STRAND 21

Meer informatie over restaurant STRAND 21

Jouw recensie over het restaurant STRAND 21

Sjonnie33 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het was dit jaar mijn eetgelegenheid tijdens mijn vakantie in Zandvoort aan Zee. Hier een aantal maal een avond maaltijd gegeten en het heeft mij niet teleurgesteld, Heerlijke lekkerbekjes, goede snitzel en prima biefstuk. Ook serveren ze er een prima glas gulpner voor een schappelijke prijs. Graag tot ziens.
AKSTIJT .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Prachtig weer en dan lekker eten op het strand, in een perfecte ambiance .
Strand 21 is the place to be. De kibbeling was perfect met heerlijke friet en sausjes
Bij binnenkomst werd er meteen een bak water neergezet voor de hond (erg attent) zeker een aanrader, we komen beslist terug.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Lekker slibtongetjes gegeten met prachtig uitzicht over strand en zee. Attente bediening die ons goed hielp om het juiste gerecht te kiezen voor kindje in ons gezelschap wat allergisch is. Top.

We komen graag weer terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
2 maand geleden hier gegeten ben de preciese datum kwijt maar dat doet er niet toe! Erg mooi geleden bedrijf met prima eten en service! De snitzel was lekker gebakken en zo als en snitzel moet zijn, met heerlijk garnituur ! Als we hier weer in de buurtZijn komen we zeker weer eens even aan wippen!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Vorige week met 2 volwassenen en 3 kinderen hier gegeten, het was niet druk. Service was slecht. We kregn voor 2 volw 1 klein bakje frieten. We konden meer vragen werd gezegd. We vroegen inderdaad nog 1 bakje. Dat kwam NIET. Toen de vraag kwam of het gesmaakt had, zei ik: We hadden bij u nog een bakje frieten besteld maar dat is niet gekomen, kreeg ik het antwoord: dat klopt. ... Ik dacht hoezo: dat klopt. Ik vind dat je dan excuses moet maken. Ook had ik de zgn Beachburger. Als je zoiets besteld in een restaurant dan verwacht ik meer dan wat ik kreeg, ik kreeg een wit kadetje, met een hamburger en wat saus. Meer iets voor de snackbar vind ik. Daar betaal je minder dan 12,50. Ik ga hier niet meer eten.
Vegavisje .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Heerlijke relaxte strandavond en dat zo vroeg in het jaar! er was net nieuwe bediening en het liep allemaal nog niet zo erg, maar de sfeer was prima en het eten lekker. Niks mis met goede frieten en gebakken vis op z'n tijd. Ook prima kindergerechten op de kaart. Kopje koffie buiten in een loungebank en de avond was compleet.