Strandlodge

Badweg 4 7102 EG Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Strandlodge

Gezamelijk genieten in Winterswijk

De chef-kok van Strandlodge heeft een ware passie voor koken. Het combineren van ingrediënten en de perfecte wijn-spijscombinaties, daar wordt hij echt gelukkig van. Wanneer zijn gasten het gezellig met elkaar hebben en van het verrukkelijke eten aan het genieten zijn, is zijn avond geslaagd. Geniet in deze robuuste en warme omgeving van een heerlijk menu vol seizoensgebonden producten.

Meer informatie over restaurant Strandlodge

nee

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag
- Diner vanaf 17:00

hans W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten, komen zeker een keer terug.
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten buiten op terras, zeer sfeervol!
Veel know how over eten en wijnen.
Mick S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij hebben heel lekker gegeten bij Strandlodge, het eten was erg goed, de bediening was ontzettend beleefd en attent, en de inrichting was mooi en je kon er ook nog lekker zitten. Zeker weten een aanrader!
Johannes41 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst en prima bediening. De genoten van het AH verrassing menu. Goede uitleg over de gerechten. Zeer verzorgd en verrassend. Wat hebben we genoten. Het is het waard om voor dit restaurant om te rijden. .Heerlijke huiswijnen! Zeer schone toiletgroep zowel bij de dames als bij de heren.
Tiny N.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Je moet er niet heen gaan als je honger heb want dan moet daar niet zijn geen groente en aardappeltjes hele kleine porties
Angelique N.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We werden erg gastvrij ontvangen. In het restaurant was het gezellig druk. De ober vertelde enthousiast over de gerechten. De gerechten zagen er perfect uit en waren erg lekker.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Eten was heerlijk maar ik had een vegetarisch hoofdmenu besteld en kreeg vlees, dit omdat er alleen vlees of vis geserveerd werd voor de AH actie. Bediening is wisselend, sommige komen ongeïnteresseerd of zelfs bot over, voor een restaurant met ster mag je anders verwachten. Sfeer en ambiance is goed.
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben een 4 gangen "Proef de Strandlodge" gehad. We kregen diverse kleine gerechtjes per gang.
Het was ruim voldoende qua hoeveelheid.
We zaten 4 uur gezellig aan tafel en hebben genoten van al het lekkers.
Echt een aanrader.
Petervms .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Vier gangen verrassingsmenu met heerlijke gerechten. Verschillende smaaksensaties en bereidingswijzen. Goed wijnadvies. Het was mooi weer dus buiten eten moet een genot zijn. Jammer dat je dan als niet-roker tussen rokende gasten moet zitten.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekend wijnarrangement. De bediening was erg goed, relaxed, ongedwongen en prima info over eten en wijnen.
Thea E.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een leuk restaurant in mooie omgeving, alles prima verzorgd. Het die avond erg mooi weer zodat we heerlijk buiten konden zitten.
w.blom89 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben er heerlijk gegeten en alles was naar wens.
De bediening heel vriendelijk en je kreeg echt persoonlijke aandacht.
Prima dus.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Op 29 juni hebben wij Restaurant Strandlodge bezocht en we hadden hier te maken met een sterren restaurant ( Michelin ) We hebben er heerlijk genoten van een heerlijk 3 gangen verrassingsmenu wat bijzonder lekker was en erg kunstig voorgeschoteld kregen. De uitleg wat we te eten kregen was ook erg goed. Al met al een geslaagde eetgelegenheid.
Martien W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima eten, prachtig opgediend.
Locatie is uniek, mooi uitzicht.
Klein nadeel was de tijd tussen de gangen, we moesten lang op het dessert wachten, ook de koffie nadien duurde wel even.
Betty O.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Leuke omgeving bij schitterend weer met heerlijk terras, jammer dat we voor de regen naar binnen moesten, waar het erg warm was. Maar het was dan ook een extreem warme dag! Een lekker 3 gangen menu met mooi opgemaakte borden. Klasse.
Daphne R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prachtige plek om te zitten, mooi terras. Eten zag er mooi uit maar ik had er wel iets meer van verwacht.Waarschijnlijk een standaard menu voor de AH-actie. Ga nog een keer eten buiten de actie van Ah om, om te kijken wat er dan geserveerd wordt.
Marloes P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Gezellig gegeten buiten op het terras. Heerlijk 4-gangen menu en leuke bediening die tevens een heerlijk wijnarrangement heeft geadviseerd. Een aanrader dus!
capel1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een fantastische avond gehad. Zeer attent personeel en lekker en bijzonder eten. Een keur aan kleine gerechten.
Het bijzondere wijnarrangement maakte de avond compleet
Ilona H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Jammer van die zeurende mevrouw een tafeltje naast ons. gelukkig konden we de koffie nog lekker buiten op het terras opdrinken!
Jet K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Een prachtig verrassend menu met heerlijke passende wijnen. Dit alles geserveerd door gepassioneerde mensen. Kortom een aanrader.