Strada del Vino

• Af te huren
6,7
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voor de 3e keer bij Strada geweest, maar viel helaas een klein beetje tegen. Eten is oké, bediening vriendelijk maar duurde gewoon veel te lang. Met maar 1 voorgerecht bij groep van 6 kan het niet zo zijn dat je 2 uur na binnenkomst nog geen hoofdgerecht op tafel hebt. En we waren niet vergeten, daar de vriendelijke dame van de bediening wel oog had voor de drankjes op tafel. Kwaliteit redelijk tot goed, maar al met al toch een heel stuk minder voor elkaar dan hetzelfde restaurant Il Mercato in Papendrecht. En als afsluiting merk je in de auto dat je kleding flink naar eten stinkt, dus genoeg te verbeteren. Jammer..
RIDAL .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en inrichting. Leuk dat je in de keuken kunt kijken, niets te verbergen.
Heerlijk gegeten, niet lang hoeven wachten. Toilet was alleen ff zoeken, bordje zou handig zijn (ipv dat andere bezoekers je zien zoeken en je de weg moeten wijzen)
Mvannuil .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Pasta hier gegeten. Echt heerlijk zowel de bolognese als die met de ossenhaas. Vriendelijke bediening en mooie ambiance. We komen zeker een keer terug.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hier met vrienden gegeten en dat was niet best.
Norse bediening waarvan we met moeite de aandacht konden trekken (tenzij ons glas leeg was want dat hadden ze eerder door dan wij), een slecht inktvis voorgerecht (veel deeg weinig vis en blijkbaar gebakken in hetzelfde vet als de frites want daar zaten er ook nog een paar van bij). Na een klacht zou alles doorgegeven worden aan de keuken maar daar hebben we niets meer van terug gehoord. Tijdens het bestellen bleek plots 1 van de hoofdgerechten niet meer leverbaar (niet van te voren gezegd) en datzelfde hadden we weer toen we de desserts wilden bestellen. Daarvan waren er twee uitverkocht. Ten slotte is er geen sprake van schikking op de borden (de bavet komt op een houten plank op bedje van sla en twee doorgesneden tomaatjes ) en ontbreekt garnituur en groente. Kortom een eetcafe met de prijzen van een luxe restaurant.
Pelicanbrive .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Leuk ingericht restaurant en de bediening was vriendelijk. We zijn met 4 personen wezen eten. De Pizza di Mare viel erg tegen. Hij was flinterdun en de vis bestond uit 3 garnalen en 2 mosselen en verder wat tomatensaus voor de prijs van € 16,50 per stuk. Heb het netjes opgegeten, afgerekend en daarna bij de pizzabakker wezen vertellen wat ik van de pizza vond. Ik weet niet wie in de toekomst het salaris van het personeel gaat betalen, maar ik niet meer.
Dordrecht50 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Voor de 1e keer, op aanraden, hier gereserveerd. Keurige ontvangst en zonder meer vriendelijke en attente bediening. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht werden door ons zeer gewaardeerd.
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Zonder reservering was er nog net 1 tafeltje vrij voor het dikke uur dat wij hadden voordat ons theater begon. Drie attente dames die de vrij drukke bovenverdieping goed in de greep hadden maakten dat wij ons welkom voelden. Brood met boter vlot op tafel. De pinot grigio van Masi is een van de twee witte huiswijnen en die is met € 24,50 alleszins redelijk geprijsd. Panna water ook vriendelijk. Borden, bestek, glaswerk OK. Tafel voor twee iets aan de krappe kant.
Voorgerecht, combinatie van twee carpaccio' s zalm en kabeljauw is erg origineel, maar kwam niet goed uit de verf. De perfect gesneden kabeljauw lag onderop en daaroverheen de zalm. De smaken waren niet te onderscheiden en bovendien erg waterig. Geen idee wat de oorzaak kon zijn en de keuken kon het ook niet verklaren. Niet opgegeten en keurig van de rekening gehaald.
Spaghetti met kip OK, en de tagliatelle met ossenhaas prima.
Beide hoofdgerechten (te) voorzichtig gezouten, maar beter zo dan te zout. Kruiden helemaal goed, en na toevoeging zout praten we over lekkere hoofdgerechten zonder poeha.
Gewoon een prima eetgelegenheid, vlakbij parkeren geen probleem, toiletten keurig, en helemaal niet duur.
Kunnen we rustig nog een keer proberen.
Bloemenrijk .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Afgelopen dinsdag hebben we hier gegeten. Bij aankomst konden we boven plaatsnemen. Het was al tegen 20.00 uur. Er stond een tafeltje leeg aan het raam en wij vroegen of we daar plaats mochten nemen. Nee, dat is een tafeltje voor 4 zie de dame lacherig. Hoe haalden we het in ons hoofd om daar naar te vragen. Dus werd ons een tafeltje gewezen die tussen 2 andere tafeltjes in het midden van de zaak stond. Waarop ik vroeg of we niet het tafeltje wat vrij stond tegen de muur aan het raam mochten zitten. De dame antwoordde hierop met " zit u niet graag naast mensen ". Hoezo gastvrij? Het leuke tafeltje voor 4 was overigens de rest van de avond niet meer bezet geweest. Mijn wijn werd snel geserveerd maar het biertje van mijn partner moest van beneden komen en duurde 5 min voordat hij deze kreeg. Na 10 min kregen wij uiteindelijk de kaart. Beide pizza met 4 kazen besteld. Nog nooit zo'n pizza gekregen. Je kunt deze kazen niet onderscheiden omdat het een gesmolten massa was op een dikke taaie pizzabodem. Het decor is mooi, de verlichting ook. Akoestiek is niet goed. Al met al voor ons geen fijne ervaring wat betreft bediening en eten.
Weslie S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Voor de gemiddelde Nederlander zal het eten best goed zijn. Mij te commercieel, jammer had echt Italiaans verwacht. Spaghetti Bolognese was heerlijk, maar niet Italiaans. De pizza was oke. Niet top. Vond het binnen erg druk, de truc met brood vind ik stom. Duurde meer dan 20min. En daarna pas de kaart. Er staan boven teveel tafels. Zit hutje mutje en ze kunnen de drukte niet aan. Echt jammer meer van verwacht. Top interieur, op de toiletten na. Teveel tafels boven. Te rumoerig. De gerechten zijn echt lekker, maar geen 8 waard. Op naar de verbetering! Succes. Dit kan echt beter.
Zusjes1999 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Wij hadden op kerstavond gereserveerd en een tafel op de eerste verdieping gekregen. Deze avond was er een vaste kaart, een proeverij van 8 gerechten en de wijn was inbegrepen. Wij hadden een aantal behoorlijk kritische recensies gelezen hier op Iens maar onze ervaring op deze avond was anders. Het eten was prima, de bediening idem dito. De 2e gang volgde te snel op de 1e, hier wat van gezegd en goed op gereageerd. Ondanks dat de zaak vol zat nooit om drinken hoeven vragen of contact te zoeken. Wij vonden de zaak sfeervol ingericht en hebben een prima kerstavond gehad. Misschien een beetje te voldaan want de 8 porties waren zeker voldoende, maar ach daar is het kert voor. Zeker voor herhaling vatbaar.
Verzineennaam .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Het restaurant ziet er leuk uit.
Maar de rest valt tegen! We hebben een uur lang binnen gezeten met alleen 1 drankje.
we hadden vooraf een mandje brood met kruidenboter besteld.
Kan nooit moeilijk zijn om dat snel op tafel te krijgen zou je denken. Dat viel dus tegen!
En het brood zelf viel ook erg tegen: de buitenkant was wel lekker knapperig maar de binnenkant smaakte naar oud brood.

Toen we na anderhalf uur eindelijk een pizza kregen kregen we er wel een gratis drankje bij aangeboden. Dat kon helaas ons slechte gevoel niet meer wegnemen.

Ik zal hier nooit meer gaan eten. En als het niet op maandagavond was geweest (en er dus meer keus was voor andere restaurants) en als we niet erna nog naar de bios zouden gaan waren we na een uur weggegaan op zoek naar wat anders.

De pizza was trouwens ook niet geweldig. Geen tomatensaus en heel veel kaas!
Het zou mozzarella moeten zijn, maar ik denk niet dat dat het was...

Als je op zoek bent naar een leuk restaurant met lekker eten,
zonder overdreven lang te moeten wachten, zou ik wat anders zoeken!
Foodieeeee .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Restaurant ziet er leuk uit maar daar is ook alles mee gezegd. 15-30 minuten wachten voordat je een menu of de rekening krijgt terwijl het erg rustig is, is niet normaal. De mensen naast ons kwamen later en gingen eerder weg. Pizza was te vet, er zit zoveel kaas op waardoor je na een halve pizza al vol zit. Vervolgens geen bedankje als we afrekenen. Zou aanraden om ergens anders te gaan eten
Ikwillekkereten .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Prima eten, gezellige sfeer zeer leuk bedienend personeel.
Wat nogal storend was, was een chagerijnige vrouwelijke kok, die door 't restaurant banjert, en naar een specifieke tafel loopt en vraagt of het
smaakt en vervolgens terug banjert richting de keuken,
Meerder gasten om ons heen keken hier verbaasd naar.
Wij als andere gast(en) werd niks gevraagd, vreemd deze selectieve interesse. Jammer laat een vreemde indruk achter.
Dorien E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Afgelopen vrijdag heb ik hier met een vriendin gegeten. We hadden er zin in! Ik had gereserveerd en we kregen een leuk tafeltje boven toegewezen, prima plekje. Na drinken te hebben gekregen, duurde het vrij lang voordat de menukaart kwam, oké kan. Keuze gemaakt en besteld. Na vrij lang wachten op een pizza en risotto werd er iets op tafel gezet waar ik niet blij van werd. Ik bestelde een pizza Quattro Formaggi. Leek me heerlijk met 4 soorten kaas. Echter bestond deze pizza uit een bodem met een dikke laag (dezelfde!) kaas. Als je goed keek zaten er 4 hele kleine rondjes andere kaas in. Op de menukaart stond dat deze pizza geserveerd werd met basilicum. Deze ontbrak. Ik heb daarom gevraagd of ik dit nog kon krijgen. De serveerster kwam terug met een klein bakje bruine basilicum blaadjes. Onbegrijpelijk. Lijkt mij dat er wel wordt gekeken voordat iets de keuken verlaat en op tafel wordt gezet?? Niet dus. Aan een ober heb ik aangegeven dat ik die blaadjes niet hoefde. Deze ober zorgde ervoor dat ik wel goede basilicum kreeg.. Gelukkig. Helaas werd de pizza er niet lekkerder van en heb ik deze dan ook niet opgegeten. Jammer! Ik kom hier niet meer terug.
Paola O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Proeverij gehad met een team uitje van de afdeling waar ik werk.
Was erg gezellig. Tussentijd met gerechten was soms wat lang maar wij zijn in Nederland ook niet echt meer gewend om effe te wachten. Uiteten gaan is ook een beetje onthaasten. Tenzij je van te voren aan geeft dat je alles snel achter elkaar wilt hebben. Het eten vonden wij met z'n 17e heerlijk!!
Jeannine V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Wij hebben met een gezelschap een 'proeverij' van diverse gerechten gekozen.
Het was werkelijk om je vingers bij af te likken...We vochten om de Risotto al Turtufo, subliem!
Een aanrader om diverse gerechten van de kaart voorgeschoteld te krijgen. Van mooie vleessoorten, naar diverse pizza's en pasta's, een Tagliata, een Vitello Tonnato, etc. en verschillende desserts als kers op de taart. Alles in een heel gemoedelijke sfeer!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Gisteravond prima gegeten met 4 personen.De bediening verliep vlot,er was voldoende tijd tussen het voor-en hoofdgerecht en de kwaliteit was echt goed.Dit alles in een mooi decor.
Wij komen zeker terug in Strada del Vino.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Om ons 33 jarig huwelijk te vieren, werd ik verrast met een romantisch etentje bij Strada del Vino, en aansluitend een bioscoopbezoek in The Movies. Bij aankomst om half 6, bleek het geen probleem te zijn om aan tafel te gaan, we hadden immers niet gereserveerd, en om kwart voor zeven klaar te zijn, omdat we de filmkaartjes al in onze zak hadden. Na 10 minuten zitten werd de drankbestelling opgenomen, een kwartier daarna werd aan ons voorgesteld een voorafje (brood/kruidenboter) op tafel te zetten. Toen dat bijna op was, kwam eindelijk de menukaart. Voor vegetariërs het verstandig heel de menukaart door te spitten, omdat niet aangegeven is welke gerechten vegetarisch zijn (zeer weinig keus). 25 minuten voordat we echt naar de film moesten hadden we nog steeds geen eten. Nadat we hierover geklaagd hadden, stond 5 minuten later de pizza en de tortellini op tafel. Pizza was prima, helaas geen verse kruiden er op. De tortellini was niet gaar, de vulling was hard, en de zgn. gebakken spinazie knarste tussen m'n tanden en kiezen; dit is ook gemeld aan het personeel; die vond het jammer en bood een nieuwe maaltijd aan (5 minuten later moesten we weg), maar daar was helaas geen tijd meer voor. Als troost kregen we een kopje koffie van de zaak. Voor de toiletbezoekers is het een zoektocht naar boven, waar bij binnenkomst gelijk zicht is op de pisbak aan de muur met een urinerende bezoeker. En dan nog is het zoeken naar het toilet voor de dames (er hangen geen bordjes). Hier komen wij geen 2e keer!
Kritischeblik .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wat een ontspannen avondje eten moest worden werd één grote ergernis. Jammer, want wij dachten echt een leuk restaurant uitgezocht te hebben. De bediening was erg gestrest, had nauwelijks tijd om adem te halen, liet van alles vallen aan de tafeltjes en was niet erg vriendelijk en praatte hard. We moesten na 20 minuten te hebben gewacht zelf om de menukaart vragen. Na te hebben besteld kregen we redelijk snel het voorgerecht. Na deze te hebben genuttigd werden de borden weggehaald en begon het lange wachten... We kregen een paar keer de vraag of we wat wilden drinken, maar hadden na een aantal drankjes inmiddels wel genoeg. Na 45 minuten werd gevraagd of we het voorgerecht al ontvangen hadden, de bediening was het overzicht volkomen kwijt. Na ruim een uur te hebben gewacht kwam eindelijk ons hoofdgerecht. Inmiddels was ons ontspannen avondje al verpest door de irritatie. In de keuken viel ook nog wat met een dreun om tegen de muur waar wij tegen zaten waardoor we erg schrokken. Dat het druk is kan gebeuren, maar geef dit dan even aan dat het allemaal wat langer duurt, helaas kregen wij alleen maar gestreste bedienden aan de tafel. Na het hoofdgerecht hebben wij direct om de rekening gevraagd en zijn zonder fooi vertrokken, iets wat we echt nog nooit gedaan hebben!
Overigens was het eten prima, beetje prijzig voor de hoeveelheid die je krijgt, met name het voorgerecht. Een ijsje zijn we maar ergens anders gaan eten, we hadden geen zin om nog langer te wachten in deze chaotische sfeer.
Wij raden dit restaurant niet aan en gaan er niet zo snel meer naar terug, helaas.
Matthi_js .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Op dinsdag 1 september gegeten bij Strada del Vino wat ontzettend goed is bevallen. Met 5 personen hadden we gereserveerd maar dat was blijkbaar niet helemaal goed gegaan, maar dat was helemaal geen probleem. Binnen no-time stond er alsnog een tafel voor ons klaar en konden we gaan zitten. Vrolijke maar wel serieuze bediening die alles tot in de puntjes weet. De dagspecials werden gelijk verteld die zeer goed hebben gesmaakt. De tagliatelle con Fileto e Tartufo is zeer aan te raden. Lekkere aldente tagliatelle met malse ossenhaaspuntjes en een truffelsaus. Ook de visschotel met allerlei verse vis met geroosterde groentes en rozeval aardappeltjes. Een iemand in het gezelschap was nog een kind en ging voor het menu bambini; zelf je pizza maken. Echt zelf je pizza maken, er op doen wat je wilt, zoveel je wilt. Echt leuk! Nogmaals mij lof over Strada del Vino!