Strandhuys - Nijkerk

Zeedijk 1 3861 MD Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Strandhuys - Nijkerk

Uitkijk op zand en water

De naam Strandhuys doet misschien al een belletje rinkelen! In een leuk houten huisje, de balken en bar van natuurlijke materiaal, pal aan het strand, wordt fijn Frans eten geserveerd. Het grote terras kijkt uit over zand en water, waar dus voor de kinderen volop vertier is. Tevens een hele mooie trouwlocatie in Nijkerk.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Strandhuys - Nijkerk

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12:00 - 20:00

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Luchiena H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijke sfeervolle plek. Vanwege het weer binnen gezeten, maar in de zomer een pracht plek om buiten te zitten met uitzicht over het water. Lekker gegeten, goede prijs - kwaliteit verhouding.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Ongetwijfeld een prachtig locatie voor een zomers bezoek en verblijf op één van de terrassen. In het restaurant is het toch anders: minder comfort en geen lekkere zit. Gekozen van een eenvoudig hapje eten: varkenshaas met brie, saté van kippendijen en hamburger. Niks mis mee, maar dit zullen we een volgende keer niet direct meer kiezen. Varkenshaas en kippendijen hadden wel iets meer doorgebraden gemogen. Tegenvaller was dat aantal tapbieren niet beschikbaar waren, ondanks dat deze op de kaart stonden vermeld. Minpunt is de bediening: duurt best lang allemaal. Of is dit in dit deel van Nederland anders dan in het westen en moeten we meer geduld betrachten?