Stout

Haarlemmerstraat 73 1013 EL Amsterdam Nederland Kaart
31-206163664

Over het restaurant Stout

Stout! in Amsterdam wil zin geven aan genieten en maakt daar een uitdaging van. Daarom maken ze heerlijke, en voornamelijk verrassende, gerechten. Laat je bijvoorbeeld eens verleiden door een geitenkaas kroket of een eekhoorntjesbrood risotto.

Bij het diner zijn vele verschillende soorten wijnen te krijgen. De desserts zijn ook een hele belevenis op zich. Wat dacht je van een Panna Cotta met kokos, of een toetje met "Appels en Sinaasappels"?

Stout! is een restaurant met een fantastische ligging in Amsterdam. Ook heeft het een heerlijk terras. Binnen is het interieur licht en luchtig en de vriendelijke bediening zorgt voor een fijne sfeer.

Laat je verleiden en reserveer nu bij Stout! in Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Stout

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 16:00
Zondag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 16:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Stout

B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Keuze binnen buiten eten, prima
Persoonlijke benadering door medewerkers
lekkere vega maaltijd.
Keuze maken zonder eieren was een kleine uitdaging
Prima locatie om te lunchen.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Super bedoening!
Antony V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Te lang niet geweest.
Samen met m'n dochter voor d'r 10e verjaardag wezen eten. Nanoek had geweldige hamburger gemaakt van de wang en de nek. Ondergetekende had trek dus allemaal verschillende gerechten geproefd van de nieuwe kaart. Knolselderij, truffleboter, notenmelange. - Tonijn, papadum, piccalilly, sambai saus. - Beef Tataki, Lapsang Souchong Thee, rettich en groene peper dip. Skinny Salad, little gem, krokante kippenhuid, dressing, Parmesan, boquerones. Als afsluiting good old white chocolate met passion fruit sorbet. BAM!! Lekker seizoensbier van de tap en proeverij van verschillende witte bianco's.
Happy Daddy & Happy Daughter,
Tot snel.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Sambal op een overigens prima stuk vlees was misplaatst.
Vervangende visrecht bevatte vrijwel geen is.
Rijstsalade was heerlijk
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Stout is een klein zaakje met een terras aan een van de leukste straten van Amsterdam. Zelf zetten ze een ! achter de naam van de zaak maar wat ze daarmee bedoelen weet ik niet. De dames in de bediening waren in elk geval vriendelijk en professioneel en ook de lunch was prima. Ik had de sticky rice bowl met natuurlijk rijst en verder venkel, rode ui, sla, taugé, tomaat, avocado, koriander, mosterd en teriyakisaus. Het was een smaakvolle compositie.
M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Hartelijk ontvangst, lieve bediening en heerlijk gegeten.
Van voorgerecht tot dessert hebben wij genoten.
Een aanrader! Bedankt en tot de volgende keer.
Vriendelijke groeten Karen en JP.
Firmin P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Leuke plek, zeer vriendelijk personeel. Eten redelijk.
B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Fijn restaurant, prettige bediening, lekker eten. Kom hier zeker weer..................
......................................................................................................................................
Björn K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Erg goede en flexibele service. We waren met een groep van 32 voor een bedrijfs-uitje en hadden aardig veel vertraging opgelopen, maar bij Stout! waren ze erg flexibel en maakten er geen probleem van dat we 2 uur later kwamen (gelukkig was het mogelijk met betrekking tot reserveringen). Het eten smaakte erg goed, het personeel was erg leuk en behulpzaam.

Ik raad het zeker aan voor grotere groepen.
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Excellent
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prettige ontvangst, vriendelijke bediening die met je meedenkt, heerlijke gerechten (zoate aardappelfrites en bloemkool to die for!) Heerlijke avond gehad!
José V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Kregen wijn aangeboden omdat er 6 personen kwamen waardoor "ons "tafeltje aan hun afgestaan kon worden.
Goed opgelost!!
Corelle V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Had aangegeven dat ik glutenintolerantie heb en dat ik zelf een broodje mee zou nemen. Dat hebben ze geweldig in het lunchgerecht verwerkt!
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Tafels zeer dicht op elkaar. Eten redelijk, niet top.
Anette B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Top eten, top wijn, top sfeer en een top bediening!!Ik kom hier vaker en word altijd erg gelukkig hier!! Ik raad het aan iedereen aan!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Kleine kaart met smaakvolle gerechten. Goede smaakcombinaties. Prima kwaliteit en prijsverhouding. Zeer gastvrij en klantvriendelijke bediening. Dichtbij Centraal Station. Straat met leuke winkeltjes, sfeervolle interieur.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Na alle lovende recensies viel dit restaurant enorm tegen. Ook wij hadden het plateau genomen. De porties waren zo klein dat het leek alsof we 10 amuses hebben gegeten. De hapjes waren wel afwisselend maar echter nauwelijks op smaak gebracht. Al met al een zeer matige prijs-kwaliteit- kwantiteit verhouding. Wel een zeer snelle bediening. Met onze groep van 8 personen stonden we binnen een uur na aankomst van de laatste gasten alweer op straat. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Dit restaurant maakt de lovende recensies niet waar. Het plateau bestaat uit 10 zeer kleine hapjes. Er was wel voldoende afwisseling in aangebracht, maar de gerechten waren nauwelijks op smaak gebracht.
De vriendelijke bediening was zo snel, dat wij met een groep van 8 personen binnen een uur na aankomst van de laatste gasten alweer buiten stonden. Kortom: een slechte prijs- kwaliteit-kwantiteit verhouding. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Charlien S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Bediening was super goed!
Het eten was ook heel lekker. We hadden de plateau genomen. Voor- en nagerecht niets op aan te merken. Het hoofdgerecht mocht iets afwisselender. 3 van de 5 gerechten waren met parelcouscous.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Eten was niet zo verrassend als ik gedacht had. Wel goed, niet bijzonder.
De bediening was geweldig. Attent en adequaat.