Strandhotel Nassau Bergen

Van der Wijckplein 4 1865 AP Bergen aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandhotel Nassau Bergen

Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Diverse bijeenkomsten in Strandhotel Nassau Bergen in Bergen aan Zee gehad maar de laatste tijd daar niet gegeten. Gebeld, ook als niet-gast waren we welkom. Op onze vraag: "Kunnen we ook asperges eten?" Kwam een positief antwoord ondanks dat het gerecht Asperges met ham en ei niet op de kaart stond. Goede koude oude borrel gedronken als aperitief en een mooi glas witte wijn. Het toetje met bloedsinaasappel was ook erg lekker! We begrijpen niet dat niet meer mensen daar iets gaan eten(tenzij het vol zit), pracht uitzicht, aardige bediening en heerlijk gerechten en in dit geval speciaal bereidde asperges! Goed om snel terug te komen!
Nogeenkeer .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Op aanraden van een Hotelgast gewoon in het restaurant gegeten, normaal ga je niet snel in een Hotel eten maar dit mag ook Restaurant genoemd worden, een mooie kaart met verse producten, genoeg keus en de kaart varieert regelmatig, heerlijke sliptong gegeten en de bediening was super attent goed wijnadvies gekregen, zeker een aanrader, als je in de buurt bent zelfs als je geen kamer hebt in dit hotel een gezellig restaurant gedeelte en een gezellige bar met leuke barman die zijn taak serieus neemt en dus weet wat hij doet.
Jochem W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Nouveau ruig aan de kust! Beemster weiderund op de buiten-bbq. Huisgemaakte soepen, Zeeuwse oesters, voortreffelijke salades. De koks maken het verblijf in dit liefdevol gerunde hotel helemaal compleet.