Strand West

Meer informatie over restaurant Strand West

• : Valet parking

B. B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Wij hebben hier gegeten op een redelijk mooie, zomerse dag. Ondanks het weer is dit een troosteloze locatie. Slechts een paar plaatsen waren bezet. De entree heeft iets weg van een voetbalkantine. Aan zowel meubilair als sfeer is nauwelijks aandacht besteed. Het personeel is ongeïnteresseerd en het eten is matig. Dat deze tent überhaupt nog bestaat, is mij een raadsel.
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
We waren met een groep van 50 man het was een mooie zomerse dag. De lokatie en het eten is ok.
Maar die bediening. Onbeschoft hoe mijn gasten behandeld en aangesproken werden. Een greep uit de communicatie "ik heb al genoeg gelopen voor jullie", "Dat jullie weg gaan ben ik blij om", "Ik vind dat er genoeg borden neergezet zijn."
Afgesproken zaken moest om gevraagd worden (kroketten bij de lunch en borrelhapjes in de middag) anders hadden we die niet gehad.
Ook jammer dat het avondeten er zonder enig overleg erg vroeg in gezet werd (half zes).
Echt een uithangbord voor de Amsterdamse horeca. Not.
Jan Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Ondanks het weer erg rustig en daardoor was de service denk ikk relatief snel. Eenvoudig menu. De Terras is leuk, maar het uitzicht is niet bestaand. Kan wat mij betreft niet in de schaduw staan bij een plek als Roest in Oost.
Ano N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
'Strand' West, dat is: asociale bediening, vreselijk eten en een omgeving om depressief van te worden. Al het personeel dat hier rond liep was zo enorm onbeschoft, we kregen hierdoor de indruk dat ze ons liever weg hadden. Daarnaast was het eten vreselijk. De ravioli smaakte naar verwarmde plastic met kaas en zout, en de prijs die hiervoor gevraagd werd.... Advies: ga hier nooit heen!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Wij hebben vandaag geluncht in Stand West en hadden een uitsmijter en een broodje huisgemaakte tonijnsalade besteld. Het duurde lang voordat onze bestelling werd opgenomen, terwijl het niet druk was. De serveerster kwam met een tosti en een broodje tonijn. Kan gebeuren, dus tosti toch opgegeten. Die was verbrand aan de randen en de kaas erin was niet helemaal gesmolten. Het broodje tonijn was erg pittig, wat niet op de kaart vermeld stond. De tafeltjes buiten waren ronduit vies met veel plakkerige afdrukken van de drankjes. Het personeel was onverschillig. Toen wij bij het afrekenen melding maakten van de verkeerd begrepen bestelling kwam daar nul reactie op. Kortom: niet voor herhaling vatbaar. Ook geen faciliteiten voor kinderen.