Strandclub Rozee

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00

7,2
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
In november lekker uitgewaaid op het strand. Hierna lekker aanschuiven op de grote ronde bank om het grote vuur bij strandclub Rozee. Mooie zaak, sfeervolle inrichting, vriendelijke bediening. Aanrader!
TPro .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Al een aantal malen bij RoZee gegeten en de kwaliteit is constant goed. De bediening was vanavond wat jong en onervaren, maar wel vlot en attent. En een eigenaar die zich even laat zien bij de gasten, dat kan ik altijd waarderen. Ga voor saté met frites vooral niet naar deze strandclub: Rozee onderscheidt zich met een op Italie georiënteerde kaart vol lekkers. In mijn geval waren de gamba's vooraf uitstekend, het hoofdgerecht (haasje) lag weliswaar in een iets te dunne jus maar smaakte goed en de tiramisu toe maakte het feest compleet.
Sonic .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Prijs-kwaliteit verhouding van het eten was wel ok; mosselen waren echt lekker. Een glaasje fristi voor € 2,75 is dan wel weer jammer. De drank was sowieso prijzig. Verder was het terras bijna leeg maar moesten we toch lang wachten. Bestelling was ook niet goed verwerkt. Maar er kon geen gratis drankje af. Jammer. Dan ook natuurlijk geen fooi.
Yolande S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
OP eerste Kerstdag bij Rozee genoten van een overheerlijk menu met veel verrassende gerechten; soepele en uiterst vriendelijke bediening; goede wijnkeus! Wij hebben genoten EN tegen een beslist gunstige prijs: Een aanrader voor de fijnproever. Yolande en Dirk Boer-Sas.
MichelenCarla .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Geen verkeerd woord over de dames in de bediening maar de manager c.q. eigenaar van Rozee heeft overduidelijk niets met klanten die willen betalen met een cadeaukaart. Het woord klantvriendelijkheid, en wat dat begrip doet voor de naam van een restaurant mag hem weleens worden uitgelegd.
Wij komen hier nooit meer terug en we zullen dit restaurant bij niemand aanraden.