om, om te kijken wat er dan geserveerd wordt.
Marloes P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Gezellig gegeten buiten op het terras. Heerlijk 4-gangen menu en leuke bediening die tevens een heerlijk wijnarrangement heeft geadviseerd. Een aanrader dus!
capel1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een fantastische avond gehad. Zeer attent personeel en lekker en bijzonder eten. Een keur aan kleine gerechten.
Het bijzondere wijnarrangement maakte de avond compleet
Ilona H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Jammer van die zeurende mevrouw een tafeltje naast ons. gelukkig konden we de koffie nog lekker buiten op het terras opdrinken!
Jet K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Een prachtig verrassend menu met heerlijke passende wijnen. Dit alles geserveerd door gepassioneerde mensen. Kortom een aanrader.
Antonius K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben heerlijk buiten kunnen eten, dat maakte het helemaal af. Prachtig om zo over het natuurbad heen te kijken. We aten het AH menu aangevuld met een extra gang. Het was heerlijk en de bijpassende wijntjes geweldig!
Personeel vriendelijk en we komem zéker terug!
ronnie-patricia .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Bediening gaf aan dat ze onderbezet waren. Ze hebben hun best gedaan maar we hebben wel te lang moeten wachten . 2 uur gezeten voor de lunch. Bediening die er was was ook niet altijd professioneel. Eten was goed
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
1. Bij de afrekening stonden verkeerde consumpties op de bon.
2. Nadat we naar ons tafeltje werden geleid, zagen we dat er nog kauwgom van de vorige gasten in de asbak lag. Onsmakelijk aanblik.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Lekker eten voor een goede prijs, vriendelijke bediening, onderlinge communicatie van het personeel was matig en die Michelin ster is ook wat overdreven. Het is gewoon een goed restaurant. Punt.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Een restaurant met een ster verwacht je niet zo snel bij een zwembad. Dat was voor ons niet de enige verrassing. De maaltijd was dat ook. Heerlijke gerechten en prima wijnen.
s. A.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijke gerechten en wijnen. Stabiele kwaliteit. Uitstekende prijs-prestatie. Tot onze verrassing kregen we 2 avonden achter elkaar een compleet ander 6-gangen-menu inclusief andere amuses en wijnen! Bediening kan iets vloeiender. TOP!
chris204 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Leuke ambiance, lekkere stoelen. We werden vriendelijk ontvangen en de service was helemaal top! Wij hadden het 4 gangen verrassingsmenu, en dit was allemaal heerlijk en prima. Voor ons de eerste ervaring met een restaurant op dit niveau, maar zeker voor herhaling vatbaar!
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We hebben genoten van een vijfgangenmenu. Vriendelijke ontvangst. Hartelijke sfeer. Mooie en lekkere gerechten. Smaakvol en met veel fantasie bereid. Wij voelden ons echt welkom. Absolute aanrader. Heel redelijk prijsniveau. Zeker voor een zaak met een michelinster!
Ine J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Weer gezellig gezeten en heerlijk gegeten in een fijne, rustige sfeer.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wild eten in de Achterhoek. De Strandlodge is daarvoor een fantastische plek. Geweldige sfeer en ondanks de Michelinster absoluut geen poespas, maar gewoon gezellig. Leuk personeel, goede uitleg over de gerechten en geweldige smaakcombinaties. Vijf gangen waarin we vele soorten wild hebben geproefd, zoals duif, fazant, patrijs, pompoensoep met ganzenvlees en ganzenlever, nek van zwijn, sukade stoofvlees en hertenbiefstuk. Het dessert was heel bijzonder, verschillende combinaties waarin bietjes waren verwerkt. Gewaagd en verrassend lekker. Het was een avond genieten in een mooi restaurant. Wat verder opviel was dat het geluid aangenaam was ondanks de drukte. In dit restaurant kun je elkaar tenminste verstaan, ook als je gehoor wat minder is.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Al het eten was nog als zodanig herkenbaar - gelukkig geen onherkenbare streepjes en schuimpjes - en de smaken waren verrassend en intens. We komen graag terug als we wat meer tijd hebben. Nu moesten we om 8 uur in het theater zijn waar goed rekening mee gehouden werd.
bakje .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk geluncht. Mooie locatie, prettige sfeer, hoge kwaliteit, maar heel betaalbaar. Als afsluiter een proeverij van ijs gegeten met 5 verschillende ijssoorten o. a. kardemom ijs. Lekker! Het is dat we hier niet in de buurt wonen, anders kwamen we zeker vaker.
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wat een bijzondere plek! Terras met uitzicht op een openluchtzwembad en groen.
Pand is ook prachtig.
Ik heb hier 's middags geluncht met een salade met vis, waar wat mij betreft teveel groen bij zat.
Mijn echtgenoot had een salade met lokale vleeswaren die zeer in de smaak viel.
Het toetje met een proeverij van 6 verschillende ijssoorten was fenomenaal! Om je vingers bij op te eten.
lieswillers .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
De plek is heel bijzonder, in een prachtig gerestaureerd gebouw bij het zwembad, helemaal de jaren 30 sfeer. Daarbij viel de inrichting en ambiance in het restaurant het terras, dat uitziet op het zwembad, wat tegen. Versleten traploper, grof meubilair, waarbij de hooge tafels aan de terrasrand het uitzicht van de erachter geplaatste lage tafels totaal belemmert. De elegantie ven het badgebouw vinden we nergens terug. De kaart is goed en gevarieerd, de bediening charmant. We kozen een plateau van achterhoekse producten, verrukkelijke kaasjes, vlees en vis. Heel jammer dat er geen Achterhoekse wijn bij geschonken werd; een waar gemis. De eigenheid van de locatie, de uitstraling van het gebouw en het historische sfeer zijn fantastische troeven die veel meer gespeeld kunnen worden. Dan wordt het nog beter!