Strandclub Zwoel

Zeekant 57 3151 HW Hoek van Holland Nederland Kaart

Over het restaurant Strandclub Zwoel

Het strand en de zee, ze hebben een ontspannende werking. Zelfs op koude, natte en winderige dagen ervaar je vrijheid. Hou dat gevoel nog even vast en stap dan binnen bij Zwoel, een strandclub in Hoek van Holland met oneindig veel mogelijkheden. Dit restaurant aan de kust ligt op een prachtige locatie. Ideaal voor een ongedwongen lunch of uitgebreid diner, maar ook het perfecte decor voor een bedrijfsuitje, familiefeestje of om te trouwen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Strandclub Zwoel

Auto
  • : Gratis parkeren voor de deur

Maandag tot en met zondag van 10:00 tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Strandclub Zwoel

Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Het was nog stil voor de lunch. Wellicht dat we daardoor niet de aandacht kregen waar we op gerekend hadden. Lang wachten voordat onze bestelling werd opgenomen, ondanks melding aan de bar. Daarop volgden excuses en een kopje thee "van mij". In plaats van onze bestelling kregen we een aanrader, die we hebben overgenomen. Dat bleek inderdaad het beloofde avontuur op ons bord. Onze voorkeur voor "bruin" werd alsnog gerealiseerd als combi met wit en bruin brood. Twee kleine broodjes , waarbij ik achteraf wel kan concluderen: mag het een onsje meer zijn voor die prijs.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Voor de vijfde keer gegeten in een paar weken tijd. Dit is voor ons uniek en geeft aan hoe enthousiast wij zijn over Zwoel. Het is de combinatie van heerlijk eten en geweldig personeel, waardoor we bij een bezoek aan Hoek van Holland telkens weer bij dit restaurant belanden.

Het verrassingsmenu was daadwerkelijk iedere keer een oprechte en aangename verrassing. Eenmaal bestond het hoofdgerecht uit een vleessoort wat mijn partner echt liever niet eet. En ondanks dat dat het risico is van een verrassingmenu werd het super opgelost door het personeel en werd er binnen een mum van tijd een bord heerlijke pittige gamba's geserveerd. Onze suggestie om voor dit andere hoofdgerecht te betalen werd van de hand gewezen. De zeebaars, kabeljauw, kreeft en gamba's waren alle smaakvol en fijn bereid. De porties zijn royaal. De sauzen worden apart geserveerd en de garnering is mooi en origineel (croutons van spekkoek op de carpaccio).

De sfeer is relaxed en het meubilair is modern en smaakvol. Zwoel is ook een heerlijke plek om voor een dagje strand op 1 van de loungebedden neer te strijken.
MC H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Vier gangen verrassingsmenu gekozen. Helaas viel dit enorm tegen. De verrassing bestond uit zalm, tomatensoep, saté en, vooruit, een lekker dessert. Het verrassingsmenu bleek dus te bestaan uit werkelijk de meest basic gerechten die op de kaart stonden. Waardoor ook de prijs-kwaliteitverhouding ronduit slecht is. Personeel was gehaast, het duurde veel te lang voordat we de drankjes en eten geserveerd krijgen. Voor dat Zwoel afbrandde ook een aantal keer gegeten en toen enorm verrast en blij met de kwaliteit van het eten, de creativiteit en de betrokkenheid van het personeel. De brand heeft blijkbaar niet alleen het gebouw in de afgelegd. Dit was voor ons de laatste keer.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Prima bediening en aandacht voor de gasten. Patat was naar mijn smaak te kort gebakken. Ik kreeg een nieuw schaaltje krokant gebakken. Kipgerecht met friet was prima maar groente bestond uit wat garnering. Verse tomatensoep is een aanrader !
Ada H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten, erg gezellige strandtent.
Bekwaam en vriendelijk servicegericht personeel.
Wouter heeft ons prima verzorgd!
Markus K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Een strandtent met een kwaliteitskeuken. Bijzonder vriendelijke bediening en een heerlijk verrassingsmenu, zelfs een kreeft als hoofdgerecht. Alles vers, lekker bereid en prachtig op de boorden gebracht en met liefde en toewijding geserveerd - zeker een plek om vaker te komen. En: de cava is ook erg lekker!
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Prima, zeker in het licht van het eerste seizoen na de herbouw van Zwoel. Wij kijken uit naar de nieuwe menukaart die gaat volgen.
Noella N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Vanmiddag hier goed gezeten maar zeer slecht gegeten. Ik en een vriendin bestelden beiden een Tex mex salade. De sla was doordrenkt met een mayonaise saus en de kip bevatte aardig wat vette stukken. Tevens stond niet op de kaart vermeld dat de salade ui en tomaat bevatte (dit lust mijn vriendin niet). Ik heb mijn gerecht uit beleefdheid gegeten, maar mijn vriendin gaf bij de serveerster aan dat zij het gerecht niet lekker vond. De serveerster reageerde erg onvriendelijk en zei ‘ik weet niet wat ik hier mee moet’. Later met de eigenaar gesproken die ook niet heel vriendelijk over kwam. Hij gaf aan hier niets aan te kunnen/willen doen. Tevens kwam een discussie op gang met de serveerster die ons had bedient, zij reageerde erg klantonvriendelijk en zelfs wat agressief. Wij komen hier nooit meer.
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Blij dat Zwoel weer terug is. Lek
kere gerechten en betere kwaliteit
dan in de andere strandtenten.
Vriendelijke en betrokken bediening. Aanrader dus.
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Patat was opgebakken. Mayo was zuur. Uiensoep was niet lekker. Kreeft was oke. Ribeye was overduidelijk doorbakken terwijl we om medium hadden gevraagd. Gaat die mevrouw nog met ons in discussie daarover. Goed ze was wel vriendelijk, maar dat kan je beter niet doen. Beste mevrouw heeft in een patat zaak gestaan en zij miste dan ook de kwaliteiten om in de bediening te lopen. De jongeman die daar rondliep, had er meer gevoel voor. Hoop volgende keer beter. Ze pakte het wel positief op. Ben benieuwd of dat ze er ook echt wat mee gaan doen.
Arie Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk, alleen op een woensdag in november gaan er niet veel mensen eten in een strandtent, dus het was rustig binnen en daardoor niet zo gezellig als dat er meer mensen zijn. Maar deze tent zou het verdienen om iedere avond afgeladen te zijn. Het eten (rib-eye, satay, en de chocolate and friends toe) was fantastisch.
JannetjeJ J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Tijdens weekendje Landal hier gegeten. Vriendelijke ontvangst. Eerst aan een leuk tafeltje bij het raam plaatsgenomen. Met windkracht 8 was dat echter nogal tochtig. Geen enkel punt om te verplaatsen naar een warmere plek. Vooraf lekker brood met kruidenboter en tapenade besteld. Het echte voorgerecht overgeslagen, omdat de desserts erg aantrekkelijk oogden. Hoofdgerechten allemaal flinke prties en erg lekker. We hadden in ons gezelschap Captains diner, ribeye en vegetarische pasta. Helaas bleek dat we daarna ook het gewilde dessert niet meer op konden. Dus voor een alcoholische koffie gegaan. Niet goedkoop, maar wel voor herhaling vatbaar.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede kwaliteit eten. Iets te zout naar onze smaak. Mooie sfeer, vriendelijke bediening. Muziek was storend
Donny J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Tijdje geleden hier gegeten met mijn vriendin, goed stuk ribeye en een goed vega gerecht voor haar, goeie prijs kwaliteit verhouding, al was het erg rustig (doordeweeks) dus ze hadden alle tijd voor ons. Kom hier zeker eens terug! Het granddessert is een aanrader.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Super gegeten, keurige bediening; top avond!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lang wordt vaak uitgelegd als niet goed, maar deze avond wilden we juist lang van het eten en het heerlijke weer aan het strand genieten. Er werd voor het hoofdgerecht gevraagd of het nu tijd was om het klaar te maken. Geweldig. Resumerend het was een erg prettige culinaire en ontspannende ervaring.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met een highwine bon hier gereserveerd en wat was het verrassend! Ooit wel eens komkommerijs gegeten? Hier wordt het geserveerd. Mooie glazen wijn, gewoon in je favo kleur: wit voor mij dus. De andere gangen waren ook zeer verrassend en divers. Heerlijk genoten dus en voor herhaling vatbaar!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gewoon een hartstikke goed restaurant met een hele goede keuken en heel vriendelijk personeel.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Goed eten met verse ingrediënten. vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Hoewel de bediening vriendelijk was mocht het wel ietsje sneller. Het was absoluut niet druk dus dat lijkt me wel een verbeterpuntje.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Soms zit het gewoon mee. Je komt thuis van een werkdag. Partner stelt voor om even lekker met zijn tweetjes uit eten te gaan. Je besluit naar die strandtent te gaan waar je al jaren langs loopt en waarvan je je al evenzoveel jaren hebt voorgenomen om eens te gaan eten.

En dan blijkt het niet gewoon een standtent te zijn voor een kip-satetje maar gewoon een heel leuk restaurant met een kaart met verrassende gerechten. Wanneer je dan ook nog door een vriendelijke dame welkom wordt geheten dan besluit je natuurlijk om je geluk verder te beproeven en ga je voor het drie gangen verrassingsmenu. (ja, er is ook een 4 en 5 gangen menu maar het blijft wel een doordeweekse dag hé.)

Het blijkt inderdaad een verrassing te zijn. een leuk voorgerecht met onder andere verschillende bereidingen van komkommer, een prachtig mooi gegaarde rib-eye en een verfrissende nagerecht op basis van kokos. Begeleid met mooie wijnen, een prachtig uitzicht op de ondergaande zon en tussen de bedrijven door een gezellig praatje met de gastvrouw en de chef.

Kortom een restaurant met een jong team waar de energie van afspat en wat alles in zich heeft om nog vele mensen zoals wij een super gezellige avond te bezorgen.

met dank, Ben