Strandlodge

Badweg 4 7102 EG Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Strandlodge

Gezamelijk genieten in Winterswijk

De chef-kok van Strandlodge heeft een ware passie voor koken. Het combineren van ingrediënten en de perfecte wijn-spijscombinaties, daar wordt hij echt gelukkig van. Wanneer zijn gasten het gezellig met elkaar hebben en van het verrukkelijke eten aan het genieten zijn, is zijn avond geslaagd. Geniet in deze robuuste en warme omgeving van een heerlijk menu vol seizoensgebonden producten.

Meer informatie over restaurant Strandlodge

nee

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
- Diner vanaf 17:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Strandlodge

eduardlisse .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vd 3x hier gegeten. Vrijdag avond nu. Bediening is vriendelijk, maar zeker niet voldoende capabel. Te jong, te weinig ervaring en gevoel om in dit restaurant top te functioneren. Het onbreekt eigenlijk aan goede senioriteit. Mis puntjes zijn, niet alert op een leeg glas, te weinig interactie waardoor je te vaak om iets moet vragen, broodjes bij voorgerecht ontbraken, te vaak om vragen. Eten redelijk goed en verrassend. Niet dat je je vleesje terug stuurt omdat die niet warm is. De koffie/cappuchino super, maar dan weer ontbreekt de attente bediening om een vervolg kopje. Zonder koekje, chocolaatje oid. Deze óók gemeld ad bediening en waren het er mee eens. Leermomentje. Succces om de ster vast te houden.... cijfer een 7-
Rosita J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Geen tomaten bij gerecht. Stond echter wel op de kaart genoteerd
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hadden het 5 gangen verrassingsmenu. Het aperitief en de amuses gebruikten we op het terras. Daarna naar binnen voor 5 smaakvolle gerechten. Topper was het gerecht met kalfslever, geitenkaas en augurk, een gewaagde maar uitermate smakelijke combinatie. de begeleidende wijnen voldeden goed, toelichting hierbij was summier. De bediening is jong en maakt af en toe een niet storend schoonheidsfoutje. Prettig meubilair, goede akoestiek en voldoende ruimte tussen de tafels.
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij vonden de twee voorgerechtjes mooi van bord opmaak, het hoofd en het nagerecht vonden wij niet op niveau voor sterren restaurant . De smaak was redelijk. Dit is voorlopig niet voor herlaling vatbaar .
Marjolanda T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een restaurant met een super sfeer!
Rina T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij hebben genoten van het heerlijke eten!
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met vlotte goede bediening
De thuisbreng service heeft ons naar de trein gebracht. Super goed geregeld
Femke P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Een topklasse restaurant met een relaxte en informele sfeer. Een unieke combinatie. Heerlijk eten voor een goede prijs. Attente en vriendelijke bediening.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wat een leuke avond. Het Valentijn menu was een welkome verrassing. Het 6-gangen diner was een ware belevenis met als laatste gang het toetje dat je zelf mocht versieren/opmaken. Een avond om nog lang aan terug te denken.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk verrassingsmenu gehad bij onze eerste kennismaking met decstrandlodge. Het restaurant is een echte aanrader voor mensen die van iets anders en proberen houden.
Zeer attente bediening en de entourage is vast in de zomer ook zeer leuk.
Francis K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het is zeker voor herhaling vatbaar. Leuk verassingsmenu van 5 gangen zeer creatief met smaak en beleving.
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk wild en super gastheer. Ook amuses en groentes perfect!
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een heerlijke omgeving om rustig te lunchen met vrienden
goutmijn .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Mike Vrijdag kookt ook op donderdag geweldig! Want toen heb ik met een collega/vriendin verrukkelijk gegeten bij de Strandlodge. Na de gastvrije ontvangst genoten we in alle rust bij de haard van het lekkere huisgemaakte aperitief. We kozen voor de bites en namen plaats aan tafel. De gerechten waren een lust voor het oog en streelden de tong. Iedere gang was een culinair ontdekkingsreisje volop fijne en verrassende combinaties!
Originele wijnkaart die volop leuke verbindingen mogelijk maakt.
Onze waardering gaat vooral uit naar de bediening. Met perfecte timing zochten zij toenadering voor een onderhoudend praatje, een goed advies of het bijschenken van de glazen. Maar ook door afstand te houden als wij onderhoudend kletsten of genoten van het eten. Alsof zij onze wensen voor deze avond konden lezen. Châpeau! We komen graag nog eens terug!

Willem Gout
Paulien A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We hebben met 5en in de Strandlodge gegeten. We zaten aan een ronde tafel, donker opgepropt tussen een pilaar/afscheidingswand, de keuken en de bar.We hadden het gevoel dat we niet in het restaurant zaten. Naast en achter ons werden flesjes gevuld, kopjes gepakt, kastje geopend en koffie gezet. Het was rumoerig door honderden bewegingen van bedienend personeel vlak langs onze tafel lopend van keuken naar bar, haar restaurant. BETER GEEN TAFEL DAN DEZE TAFEL We hebben met vijf vrienden overigens uitstekend gegeten
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vriende en genoten. De gastvrijheid is super en de presentatie................ Het was elke keer een feestje op het bord. Blij met de actie van AH.
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben genoten van weer een culinair hoogstandje..........het viel ons wel op dat de gerechtjes steeds kleiner worden
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben prima gegeten.
De gerechten waren verrassend.
Lekker van smaak en mooi geserveerd.
De borden waren stijlvol opgemaakt.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Toch een kritische noot: Bij koffie en thee na het eten was iets van chocolade o.i d. Zeer welkom geweest.
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij maakten gebruik van de AH restaurantactie en kregen een heerlijk 3-gangenmenu geserveerd, afgestemd op het seizoen. Het eten smaakte goed. Wij vroegen om een wijnsuggestie, wij zijn liefhebbers maar geen kenners, de uitleg had wel wat uitgebreider mogen zijn. Ambiance is prachtig. Wij komen graag een keer terug in de zomer als het terras geopend is, lijkt me fantastisch om op het terras van een heerlijke lunch te genieten.
Soury V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Vriendelijk welkom door jong, weinig professioneel ogende bediening. We hadden een bon van de albert heijn waardoor we een verrassingsmenu voorgeschoteld kregen. Ruim voldoende hoeveelheid eten. We hadden meer verwacht van de kwaliteit van een michelinster restaurant. Met name voorgerecht en hoofdgerecht. Dessert en wijn waren overigens goed.