Strandlodge

Badweg 4 7102 EG Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Strandlodge

Gezamelijk genieten in Winterswijk

De chef-kok van Strandlodge heeft een ware passie voor koken. Het combineren van ingrediënten en de perfecte wijn-spijscombinaties, daar wordt hij echt gelukkig van. Wanneer zijn gasten het gezellig met elkaar hebben en van het verrukkelijke eten aan het genieten zijn, is zijn avond geslaagd. Geniet in deze robuuste en warme omgeving van een heerlijk menu vol seizoensgebonden producten.

Meer informatie over restaurant Strandlodge

nee

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
- Diner vanaf 17:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Strandlodge

stout .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Met AH bon een 3 gangen menu met daarbij een lekker wijn en gratis (!!!!) karaf kraanwater. Twee personen aten hier eerder met een bon en als we vergelijken dan was deze tweede keer minder van opmaak borden en smaakbeleving. De anderen waren content. Wat we aten? Ik zou zeggen: ga een keer om te proeven wat er op uw bord komt.
Nardie K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was een prettige omgeving en we werden fijn geholpen. Het was voor ons een leuke verrassing. We willen zeker nog vaker gaan en het ook anderen doorgeven.
Arianne M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ster zeker waard, lekker en eerlijk eten, mooie gerechten afgestemd op het seizoen. Gebruik gemaakt van tweegangen verassingslunch, heerlijk en ontspannen gegeten. Bediening vlot en correct.
marianne G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
De wachttijd tussen de gangen was (te) lang. Wij hadden een tafeltje in het midden dat zo dicht naast het volgende geplaatst stond, dat wij met onze buren mee konden praten, geen enkele privacy!!
De bediening was aardig en de ambiance is mooi.
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
zeer aan te bevelen. heeft Michelin ster meer dan waard. kleine aanvulling de bediening informeren/ bijscholen in wijnkeuzes zodat gasten dar volledig over geadviseerd kunnen worden
Bernadette W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben genoten van een heerlijk en verrassend vegetarisch menu; er is werkelijks iets bijzonders van gemaakt. Rondom was alles perfect. Dus graag tot een volgende keer!
anita R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijke nieuwe gerechten gegeten, mooie presentatie, duidelijke uitleg en tips voor wijn, goede en gezellige bediening die ook in is voor een praatje, ons vooroordeel (ster-restaurant is hoogdravend) bleek gewoon gezelligheid met kennis van zaken te zijn! Top dat er rekening is gehouden met allergieën.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima plek met prettige bediening. Prijs met AH restaurantactie is voor een sterrenrestaurant erg goed.
Uitstekende wijnen.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We werden gastvrij ontvangen.
De accommodatie heeft een sfeervolle inrichting.
Er was overleg over de invulling van de maaltijd.
Het eten werd met zorg bereid en geserveerd
ron D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
met een bon van ah wezen eten . kregen we een verrassings diner wel leuk we kregen een drie gangen menu te eten die ik normaal nooit zou eten dus zeker verrassend eerlijk gezegd had ik liever iets van de kaart gegeten maar sfeer bediening en serves waren perfect
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een verrassende verrassingslunch. Zou het zelf nooit kiezen, steeds bijzondere combinaties. Zou het zelf nooit kiezen, maar was heerlijk
Lizette D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk vegetarisch menu en een verrassend en lekker suikervrij nagerecht. Er is zeer zorgzaam met mijn eet wensen omgegaan.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Pracht locatie, heerlijk gegeten en super attent personeel. Via de AH Bonnee actie hier terecht gekomen en ons 3 gangen menu uitgebreid naar 4 gangen. Echt een aanrader. Duidelijke uitleg bij de gerechten. En de presentatie............ Probeer het zelf en laat je verrassen.
Liedy V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij voelden ons bij ontvangst zeer welkom. Gerechten werden als plaatjes opgediend en smaakten verrukkelijk . De tijd tussen de gerechten was goed en de aandacht voor onze glazen was zorgvuldig maar niet opdringerig. Top lokatie en mooi dat een restaurant. VAn deze klasse zich niet te goed vindt voor een restaurant actie.
Ienke S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wat een verrassing om hier te mogen zijn. Heerlijk gegeten ook en nog lekker buiten gezeten.
Trea H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Met AH bonnen hier met vrienden geluncht. Heerlijk buiten gezeten. Verrassingsmenu van 3 gangen. En een verrassing was het! Heerlijke smaken, prachtig opgemaakt en echt verrassende combinaties. Bediening heel vriendelijk en weet waar ze het over hebben.
Gert G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hadden gekozen voor vier gangen en deze gangen werden prachtig gepresenteerd en het eten was erg lekker.
Het restaurant is sfeervol aangekleed en bediening erg vriendelijk
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Op een mooie zomeravond hier lekker op het gezellige terras gezeten, met uitzicht over het in 2010 gerestaureerde natuurbad. Er hangt een informele sfeer, de bediening is relaxt en aardig. Vooral het voorgerecht en dessert van het 3-gangen verrassingsmenu waren heel smakelijk. Het zag er ook prachtig uit. Bijzondere smaak- en kleurcombinaties met bijvoorbeeld lavendel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een half jaar geleden hier gegeten en een verrassingsmenu gekozen. Gisteravond dezelfde keuze gemaakt en weer zoooooo verrast. Genoten!!!! Het fijne van de Strandlodge is dat de bediening ook feilloos aanvoelt wat jij leuk en lekker vindt. Genoten!!!!!!
Ine J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gezellig, sfeervol restaurant en heerlijk gegeten!