Meer informatie over restaurant Strandclub Zwoel

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Dick R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Zwoel is gewoon top!!!!!!!!
Leuk personeel , goede kop koffie en heerlijk eten .
Echt een aanrader wat ons betreft en wij kunnen het weten want we komen er al 7 jaar!
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Afgelopen donderdag met 3 personen de high-tea genomen. 2 personen via vakantie veilingen en 1 apart betaald voor € 17,50, wat t absoluut niet waard is. Plakkende tafels, erg weinig te eten gekregen en niet gewoon een theepot op tafel, zoals t hoort. Na afloop tegen de bediening gexegd dat t wat tegenviel en een tip gegeven om geen wraps met geitenkaas te serveren, daar niet veel mensen dat lusten. Mij werd zeer onvriendelijk verteld dat ze nog niet eerder klachten hadden gehad hierover. Dit blijkt echter niet uit de negatieve reacties op eet.nu e.d.
Dc V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Totale misser onzerzijds om daar te gaan eten
Houten stoelen op terras en binnen zat er aan de witte stoelen ook vuil
Hamburgers van € 16,95 nou ja
Ons zien ze niet meer terug en dat voor de somma van € 220.00
MonicaMH .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Afgelopen maandag in Hoek van Holland. Bij Zwoel binnengelopen. Heerlijke loungebanken op het terras. Ik heb coeliakie en wilde graag lunchen. Ze hadden heerlijk glutenvrij brood en ik heb samen met een vriendin een glutenvrije club sandwich gegeten. Erg lekker. Hele aardige vriendelijke bediening. Ook leuk is dat ze hier een water arrangement hebben. Je krijgt water met citroen en munt en dan wordt je fles steeds bijgevuld. Goed idee!
Aanrader voor mensen met coeliakie!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Door de Rotterdampas-aanbieding werden we naar Zwoel gelokt: Burgers voor de halve prijs.
Nu zijn we niet zulke rundvlees-liefhebbers, maar dat er een tonijnburger bleek te zijn en het vlees van wilde afkomst is, trok ons over de streep. Zelf noemen ze hun burgers "Zwoelburgers", hetgeen mij niet zo appetijtelijk in de oren klinkt, maar ze zijn voortreffelijk! Een bijzonder Brioche broodje - anders dan kleffe burgerbroodjes die je elders treft, heerlijk et sla opgemaakt en goede sausjes. Ik heb nog nooit zo'n lekkere burger gegeten . Een aanrader! De bediening is vriendelijk en attent, en het uitzicht over strand en zee maakt het af!
Norbert V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Spontaan even naar HvH en bij Zwoel terecht gekomen. Vlot drankjes opgenomen en uitgeserveerd. Goeie sfeer, veel personeel.
Daarna eten besteld wat wederom vlot werd uitgegeven. Burger en salade waren prima.
Gezellige mensen.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Een heerlijke hamburger op bij ZWOEL. Ik heb nog nooit zo'n lekkere hamburger op. AANRADER! Setting is leuk en de bediening was prima. Ook een 2 maanden geleden een High-Tea gedaan, was ook super. Heerlijk zelfgemaakte warme en koude hapjes en de mix tussen zoet en hartig was perfect.
Bertdonker .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk gegeten met een bon van gift for 2 ad €60 voor 2 personen. 3 gangen keuzemenu onder eventuele bijbetaling van €12,50 voorgerecht en € 17,50 hoofdgerecht. Hiermee zit je al aan de € 60 en krijg je het nagerecht eigenlijk voor niets.
Zalmtartaar als voorgerecht was heerlijk. Hoofdgerecht eend prima. Zeebaars met risotto was te veel risotto, de baars had iets meer op smaak gebracht mogen worden.
Nagerecht kaasplank was heerlijk.
Prijs van drankjes iets aan de hoge kant maar we hebben genoten. Gastheet Maarten verdient een pluim.
Rafi R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Leuke strandtent high tea was goed te doen maar Weinig soorten thee jammer
Mooie locatie en gezellige professionele sfeer
onderling. vrouw halverwege 20 volgens mij genaamd roebi in de bediening deed haar werk erg goed en leuk voor de alle gasten. dikke pluim. ook aan de kok die deed erg zijn best zagen we
Hartelijke groet en de volgende keer komen we een hapje eten.

DGABos .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
We hadden tevoren gereserveerd. Toen we doordat het verkeer tegenzat belden dat we later kwamen was de vraag of we voor high tea kwamen, of lunch??? Dus dat was al niet duidelijk. Bij aankomst, we hadden twee mensen in een rolstoel, kregen we op de vraag of we wel door de deur konden het antwoord " geen idee, ik zou het even proberen". Een indicatie voor het verloop van de lunch? Enfin, we zijn maar via de achterzijde binnen gegaan.
Om een lang verhaal kort te maken.... We hebben 1 uur en 3 kwartier moeten wachten op onze lunch, doe bestond uit 4 broodjes zalm ( dus koud), 2 salades ( dus koud) 2 clubsandwiches ( twee gebakken ei) en 2 kroketten. 1 uur en 3 kwartier!!!!! Na 1 uur kwam er iemand vertellen dat het " nog even duurde". Het was namelijk erg druk.... ( er zaten nog 15 andere mensen op het terras, er waren nog heel veel plekken vrij, dus hoezo erg druk).
We namen een waterarrangement, voor 2 euro per persoon onbeperkt Zwoel water..... Er kwam een open fles, en toen we om bijvullen vroegen is dat nooit meer gekomen. Een meneer nam rode wijn bij de lunch. Bij het bijvullen greep de kelner het glas vol bij de kelk, pakte het op, en schonk het vol om het daarna op tafel te kwakken. Het volgende glas, daarbij ging de wijn gewoon over de tafel, het was echt een aanfluiting. Er werd niet netjes geserveerd, gewoon dwars voor mensen langs, en over de tafel heen. Een glas wijn bestellen? Prima, maar 15 minuten wachten voordat het dan komt, en na navragen toegesnauwd krijgen dat het " onderweg" is?
Op een moment ben ik zelf naar de keuken gelopen, en heb gevraagd of het eten nog kwam, dat we met erg oude mensen zaten te wachten ( toen al 1,5 uur) en dat ik nu hoopte dat er toch snel iets zou komen. " U bent met die grote groep?" Sinds wanneer is 8 mensen een grote groep, voor een strandtent, terwijl het terras verre van vol zit? Hoe moet dat in het hoogzeizoen dan?
De bediening geeft de schuld aan de keuken, maar zij zijn toch verantwoordelijk voor de drankjes, en daar lieten ze het dus ook enorm afweten.
Bij het afrekenen, hebben we hier ook woorden vuil aan gemaakt, en het had ons dus netjes geleken als er uit coulance misschien iets van de rekening afgehaald was, bijvoorbeeld het waterarrangement, wat 16 euro was, voor 8 glaasjes water... Maar nee. Niets. U begrijpt, wat mij betreft komen we hier nooit meer, puur vanwege de uitermate slechte service.
Het eten was trouwens prima hoor, niets bijzonders, maar zag er leuk uit.
Daar kan ik ook nog van alles over schrijven, maar ik heb al genoeg gemopperd.
Wat een leuk uitje had moeten worden, liep dus uit op een deceptie. Heel jammer.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Via vakantieveilingen 18 euro betaald voor een high tea voor twee.
De verzorging was prima. Alle hapjes uit eigen keuken en dat proef je ook.
Een high tea zonder tierelantijnen en daarmee ook heel geschikt voor de mannen.
Mijn partner heeft ook genoten. De combinatie van hartig en zoet was prima.
Heb je voorkeur voor bepaalde theesoorten is dit geen probleem. Wij hebben de tijd genomen en twee uur later gingen wij meer dan dik tevreden weg. Tegen een kleine bijbetaling een glaasje lemoncello besteld. Op en top no nonsens verwennerij op een van de mooiste locatie`s bij ons in de regio.
Willemijn T.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Zwoel Lieve mensen Het was geweldig Eten en drinken borrel uurtje vooraf Neem mijn petje af voor jullie vriendelijkheid.Maar ja er zijn altijd mensen met op en aanmerkingen .Maar voor is het een dikke 10 .Tot een volgende keer .Jullie zien ons zeker terug.
Margreet12 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Het was alweer een tijdje geleden maar afgelopen dinsdag heerlijk samen met mijn man gegeten bij Zwoel. Wat een top tent.
Ik had vooraf de zalm tartaar en mijn man had de rode biet. Leuk dat ze ook rekening houden met vegetariërs! Als hoofdgerecht heerlijke rib eye met dikke frieten. Mijn man had de verrukkelijke truffelrisotto.
Bediening was heel vriendelijk en gezellig!
De zaak ziet er heel sfeervol en leuk uit.
Bedankt Zwoel voor de super avond en wij komen absoluut vaker terug!
Sze-Wing T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Direct op het strand zit je al gauw goed, maar dit is wel een van de mooiere strandtenten, zowel de buitenkant als de inrichting.

We waren met een groep van 10 en dit leek soms lastig voor de bediening: er werd lekker gedronken door de gasten en de drankjes kwamen snel, maar de lege glazen bleven de hele tijd op tafel staan. Oogt niet netjes.

Er werden 2 borden met brood met smeersels op tafel gezet - 8 lekkere smeersels met 2 stukken brood. Naar verhouding te weinig brood, zeker niet voldoende voor de groep en voor de hoeveelheid smeersels, maar ook zeker niet in verhouding tot de prijs van dit voorgerecht (16,5 euro).
Mijn buurman had carpaccio als voorgerecht, maar er was duidelijk een bruin braadrandje te zien bij het vlees. Dit heet dan toch rosbief? Stond niet op de kaart dat het hier zou gaan om gebakken carpaccio.

In z'n totaliteit een leuke avond gehad, eten was verder meer dan prima.
Het is niet een tent waar je een snelle hap gaat doen na een strandwandeling, maar voor een bijzondere avond met lekker lang tafelen met zonsondergang zit je hier zeker op je plek.
AnjaKe .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Even een drankje vooraf aan de strandwandeling, werd een hapje en een drankje. Ik had spijt van het hapje. Zalmtartaar met avocado. Ik kon het niet thuisbrengen, maar iets erin stond mij erg tegen. Mijn vriend had een hamburger waarop de Zwoel compote helaas de boventoon voerde. Te culinair? Bij het afrekenen erg geschrokken! Sorry, wij komen niet terug
Rishi M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Het organiseren van de High Tea van mijn vriendin ging voortreffelijk goed! Het personeel wilde zich aanvankelijk wel wat strakjes aan de regels houden, maar de eigenaar heeft de service toch een een extra zetje gegeven uit zichzelf. Hij zag er persoonlijk op toe dat alles vlot verliep en het personeel was verder bijzonder attent. De hapjes waren netjes verzorgd. Het gemak om even een wandeling op het strand te nemen maakt het helemaal mooi. Binnen is de omgeving ook heel prettig met de houten vloer en de kunstwerken.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Bij Zwoel onze Bongo bon ingewisseld en mijn 2kinderen en partners meegenomen met bijbetaling. Heel eerlijk Het staat niet in verhouding. je zit er wel heerlijk. De bediening is vriendelijk en zelfs met een kleine verontschuldiging voor het weinige. Voor de zoete verwennerij via Bongo betaal je 25 euro voor twee personen. Overigens ook zonder de bon betaal je 25 euro voor twee personen. Hier krijg je een kopje thee of een kopje koffie voor en een bord met 6 inie mini zoete hapjes bestrooid met kruimeltes waardoor het meer lijkt. De muntthee werd geserveerd in een theekop. dat kan niet. Op een van de borden lag een beetje sla en nog wat groen wat er niet ophoorde. Zou door de wind kunnen komen. Een blik richting de gedeeltelijk open keuken lijkt het erop dat de zomerdrukte niet goed ingeschat was. De afwas stond her en der opgestapeld op de grond. De gezelligheid met mijn kinderen heeft het uitje goedgemaakt maar ik zou dit niet meer doen. Wat overigens wel heel erg lekker was was de inie mini brownie en het piepkleine bolletje kaneelijs. De twee toefje hangop was licht zurig en zo ontzettend machtig dat ik hier misselijk van werd. Herkansing over een paar weken met een high tea.
Doorn2212 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
We dachten even bij een 'strandtentje' te gaan eten maar dit is was niet zomaar gewoon een strandtent kwamen we al gauw achter.
We werden heel leuk ontvangen en kregen ook echt het gevoel dat we welkom waren hier! Jas werd opgehangen, kaart werd uitgelegd en ze dacht met ons mee in de keuzes die wij maakte.
Heel losjes en ongedwongen maar toch ook weer erg netjes!
Het eten was goed. Culinair maar wel heel toegankelijk, voor hadden wij de carpacio en zelf had ik de zeebaars en mijn vriend de eend, zoete aardappelfrietjes erbij genomen en een frisse salade.
Toetje hebben we gedeeld :-)
Zwoel bedankt voor de heerlijke avond, wij komen terug.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Zwoel is een mooie, sfeervolle strandclub maar lijkt niet heel blij te zijn met "goedkope klanten" (groupon, vakantieveilingen, etc.) Bediening is vriendelijk maar de prijs-kwaliteit van de high tea via vakantieveilingen vonden wij tegenvallen. Thee werd niet gezellig op tafel gezet maar pas op verzoek bijgeschonken. High tea zelf was kwalitatief prima maar niet erg veel. Tweelaags etagère en geen extra (warm) hapje. Ik heb luxere high tea's gehad met dezelfde vakantieveilingenbon waarbij ik meer geneigd was om nog eens terug te komen en de normale prijs te betalen. Nu had ik het na een uurtje eigenlijk wel gehad.
Ida T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Prachtige dinerbon voor een jaar hard werken: 2e persoon €10,00 vooraf bijbetalen. We waren de enige gasten. Diner was zeer exclusief: zonder klein voorafje, geen (keiharde mini) frites of salade, geen glaasje water. Wel 12x !!! langskomen met de vraag of we nog iets wilden drinken. €30,00 bijbetalen en een gratis vreselijke kater! Nooit meer Zwoel!