Strandclub FF Tijd

Zeekant 91 3151 HW Hoek van Holland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandclub FF Tijd

MonicaMH .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Ik heb coeliakie en afgelopen maandag veel trek in een visje met friet. Hier onverwacht binnengelopen met de vraag of de frieten gapart werden gebakken. Dit was niet het geval, maar ze wilde voor mij wel frieten bakken in een apart pannetje!!!! En de slibtong? Ook die werd normaal met bloem bereid maar wederom wilde men ze voor mij wel gewoon bakken. Heerlijk gegeten op het terras in het zonnetje en aan het strand. Eten was heel lekker. En de service dus helemaal top. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen!!
Mijn vriendin had kibbeling benoemen. Een enorme portie en lekker. Dus aanrader, ook voor mensen met coeliakie! Bedankt lieve mensen voor de service! Ik voelde mij erg welkom.
Fluut .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Per toeval belandden we vanavond, 30 december, bij FF-tijd. Het zag er van buiten zeer uitnodigend uit!
Dus we besloten om even binnen te kijken, waar we zeer blij verrast werden door de absoluut mooie inrichting van dit strandrestaurant!
Dat was binnen echt een verrassing! Heel gezellig, ruim opgezet, met heel veel afwisselende hoekjes, voor iedereen wat wils! Lounge hoeken, hoge settings, gezellige tafeltjes aan het raam, gezinshoekjes,

Echter, wat ik erg belangrijk vind, vooral van de schone frisse lucht!

Een overzichtelijke diner menukaart, die in het restaurant wat uitgebreider is, dan op hun website is vermeld.

Ik koos hier voor de varkenshaasje medaillons met champignonsaus, gegrilde groenten, salade, patat en mayo.
Mijn man koos voor de kip saté schotel.

Soms krijg je van die happiness momenten!
Wanneer iets je overkomt, wat je niet had verwacht!

Alles klopte vanavond. Heerlijke gerechten, verrukkelijk gemaakt, vooral de champignonsaus met varkenshaasje, de salade precies zoals het hoort, de kipsate kreeg van mijn partner een 10!

Vriendelijke bediening.

We hebben hier echt genoten!

Sssssandra .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Wij, 5 vrijwilligers van "Koffietijd Ouderkerk" zijn hier met een touringcar heen gereden met circa 30 gezellige bejaarden! Vooraf zijn 2 vrijwilligers gaan voorproeven en waren al enthousiast over de mogelijkheden (ook invalidentoilet) ! Daarom voor FF Tijd gekozen.
We werden enthousiast ontvangen door het gastvrije team, tafels gedekt voor het raam zodat de ouderen mooi naar zee en over het strand konden kijken. Vooraf geborreld met lekker brood en smeersels en het hoofdgerecht was een keuze uit heerlijke saté, schnitzel of kibbeling geserveerd met lekkere frites en groentegarnituur, na het hoofdgerecht met de ouderen naar buiten gelopen tussen de buien door en even lekker uitgewaaid. Vervolgens stond er een lekker ijsje op ons te wachten en afgesloten met een kop thee of koffie. Het was een zeer geslaagde avond, bedankt!
E V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
wij hebben gegeten bij FF TIJD maar helaas kwa prijs kwaliteit verhouding viel dit erg tegen. ik had een broodje gezond waarbij uiteraard een hardgekookt eitje hoort. ik klap mijn broodje open en zie ik 3 zielige schijfjes ei. nouja zeg een broodje van zoveel geld en dan zo n zielig beetje ei. het beleg vond ik ook erg karig. mijn man nam een glas melk. en wat denk je voor dat geld krijgt hij houdbare melk ipv verse melk. kom op zeg...gatver. ook hij had een broodje met zalm die ook karig was belegd. kon er net mee door maar daar hielt t dan ook bij op. nee ik ga altijd een tent verder Maribu maar manlief wilde eens wat anders proberen. NOOIT doen dus. de bediening was superjong maar wel vriendelijk, daar lag het niet aan maar we moesten 3x onze bestelling herhalen. duhhh!!
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijk gezeten en lekker gegeten...prima prijs kwaliteit verhouding en oog voor de klant was zeer aanwezig!! Liep ineens storm op het terras en je zag duidelijk dat dit personeel getraind was om direct te handelen bij spitsuur!!!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Vlotte, aardige bediening. Aan het strand met mooi weer is het decor natuurlijk prima. Het eten was een voldoende. Uitsmijter was goed, roerei met garnalen een beetje erg droog en korrelig(opgewarmde roerei??). Het brood met smeersel ook voldoende. Kortom, je zit er leuk en gezellig maar heb geen hoge verwachtingen van het eten.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
4 weken geleden bij toeval na een wandeling iets gegeten bij ff tijd, de rust,gezelligheid en het prima eten zorgde ervoor dat we hier nog 5x geweest zijn en in de toekomst zullen blijven komen. Club sandwich of uitsmijters zijn heerlijk en de kids genieten altijd van een perfecte pannenkoek !! Bediening is vriendelijk en snel zat, maar het is nu ook geen hoogseizoen. Wij vinden het echt een aanrader !!
Ernie13 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Voordat we op het strand gingen wandelen zijn we hier gaan lunchen. Er is veel keuze op de menukaart. Wij kozen voor een broodje zalm gezond en een broodje brie. De broodjes werden snel geserveerd, smaakten goed en voldeden aan onze verwachtingen. Bediening was snel en vriendelijk. Leuke inrichting. Hier komen we nog wel een keertje terug.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Even lunchen op het strand. Geen moeilijk gedoe vanmiddag, gewoon een Italiaanse bol met beenham, dat gaat altijd goed. Dacht ik. Na een paar minuten arriveerde een groot bord met daarop: een halve Italiaanse bol en een berg sla met paprika. Heel veel paprika. Daaronder verborgen de andere helft van het broodje met, warempel, wat beenham. Bij een Italiaanse bol met stevige onderkant is het altijd fijn om een scherp mes te hebben. Niet dus. Het is op zich prima zoiets simpels als een bol beenham wat extras mee te geven qua smaak, maar zoveel garnering is echt verspilling. De extra bite van de paprika kon de beenham overigens wel gebruiken, want die was flauw en oud. Dus strandclub ff tijd hou iets simpels ook echt simpel, gooi niet dat hele bord vol met herrie en een stevig broodje vraagt om een goed mes. Moeilijk? Nee, volgende keer gewoon doen. Komen wij het nog eens proberen.
Dir .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Wij hadden een tafel gereserveerd om 19.15 uur, omdat de weersvooruitzichten uitstekend waren en wij verzekerd wilden zijn van een tafel op het terras. Bij aankomst bleek er geen tafel gereserveerd te zijn, maar omdat er voldoende ruimte was hebben we zelf een tafeltje gekozen.
Toen er uiteindelijk tegen 20.00 uur iemand van de bediening onze bestelling kwam opnemen, werd gezegd dat de keuken was gesloten vanwege de extreme drukte, het terras was nog voor de helft leeg en binnen zal niemand!!
Toen wij hier tegen protesteerden, door te zeggen dat wij gereserveerd hadden en nu al 45 minuten zaten te wachten werd gereageerd met " oh heeft u gereserveerd, nou ja dan zal het nog wel kunnen". Vervolgens duurde het 50 minuten voordat er twee gerechten op tafel kwamen, het gerecht voor de derde persoon liet nog enige tijd op zich wachten, evenals de bijbehorende frietjes, het bestek zijn we zelf binnen gaan halen, want ook dat ontbrak. Op onze vraag om een kan kraanwater, naast de door ons bestelde wijn, werd gezegd dat uitsluitend kraanwater werd verstrekt wanneer dit nodig was om medicatie in te nemen, waardoor wij dus genoodzaakt waren een fles bronwater te bestellen!
Om ons heen hebben we diverse mensen boos zien vertrekken, omdat zij een of langer, hadden zitten wachten op hun bestelling, die nog steeds niet verscheen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Na een fikse wandeling van Maassluis in Hoek van Holland aangekomen neergezegen op het terras van FF Tijd. Heerlijk met de beentjes omhoog in de zon uit de wind.
Na aankomst partners uiteindelijk met 4 volwassenen en 4 kinderen en eerst nog buiten gedronken te hebben naar binnen voor diner. Prima service; alle wensen werd snel aan voldaan, waarbij wel aangetekend moet worden dat het extra kleine bakje ketchup voor een van de kinderen 50 eurocent kostte. Eten was zoals je mag verwachten van een strandtent; degelijk bereid vlees (2x tournedos, kipsaté en kroket) of vis (i.c. kibbeling, 4 van de 8), met goed veel frieten die wel kosteloos aangevuld werden. Al met al uitermate degelijk strandtenteten.
DenL .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Afgelopen maandag de lunch gebruikt op het strand van Hoek van Holland. De dame gaf de suggestie voor de huis gebakken kibbelling. En inderdaad deze heb ik hier eerder gegeten op tweede kerstdag. Net als toen was de vis perfect gebakken, goed op smaak en mooi krokant. Daarbij passende saus, verse salade en frieten. Met een glas wijn, heerlijk biertje en in de voorjaars zon was het buitengewoon goed vertoeven
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Het kan beter dan dit!
Broodje brie met honing was meer broodje honing met brie. Geitenkaassalade was ook zo zo.
Menukaart is simpel en niet erg inspirerend maar voor een strandtent ok. De sfeer binnen is wel erg gezellig en het was lekker zitten. Er stond net 1 meisje te weinig te werken maar de meiden die aan het werk waren, werkte wel lekker door en waren aardig en behulpzaam. Ik zou hier voor het eten niet zo snel teruggaan maar wel voor een lekkere kop thee en een tijdschriftje lezen.
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Snelle, erg aardige bediening. Heerlijk terras met lekkere banken om (eind september!) van de zon te genieten. Met zijn drietjes een portie kibbeling met frietjes en een pannenkoek gedeeld, was allemaal prima in orde. Prima hapje, passend bij een middagje strand.
Tmzuijderwijk .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Vandaag geluncht bij FF Tijd. Hier heb je inderdaad wel even tijd voor nodig! Het duurde meer dan een uur om twee clubsandwiches te maken, en tussendoor drinken bestellen zat er ook niet in. Bij de opgediende sandwiches nog drank besteld, dat pas werd geleverd toen het eten al op was. Hier gaan we nooit meer heen!
Freekjan1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
We hadden een kibbelingmenu besteld. De groente en de frites waren uitstekend, alleen de kibbeling was waarschijnlijk al een keer eerder gebakken. De kibbeling was vet en uitgedroogd. Je proefde geen vis meer. Na ons bestelde iemand hetzelfde menu en zij kreeg wel goede, grote stukken kibbeling. Dat vonden wij wel sneu.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
En ineens werd het toch nog mooi weer en konden we hier (2 volwassenen en 3 kinderen) heerlijk buiten zitten, echt op de rand van het strand. Best vlotte bediening, we werden keurig en vlot geholpen, ook een kinderstoel werd zo gebracht.

Geen spannende kaart, maar daar kwamen we ook niet voor. Even mandje brood vooraf met wat smeerseltjes, helaas het brood was oudbakken. Wel prima verse kibbeling in zeer ruime portie en uitstekende pasta met fruits de mer, waarbij wat stukjes brood die wél heerlijk vers waren. Vreemd. Frietjes hadden heter gemogen, maar waren wel lekker.

Het ligt prachtig aan zee en ook binnen ziet het er niet onaardig uit, maar toch bijna een onvoldoende vanwege de ranzige toiletten waar men ook nog eens 50 cent voor durft te vragen (uiteraard niet betaald!).

Vier hoofdgerechten + drank: 100 euro incl fooi.
Huize010 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Gisteren hier neergestreken voor de lunch na wat gezandstraald te zijn. Uitgebreide drankenkaart op tafel, op de bierkaart ontbreken de prijzen. Bediening kwam wat traag op gang en vergat desgevraagd de lunchkaart te brengen. Uiteindelijk toch twee gerechten besteld van het hoofdmenu, de schnitzel en de sate met het verzoek om dit gezien het weer binnen te mogen nuttigen.
Schnitzel was krokant gebakken met wat groenten en verse salade, de sate had wat langer op de grill gemogen, was wel gaar overigens. Het geheel werd uitgeserveerd met frites en mayonaise. Een strandtent met inrichting boven gemiddeld niveau met dito prijspeil.
Joris T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
2x schnitzel, 2x saté, 2x kidsmenu en 1x pannenkoek. Lekker krokante schnitzel op een bedje van groente variatie met verrassend lekkere frites en mayonaise. Saté van kipfilet, royale stukken met een smaakvolle satesaus. Ook kidsmenu en pannenkoek was gewoon ruim voldoende. Gezien het aanbod aan het Hoek van Hollandse strand is dit zeker geen afraden. Loop hier gerust eens binnen!
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Vanmiddag wezen eten in deze beach club. Bediening erg slecht, moesten lang wachten voordat er iemand bij ons kwam voor drinken. Toen we onze keuze hadden gemaakt moesten we weer erg lang wachten, dus hebben we de bediening maar zelf geroepen. Weer lang gewacht op het eten. Carppacio zag er niet uit en geen smaak. Zou een pesto dressing bij zitten, niet gezien/geproefd. Kregen er een kaaspoedertje bij. Tonijnsalade was oké, niet veel bijzonders. Kan ook niet veel mis aan gaan lijkt mij, Tonijn met mayonaise. Het leek alsof de verse munt in mijn munt thee niet was afgewassen want er dreven aardig wat dingen in. Toen wij geen fooi gaven werden wij niet meer vriendelijk gedag gezegd en liep de bediening weg zonder iets te zeggen of een fijne dag gewenst. (niet dat het anders gemeend was, maar goed) Nee, dit was heel erg zonde van ons geld.