Strada del Vino

7,2

Jouw recensie over het restaurant Strada del Vino

Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Restaurant zelf ziet er top uit, goede inrichting. Focaccia met ham e.d. was lekker en de voorgerechten waren ook prima. Echter had ik als hoofdgerecht de risotto en dit was een enorme teleurstelling. Het was een kwakje rijst met in verhouding veel te veel champignons en het dreef letterlijk in de olijfolie op een flinke laag rucola. Toen ik de serveerster erop aansprak gaf zij dit door aan de chefkok die ik vervolgens hoorde antwoorden in de trant van : " Dat meen je niet, serieus??" (Wij zaten namelijk dicht bij de keuken) Verder is hier niet meer op teruggekomen.
Mijn tante had de tagliata waar o.a. parmezaanse kaas en citroen bij hoort, zo staat het op de kaart. Echter heeft ze hier zelf om moeten vragen want dat zat er dus niet bij.
Vervolgens bij het dessert had ik een speciaalkoffie besteld. De overige 3 hadden wel een dessert. Toen hun desserts arriveerden heb ik nog 20 minuten moeten wachten op mijn koffie. Tip: Het staat netjes om alles tegelijk te serveren ;) Daarbij zag ik het personeel lekker lollig doen met z'n allen bij de bar en hadden ze eigenlijk totaal geen aandacht meer voor wat er in het restaurant gebeurde. Op het eind zijn wij zelf ook maar naar de bar toegelopen om af te rekenen omdat niemand meer kwam. Nee, hier kom ik niet meer terug dit was echt bijzonder slecht.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Mijn tante had de tagliata waar o.a. parmezaanse kaas en citroen bij hoort, zoals beschreven op de kaart. Echter moest zij hier zelf om vragen want dit zat er niet bij.
Vervolgens bij het dessert had ik een speciaalkoffie besteld. De overige 3 hadden wel een dessert besteld. Toen hun desserts arriveerden heb ik nog 20 minuten moeten wachten op mijn koffie. Tip: Het staat netjes om alles tegelijk te serveren ;) Daarbij zag ik het personeel lekker lollig doen met z'n allen bij de bar en hadden ze eigenlijk totaal geen aandacht meer voor wat er in het restaurant gebeurde. Op het eind zijn wij zelf ook maar naar de bar toegelopen om af te rekenen omdat niemand meer kwam. Nee, hier kom ik niet meer terug dit was echt bijzonder slecht.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Prima pizza gegeten. Niks mis mee. Top italiaan
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Sunshine, fijne ontvangst en bijzondere gerechten. We hebben één schaal besteld met injeera en allerlei gerechten, leuke manier om alles te proberen.
Chequisha C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Top
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het is belangrijk voor het bedienend personeel dat de aandacht op de klant gericht blijft en niet op elkaar ( voorgerecht vergeten, koffie vh huis aangeboden, duurde lang voordat dessert besteld kon worden) . Het was niet druk. Hen er op geattendeerd waarna excuus werd aangeboden. Het zou jammer zijn als dit gedrag de beleving vd klant verminderd terwijl de anderen hun best doen. Voor mij had bij de vis of de aardappels of de spaghetti gemogen en niet speciaal beiden. Gerechten waren lekker van smaak.
Krista V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Enige puntje volgende keer vraag ik een plekje boven, daar heb je net iets meer privacy

Verder lekker gegeten, prima bediening. Rekening wel snel opgelopen, zo duur had ik hem niet verwacht.
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Dikke prima! Vriendelijk en vlot personeel, mixed grill is top! Wel iets aan de prijzige kant.
Diaan B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Eten super goed. Bediening beetje rommelig allemaal
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Rauwe ham met focaccia en bruschetta zijn erg lekker vooraf. Vlotte en vriendelijke bediening. Gezellig restaurant. Beetje rumoerig, maar verder top! Volgende keer gaat er zeker komen en dan wordt het de pizza van één meter!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Serveersters niet erg oplettend. Mensen aan bar waren interessanter. Eten prima maar bediening kan veel beter. Lasagne vegetarisch wel weinig, dat was ook jammer.
jan T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Gisteravond hier voor de eerste keer gegeten. Kwamen om 20.30 uur aan, tent zat vol maar konden nog aanschuiven. Op de kaart gekozen voor venusschelpjes met tomaatjes ed, ik ging ervan uit dat dit pasta schelpjes waren, maar was vis. Dit aangegeven, maar is mijn eigen schuld. Mijn vriend had een cesare salade, welke erg bitter was, muffe kip stronkjes sla. Serveerster vroeg netjes of alles naar wens was, met nog een vol bord pasta en een halve salade. Aangegeven van niet, want was niet wat we verwacht hadden. Er werd verder niet op gereageerd door de serveerster. Als ze alleen al iets anders had aangeboden waren we blij geweest, maar was niet het geval. De carpaccio die we vooraf hadden was wel erg lekker.
wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Netjes en professioneel
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Lekker eten. Mooi italiaans restaurant. Goede wijnen
Max F.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
In het mooie centrum van Dordrecht zit dit restaurant in een historisch pand, wat van binnen trendy is aangekleed. Tot zo ver gaat het goed. De acoustiek is echter slecht, en de luchtkwaliteit matig. Op een warme dag erg warm. De service wordt geleverd door jonge mensen, zonder dat ergens duidelijke leiding is. Ze komen niet verder dan bestellingen opnemen, en grotendeels uitleveren. Adviezen over eten of wijn lukt niet. Problemen oplossen doen ze door ruzie te maken met de klant. Hoofdgerecht wordt geserveerd voordat het voorgerecht op is. Eten is redelijk gemaakt, maar rechtvaardigt niet de tamelijk hoge prijzen voor alles behalve pizza. Dit was mijn meest teleurstellende restaurantbezoek in lange tijd, en wij gaan bijna wekelijks uit eten. Ik kom niet terug en kan dit restaurant aan niemand aanbevelen.
vanz G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk voor de kinderen, zelf ijsje en pizza maken! Eten goed, leuk ingericht. Een norse actie van de bediening was helaas een domper op de avond.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Lekker gegeten maar hou er rekening mee dat je alles moet wassen. Zeer slechte afvoer. Zaak stond blauw op de duur. We hebben er iets van gezegd tegen de bediening maar het schijnt "normaal" te zijn. Al onze jassen nu in de wasmachine. Bah.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gaan eten met de kinderen omdat ze zelf pizza mochten maken. Oorspronkelijk om half 7 gereserveerd na dagje uit maar omdat we eerder klaar waren gebeld of we eerder konden komen. Na heel leuk telefonisch te woord te zijn gestaan nu snauwerig. Ik kon of om 6 uur komen of moest half 7 blijven.
Voor kinderen is pizza maken leuk maar had iets meer verwacht qua begeleiding, iets vertellen, waar komt pizza vandaag enz. Nu moesten ze kiezen uit paar dingen en de echt pizzabakker ging gewoon door en zei niets.
Maar de kinderen vonden het erg leuk, 1 eet er geen vlees er is dan jammer weinig anders wat er op kan (zoals misschien iets van vis) werd ook niets mee gedaan.
Onze pizza's waren overigens heerlijk en wijn ook prima. Kortom was allemaal prima, maar niet geweldig. Bediening vond ik niet heel uitnodigend. Kreeg idee dat ze wel pizza bakken voor kinderen aanbieden maar eigenlijk niet zitten te wachten op drukke kinderen, die uitgelaten zijn en het spannend vinden een pizza te mogen maken. Wij voelden ons daarom minder op ons gemak.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voor de 3e keer bij Strada geweest, maar viel helaas een klein beetje tegen. Eten is oké, bediening vriendelijk maar duurde gewoon veel te lang. Met maar 1 voorgerecht bij groep van 6 kan het niet zo zijn dat je 2 uur na binnenkomst nog geen hoofdgerecht op tafel hebt. En we waren niet vergeten, daar de vriendelijke dame van de bediening wel oog had voor de drankjes op tafel. Kwaliteit redelijk tot goed, maar al met al toch een heel stuk minder voor elkaar dan hetzelfde restaurant Il Mercato in Papendrecht. En als afsluiting merk je in de auto dat je kleding flink naar eten stinkt, dus genoeg te verbeteren. Jammer..
RIDAL .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en inrichting. Leuk dat je in de keuken kunt kijken, niets te verbergen.
Heerlijk gegeten, niet lang hoeven wachten. Toilet was alleen ff zoeken, bordje zou handig zijn (ipv dat andere bezoekers je zien zoeken en je de weg moeten wijzen)