Strandhuys

Boulevard 1 2225 AA Katwijk aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandhuys

Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Was erg lekker! Voor een goede prijs.
Het toetje moorkop met warme chocolade, vanille ijs en slagroom ga ik daar vaker eten, erg lekker!
Bediening was goed en eten kwam snel.
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Strandhuys is een permanente strandtent op het strand in Katwijk. Het is er gezellig zitten en de prijzen zijn er goed. Het menu is gevarieerd, voor ieder wat wils. De keuken overstijgt het niveau van een eetcafé niet. 't Is allemaal prima zeker gezien de prijs. Ook een aanrader als je na strandbezoek iets wilt eten en om gezellig een drankje te drinken
Harrie-Marja .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Heerlijk gegeten in dit prachtige restaurant op het strand. Het restaurant is erg sfeervol ingericht en de locatie op het strand natuurlijk ook erg mooi. Betaalbaar, geweldige sfeer en de gerechten waren heerlijk, kortom: echt een aanrader!
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Eerst wil ik melden dat het géén seizoen bedrijf is omdat het nu een vaste 'strandtent' is.
Prettige sfeer, lekker ruim lokaal, het eten is goed verzorgd en lekker.
de bediening vonden we ook erg leuk en sprongen ook in op de opmerkingen die wij plaatsten en bleven niet aan tafel 'hangen' zoals dat weleens gebeurd.
Wij gaan er tegenwoordig regelmatig heen, ook voor alleen een gezellig bakje koffie.