Strandbad Edam

31-299371994

Meer informatie over restaurant Strandbad Edam

Frans W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Op vakantie met de boot liggen we vlak naast Strandbad Paviljoen Edam. Moe van het zeilen hebben we geen zin meer om Edam in te gaan dus besluiten we te kijken of er nog plek is. Dat gaat nog meer net.
Het paviljoen is best groot met terrassen aan beide zijden, die ook nog goed gevuld zijn.
Het interieur geeft eerder de indruk van een strandpaviljoen dan van een gezellig ingericht restaurant, maar dat doet de naam al vermoeden. De locatie direct aan het IJsselmeer is fantastisch.
Al met al waren we blij geweest met een kroket en een bordje friet (wat ook geserveerd wordt), maar we worden blij verrast met een menukaart die onze verwachting ver overstijgt! Van de verrassing bekomen bestellen we soep en garnalen vooraf en biefstuk met pepersaus als hoofdgerecht wat allemaal uitstekend is klaargemaakt en prima smaakt…
Het is druk en als het wat later iets frisser wordt willen er ook mensen verhuizen van buiten naar binnen. Ook dit is geen probleem. Vanwege de drukte lijkt het af en toe of het personeel bezig is met een hardloopwedstrijd, maar zonder dat ze de indruk wekken de controle te verliezen. Hier wordt hard gewerkt!
Dat gaat helaas wel iets ten koste van het contact, maar dat wordt goed gemaakt door de gastvrouw. Zij gaat de tafels langs om hier en daar te informeren of alles naar wens is en om een praatje te maken.
Je zou het op het eerste moment niet zeggen gat er achter façade van strandtent een eenvoudig maar uitstekend restaurant schuil gaat. Chapeau!
Bouk T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten met de Familie.
Goede bediening en mooi uitzicht op het IJsselmeer.
Voor herhaling vatbaar.
Was wel erg druk maar dat is ook een goed teken toch.
Bouke Tuttel.
Dick Dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
na lange tijd weer gegeten. 100% verbetering . simpele maar leuke kaart. erg drukke locatie . mooi aan het water. leuke bediening. kok doet echt zijn best om er wat van te maken . zeker gezien het grote terras en restaurant. top ga zo door