Meer informatie over restaurant Strand(t)huys Buitengewoon

Duur
Erg lang
Dini .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prima voor een wit wijntje of een koffie, de locatie is prachtig en de inrichting leuk, maar waag je niet aan het eten. Dat is ook buitengewoon - slecht helaas. Kibbeling van een kwaliteit waar de fastfood tent zich nog voor zou schamen, paar frietjes en 3 slabladeren met een halve tomaat voor €17,75 . Gemiste kans voor zo'n mooie locatie.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op een mooie zomerdag in augustus hier gegeten. Buitengewoon leek de drukte van die dag niet aan te kunnen. Bediening liet lang op zich wachten. Na twee keer navragen kwamen de hoofdgerechten. Althans, zes van de vier. Later volgde met excuses nummer vijf, die we maar deelden. Mij zien ze niet meer terug.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
In een Caribische setting zo lekker genoten....
Muziek in stijl, super crew en echte Costa Rica details....
Open bbq soms, pizzaoven buiten en originele kaart ooknog....
Chillen, trampoline en ooknog gratis zand, zee en cradle to cradle meubilair....
Zo buiten-gewoon....gewoonbuiten
DEX2016 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Afgelopen zaterdag was het dan toch gelukkig echt wel een redelijk mooie dag na de belabberde voorspellingen. Zo belandden we zonder enige planning bij Strandhuijs Buitengewoon. Echt een erg bijzonder plekje met een beetje een hippiesfeer! erg leuk. We hebben met zijn vieren van alles te eten besteld en dat werd met een leuke glimlach en een vriendelijk praatje gebracht. De bediening is prima en het eten gewoon lekker~! Een aanrader! en ja mensen.. Als het ineens 25 graden is en heel Nederland wil er op uit, dan kan het vooral bij een strandtent wel eens wat langer duren! maar je komt toch om te ontstressen? dus ik zeg; relax & enjoy, Life is good at Buitengewoon ;-)
C.B. G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Met (oud) collega's een uitermate gezellig etentje gehad. Het eten was gewoon goed niet bijzonder maar zeer smakelijk en zowel mijn kipsaté als de andere gerechten waren prima, met zorg klaar gemaakt en opgediend. De service was attent, vriendelijk en snel. Het is niet echt een strand tent maar meer een soort van thuiskomen in een goede ambiance en prettige sfeer. Is verder goed bereikbaar per fiets, rolstoel en lopend een kleine 200 meter vanaf het parkeerterrein. Voor hondenliefhebbers ook een must aangezien vanaf deze locatie richting Noorden de honden weer over het strand mogen rennen.
Kortom wat mij betreft een aanrader.
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Van een strandrestaurant verwacht je geen wonderen maar de gebakken kibbeling met frites voor 17 euro smaakten werkelijk nergens naar.
Zonde van het geld en dat zullen we daar zeker niet meer gaan uitgeven. Het kan niet tippen aan de grotere broer Nederzand in Noordwijkerhout/Langevelderslag
De bediening was redelijk en daar is alles mee gezegd.
Jammer, want het is een prima lokatie.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Net weer open en al zoioooooooo origineel----opgefrist, veel nieuwe details en een warme fijne verse crew.....
Ongekend uitzicht en sfeer....vergeet niet de Caribbean muziek en uitstraling.....love iT!!!!
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Hier al eens lek en lekker geborreld, dus reden om er eens te gaan eten. Of ik het verkeerde gerecht gekozen had, ik weet het niet. Maar de sate was alles behalve bijzonder. Smaakte vooral naar fabriek, het vlees was 'hard' waardoor ik me afvroeg of het wel gaar was. Dat bleek wel het geval. Vriendlief had beefnoodles en was daar erg over te spreken, vandaar toch de 7 voor het eten. Voor een strandtent zijn het misschien nog aardige prijzen, maar in vergelijking tot de kwaliteit is het echt te duur.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Strand(t)huys Buitengewoon is één van mijn favoriete strandtenten. Iedere maand vlucht ik wel een keer de stad uit naar dit relaxte en vooral kleurrijke oord. De sfeer is lekker ongedwongen en het is fijn dat je hier nog ouderwets met je voeten in het zand kunt zitten. Daarnaast vind ik de bediening prettig. Weliswaar is de bediening vaak jong, maar ze zijn erg vriendelijk en snel.

Meestal kies ik voor mijn absolute favoriet: de beach burger. De beach burger is niet alleen erg lekker, maar ook goed geprijsd. Deze keer koos ik echter voor een gezonde salade: de Noordzee salade. Deze rijkelijk gevulde salade is echt een feestje voor een visliefhebber! De salade bestaat uit gerookte zalm, huis gerookte makreel, garnalen, komkommer, tomaat en citroen en is afgemaakt met een frisse dressing. Erg lekker en voor mij leuk om weer eens iets anders te proeven!

De prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde bij Strand(t)huys Buitengewoon. Ik kom zeker snel weer eens terug voor een goed glas rosé bij zonsondergang of een gezellig lunch!
Carina_ .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Lang, heel lang moeten wachten op het eten. Tot 2 x toe was de bestelling niet doorgekomen bij keuken. Na 2 uur wachten werden er incomplete gerechten geserveerd. En ontbraken de 3 pizza's. Nogmaals gevraagd. Oh raar zeg. Binnen 1 minuut komen ze. Na nog eens 10 minuten wachten gingen ze dan toch echt de oven in. Slecht, heel slecht.
FF .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Het leuke van Buitengewoon is dat je niet per se hoeft te wachten tot het mooi weer is om naar het strand te gaan. Storm of stralende zon, je voelt je er altijd thuis en op je plek. Het decor is zowel binnen als buiten ongelooflijk authentiek, gezellig, het ademt: 'relax!' Het eten is lekker en precies wat je na een lange strandwandeling of een dagje strand liggen zoekt. Jammer dat ze in de winter niet open zijn! Fijn zijn ook de vuurplaatsen, zeker als het al wat afkoelt. Wat ook leuk is, is dat je ook meer op het strand kan zitten en bediend kan worden, waardoor je zelf de keuze hebt van hoeveel restaurantgevoel je wilt hebben.
Laatst was er ook een feest gaande, vond dat het personeel dat goed scheidde, je voelde het feest wel maar tegelijkertijd voelde je je als gast niet verwaarloosd of niet welkom.
Tesse H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
We waren met 5 personen. twee hadden pizza besteld maar is nooit aangekomen tot twee keer toe zou er aan de keuken gevraagd worden waar deze bleef. Helaas kregen we geen terugkoppeling van de bediening. Twee saté besteld die gortdroog waren. uiteindelijk maar betaald voor wat we wel kregen en bij de tent ernaast de hongerige magen van de rest van het gezelschap gevuld.
Conny H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Het eten was prima, een Noordzee-salade, zag er mooi uit en smaakte heerlijk, goede hoeveelheid. Maarrr . . de bediening was hopeloos. Te jong, te onervaren, vakantiehulpen ofzo, maar wel aardig. Niet geschikt voor hun functie, te lang moeten wachten, gewoon bestelling vergeten of smoes van te weinig personeel, apparaatje kapot, etc. Jammer, maar zo ga je niet met je klanten om. Zeer "buitengewoon" ja. We waren met z'n vijven, dus konden we er onder elkaar nog om lachen, zodat de sfeer goed bleef. En de omgeving maakte een hoop goed, terras is leuk en de ligging. Vanwege de slechte bediening zal ik waarschijnlijk niet meer terugkomen, er zijn meer leuke stranttenten in Noordwijk.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Eerst een drankje gedronken toen het drankje op was maar het eten besteld onder het mom van dan bestellen we als het eten komt nog een drankje. Echter dacht het meisje van de bediening daar heel anders over en wist ze niet hoe snel ze weg moest zijn toen ze het eten op tafel had gezet! Prima, dan bestel ik het wel bij iemand anders alleen was er toen nog het probleem dat er in de verste verte geen personeel te zien was wat tijd en/of oog voor ons leek te hebben! Toen was het eten bijna op komt er toch nog in iemand op om te vragen of we iets willen drinken ja lekker! Alleen was mijn eten daarna op en heb ik vervolgens nog eens een kwartier op mijn drankje zitten wachten! Dit kan een stuk sneller zo moeilijk is een bitter lemon en een water geloof ik niet!
Olaf K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Erg leuke strandtent met leuke inrichting, lekkere muziek en als het je gelukt is om eindelijk je bestelling te krijgen heb je bijna het gevoel dat je op vakantie bent. Jammer van de bediening, onoplettend, qua upselling (als ze weten wat het is) doen ze niet, qua excuses als je 25 min wacht om de rekening te betalen doen ze ook niet. Omdat het zo lekker weer was gingen we bbq'en. Er was geen bestek, ik kreeg de opmerking te horen "ja iedereen vecht vandaag om bestek".... Weer jammer. Potentie absoluut, lesje gastvrijheid kan denk ik geen kwaad!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Sfeer ongedwongen / gezellig
Wij zaten (helaas) aan een lage tafel met in verhouding hoge stoelen dus na 2 uur heb je wel pijn in je rug van t krom zitten
Bediening aardig
Eten : voorgerecht : carpaccio niet veel op aan te merken gewoon prima,
Hoofdgerecht : tournedos was erg goed gebakken! Frietjes prima ,salade zou voor een ander prima zijn alleen na 2 x aangegeven te hebben dat ik allergisch ben voor paprika ( dit door door anderen ook nogmaals is gezegd ) zat er toch paprika in en kreeg ik als reactie sorry geef t door aan de chef ( prima) ik nam aan dat u het alleen niet lekker vond (pardon?!) nagerecht: tiramisu van de dessert schaal .. 1 lange vinger en room .. Totaal geen smaak! en niets wat ook maar op tiramisu leek
Prijs kwaliteit verhouding vind ik persoonlijk wat aan de hoge kant
Meningen bij ons aan tafel waren verdeeld over t geven van fooi .. Voor t eten heb ik het niet gedaan voor de bediening wel
Esme O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Een regelrechte teleurstelling. Prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Als je tot drie maal aan toe duidelijk doorgeeft dat er geen paprika in een gerecht mag zitten in verband met een allergie ligt het vervolgens toch vermalen door het eten en de salade in. Ondanks dat je moet reserveren waren er een aantal voorgerechten niet aanwezig. En het hoofdgerecht, kabeljauw smaakt naar niks. Er zit geen eens vissmaak aan en was niet goed klaargemaakt waardoor er nog rauwe stukken in zaten. Als je de keuken in keek zag je onder het aanrecht en stelling allemaal vuil op de grond liggen. Ook erg jammer is dat als je een recensie schrijft op hun site hij niet direct geplaatst word maar eerst behandeld waardoor je uiteindelijk alleen maar leuke positieve berichten te lezen krijgt wat geen eerlijke kijk geeft. Ik vind dit strandhuis/restaurant absoluut geen aanrader en zonde van het geld.
13Corrie .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vanmiddag heerlijk gezeten en gegeten bij Buitengewoon. Een heerlijke tomatensoep en een broodje makreel. De tomatensoep was echt vers en lekker, het broodje was groot en zeer ruim belegd. Wat zo fijn is dat je bij Buitengewoon kraanwater kunt krijgen. De ober Onna verdient een dikke 10. We moesten wat langer wachten op ons eten en Onno had dit gelijk met ons in de gaten , bood zijn excuses aan , stond ons zeer correct te woord , legde uit dat het druk was in de keuken en zorgde dat wij ons eten snel kregen. Een medewerker die maakt dat ik de volgende keer zeer zeker weer naar Buitengewoon gaat. De ambiance is leuk ongedwongen.
Cecile O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Een avond en een dag heb ik hier lekker gehangen. De tomatensoep vond ik prima, lekkere room erin en er zat lekker brood bij. Ook twee kaasstengels maar die waren niet meer zo knapperig.
Verder vooral biertjes en Rivella gedronken. De bediening was erg aardig en relaxed. Toen een andere lompe man mijn bier omgooide en weigerde een nieuwe aan te bieden, bood de strandtent mij een nieuw biertje aan.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Op het strand bediend en een tosti (of iets dat er op lijkt) besteld. Die wordt hier geserveerd als grote ciabatta met uitstekende ham met gesmolten kaas eroverheen. Erg lekker en zeker niet duur. Bediening is vlot en prettig, ondanks hoge temperaturen. De gevarieerde tapasschotel is ook lekker. Ongedwongen hippie-achtige sfeer, zowel binnen als buiten. Jong en oud voelt zich hier thuis