Strada del Vino

6,7

Jouw recensie over het restaurant Strada del Vino

Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Dikke prima! Vriendelijk en vlot personeel, mixed grill is top! Wel iets aan de prijzige kant.
Diaan B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Eten super goed. Bediening beetje rommelig allemaal
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Rauwe ham met focaccia en bruschetta zijn erg lekker vooraf. Vlotte en vriendelijke bediening. Gezellig restaurant. Beetje rumoerig, maar verder top! Volgende keer gaat er zeker komen en dan wordt het de pizza van één meter!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Serveersters niet erg oplettend. Mensen aan bar waren interessanter. Eten prima maar bediening kan veel beter. Lasagne vegetarisch wel weinig, dat was ook jammer.
jan T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Gisteravond hier voor de eerste keer gegeten. Kwamen om 20.30 uur aan, tent zat vol maar konden nog aanschuiven. Op de kaart gekozen voor venusschelpjes met tomaatjes ed, ik ging ervan uit dat dit pasta schelpjes waren, maar was vis. Dit aangegeven, maar is mijn eigen schuld. Mijn vriend had een cesare salade, welke erg bitter was, muffe kip stronkjes sla. Serveerster vroeg netjes of alles naar wens was, met nog een vol bord pasta en een halve salade. Aangegeven van niet, want was niet wat we verwacht hadden. Er werd verder niet op gereageerd door de serveerster. Als ze alleen al iets anders had aangeboden waren we blij geweest, maar was niet het geval. De carpaccio die we vooraf hadden was wel erg lekker.
wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Netjes en professioneel
michel V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Lekker eten. Mooi italiaans restaurant. Goede wijnen
Max F.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
In het mooie centrum van Dordrecht zit dit restaurant in een historisch pand, wat van binnen trendy is aangekleed. Tot zo ver gaat het goed. De acoustiek is echter slecht, en de luchtkwaliteit matig. Op een warme dag erg warm. De service wordt geleverd door jonge mensen, zonder dat ergens duidelijke leiding is. Ze komen niet verder dan bestellingen opnemen, en grotendeels uitleveren. Adviezen over eten of wijn lukt niet. Problemen oplossen doen ze door ruzie te maken met de klant. Hoofdgerecht wordt geserveerd voordat het voorgerecht op is. Eten is redelijk gemaakt, maar rechtvaardigt niet de tamelijk hoge prijzen voor alles behalve pizza. Dit was mijn meest teleurstellende restaurantbezoek in lange tijd, en wij gaan bijna wekelijks uit eten. Ik kom niet terug en kan dit restaurant aan niemand aanbevelen.
vanz G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk voor de kinderen, zelf ijsje en pizza maken! Eten goed, leuk ingericht. Een norse actie van de bediening was helaas een domper op de avond.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Lekker gegeten maar hou er rekening mee dat je alles moet wassen. Zeer slechte afvoer. Zaak stond blauw op de duur. We hebben er iets van gezegd tegen de bediening maar het schijnt "normaal" te zijn. Al onze jassen nu in de wasmachine. Bah.
Curly .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gaan eten met de kinderen omdat ze zelf pizza mochten maken. Oorspronkelijk om half 7 gereserveerd na dagje uit maar omdat we eerder klaar waren gebeld of we eerder konden komen. Na heel leuk telefonisch te woord te zijn gestaan nu snauwerig. Ik kon of om 6 uur komen of moest half 7 blijven.
Voor kinderen is pizza maken leuk maar had iets meer verwacht qua begeleiding, iets vertellen, waar komt pizza vandaag enz. Nu moesten ze kiezen uit paar dingen en de echt pizzabakker ging gewoon door en zei niets.
Maar de kinderen vonden het erg leuk, 1 eet er geen vlees er is dan jammer weinig anders wat er op kan (zoals misschien iets van vis) werd ook niets mee gedaan.
Onze pizza's waren overigens heerlijk en wijn ook prima. Kortom was allemaal prima, maar niet geweldig. Bediening vond ik niet heel uitnodigend. Kreeg idee dat ze wel pizza bakken voor kinderen aanbieden maar eigenlijk niet zitten te wachten op drukke kinderen, die uitgelaten zijn en het spannend vinden een pizza te mogen maken. Wij voelden ons daarom minder op ons gemak.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voor de 3e keer bij Strada geweest, maar viel helaas een klein beetje tegen. Eten is oké, bediening vriendelijk maar duurde gewoon veel te lang. Met maar 1 voorgerecht bij groep van 6 kan het niet zo zijn dat je 2 uur na binnenkomst nog geen hoofdgerecht op tafel hebt. En we waren niet vergeten, daar de vriendelijke dame van de bediening wel oog had voor de drankjes op tafel. Kwaliteit redelijk tot goed, maar al met al toch een heel stuk minder voor elkaar dan hetzelfde restaurant Il Mercato in Papendrecht. En als afsluiting merk je in de auto dat je kleding flink naar eten stinkt, dus genoeg te verbeteren. Jammer..
RIDAL .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en inrichting. Leuk dat je in de keuken kunt kijken, niets te verbergen.
Heerlijk gegeten, niet lang hoeven wachten. Toilet was alleen ff zoeken, bordje zou handig zijn (ipv dat andere bezoekers je zien zoeken en je de weg moeten wijzen)
mvannuil .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Pasta hier gegeten. Echt heerlijk zowel de bolognese als die met de ossenhaas. Vriendelijke bediening en mooie ambiance. We komen zeker een keer terug.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hier met vrienden gegeten en dat was niet best.
Norse bediening waarvan we met moeite de aandacht konden trekken (tenzij ons glas leeg was want dat hadden ze eerder door dan wij), een slecht inktvis voorgerecht (veel deeg weinig vis en blijkbaar gebakken in hetzelfde vet als de frites want daar zaten er ook nog een paar van bij). Na een klacht zou alles doorgegeven worden aan de keuken maar daar hebben we niets meer van terug gehoord. Tijdens het bestellen bleek plots 1 van de hoofdgerechten niet meer leverbaar (niet van te voren gezegd) en datzelfde hadden we weer toen we de desserts wilden bestellen. Daarvan waren er twee uitverkocht. Ten slotte is er geen sprake van schikking op de borden (de bavet komt op een houten plank op bedje van sla en twee doorgesneden tomaatjes ) en ontbreekt garnituur en groente. Kortom een eetcafe met de prijzen van een luxe restaurant.
Pelicanbrive .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Leuk ingericht restaurant en de bediening was vriendelijk. We zijn met 4 personen wezen eten. De Pizza di Mare viel erg tegen. Hij was flinterdun en de vis bestond uit 3 garnalen en 2 mosselen en verder wat tomatensaus voor de prijs van € 16,50 per stuk. Heb het netjes opgegeten, afgerekend en daarna bij de pizzabakker wezen vertellen wat ik van de pizza vond. Ik weet niet wie in de toekomst het salaris van het personeel gaat betalen, maar ik niet meer.
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Zonder reservering was er nog net 1 tafeltje vrij voor het dikke uur dat wij hadden voordat ons theater begon. Drie attente dames die de vrij drukke bovenverdieping goed in de greep hadden maakten dat wij ons welkom voelden. Brood met boter vlot op tafel. De pinot grigio van Masi is een van de twee witte huiswijnen en die is met € 24,50 alleszins redelijk geprijsd. Panna water ook vriendelijk. Borden, bestek, glaswerk OK. Tafel voor twee iets aan de krappe kant.
Voorgerecht, combinatie van twee carpaccio' s zalm en kabeljauw is erg origineel, maar kwam niet goed uit de verf. De perfect gesneden kabeljauw lag onderop en daaroverheen de zalm. De smaken waren niet te onderscheiden en bovendien erg waterig. Geen idee wat de oorzaak kon zijn en de keuken kon het ook niet verklaren. Niet opgegeten en keurig van de rekening gehaald.
Spaghetti met kip OK, en de tagliatelle met ossenhaas prima.
Beide hoofdgerechten (te) voorzichtig gezouten, maar beter zo dan te zout. Kruiden helemaal goed, en na toevoeging zout praten we over lekkere hoofdgerechten zonder poeha.
Gewoon een prima eetgelegenheid, vlakbij parkeren geen probleem, toiletten keurig, en helemaal niet duur.
Kunnen we rustig nog een keer proberen.
bloemenrijk .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Afgelopen dinsdag hebben we hier gegeten. Bij aankomst konden we boven plaatsnemen. Het was al tegen 20.00 uur. Er stond een tafeltje leeg aan het raam en wij vroegen of we daar plaats mochten nemen. Nee, dat is een tafeltje voor 4 zie de dame lacherig. Hoe haalden we het in ons hoofd om daar naar te vragen. Dus werd ons een tafeltje gewezen die tussen 2 andere tafeltjes in het midden van de zaak stond. Waarop ik vroeg of we niet het tafeltje wat vrij stond tegen de muur aan het raam mochten zitten. De dame antwoordde hierop met " zit u niet graag naast mensen ". Hoezo gastvrij? Het leuke tafeltje voor 4 was overigens de rest van de avond niet meer bezet geweest. Mijn wijn werd snel geserveerd maar het biertje van mijn partner moest van beneden komen en duurde 5 min voordat hij deze kreeg. Na 10 min kregen wij uiteindelijk de kaart. Beide pizza met 4 kazen besteld. Nog nooit zo'n pizza gekregen. Je kunt deze kazen niet onderscheiden omdat het een gesmolten massa was op een dikke taaie pizzabodem. Het decor is mooi, de verlichting ook. Akoestiek is niet goed. Al met al voor ons geen fijne ervaring wat betreft bediening en eten.
Weslie S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Voor de gemiddelde Nederlander zal het eten best goed zijn. Mij te commercieel, jammer had echt Italiaans verwacht. Spaghetti Bolognese was heerlijk, maar niet Italiaans. De pizza was oke. Niet top. Vond het binnen erg druk, de truc met brood vind ik stom. Duurde meer dan 20min. En daarna pas de kaart. Er staan boven teveel tafels. Zit hutje mutje en ze kunnen de drukte niet aan. Echt jammer meer van verwacht. Top interieur, op de toiletten na. Teveel tafels boven. Te rumoerig. De gerechten zijn echt lekker, maar geen 8 waard. Op naar de verbetering! Succes. Dit kan echt beter.
tol M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Wij hadden op kerstavond gereserveerd en een tafel op de eerste verdieping gekregen. Deze avond was er een vaste kaart, een proeverij van 8 gerechten en de wijn was inbegrepen. Wij hadden een aantal behoorlijk kritische recensies gelezen hier op Iens maar onze ervaring op deze avond was anders. Het eten was prima, de bediening idem dito. De 2e gang volgde te snel op de 1e, hier wat van gezegd en goed op gereageerd. Ondanks dat de zaak vol zat nooit om drinken hoeven vragen of contact te zoeken. Wij vonden de zaak sfeervol ingericht en hebben een prima kerstavond gehad. Misschien een beetje te voldaan want de 8 porties waren zeker voldoende, maar ach daar is het kert voor. Zeker voor herhaling vatbaar.