Strandhuys De Vrijbuyter

Meer informatie over restaurant Strandhuys De Vrijbuyter

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

ARoovers .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Wat een mooi terras! Heerlijk gegeten op een mooie zomeravond.
Heek is een heerlijke vis! Fijn dat hij op de kaart stond. Goed gebakken visje.
Fijne witte wijn erbij gedronken. Correcte vriendelijke bediening.
De sfeer is heel ontspannen, een fijne plek om te eten.
Binnen ziet het er ook allemaal heel verzorgd uit.
Alles tot in de puntjes verzorgd.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Leuk restaurantje, gezellig ingericht. Eenvoudige gerechten die qua kaart teruggevonden kan worden in de meeste eetcafés, maar dan met meer zorg bereid op het gebied van smaak dan ik had verwacht. Daardoor zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke jonge bediening ook. Gingen ook relaxed om met 2 jonge kinderen die mee waren. Kindermenu was ook prima en voldoende keus.

Kortom een aanrader voor mensen met een niet al te grote beurs (hoofdgerecht ca 14-15 euro) die lekker willen gaan eten.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Eetgelegenheid tegen een duinovergang aan. Simpel ingericht. Bediening is jong enthousiast .Menukaart is door de gekozen lay out moeilijk te lezen . Op de menukaart staan de bekende gerechten.Eten is goed zonder bijzonder te zijn.