Meer informatie over restaurant Strandclub WIJ

- Ontbijt 09:00 - 11:30
- High Tea 12:00 - 16:00

Sabrina H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Gister mijn verjaardag mogen vieren bij WIJ! Wat een geweldige dag tot savonds laat hebben wij gehad, geweldige high tea, amuses, heerlijke flessen moët met vuurwerk, en daarna een heerlijk diner met 11 personen, alles tegelijk op tafel en prachtig geserveerd ze hadden een heel stuk voor ons gereserveerd, personeel die steeds kwam vragen of alles naar wens was en er voor zorgde dat we niets te kort kwamen, heel gezellig loungen bij de open haard, we hebben gelijk onze agenda getrokken volgend jaar weer geplant dat we dit weer doen bij WIJ, mijn dank is groot voor een top dag
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Gisteren een geweldige middag en avond gehad. High tea, diner... alles was tot in de puntjes verzorgd. Fantastisch eten, prachtige locatie en top /vriendelijke bediening. Een dikke aanrader om heen te gaan!!!
Poldergenot .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Met 11 mensen gaan eten op een maandagavond. Prachtige locatie, strand en terras.
Niet alles was perfect maar we waren heel tevreden. Eerst de paar minpuntjes. Niet alle oesters zagen er sappig uit en ze waren niet losgemaakt van de schelp. Catch of the day, beekridder, smaakte wat gronderig. Wel grappig dat zo'n vis op de kaart staat, had ik nog nooit gezien. Maar heel erg Schevenings is het ook niet.
Rest eigenlijk niks dan lof. Soup of the day was met schelpdieren. Met een hele langoustine, scheermessen, garnalen en vis goed gevuld, shared vispotje (minimaal 2 personen) een echte aanrader. Wel weer langoustine en scheermessen hoor, ik vond het niet erg. Dry aged entrecôte, ook dagmenu, gebakken zoals we hem wilden.
Bediening was heel goed, soms met z'n vieren tegelijk, en altijd iemand die even kwam controleren of alles ook echt geserveerd was.
Gewoon kraanwater was er helaas niet. Vind ik altijd jammer. Wil er best voor betalen en italiaans water is ook lekker.
Lucia W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Een paar dagen geleden met familie wat gaan eten bij deze mooie locatie. Het ziet er verzorgt uit en is mooi gelegen aan het strand. Hoewel het druk was werden we snel geholpen.De bediening was erg vriendelijk. We hadden o.a. 2 Wij burgers besteld, die waren erg leuk opgemaakt. Eens wat anders dan een standaard burger. Met een vers gebakken eitje, kaas en spek. De burgers zijn een volledige maaltijd,lekker met wat frites erbij. We hadden ook 2x de zalm, die waren gewoon goed gebakken zoals je verwacht van zalm. Er stonden nog meer lekkere gerechten op de kaart,we komen zeker nog eens terug om die te proberen en te genieten van het uitzicht op de zee.
Kellyvdjacht .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Dit is jaren lang mijn vaste stek op het strand geweest maar nu deze zaak van eigenaar is verandert moet ik misschien een nieuwe vaste stek gaan zoeken. Na dik een half uur wachten kreeg ik mijn broodje haast in mijn schoot geworpen en liep de meneer weg zonder ook maar "eetsmakelijk" te zeggen. Erg amateuristisch. Om nog maar te zwijgen over het mager belegde broodje wat op mijn kaal- opgemaakte plastic bord lag. Toen er iemand langskwam om te vragen of alles naar wens was heb ik hierover geklaagd en gelukkig is het broodje van de rekening gehaald en excuses aangeboden. Erg netjes opgelost en verder vriendelijk geholpen door de blonde dame in de bediening. Kan derest van het personeel nog iets van opsteken. Kortom, prima om een dagje te vertoeven op de heerlijke loungebedden maar voor een culinaire kaart kun je beter ergens anders heen gaan.
YvZ .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Zaterdagavond de WIJ-BURGER gegeten (€14½ (200gram) met gebakken ei, streaky bacon, old cheddar, augurk, tomaat, WIJ- burgersaus en frites) zelden zo'n slechte hamburger voorgeschoteld gekregen. Het ei en de hamburger waren koud, de kaas leek wel rubber, broodje te droog, de frietjes veel te krokant gebakken. Vooraf de crispy kiss (€9½) besteld een enorme boomstam gebakken brie, niet lekker als starter. De bediening was matig, je hoeft niet iedere 5 minuten langs te komen om te vragen of het hoofdgerecht door kan komen! De vazen met bloemen waren prachtig. Voor de rest is het vergane glorie, de toiletten vies en kapot.
Marjondekker5 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Woensdagavond fantastisch gegeten bij deze beachclub. Wij hebben gekozen voor de Bavette voor 2 personen en deze smaakte werkelijk fantastisch. Verbazingwekkend goed vooral aangezien het zo vroeg in het seizoen is. Ook veel keuze voor de kids. Wij komen hier absoluut nog een keer terug. Bedankt voor het heerlijke eten en de goede service. Ga zo door
DennisG1 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Afgelopen donderdag heerlijk gegeten met wat collega's. Wij hebben met 12 personen kunnen genieten van een voor- en een hoofdgerecht. Het eten was erg smakelijk en stond snel op tafel. Wat ik wel jammer vond is de kaart die niet heel duidelijk en overzichtelijk leek, overigens wel erg veel keuze. Het restaurant ziet er mooi uit, bediening is zeer vriendelijk en weet wat ze doet. Al met al een zekere aanrader.
Mijnsmaakisdesmaak .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Ik heb hier heerlijk gegeten met een groep vrienden. Heerlijk in de zon en comfortabele zitplaatsen. Het eten was heel lekker en de porties waren ruim voldoende. De bediening was erg vriendelijk en vakkundig.
Marcovdvelde74 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Gister ochtend vroeg een bakje koffie gedronken bij deze strandtent. Onwijs mooie zaak. Het was nog erg rustig dus er stond 1 meid op de vloer. Zij nam onze bestelling vlot op en maakte tevens onze drankjes en bracht ons vervolgens een latte machiato en een cappuccino. Leuk detail dat zij hier een mooi figuurtje in heeft gemaakt met de koffie melk. Heerlijke koffie en zeker een aanrader als je voor een rustig bakje koffie van het strand wilt genieten.
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
We hadden een diner met een soort barbecue-buffet. De saté was erg droog, de hamburgers te lang gebakken, maar het andere vlees was lekker. Ook de salades en de groente waren goed, alhoewel er niet heel veel keus was. Al met al prima gegeten, maar veel meer dan ok was het niet. De bediening hield alles goed in de gaten en reageerde adequaat. En de locatie aan zee is natuurlijk erg mooi.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Gisteren met de familie bij deze strandtent gegeten. Het eten op zich was ok.

Maar ik was stomverbaasd dat ons kraanwater geweigerd werd. Zelf de kinderen en zwangere vrouwen worden kraanwater geweigerd, terwijl we daar uitgebreid gingen lunchen. Schandalig!
Alleen al om deze reden zou ik hier niet meer naar toe gaan en anderen afraden heen te gaan.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
geluncht met 3 personen. het was niet druk. Het was iets te fris om buiten te zitten.
Binnen was de muziek iets te hard, iets minder volume zou prima zijn.
sandwich, omelet en soep waren prima kwalitiet/prijs

GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Wat ik zo fijn vind is dat je tov een jaar of 10 geleden bij bijna iedere stranttent prima kunt eten, zo ook hier. Lekkere soep en sandwiches als lunch. Mooi meubilair, vriendelijk personeel, no-nonsense kaart. Ook voor kleine kinderen is er de juiste aandacht qua eten en vermaak. Enige minpunt is zoals in wel meer strandtenten de muziek, die vond ik te hard en te loungy
Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
lekker eten, voor een eerlijke prijs in een prachtig decor en prima service aan zee. Het enige wat ik aan de Haagse kust nog mis, is ook een wat meer culinair strand restaurant... maar op zich de sfeer is prima uitstraling en eten ook.. Weg van de meer toeristische strandrestaurants nabij de pier...
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Op een mooie donderdagavond hebben we buiten met 12 personen gegeten. In Den Haag en omgeving heeft Strandtent Wij, 1 van de betere keukens. De menu kaart biedt voldoende keuzes. Hier komen we snel weer terug.
Sandraleeman .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Vandaag heerlijk geluncht bij Strandclub wij. Uurtje van tevoren gebeld of wij terecht konden met z'n achten, geen probleem werd er verteld. Bij aankomst werden wij gewezen op een nette opgedekte tafel. Helaas is er weinig zicht op zee dat is wel een min puntje evenals de ceasar salade waar naar mijn idee veel te veel dressing op zat. Verder hebben wij heerlijk gegeten en gedronken en werden wij geholpen door een vriendelijke dame. Zeker aan te raden!
Tinae77 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Wij hadden afgelopen zondag voor 9 personen geboekt, via deze site. Wij komen daar aan. Nou het personeel wist van niets. Hebben reservering laten zien. Nou het zal dan wel, was het antwoord. Er werd snel een tafel klaar gezet. En we werden en vrij ongeïnteresseerd op gewezen dat we daar konden gaan zitten. Het was vrij rustig, joh!! Toch moesten we voor alles zelf de ober wenken, anders hadden we daar nu nog gezeten. Het eten was niets bijzonders. Het was eetbaar, maar daar hield het echt bij op. De tent op zich zelf was gezellig aangekleed, maar bediening, in 1 woord, WAARDELOOS!!! Nooit meer terug!!
Veenendaal621 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Prachtigste dag van het jaar zowat kon je het wel noemen. Elke zaak zat bomvol maar deze trok ons wel aan de andere kant van de boulevard om eens lekker te gaan loungen en een heerlijk glaasje bubbels te drinken, drinken was vlot aan tafel. Goed gemarineerde spare ribs die lekker van het botje afvielen (beetje teveel vet aan de ribs). Je waant je even in Ibiza in deze hippe beachclub.
M .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Met een aantal meiden bij Wij gegeten. Vooraf deelden we oesters, brood met aioli en garnalenkoekjes. Bij dat laatste gerecht werden we behoorlijk op het verkeerde been gezet want het leek meer een garnalenomelet. Opmaak van dat gerecht was ook niet om naar huis te schrijven. Als hoofdgerechten kwamen onder andere de gamba's en de baars uit de over door. Prima gerechten maar weinig bijzonder. De lokatie en interieur maakt vooral dat Wij anders dan andere strandtenten is maar het is wel erg zien en gezien worden.....