Strand Café DOK

Lang

Jouw recensie over het restaurant Strand Café DOK

Viola T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben hier afgelopen weekend met ons gezin gegeten. Het eten was erg lekker en de kinderen hebben fijn in de speelkamer gespeeld. Maar over de jonge, onervaren bediening zijn we niet te spreken. Het was erg druk in het restaurant (wellicht vanwege de voorjaarsvakantie) en het personeel kon de drukte duidelijk niet aan. Het duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen en vervolgens hebben we erg lang op het eten gewacht. Toen ons dessert kwam, waren de lege borden van ons hoofdgerecht nog niet eens weggehaald! Ik vond de bediening niet erg klantvriendelijk, ook niet aan de tafels om ons heen. Achter ons zat een ouder, Duits echtpaar die tot 2 keer toe het verkeerde gerecht geserveerd kregen. De man werd terecht kwaad en de serveerster stond erbij met een mond vol tanden en wist niet hoe ze moest reageren. Ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte!
Heel jammer dit, want qua sfeer is het een leuk restaurant en op het eten is niets aan te merken.
bnoordermeer .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Wow, we zitten op een camping in de buurt en zijn hier blijven eten. Wat was dat een leuke verrasing. De kinderen hebben heerlijk gespeeld in de speeltuin en wij hebben lekker gegeten. Voor hoofd en nagerecht en alles was even lekker en de bediening en de sfeer meer dan top!
Wij gaan volgend jaar deze camping boeken zodat we er vaker kunnen eten!
kaaa .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
wij hebben in geen tijden zo slecht gegeten!!
de biefstuk was taai, de gamba's dreven letterlijk in de saus. voor een gezelschap van 5 volwassenen en 2 kinderen stond er een klein schaaltje friet (model soepkom) op tafel. en dat was het. de chardonnay was bijzonder slecht, ook de rode wijn was niet om over naar huis te schrijven. het personeel was om te huilen. de bediening was verre van beleefd en liet op zich wachten. beloften kwamen ze niet na. Zo werd achtereenvolgens de menukaart, servetjes, drinken etc gevraagd. Maar dit kwam alleen na nogmaals vragen na 10 minuten wachten. Bij het aanschieten van bediening of de kinderen nog een appelsap mochten werd er in het voorbijgaan geroepen dat ze wel iemand zou sturen. ook deze 'iemand' hebben we niet meer gezien.
de prijs- kwaliteit verhouding is compleet uit balans. maak of het eten veeeeel beter of breng de prijzen omlaag. maar dit slaat nergens op.
het enige lichtpuntje is de speeltuin grenzend aan het terras voor de kinderen.
j1805 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Voor een vakantiepark is dit een bovengemiddeld goed restaurant. Eten krijgt een dikke voldoende, personeel ook maar zou nog iets alerter en sneller kunnen zijn. Het restaurant is sfeervol, behalve het deel achterin naast het zwembad. Op drukke dagen hanteert men een beperkte kaart.
KYH .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
We hebben nog nooit zoiets meegemaakt in een restaurant. Bij dit restaurant geluncht/ diner i.v.m. verblijf op Strandpark de Zeeuwse kust. Het personeel is zeer negatief en heeft een minachtende houding naar klanten toe. Ze drinken rustig een kopje koffie onder werktijd als er mensen geholpen willen worden, ze lopen weg als je de rekening wil. Je vraagt de rekening, maar er wordt niet meer naar je omgekeken en dus vraag je het opnieuw. Het personeel gaat gezellig met elkaar lunchen en in het bijzijn van de klanten gaan sommige gasten over de tong en kraken ze dees of geen af. Dit is ongehoord en onbeschoft. Naar onze mening is er geen management en jut het personeel elkaar op en wordt er een zeer bizarre atmosfeer gecreëerd.
sannie46 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Er mooi restaurant wat erg kindvriendelijk is. Het eten echter was weinig smaakvol, aardig aan de prijs voor hetgeen je krijgt en de bediening was een flop. We hadden eerst wat gedronken, tafel werd niet ingedekt maar het bestek werd op een stapel op tafel gelegd, lege glazen bleven staan. Om iets te drinken en te snacken is Dok ok, maar niet om te eten...
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Erg mooie nieuwe lokatie die vooral geschikt is om een rustig met kinderen te kunnen uit eten. Er is een binnenspeeltuin, mini bios, grote speeltuin buiten. Binnen is een lounge area rond een openhaard.
Dzjuul .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Lekker eten en prima vermaak voor de kinderen! Terwijl wij lekker tafelen, kunnen de kleintjes naar de bios of binnen/buitenspeelplaats. Bediening is wat jong en een beetje onervaren, maar wel weer heel vriendelijk.

Hier gaan we vaker terugkomen!