Strandclub Doen!

Strandweg 9 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandclub Doen!

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 09:00 - 11:30
- High Tea 12:00 - 16:00

6,6
6,9
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten, prettige bediening, gezellige entourage, uitstekend nagekomen afspraken. Door kok verrast met muzieksleutel op dessert.
Bedankt Doen! en graag tot een volgende keer. Popkoor X-Stream Middelburg.

Huiszoons .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten op een zomerse avond in Augustus.Zeer goede bediening en het eten was lekker.! We hebben alleen hoofdgerecht en nagerecht genomen.
Fam Huiszoon.
Jochemt .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vooral niet doen!! Waren met 6personen op het strand en hadden zin in een lunch. Strandtent ziet er hip uit, maar dat is dan ook het enige pluspunt. Moesten erg lang wachten op het eten en toen de broodjes kroket op tafel kwamen waren ze van binnen echt nog ijskoud. Dit aangegeven aan de vriendelijke bediening en kregen iets later opnieuw broodjes kroket op tafel, waarvan opnieuw 1 bord met koude kroketten. vervolgens nog een keer nieuwe gevraagd en we na een poosje wachten warme , maar zeker geen hete kroketten kregen. Ik vraag me echt af hoe ze deze bereiden, in ieder geval niet in de frituur. (Korst wel bruin en knapperig, van binnen ijskoud). How hard can it be?! We kregen excuses van de bediening en een drankje van het huis, deze hebben we afgeslagen omdat we zo snel mogelijk weer op het strand wouden liggen (we hadden al 1,5 u op het terras doorgebracht). Uiteindelijk 1 gerecht en 2 drankjes van de rekening af gekregen door hier zelf op aan te dringen.
Nooit weer Doen!
Wilco O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijke avond gehad bij Strandclub Doen! De sashimi en de mosselen waren prima. De Gin & Tonics smaakten voortreffelijk. 's avonds bij het vuurtje op het terras genoten van een mooie zomeravond. Bediening was heel service gericht.
Nina000 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Ondanks de vriendelijke bediening en heerlijke cocktail zeggen wij: Strandclub Doen!, zeker Niet Doen!! Op een rustige vrijdagavond wilden wij lekker op het terras bij een strandtent eten. Na het bestellen moesten we lang wachten en werden de hoofdgerechten geserveerd voordat we de voorgerechten hadden gekregen. De hoofdgerechten gingen terug naar de keuken. De sashimi als voorgerecht was heerlijk! Vervolgens kwamen na (weer) erg lang wachten de hoofdgerechten. De tonijnsteak was rauw en zelfs koud van binnen (medium rare besteld). Na deze teruggestuurd te hebben naar de keuken werd dezelfde steak weer geserveerd, maar dan nu helemaal doorgebakken waardoor het een erg droge hap was. Het andere hoofdgerecht (kipsate) was hier en daar wat zwart geblakerd. We kregen excuses, maar verder geen enkele compensatie voor het ongemak, de enorme teleurstelling of het ontzettend lange wachten. Jammer, want het bedienend personeel en de ambiance hebben potentie!
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Weer prima gegeten in deze trendy strandtent! Hebben nieuwe kaart: vind de rendang erg lekker! Ook sashimi is prima. Zeer vriendelijke bediening. Netjes geprijst. Ik kom hier graag!
RJMB .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
ALGEMEEN
Matig eten, redelijk bediening met een fraaie ambiance. Te duur voor wat het biedt, maar met veel potentie.

LOCATIE
Prima gelegen aan het zuidelijke strand van Scheveningen. Voldoende gratis parkeren nabij.

AMBIANCE
Doen! voelt alsof je in een advertentie van de Vogue of Cosmopolitan bent belandt. Veel wit, veel glimmende accenten en mooie decoratie. It just feels so upmarket.

ETEN
Helaas is het eten echt beneden niveau. Ondergetekende had een Black Angus steak, die overduidelijk uit de diepvries kwam. Erg zonde. De champignonsaus bevatte amper champignons. De ovenaardappeltjes waren lekker doch zeer schaars. Het geld niet waard. Brood was redelijk, doch 4 brokjes brood met wat smeersel voor EUR 5,50 is overprijsd. De 'truffel van drie soorten ijs' was louter wat lepeltjes ijs gehuld in chocovlokken en slagroom aan de zijkant. Geenszins EUR 8,50 waard.

DRINKEN
De verse jus d'orange was erg zuur (vooraf even proeven, mensen!). Huiswijn (Chardonnay) was prima. Lekker zacht, zoals een Chardonnay hoort te zijn.

BEDIENING
Over de bediening heersen gemengde gevoelens. Het hoofdpersoneel was vriendelijk (blonde dame), maar de aanzienlijke jongere, onervaren medewerkers hebben nog veel te leren.

PRIJS-KWALITEIT
Zoals hierboven al beschreven: te duur betaald voor wat je krijgt. Minder dan eetcafé-kwaliteit voor een meer dan eetcafé-prijs.
Sdejong80 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Gisteren wederom heerlijk gegeten met de familie bij Doen! Absoluut mijn favoriete strandtent, afgelopen zomer een aantal keer geweest en nog nooit teleurgesteld. De bediening is zeer attent en het eten altijd top! Er hangt gewoon een hele relaxte sfeer, ik kom hier zeker weer terug.
Mverbrug84 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Vanavond met mijn collega's wezen dineren bij deze Strandclub.
Als starter diverse hapjes besteld, calamaris, oesters en breekbrood.
Als hoofdgerechten, zeebaars zeetong en saté. Presentatie mooi op bord en smaak was goed. Calamaris was geweldig.
Bediening en service erg goed. We werden bij aankomst direct aangesproken. Eerst een borrel op het terras toen aan tafel in de serre.
Bediende was alert en kwam niet te opdringerig over (dit heb ik vaak meegemaakt wat bij mij een grote irritatie zou geven).
Decoratie strak, verse bloemen en veel sfeer door kaarsjes en haardjes.
Wij komen terug.
Tanya M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Strandclub ' Niet Doen' is een betere naam. Het lukt de serveerster niet om onze (4!) drankjes af te leveren. Bij navraag vertelt ze dat de drankjes mogelijk komen. Er bleek niemand van de club binnen te zijn, dus of de drankjes überhaupt zouden komen? Op onze vraag of het vandaag nog zou lukken en of wij ook nog zouden kunnen eten, gaf de serveerster aan dat ze nu geen bestelling aan de keuken kan doorgeven. Tussen 16 en 17 uur blijkt de keuken dicht te zijn (!). Het was kort voor vijf uur (!).
Beste mensen van deze strandclub (en zeker de eigenaar), heb je nu passie voor je vak en helemaal de klant, of niet? Doe iets aan jullie slechte reviews!
Elena K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wij hadden ons op een gezellig en lekker diner bij Doen verheugd op een mooie warme vuurwerkavond, maar wat is dit een teleurstelling geworden!!!
Alles ging fout: de bediening was chaotisch (wel eten krijgen, maar geen bestek), eten was niet warm genoeg, maar het ergste was het eindeloze wachten op het eten. Om 19.30 zaten we aan tafel, maar ons voorgerecht kregen we pas om 21.15 en het hoofdgerecht om 21.45, toen de vuurwerkshow al begon.
De hele avond van links en van rechts hoorde wij klachten van andere mensen:
Wij zitten hier al 2 uur! Waar blijft ons eten??
De smaak van de gerechten was niet slecht, maar door de gestreste sfeer op het terras had alles een bittere nasmaak.
Het personeel heeft wel zijn excuses aangeboden, maar onze avond was verpest.
De tent kon zoveel bezoekers duidelijk niet aan.
Gooi dan de helft van je terras dicht in plaats van het volstoppen met mensen die je niet aan kan!

Jesper5133 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Gisteren een leuk avondje vuurwerk kijken gecombineerd met een diner bij Doen.
Wat een afknapper. Na ruim anderhalf uur stond ons voorgerecht eindelijk op tafel.... Later begrepen wij overigens dat de meeste mensen nog veel langer moesten wachten. De service en de organisatie was een grote chaos.
Het management gaf aan dat het te druk zou zijn. Maar ja als je op een warme dag met vuurwerk show niet kan inschatten dat het wel eens druk zou kunnen worden dan ben je waarschijnlijk niet geschikt voor de horeca.
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Bouillabaisse was lauw en wat matig gevuld, zeker voor het bedrag (bijna tientje). Kroketten met brood waarvan het brood op mij niet zo heel vers over kwam. Personeel kwam wat gestresst over, moesten 3x de drankjes doorgeven voordat er wat kwam en een snelle lunch duurde zo bijna anderhalf uur. Decor een 9 vanwege het mooie uitzicht over het strand, maar het meubilair was niet allemaal zo stabiel
Natacha F. W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Bij de ingang stond een bord met visschotel. Dit gerecht had mijn vriendin hier een aantal dagen eerder gegeten en was er zo enthousiast over dat wij ervoor kozen dit bij Doen te gaan eten. Een drankje besteld – jammer dat de ober er niet bij vertelde dat de Sauvignon blanc € 2,= duurder was dan de Chardonnay – en vervolgens de aangekondigde visschotel. Dat bleek niet mogelijk, het bord stond er verkeerd. Geen excuus, niets. Ik koos voor de mosselen, mijn vriendin voor de steak tartare klassiek, die redelijk van kwaliteit was. De mosselen pakte anders uit: ongeveer de helft van de schelpen bleek leeg te zijn, ik verheugde me op (overigens erg kleine dwz niet groter dan 2 cm!) alle mosselen die (vermoedde ik) vast op de bodem van de pan zouden liggen. Mis, evenwel. Toen ik dit vervolgens aan de ober berichtte, antwoordde deze 'ach vervelend, kan gebeuren'. Tijdens een bezoek aan de wc werd ik verrast met het ontbreken van toiletpapier – je kan als je de wc instapt niet zien of er wel of geen papier aanwezig is, er zit een grote ronde trommel omheen; bij nadere inspectie bleek bij beide dames-wc's geen papier te zijn. Dit soort verrassingen zijn héél vervelend, ik was dan ook redelijk 'pissig'! Toen ik dit aan een van de medewerkers meldde, was de reactie 'oh ik zal het laten bijvullen'. Ook dit keer geen excuus. Kortom bij Doen komen wij niet meer terug want voor € 73,50 2x een hoofdgerecht + wijn en koffie met het ontbreken van service vind ik buitenproporties.
M J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Super heerlijk plekje aan het strand met gelukkig geen keiharde muziek en fijne bediening. Lekker eten en geweldige chardonnay. Op vakantie in eigen land!
Eters1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Suggestie: Strandclub Doen, niet doen. Vorig jaar geweest voor dinner, helemaal prima. Deze keer heel slecht. Meerdere hoofdgerechten van de kaart waren niet meer voorradig, andere waren slecht (sate droog en aangebrand, mosselschelpen leeg) Opmerkingen over het eten werden zgn doorgegeven aan de leiding, maar er werd niets gedaan met de opmerkingen, dus niet meer "Doen". Wellicht was met te druk met de bruiloft die ook plaatsvond.
Saskia-37 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Doen of niet Doen, toch wel zeker doen!
Mooie witte zaak op een rustig stukje Scheveningen. Hangt een luxe sfeertje en dat is wel eens leuk.
Bediening formeel en toch zeer netjes en verzorgd. De Caesar salad was om te smullen ondanks dat het wat miste ( de ansjovis die er in horen traditioneel). Cheesecake huisgemaakt een zekere aanrader, klein stukje aangezien de prijs hiervan, maar dat deed de smaak niet veranderen mmm.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Doen was ooit hot and trending, maar de jaren gaan voorbij en wat eens een bruisende strandtent was, is nu een oude dame aan het worden. Het interieur, elk jaar een beetje meer verweerd, hun menukaart al jaren ongewijzigd. Een positief iets is dat hun service altijd goed is geweest en is, daarnaast is de keuken ook naar strandtent maastaven prima, al dreigen ze wel op prijs/kwaliteit uit de pas te gaan lopen (prima kreeft maar niet voor dat geld). Maar waar Doen in het verleden nog onderscheidend was, is nu langzaam aan het verdwijnen door nieuwe spelers. Hun nieuwe opstelling is hier ook een duidelijk voorbeeld van, weg spannende opstelling, hallo zoveelste megaterras. DIt oude paardje moet ervoor waken volgend jaar niet als laatste in de race te eindigen. Gouwe ouwe voor old time's sake en de herinneringen op te halen van zomers ooit beleefd.
LVDHDENHAAG .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Zijn hier wezen eten met een Groupon Kreeft + prosecco 2 personen.
Kreeft stond binnen 5 minuten op tafel en was niet gaar. Bij het opensnijder van de schaar hele bord onder kookvocht en vieze smurrie.
Saus bij de kreeft was ook niet lekker, waarom geen botersaus zoals het hoort??
Het was duidelijk dat ze de mensen met een groupon zo snel mogelijk weer weg wilde hebben, zodat de tafel nog een keer gebruikt kon worden.
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Gisterenavond met drie leden van het gezin en twee Schotse gasten bij Doen! gegeten. Mijn dierbare had hier een week geleden met haar managementteam aangenaam en smakelijk gegeten, vandaar dat we de wandeling vanaf het Kurhausplein ondernamen, Doen! ligt minder centraal ten opzichte van het centrum van Scheveningen.
Vriendelijk welkom geheten, de ober sprak opmerkelijk goed Engels en de dames vonden hem verder ook best leuk. Hij moest echter meteen melden dat men - ondanks dat er vaak om werd gevraagd - geen karafje kraanwater wenste neer te zetten. Jammer, gezakt voor onze standaardtoets!
Vooraf oesters, vissoep en wijngaardslakken. Bij de oesters zat bij een portie nogal wat gruis, dat stoort. De vissoep beviel goed. Bij een van de porties wijngaardslakken zat een leeg huisje, na controle werd dat rechtgezet door er twee bij te serveren. Ze smaakten wat vlak.
De twee hele kreeften gingen er goed in, twee keer 300 gram black angus was redelijk, vlees bleek wat zenig. Ook hier was de smaak wat vlak. Garnituur met frites en weinig groente deed wat teveel aan simpel strandtenteten denken. Toe was goed, zowel qua porties als qua smaak. Wijnkeuze is niet groot maar wel gevarieerd zodat je een goede keuze kunt maken.
Qua comfort was het hinderlijk dat de buitendeur steeds open bleef staan als er rokers naar het terras gingen en weer terugkwamen. Het was koud buiten, en dan trok een onaangenaam koudefront de tent in. Een paar keer zelf dichtgedaan, een paar keer deed de bediening dat en op een geven moment zetten ze een haard naast ons neer.
Samengevat een wat wisselende ervaring, zowel qua service als qua smaak en garnituur.