Over het restaurant Strandclub Zwoel

Het strand en de zee, ze hebben een ontspannende werking. Zelfs op koude, natte en winderige dagen ervaar je vrijheid. Hou dat gevoel nog even vast en stap dan binnen bij Zwoel, een strandclub in Hoek van Holland met oneindig veel mogelijkheden. Dit restaurant aan de kust ligt op een prachtige locatie. Ideaal voor een ongedwongen lunch of uitgebreid diner, maar ook het perfecte decor voor een bedrijfsuitje, familiefeestje of om te trouwen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Strandclub Zwoel

• : Gratis parkeren voor de deur

Maandag tot en met zondag van 10:00 tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Strandclub Zwoel

Arie Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk, alleen op een woensdag in november gaan er niet veel mensen eten in een strandtent, dus het was rustig binnen en daardoor niet zo gezellig als dat er meer mensen zijn. Maar deze tent zou het verdienen om iedere avond afgeladen te zijn. Het eten (rib-eye, satay, en de chocolate and friends toe) was fantastisch.
JannetjeJ .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Tijdens weekendje Landal hier gegeten. Vriendelijke ontvangst. Eerst aan een leuk tafeltje bij het raam plaatsgenomen. Met windkracht 8 was dat echter nogal tochtig. Geen enkel punt om te verplaatsen naar een warmere plek. Vooraf lekker brood met kruidenboter en tapenade besteld. Het echte voorgerecht overgeslagen, omdat de desserts erg aantrekkelijk oogden. Hoofdgerechten allemaal flinke prties en erg lekker. We hadden in ons gezelschap Captains diner, ribeye en vegetarische pasta. Helaas bleek dat we daarna ook het gewilde dessert niet meer op konden. Dus voor een alcoholische koffie gegaan. Niet goedkoop, maar wel voor herhaling vatbaar.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede kwaliteit eten. Iets te zout naar onze smaak. Mooie sfeer, vriendelijke bediening. Muziek was storend
Donny M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Tijdje geleden hier gegeten met mijn vriendin, goed stuk ribeye en een goed vega gerecht voor haar, goeie prijs kwaliteit verhouding, al was het erg rustig (doordeweeks) dus ze hadden alle tijd voor ons. Kom hier zeker eens terug! Het granddessert is een aanrader.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Super gegeten, keurige bediening; top avond!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lang wordt vaak uitgelegd als niet goed, maar deze avond wilden we juist lang van het eten en het heerlijke weer aan het strand genieten. Er werd voor het hoofdgerecht gevraagd of het nu tijd was om het klaar te maken. Geweldig. Resumerend het was een erg prettige culinaire en ontspannende ervaring.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met een highwine bon hier gereserveerd en wat was het verrassend! Ooit wel eens komkommerijs gegeten? Hier wordt het geserveerd. Mooie glazen wijn, gewoon in je favo kleur: wit voor mij dus. De andere gangen waren ook zeer verrassend en divers. Heerlijk genoten dus en voor herhaling vatbaar!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gewoon een hartstikke goed restaurant met een hele goede keuken en heel vriendelijk personeel.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Goed eten met verse ingrediënten. vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Hoewel de bediening vriendelijk was mocht het wel ietsje sneller. Het was absoluut niet druk dus dat lijkt me wel een verbeterpuntje.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Soms zit het gewoon mee. Je komt thuis van een werkdag. Partner stelt voor om even lekker met zijn tweetjes uit eten te gaan. Je besluit naar die strandtent te gaan waar je al jaren langs loopt en waarvan je je al evenzoveel jaren hebt voorgenomen om eens te gaan eten.

En dan blijkt het niet gewoon een standtent te zijn voor een kip-satetje maar gewoon een heel leuk restaurant met een kaart met verrassende gerechten. Wanneer je dan ook nog door een vriendelijke dame welkom wordt geheten dan besluit je natuurlijk om je geluk verder te beproeven en ga je voor het drie gangen verrassingsmenu. (ja, er is ook een 4 en 5 gangen menu maar het blijft wel een doordeweekse dag hé.)

Het blijkt inderdaad een verrassing te zijn. een leuk voorgerecht met onder andere verschillende bereidingen van komkommer, een prachtig mooi gegaarde rib-eye en een verfrissende nagerecht op basis van kokos. Begeleid met mooie wijnen, een prachtig uitzicht op de ondergaande zon en tussen de bedrijven door een gezellig praatje met de gastvrouw en de chef.

Kortom een restaurant met een jong team waar de energie van afspat en wat alles in zich heeft om nog vele mensen zoals wij een super gezellige avond te bezorgen.

met dank, Ben
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Paasdiner bij Zwoel. Gekozen voor een 3-gangen verrassingsdiner. Lekker gegeten, vlotte vriendelijke bediening en goede service. Zoals altijd was het dessert helemaal uitstekend.
Ada H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke strandtent! Gastvrije bediening!
Kortom; aanrader!
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijke gegeten echt een aanrader
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekkere ongedwongen sfeer, goede kwaliteit, enthousiaste bediening. Geen gooi en smijttent, maar restaurantkwaliteit op het strand van Hoek van Holland. Een dikke pluim!