Strandhotel & Restaurant Noordzee

6,5

Jouw recensie over het restaurant Strandhotel & Restaurant Noordzee

Emma Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Op mijn vraag of men glutenvrijhad was het antwoord; ja!
Dus ik bestelde een hamburger..... nee, datcwas niet glutenvrij. De kok gaf 3 gerechten aan die niet glutenvrij was. Dan koos ik zalm.... nee de pasta erbij was niet glutenvrij, de vegetarische gerechten ook niet.... alleen de duurdere gerechten bleken glutenvrij.
Dan maar een salade gekozen, de texelse ham was heerlijk, de verdere salade erg sumier.

Toen ik afrekende en wat teveel gaf omdat ik niet contant had zei de butler: is zeker fooi?!
Nee dus.

Het uitzicht is geweldig
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Paar dagen lekker wezen uitwaaien in Texel, wel heel letterlijk en verbleven in dit prima hotel met prachtige ligging en ruime kamers. De teerste dag gelijk het restaurant maar even ' gedaan'. Een geweldig mooie ribeye, top gebakken, partner salade met kip. Ook lekker krokant en ruime porties. Volgende dag lamsschenkel, helemaal top en weer puike portie, partner saté, goed vlees, met gefrituurde uitjes. Pindasaus wat aan de zoete kant en vlak. Kortom die kan ernstig beter. Vervolgens de laatste dag weer voor de ribeye gegaan. Medium / RAW en toen ging het mis, volslagen naar de m / wd kant. Partner garnalen salade weer helemaal om. Daarbij een prima ontbijtbuffet met regelmatig verrassingen. Een aanrader voor het hotel en het restaurant incl. Top appeltaart en lekkere limoncello. En over de ribeye had ik natuurlijk ook gewoon daar gaat kunnen zeggen. Ook in andere restaurants op Texel gegeten, maar hier ga je niet voor niets 3 keer eten. Het uitzicht over de zee krijg je er gratis bij, maar is wel top.
jenny V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Schol was vet en slap.bolletje aardappelpuree smakeloos en droog. Peultjes deels bruin verkleurd. Klein schaaltje patat maakte deze schotel (24.50!) af. Kwaliteit en hoeveelheid onvoldoende. Bleef met honger achter. Ik heb deze feedback meteen vriendelijk geuit. Werd duidelijk niet gewaardeerd. Kopje koffie/excuus was op zn plek geweest. Gemiste kans, Het dessert hebben we dan ook elders genuttigd. We begrijpen achteraf waarom het in dit restaurant op een vrijdagavond in juli vrijwel leeg was. Zou er zelf ook niet meer terugkomen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezien andere recensie is het voor de keuken blijkbaar lastig een constante goede kwaliteit en service te verlenen. Onze ervaring was in elk geval niet best. Prima uiensoep maar de vis vd dag (schol) van mijn vrouw was niet gaar en zelfs koud. Na dat de bediening werd geroepen voelde deze even met haar vingers (...) aan de vis (....) en constateerde hetzelfde. Mijn vrouw kreeg een nieuw vis aangeboden die gelukkig wel goed was maar we aten feitrlijk na elkaar. Mijn vis was onvoldoende geschoond en bevatte nog de organen maar daar heb ik verder niets van gezegd. Verder geen excuses of op een of andere manier een poging eea te compenseren (kopje koffie oid). Dus weinig professionele omgang met een blooper. In elk geval is onze ervaring op deze dag voldoende om dit restaurant niet aan te bevelen
Robende .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Echt zoals het moet zo vlak aan het strand. Jonge en attente bediening, heerlijk pittig pindasoepje vooraf en een prachtig gebakken Texels lamsfilet als hoofdgerechten. Alles met lekkere en goed verzorgde bijgerechten geserveerd. Een saladebar met een keur aan verse smakelijke salades maakte het compleet. Heerlijke huiswijn.
Rens K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en we hadden een mooie plek bij het raam met uitzicht op Zee. Het eten bleek jammer genoeg doorsnee. De soep vooraf was niet lekker warm en wekte de indruk al langer klaar te staan. De tournedos was mals maar had niet veel smaak en vond ik te duur voor wat er werd geleverd (ruim EUR 28,-). Het nagerecht, ijs met stukjes caramel en caramelsaus was niet lekker smeuig, en leek rechtstreeks uit de diepvries te komen. Er was met de lepel bijna geen doorkomen aan. Jammer! Een toplocatie, maar geen topkeuken...
TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Verschrikkelijk! Ik kom nooit meer terug. Mijn mosselen roken niet lekker en de wit vis €19,95) van mijn partner lag koud op zijn bord naast een toefje aardappelpuree en 1 roosje bloemkool. Het koude saladebuffet bestond uit zilveruitjes en augurken.
Ingridou .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Het decor n 9, omdat je geweldig uitzicht over de zee hebt, met tijdens t diner n mooie zonsondergang. We hebben hier heerlijk gezeten. De bediening was vriendelijk, de dagsoep (courgette/kaas) heerlijk smaakvol. T hoofdgerecht pasta was oke en n lekker drankje toe. N heel fijne afsluiter van ons midweekje Texel.
A.j. B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Na de kaart voor het eten gekregen te hebben, werden we niet meer geholpen, na 40 min. zelf maar iemand geroepen. Uitsmijter was koud, aangebrand en taai.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Enkele jaren geleden hadden we een zeer slechte ervaring en daarna Noordzee gemeden. Reputaties komen te voet en gaan te paard blijkt maar weer. Gezien de recensies op deze site de stap gezeten we werden niet teleurgesteld. Het restaurant is weer in handen van het Strandhotel zelf en dat is te merken.
Aardige attente ontvangst. Echtgenoot koos voor de vissoep en daarna "het visje van de dag", dat was een zeer goed gebakken schol. Mijn hoofdgerecht bestond uit gebakken gamba's met pasta. Het was heel erg lekker, maar wel veel pasta. Er werden perfect gebakken frieten bij geserveerd en je kon zelf een keuze maken uit het rijk gesorteerde saladebuffet. We dronken er de goede witte huiswijn en sloten af met koffie en een juttertje. Dit alles voor 71 euro, dus een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug als we weer op Texel zijn