Meer informatie over restaurant Stout

- Ontbijt 10:00 - 16:00
Zondag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 16:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Stout

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Eten was niet zo verrassend als ik gedacht had. Wel goed, niet bijzonder.
De bediening was geweldig. Attent en adequaat.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Vond de lunch lekker, maar de porties wel aan de kleine kan. De ruimte om te zitten is tijdens de lunch beperkt: passen en meten.
Majidah S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker, alhoewel het leek of de taugé in de aanbieding was, het leek wel of het er overal in zat
Bart O.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Modern maar gezellig ingericht. Vrij kleine tafels, dicht op elkaar. Muzieksoort niet storend maar iets te luid. Gezellige gasten komen hier niet om "te zien en gezien te worden".
Speciaal menu geeft een dwarsdoorsnede van de kaart: 5 voorgerechtjes, 5 hoofdgerechtjes en (zeker) 5 desserts. Hoeveelheid voldoende, prima en uitgesproken smaken.
Enige nadeel van dit concept is wanneer je met het eerste gerecht begint (en toch door eet), het laatste van de 5 gerechten inmiddels koud is.
Al met al leuk om mee te maken, ook gezien de prettige prijs-/waardeverhouding.
Astrid J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gedineerd. We namen het proefdiner met kleine porties van alle gerechten, en dat was een succes. Uiteraard zaten er wat minder lekkere en lekkerdere gerechten bij. Er hing een gezellige sfeer en bediening was zeer vriendelijk. Nadeel was dat we erg dicht op andere tafeltjes zaten (weinig beweegruimte), doordat het een kleine ruimte is.
Lekkerinrotterdam V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
hier gisteren avond samen gegeten. sfeervol restaurant en een hartelijk ontvangst. vriendelijke dames in de bediening. heerlijk genoten van onderandere een bisque en verrukkelijke mosselen. we dronken een prima gruner veltliner. prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. aanrader
Sergio S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wederom super gegeten en gedronken. Helemaal top!
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een hele fijne avond gehad bij Stout. We zaten (warme avond) op het terras aan de zijkant, een mooi rustig plekje. Het zou gaan regenen en de serveerster heeft heel attent geregeld dat we dan ook naar binnen konden gaan als we het buiten niet droog zouden houden. Al met al heel goede, behulpzame bediening!
Het eten was lekker; Cote de Boeuf was erg goed en smakelijk, fijne verse zelfgesneden friet en zelfgemaakte bearnaise saus erbij, helemaal zoals het hoort. De mosselen waren op zich ook lekker, maar helaas was er niet bij gezegd dat ze bereid waren op andere wijze dan normaal (met een oosters aandoende saus), ze waren daarmee wat pittiger en daar moet je natuurlijk wel van houden. De dessert parade was uitstekend en een mooie manier om de gezellige avond passend af te sluiten. Aanrader!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Het eten is super en de entourage ook. Helaas vond ik de service niet erg hartelijk. De jonge dame die ons hielp, leek er niet zoveel zin in te hebben. Jammer
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
restaurant Stout is een aanrader!
Clementine N.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Enorm fijne gastvrije ontvangst en bediening en superlekker eten in sfeervolle ambiance!
Lennard Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Geweldig restaurant met gerechten die allemaal net even anders zijn en daardoor erg geslaagd zijn! Onwijs vriendelijke en vakkundige bediening. Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.
Jorrit L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gewoon goed gegeten van de optie met van alles wat. Niet alles geweldig, maar zeker voor de prijs lekker en leuk eten.
Ik kom vast nog wel eens terug.
pim H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wat een heerlijk restaurant waar wij ons erg welkom voelde al vanaf het moment dat we de zaak binnen gingen. Wij bestelde het plateau stout wat als specialiteit op de kaart staat, wat een verwennerij!! en zo leuk toegelicht door de meisjes in stout! Fijn dat er in Amsterdam een plek is waar men nog met zoveel enthousiasme kookt en aan tafel staat. Ons zie je zeker terug
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Reservering via Iens was niet overgekomen, maar toch plaats gemaakt voor ons en dat op een drukke zaterdagavond! Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Lourent R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
lekker gegeten bij stout mooi plek aan de harlrmmestraat,we hebben de stout menu genomen erg lekker mijn vriendin mag bepaalde dingens niet eten en er werd zonder probleen rekening mee gehouden . we komen terug
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Net als vele eetgelegenheden in de (drukke)Haarlemmerstraat is dit een pijpenla, met achter in de zaak een verhoging, een soort tussenverdieping. Als het vol is, is het daar dringen geblazen en kun je ongewild meegenieten met de tafels naast je. De indeling is als van een Franse Bistrot. Veel manoeuvreerruimte is er dus niet en iemand die slecht ter been is, kan beter ergens anders het geluk beproeven. Op ons kleine tafeltje was er nauwelijks ruimte voor de goed bereide Cote de Boeuf. De menukaart is (ook) klein, de gerechten zijn prima. Er is een mooie wijnkaart, met voldoende mogelijkheden om wijn per glas te krijgen. De bediening is alleraardigst en goedgemutst en lijkt het geduld niet te verliezen bij toeristen die het niet snappen en aan het twijfelen blijven. Het is ook wel moeilijk met al die nationaliteiten, maar de hulp van andere resto bezoekers doet af en toe wonderen.
Wat ons betreft was het allemaal wel geslaagd en voor herhaling vatbaar.
coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Toen ze net open waren naar binnen gegaan voor een ontbijtje. Leuke en vriendelijke bediening. Omelet in een pannetje met extra bacon en 1 sneetje brood was lekker, maar ik vond EUR 10,50 wat aan de prijzige kant. Vooral omdat de omelet alleen uit ei bestond met 4 verdwaalde sliertjes tomaat. Voor een broodje zou ik teruggaan, niet voor het ontbijt.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten, kreeftensoep aanrader! Leuk extra: mooie en lekkere amuses. Bediening attent en aardig.
Enige nadeel: open ruimte, waardoor ietwat lawaaiig.
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Betrokken bediening, heerlijke proeverij en gezellige sfeer. Enige kritiekpuntje is akoestiek, je moet wel van druk houden ;-)