Strandhotel & Restaurant Noordzee

Badweg 200 1796 AA De Koog Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandhotel & Restaurant Noordzee

Robende .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Echt zoals het moet zo vlak aan het strand. Jonge en attente bediening, heerlijk pittig pindasoepje vooraf en een prachtig gebakken Texels lamsfilet als hoofdgerechten. Alles met lekkere en goed verzorgde bijgerechten geserveerd. Een saladebar met een keur aan verse smakelijke salades maakte het compleet. Heerlijke huiswijn.
Rens K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en we hadden een mooie plek bij het raam met uitzicht op Zee. Het eten bleek jammer genoeg doorsnee. De soep vooraf was niet lekker warm en wekte de indruk al langer klaar te staan. De tournedos was mals maar had niet veel smaak en vond ik te duur voor wat er werd geleverd (ruim EUR 28,-). Het nagerecht, ijs met stukjes caramel en caramelsaus was niet lekker smeuig, en leek rechtstreeks uit de diepvries te komen. Er was met de lepel bijna geen doorkomen aan. Jammer! Een toplocatie, maar geen topkeuken...
TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Verschrikkelijk! Ik kom nooit meer terug. Mijn mosselen roken niet lekker en de wit vis €19,95) van mijn partner lag koud op zijn bord naast een toefje aardappelpuree en 1 roosje bloemkool. Het koude saladebuffet bestond uit zilveruitjes en augurken.
Ingridou .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Het decor n 9, omdat je geweldig uitzicht over de zee hebt, met tijdens t diner n mooie zonsondergang. We hebben hier heerlijk gezeten. De bediening was vriendelijk, de dagsoep (courgette/kaas) heerlijk smaakvol. T hoofdgerecht pasta was oke en n lekker drankje toe. N heel fijne afsluiter van ons midweekje Texel.
A.j. B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Na de kaart voor het eten gekregen te hebben, werden we niet meer geholpen, na 40 min. zelf maar iemand geroepen. Uitsmijter was koud, aangebrand en taai.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Enkele jaren geleden hadden we een zeer slechte ervaring en daarna Noordzee gemeden. Reputaties komen te voet en gaan te paard blijkt maar weer. Gezien de recensies op deze site de stap gezeten we werden niet teleurgesteld. Het restaurant is weer in handen van het Strandhotel zelf en dat is te merken.
Aardige attente ontvangst. Echtgenoot koos voor de vissoep en daarna "het visje van de dag", dat was een zeer goed gebakken schol. Mijn hoofdgerecht bestond uit gebakken gamba's met pasta. Het was heel erg lekker, maar wel veel pasta. Er werden perfect gebakken frieten bij geserveerd en je kon zelf een keuze maken uit het rijk gesorteerde saladebuffet. We dronken er de goede witte huiswijn en sloten af met koffie en een juttertje. Dit alles voor 71 euro, dus een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug als we weer op Texel zijn