Strandbrasserie De Landing

Zeedijk 7 4435 NR Baarland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Strandbrasserie De Landing

Fons V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vandaag zondag 3 april 2016 bij prachtig weer gegeten op een schitterende locatie "De Branding". 2 borden met saté en friet besteld, jammer het vlees was rouw en de witte wijn smaakte nergens naar. We kregen 1 klein bakje friet erbij voor z'n tweetjes voor 17,50 p.p. Naast ons mensen die namen biefstuk met friet a 12.50 p.p die kregen een bord vol friet met biefstuk en salade, een misser dus ik ga voortaan naar "De Landbouw" in Goes. Alfons
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
We hebben daar de verjaardag van mijn zoon gevierd. Naast een prima diner werd de feestavond goed verzorgd. De prijzen waren redelijk.
Marja O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Zaterdagavond dit restaurant uitgezocht om te gaan eten met fam.uit Arnhem.We hebben genoten van zowel het eten als het uitzicht.Verschillende gerechten gekozen : de salade met geitekaas noten tomaat en veel verschillende smaakmakers: heerlijk!De carpaccio was ook voortreffelijk.Hoofdgerechten waren ook allemaal even smakelijk.Helaas geen ruimte meer voor dessert: we zaten vol...Maar nog lekker koffie na.We gaan er zeker vaker naar toe en het aanraden bij vrienden.
A B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Vanuit het Gooi terechtgekomen in deze sfeervolle en gezellige strandbrasserie. We dachten een eenvoudige lekkere maaltijd te krijgen, maar wat een verrassing de opmaak en combinatie van smaken op ons bord, een culinaire hoogstand, van voor tot nagerecht!!!!! Wij komen zeker vaker terug. Ga zo door!!!!
Wagem .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Wij zijn hier met vrienden gaan eten en het is dat de locatie je de verwachtingen van een strandtent geeft. Niets is minder waar, want het eten en de bediening was vele malen beter dan ik gewend ben van een strandtent locaties.

- Voorgerecht: Uiensoep; Beoordeling: Heerlijk!
- Hoofdgerecht: Eendenborst; Beoordeling: Voortreffelijk van smaak en heerlijk mals!
- Nagerecht: Stoofpeertjes; Beoordeling: Een sensatie van smaken !

De locatie is zoals te verwachten van een strandtent, maar het eten was een aangename verrassing. Dit restaurant komt op onze lijst van "vaker te bezoeken", dus wij komen hier zeker nog terug!
N. D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Je zou het niet verwachten van een strand brasserie, maar er is hier zeker sprake van een culinair hoogstandje! Goed gebalanceerde smaken en een prachtige opmaak. Helemaal top en een echte aanrader!
Sabrina19 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Afgelopen zondag bij De landing geweest voor een heerlijke lunch! Met een prachtig uitzicht over de Schelde kan je dag niet meer stuk. Heel vriendelijk geholpen door de bediening. Als lunch een verse tomatensoep op met een tosti, erg origineel. We gaan hier zeker vaker naar toe.
Weijmans .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Zaterdag 18-01 hebben wij kennis gemaakt met strandbrasserie De Landing. Onze ervaring is: prijs kwaliteit uitstekend. De opmaak van de rechten is harmonieus. Wijziging in het menu is mogelijk. Gezellige ambiance,vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar en een aanrader.
L en E uit Goes.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Laatst op een mooie herfstdag hier geluncht. We kwamen en en het was redelijk druk. De bediening kwam maar niet. Na minstens 15 minuten kwam de serveerster eindelijk. De prijzen vond ik tamelijk duur, bijna 7€ voor een tosti. Drinken ook niet goedkoop. Ze moeten het van de locatie hebben.
Joan12 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Enige tijd geleden hier 4 gangen wilddiner gehad, eten was erg goed.
Prijs /kwaliteit = goed.
Bediening vriendelijk en behulpzaam.
Zeker voor herhaling vatbaar om hier nog eens te komen eten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Na een veelbelovende start is het restaurant dit jaar hollend achteruit gegaan. Kaart met pretenties, hoge prijzen, slechte kwaliteit eten. Bij grote drukte chaotische bediening. Jammer, jammer, fantastische locatie. Nu heeft het alle kenmerken van een Amsterdams passantenrestaurant.
Sjouke H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Tijdje geleden via Ride for the Roses kennis gemaakt met de Landing. Menu op de website zag er beter dan 'standaard strandtent' uit.
Bleek dat de 'echte' kaart een stuk minder is. Zo staat op de website bijv 'Gegrilde ribeye gelakt met Zeeuws honing met een rode port en tijmjus', in de praktijk blijken de toevoegingen niet meer te bestaan. Terwijl de prijs wel hetzelfde is gebleven. Denk dat je het op plek als deze (je moet het kennen, anders kom je er niet) moet hebben van de kwaliteit, en dat konden we helaas in het eten niet terugvinden.
Kortom, een gemiste kans op een overigens mooie locatie.
0alex0 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Ik heb hier gebruncht op zondagmiddag en van tevoren per mail/telefoon een menu met vaste prijs voor 6 personen vastgesteld. De communicatie hierover verliep wat moeizaam, maar men was wel flexibel. Dat gold ook voor de tafelschikking: toen we arriveerden en de terrastafeltjes in de zon te krap bleken, werd na wat aandringen druk geschoven zodat we de door ons gewenste zonplek konden innemen. Met mooi uitzicht op de zeedijk, het strandje en de Westerschelde. En de binnenvaartschepen die vlak voor het strand langs voeren.

De bediening was vriendelijk, al lieten eten en drinken lang op zich wachten. De zonnige zondagsdrukte was hier vast debet aan, maar dat nam niet weg dat het toch overvloedig aanwezige personeel soms 10 minuten lang niet buiten verscheen. Terwijl er binnen vrijwel geen klanten zaten.

Het eten was overvloedig en conform verwachting - prima voor de relatief lage prijs.

Wat onze ervaring echter sterk negatief tekende, was dat we na 3,5 uur tafelen een hogere rekening kregen gepresenteerd voor het afgesproken menu. Een door ons uitgeprinte bevestigingsmail van de bedrijfsleider maakte hierbij geen einde aan de discussie, omdat de bedrijfsleider met spoed was weggeroepen en zijn vervanger niet bereid was de afgesproken prijs te hanteren bij afwezigheid van de bedrijfsleider. En werd ook niet met enige spoed gezocht naar een andere oplossing, behalve de door de kok (die niet uit zijn keuken kwam voor uitleg) aangegeven prijs te betalen. Na ca. drie kwartier geduldig wachten kon de bedrijfsleider bereikt worden, waarna we eindelijk konden betalen en vertrekken.

Onbegrijpelijk dat men zo wantrouwend met klanten omgaat en een erg vervelende afsluiter. De komende jaren kom ik hier niet meer.
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
Wij waren al diverse malen geweest. Sinds de opening zijn sommige prijzen met zo'n 20% verhoogd. Nacalculatie? Tosti's worden niet meer met een tosti-ijzer gemaakt maar komen uit de oven. Ook de koffie is zwaar gedevalueerd. Machine anders ingesteld en/of andere koffie. Bediening is vriendelijk. Het uitzicht over de westerschelde is prachtig. Inrichting te vergelijken met een voetbalkantine.