Strand Oesterdam

• Per boot te bereiken , Terras
7,2
Jomamon .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Vandaag gegeten, 3 pizza's, lijken zo uit de (kant en klaar) verpakking te komen, niet te eten.Pretenderen een Italiaanse keuken te hebben, Bedoelen zeken een supermarkt!! Was niet te eten, bij bediening gemeld, commentaar was, de kaas was er vers opgedaan!!!Dat voor 11 euro en meer.Geen aanrader.
W. A.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Zaterdag waren we bij het Restaurant Strand Oesterdam. Nou, we hadden minder verwacht, maar daar kwamen we positief bedrogen mee uit! Heerlijk gegeten: Carpaccio van zalm en mijn partner vlees, hoofdgerecht malse biefstuk en als nagerecht stracciatella (met ongeveer een reep chocolade erin) en mijn partner een gewaardeerde cheesecake. Nog een flesje wijn erbij... Het was echt smullen, en in de serre gezellig.
WtFRhoon .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Met een groep van 9 man gelunched. Na het opnemen van het drankje duurde het lang voordat de kaart kwam. Weinig keus! Na zeer lang wachten kwamen de uitsmijters, veelal niet heel erg warm, kaas en ham niet meegebakken.
Lokatie is prima, bediening niet heel vlot en serveert alles vanaf 1 hoek, terwijl elke plaats eenvoudig bereikbaar was. Kwaliteit lunch gewoon slecht. Jammer, ik zal hier voortaan snel voorbij rijden.
Winkelinrichting .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
super gezellig, leuk ingericht, mooie lokatie, eerst lekker wandelen dan genieten van het mooie uitzicht, lekkere pasta, leuke bediening
hondje welkom,