Strandclub Witsand

31-715112020

Meer informatie over restaurant Strandclub Witsand

Horse .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijke dag gehad aan Noordwijk aan zee bij deze strandclub.
Alle ingrediënten waren er.
Zon, zee, goede ambiance en goede en vlotte bediening. Eten was prima.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
bij deze gezellig drukke strandtent hebben wij op zich prima gegeten. Het eten was van het niveau dat je van een gemiddelde strandtent kunt verwachten. De kaart is redelijk klein, maar dat is op zich niet erg. Het gaat er dan om dat wat er geserveerd wordt ook gewoon goed is. En dat is het wel. Alleen de bijgerechten zijn of bijna niet aanwezig of moeten los bijbesteld (en dus betaald) worden. De patat die bij de gerechten zat was echt veel te hard (2x gebakken?). De 3 blokjes ananas bij de vis zagen er op zich leuk uit, maar het mocht verder geen naam hebben. De voorgerechten waren ook prima, maar zeker niet bijzonder. De carpaccio was redelijk "kaal" en de crab cakes moesten gered worden door de saus en de mango. Zonder dit waren ze vrij smakeloos en droog. Maar als geheel was het prima eetbaar.

De strandtent zelf zag er best leuk uit, maar de stoeltjes die er stonden waren zo hard dat het niet mogelijk was om er een beetje normaal op te zitten. Na het voorgerecht deed het al pijn. De stijl is blijkbaar belangrijker dan het comfort.
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Anderhalf dagje strand met een vriendin. Lui als we zijn, kwamen we hier voor lunch, diner en de volgende dag brunch. Lunch en brunch waren rustige momenten, bij het diner was het druk. Telkens werden we heel vriendelijk ontvangen en naar een tafel begeleid. De stoelen (houten klapstoelen en regisseursstoelen) zijn niet goed voor mijn rug, maar de banken met dikke kussens waren voor mij goed te doen.
Ik heb respectievelijk de cesarsalade (lunch), crabcakes en gegrilde zeebaars (diner) en yoghurt met granola en vers fruit (brunch) gehad. Mijn vriendin een pulled chicken sandwich, carpaccio en cesarsalade en de yoghurt met granola en fruit.
Alles was prima bereid, met goede verse ingrediënten en niet teveel poespas. Begeleidende wijnen waren uitstekend.
Leuk is dat er tussen restaurant en strand een strook zit met relaxte stoelen en zelfbediening waar je de hele dag kunt hangen.
Wat er echt uitspringt is het vriendelijke, vrolijke en attente personeel. We voelden ons enorm in de watten gelegd en persoonlijk behandeld.
Ann D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Nog altijd een erg mooie, relaxte en sfeervolle plek in Noordwijk (hoewel The Whitest Boy Alive en Erlend Oye op repeat wel een beetje teveel "hip" doen is). Nee, mijn grote teleurstelling is het eten, dat ooit toch zo heerlijk en goed was. We waren met z'n tweeen 50 euro kwijt voor exact het volgende: klein bord risotto, biertje, wijntje, zes gamba's + beetje rauwkostsalade, en daar moesten we nog los patat bij bestellen. Best lekker, maar niks bijzonders en ook de bediening is middelmatig (waar deze eerdere keren geweldig attent was!).
De huidige kaart is bovendien erg ongeinspireerd (tournedos, kabeljauw, saté, hamburger...) en je krijgt vooral véél te weinig voor wat je betaalt. Voor de sfeer komen we zeker terug, maar dan voor een drankje en snackje alleen...zonde!
Fransgaalem .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Uitmuntend! Bij aankomst werden we ondanks de drukte vriendelijk ontvangen door een medewerker, we hadden niet gereserveerd maar er werd moeite gedaan om snel een tafel voor ons te regelen. Attente en vlotte bediening. Er werd tijdens het eten meerdere malen gevraagd of alles lekker en naar wens was. Het eten was heerlijk (ik had gebakken tonijn en mijn zus sukade biefstuk) en ook de toetjes zijn goed en worden gepresenteerd op een mooi blad. Bovendien overal haardvuurtjes, leuke muziekkeuze en plaids toen het koud werd. Tot snel!
Uiteter177 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Wat ons betreft de beste strandclub van Nederland. Super locatie, niet stervensdruk maar wij gaan dan ook meestal op maandag. Hier zit je heerlijk in de luxe banken op het strand en wordt er eens niet 20 euro voor gevraagd. Leuke aanpassingen gedaan in de zaal naast het restaurant en gaaf die pizzaoven! We waren fruit vergeten voor de kids en je krijgt gewoon een gratis banaantje van de barman. Tot de volgende vrije maandag!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Voor een drankje naar Witsand. Zo gezellig. Het werd koud en het personeel kwam gelijk met een dekentje aan. Er werd ons nog een sateetje van het huis aangeboden. Kortom hier weten ze het de gasten naar hun zin te maken. Volgende keer blijven we eten. Ga zo door!
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Op een koude dag heerlijk binnen gezeten met de haard aan. Eten was top; heerlijke zalm en tonijn als voorgerecht op een soort bedje van zeewier. Wel flinke hap voor een voorgerecht. Daarna de burger, welke helemaal goed was. Drankje van het huis en tafelwater maakte de ervaring voor ons af.
Culifreak23 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Op zondag hier gelunched met 6 personen! Complimenten! Het was een van de eerste mooie dagen. Toen we aan kwamen nog wat fris dus binnen gaan zitten. Uiteindelijk werd het lekker weer en de bediening had voor ons een tafel buiten klaargemaakt uit eigen initiatief. Kwaliteit van het eten was geweldig. Ik had de burger en die was geweldig. Bediening super snel en vriendelijk, sommige wat onervaren maar wel vrolijk! Knap dat ze alles zo in het begin van het jaar zonsondergang controle hadden. Ik had een heerlijke middag!
Diede D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Spontaan geholpen door de bediening. Heerlijke vis van de bbq gegeten. En een top omgeving. Zeker een aanrader voor in noordwijk aan het strand
Constantijnderuiter .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
zeer goed ontvangen door leuke gastvrouw die ons meteen een warm welkom gaf. Een mooi gedekte tafel stond klaar op het mooie strand terras. Door het bijzonder mooie warme weer een avond beleefd alsof we op een hip strand op Ibiza zaten te dineren. De zaak zat vol en waren dus erg blij dat we hadden gereserveerd. Bediening die weet hoe het werkt en iedereen is bezig hun gasten een top avond te bezorgen. hamburger die 100% huisgemaakt lijkt met pijnboompitjes en andere lekkere dingen door het vlees! ZALIG. De dessertkaart was al helemaal geniaal. zeer goed concept!
Roel N.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Gegeten met vier personen op deze drukke zondagavond. Desondanks goede service en een relaxte sfeer, ook onder het personeel. Het eten stijgt qua kwaliteit en creativiteit boven andere 'strandtenten' uit, tegen een eerlijke prijs. Wij komen graag terug!
Edith1809 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Witsand. Vanwege het slechte weer binnen gezeten. Gelukkig gereserveerd, alle tafels bezet. (en dat op dinsdagavond!) De saté was lekker, de hamburgers prima en de 2 salades waren ook goed. Het toetjesblad blijft een prima idee (en lekkere toetjes!). Je kunt ter plekke zien wat je krijgt. Aanrader!
Oniek .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Afgelopen zaterdag voor het eerst bij Witsand gegeten. Prima gegeten, relaxte sfeer, jong. Prijs kwaliteit verhouding is goed. We aten 2 gangen menu (vooraf plank met sushi en charcuterie, als hoofdgerecht kabeljauw met couscous of sukade steak) voor Euro 25. Gerechten zijn eenvoudig maar er wordt gebruik gemaakt van goede ingrediënten. Alles bij elkaar, zeer okay en verwacht hier nog wel eens terug te komen.
Doperwt .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Prima plek voor zicht op een mooie zonsondergang. Leuke voorgerechtjes om te delen, grappig concept mbt nagerechten. Hoofdgerecht tonijn was erg smaakvol, naast mij viel de kabeljauw ook in goede aarde en aan de andere kant van de tafel was men ook tevreden over de entrecote. Daarna keuze uit een plateau nagerechten waarbij we, na van elkaar geproefd te hebben, de lemon cheesecake het lekkerste vonden. Bediening was alleen een beetje een zooitje.
Op een mooie avond zeker een keer naartoe!
Robin-Pieter .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Op 17 juni gegeten bij Witsand. Een ‘strandtent’ dus was het verwachtingspatroon niet al te hoog. Vanwege het weer binnen gaan zitten, en gelukkig nog een plekje vrij. Prima ingericht voor loungen en of eten. En het uitzicht op zee en strand blijft fantastisch.
Gestart met de bread&dips. Prima tapenade en lekkere aioli . Als hoofgerecht gekozen voor de gegrilde tonijnsteak met als extra bijgerecht de roerbakgroente. De tonijn was echt prima gebakken, en goed op smaak. De roerbakgroente waren wat vlak van smaak. Als dessert iets gekozen van het dienblad. Passievruchtenmousse met garnering. Lekker, alleen jammer van de bodem van speculaas, daardoor net wat uit balans. De bediening was enthousiast en vrolijk, prima!
Al met al prima gegeten, niet goedkoop maar het zeker waard. Een aanrader!