Strandhuys Vught

Kan beter
Kan beter
Elian S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Er loopt een hoop personeel rond maar die zijn geregeld drukker met elkaar dan met de gasten. Er wordt niet goed rond gekeken of iemand service nodig heeft. Ik had een maaltijdsalade besteld. De smaak was goed maar de portie was erg klein (niet genoeg als maaltijdsalade) terwijl de prijs wel die van een volledige maaltijd was. Als je wilt pinnen dan kan dat alleen per tafel en moet je het zelf met elkaar verrekenen.
Famvos .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Dit is een leuke tent waar veel potentie in zit. Jammer dat het personeel inzicht mist waardoor de service te wensen over laat.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Met een grotere groep (18) gaan eten, dan heb je een zeer beperkte keuze qua menu: keuze uit twee voorgerechten, drie hoofdgerechten en geen keuze in nagerecht. Men is totaal niet ingesteld op dieetwensen, ondanks afspraken vooraf. Grote groep kan niet aan 1 tafel, dus je hebt wel de nadelen (beperkte keuze) maar niet de voordelen (gezellig aan 1 tafel). Betalen kon alleen per tafel, slechte service kortom.
Prijs/kwaliteit verhouding was erg slecht.