Strand Zomer

Meijepad 4 2421 AK Nieuwkoop Nederland Kaart

Over restaurant Strand Zomer

Voel de Zomer!

Proef de zomer bij restaurant Strand Zomer en geniet van alle heerlijke zomerse smaken die hun menu rijk is. Zin om na een drukke dag te ontspannen met uitzicht op de Nieuwkoopse plassen en een zoals zijzelf zeggen, tintelfrisse borrel? Dan ben je hier aan het juiste adres! Kom binnen, laat je verwennen door het vriendelijke personeel en geniet van een overheerlijke lunch of laat je verrassen door onze kok tijdens een prachtige zonsondergang.

Ook buiten de zomermaanden kun je hier terecht, of het nou tropisch heet of oer-Nederlands nat is, hier word je elke dag warm ontvangen. Geniet!

Meer informatie over restaurant Strand Zomer

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
42352sowhat .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voor de tweede keer hier een vorkje geprikt en wederom opnieuw verrast van de goede keuken. Hoewel Strand Zomer eruit ziet als een doorsnee paviljoen is de keuken echt topfit. De locatie zo midden in de natuur is en blijft echt geweldig om te vertoeven. Beiden hadden we de eend besteld met koriander-kokos rijst en oosterse saus. Als nagerecht had ik de tiramisu en mijn ega de brownie. Mooie presentatie net zoals bij de hoofdgerechten en idem dito de smaaken. Weer heerlijk genoten en we komen zeker terug.
Renehoef .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gisteren avond weer heerlijk gegeten. Echte verse tomatensoep en daarna een fantastische Bavette. Ook de Linguine pasta met gamba's is echt heerlijk!
Wat een mooie locatie ook, de kinderen vermaken zich altijd prima aan het strandje en het water.
Je kan erheen met de auto, op de fiets of met de boot.
Genieten!
Myrthe K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Strand zomer is een strandtent, prachtig gelegen aan de nieuwkoopse plassen.
Bij mooi weer kun je heerlijk op het terras zitten, bij minder weer is het binnen gezellig met een prachtig uitzicht.
Vooraf aten wij een tapas en hapas. Heerlijk gevulde zalm en goede olijven en mozzerella.
Het gerecht zag er mooi uit. Als hoofdgerecht nam ik het vegetarische gerecht. De kaaskroketjes, gevulde courgette en polenta sticks smaakten origineel en natuurlijk.
Mijn partner was erg te spreken over de biefstuk met heerlijke saus.
Als nagerecht de overheerlijk tiramisu en de lekkere Brownie geproefd.
Alles wordt erg verzorgd opgediend.
Wij gaan hier zeker terg komen. Het eten ontstijgt het niveau van wat je verwacht in een strandtent.
Aprilia .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vandaag de dag besloten met een diner bij Strand Zomer. We waren met zijn tweeën
De voorgerechten waren echt prima. De Tappas & Happas waren verrrukkelijk en rijk van smaak. Ook de salade met dadels en geitenkaas smaakten mijn tafelgenote bijzonder goed.
Tegen het prachtige decor van de Nieuwkoopse hebben we daarna genoten van onze hoofdgerechten.
Het vegetarische hoofdgerecht o.a bestaande uit een soepje van tomaat, kaaskroketje ratatouille en courgette gevuld met humus viel zeer in de smaak. De "finke jongen" een bavette door de kok op mijn verzoek, iets voorbij medium bereid, smaakte echt geweldig ! Echt één van de betere die ik de laatste jaren geserveerd heb gekregen ! Mijn complimenten aan de kok !.
We besloten de maaltijd met thee en 3 zoete lekkernijtjes die door mijn tafelgenote zeer gewaardeerd werden en voor mij koffie met sambucca. Ook altijd lekker.
Kortom een fantastische ervaring aan de Nieuwkoopse Plassen !!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Mooi opgemaakte gerechten en ook tussendoor bijzondere smaakjes geproefd. Zoals de gele gevulde aubergine, lekker! Complimenten aan de kok (die zie je namelijk nooit maar werken wel hard in de keuken!).
Plek en tent: sfeervol om in een originele voormalige strandtent van Zandvoort te eten! Uitzicht waar je heerlijk van kan genieten.
Bjmvanderwal .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wie zichzelf wil verwennen en heeft hart voor de natuur, gaat naar Strand Zomer. Het paviljoen heeft een prachtig uitzicht over de plassen, met in de voortuin een helder wit zandstrand. Het is hier goed toeven, sinds we het hebben ontdekt komen wij hier graag. De biefstuk"stoere bink"is een aanrader, evenals de "vitello tonato"die we hier hebben gegeten. Onze complimenten aan de kok en zijn keuken. Ga zo door zou ik zeggen!
Tertia M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Prachtlicatie aan de nieuwkoopse plassen. Heerlijke gegeten. Tafelgenoten waren lovend over de botermalse bavette op een prachtig opgemaakt bord, heerlijke saté en frisse salade met kip. Zelf vond ik de salade zalm verrukkelijk. Gezellige, informele bediening! Kortom een prima stek.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Als voorgerecht hadden wij carpaccio Di Brsaola, was lekker.
Hoofdgerecht, Stoere bink, super heerlijke biefstuk!
Heerlijke cappuccino als laatste genomen.
Martin Q.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Op woensdag gevaren en uitgekomen bij strand Zomer. Wat een hartelijke ontvangst elke keer als we hier "stranden". Op aanraden van het personeel gekozen voor het verrassingsmenu. Vooraf preisoep met daarna een heerlijk varkenshaasje. Als afsluiter bosbessen met ijs en slagroom. Uit beleefdheid mijn lepel gebruikt. Wat is het toch elke keer een feest om hier, in deze prachtige omgeving, te komen en te genieten van de gastvrijheid van eigenaren Han en Rietje. Menu 15 Euro per persoon.
Jmuittenbogaard .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Strand zomer stond al geruime tijd op het lijstje om eens te bezoeken. De lokatie alleen al is zeker al een bezoek waard. De entourages is redelijk simpel maar zeer relaxt. Maar het eten heeft al onze verwachtingen overtroffen, hier wordt gekookt met beleving,dit zie he terug in een mooie presentatie en variatie met (h)eerlijke producten. Deze tent is absoluut een aanrader en niet alleen voor een zomer avond.
Romy R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De biefstuk is geen aanrader!! De saté is wel lekker!! De zomer genot vraag je om soep krijg je een kopje wat 2 keer zo klein is als n koffie kopje!!
Both74 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Prachtige locatie voor een tussenstop. Uitzicht is mooi. Prijsstelling is niet passend aan de locatie en meubilair.
Voor een bijzonder klein bolletje met zalm betaal je 8 euro. Idioot duur voor wat je krijgt.
Genoeg aanbod in de regio gelukkig.
Dag Both74,

Onze ambitie is om kwalitatief mooie versgemaakte producten te bieden in een laagdrempelig strandpaviljoen in een relaxte sfeer en prachtige omgeving. In de hectiek van de enorm drukke zomerse dag van je bezoek is er inderdaad een glutenvrij broodje te weinig geserveerd. Hiervoor ons excuus, dat had anders gemoeten. De sfeer van de tweedehandse strandtent die tientallen jaren op Zandvoort heeft gestaan, hebben we doorgetrokken naar de rest van de ambiance. Onze gasten zijn daar over het algemeen zeer enthousiast over. Een kwestie van smaak.

Vriendelijke groet, Team Strand Zomer

Marjanwitzel .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Strand Zomer doet zijn naam eer aan. Een restaurant met een zomerse ongedwongen sfeer aan de Nieuwkoopse Plassen. Een gezellig terras met een goede bediening en uitstekende gevarieerde kaart met voor elk wat wils. Het eten is nèt anders dan anders en die 'twist' maakt het bijzonder. Het wordt op een leuke manier op het bord gepresenteerd. Ook binnen ziet het er gezellig uit. Zeker aan te bevelen om ook op niet-zomerse dagen te gaan eten!
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
De biefstuk is erg lekker. En de bosbes muffin is top. Ik heb er zondag 20 september gegeten met een collega. Het was gezellig.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
We hadden heerlijk weer, dan heb je een prachtig decor buiten. Maar je gaat niet (alleen) voor het decor. Dit was niet de eerste keer dat wij bij Strand Zomer aten. Eén keer, op een drukke dag, viel het een beetje tegen. De andere keren gewoon goed. Een eenvoudige kaart, met veel variatie?
Vandaag hadden wij een "geitje in de wei"(Geitenkaas in bladerdeeg), en de "ruwe bonk met een klein hartje" (Biefstuk met garnituur). Alles goed klaargemaakt, en daar een lekker toetje er achter aan. Vriendelijke bediening. Van mij mogen ze volgend jaar terugkomen!
42352sowhat .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Schitterende locatie in de natuur met een verrassende goede keuken. Echt een aanrader om te vertoeven. Hoewel de bediening jong en niet zo ervaren is merk je aan alles dat ze met plezier werken. Heerlijk ambachtelijk brood met drie verschillende smeersels en een prima biefstuk. Wijnen goed op temparatuur ... genieten. Heb me laten verleiden voor een dessert ; geconfijte ananas, waar iets van steranijs in zat, met ouderwetse hangop en aardbeien sorbet, een aanrader. Het is niet wereld schokken wat hier op de kaart staat, maar zowel de smaak als de combinaties klopen perfect.
Woef .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Fantastische plek en relaxed sfeertje. Het eten is matig; ok voor een wijntje met hapje maar de hoofdgerechten waren niet echt lekker. Onze bediening was slecht, maar we zagen ook vriendelijke mensen bij anderen.
Bedankt voor uw reactie op uw bezoek bij Strand Zomer. Het spijt ons dat u de hoofdgerechten niet lekker vond. Wij streven juist naar lekkere toegankelijke gerechten voor een aantrekkelijke prijs. Gasten zeggen ons heel vaak dat ze boven verwachting hebben gegeten bij ons. Kunt u aangeven of uw oordeel te maken heeft met “smaken verschillen” of waren de gerechten niet goed bereid? En om welke gerechten gaat het dan. Wij horen dat graag, zodat wij verbeteringen kunnen doorvoeren om u en andere gasten (nog) beter van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Team Strand Zomer
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Strand zomer is een aanwinst voor Nieuwkoop en omgeving . Een strandtent met redelijk - goed eten op een leuke plek was er nog niet.
Met name de bediening is erg vriendelijk . Leuke frisse attente personen. Wij komen hier nu vrij regelmatig en gaan altijd tevreden naar huis
2gladiolen .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Een nieuwkomer dit restaurant, pas vanaf 1 mei aan de gang. Restaurant ligt leuk aan het water, de Nieuwkoopse Plassen. Op ons verzoek werd er buiten direct een parasol bijgeplaatst. Alerte bediening, zonder opdringerig te zijn toch geregeld wat drinken voor te stellen. kraanwater absoluut geen probleem. De menukaart niet groot, maar toch kostte het heel veel moeite om wat te bestellen, omdat het allemaal zo lekker klonk Een topkok staat er zeker in de keuken, ongelooflijk wat creatief hij is met zijn gerechten. Gegeten: verrukkelijke zalm met sesamkorstje, heerlijke dadelsalade, courgettesoep,,Mediterraan voorafje . Applaus voor de kok, de bediening. Een aanrader voor Een ongedwongen, lekker etentje aan het strand
BDuijf .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Wat een geweldig restaurant en wat een geweldige plek!
Hele relaxte sfeer, hele plezierige bediening en heerlijk eten.
Aanradertje dus!