Meer informatie over restaurant Stout

- Ontbijt 10:00 - 16:00
Zondag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 16:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Serge S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wederom super gegeten en gedronken. Helemaal top!
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een hele fijne avond gehad bij Stout. We zaten (warme avond) op het terras aan de zijkant, een mooi rustig plekje. Het zou gaan regenen en de serveerster heeft heel attent geregeld dat we dan ook naar binnen konden gaan als we het buiten niet droog zouden houden. Al met al heel goede, behulpzame bediening!
Het eten was lekker; Cote de Boeuf was erg goed en smakelijk, fijne verse zelfgesneden friet en zelfgemaakte bearnaise saus erbij, helemaal zoals het hoort. De mosselen waren op zich ook lekker, maar helaas was er niet bij gezegd dat ze bereid waren op andere wijze dan normaal (met een oosters aandoende saus), ze waren daarmee wat pittiger en daar moet je natuurlijk wel van houden. De dessert parade was uitstekend en een mooie manier om de gezellige avond passend af te sluiten. Aanrader!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Het eten is super en de entourage ook. Helaas vond ik de service niet erg hartelijk. De jonge dame die ons hielp, leek er niet zoveel zin in te hebben. Jammer
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
restaurant Stout is een aanrader!
Clementine N.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Enorm fijne gastvrije ontvangst en bediening en superlekker eten in sfeervolle ambiance!
Lennard Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Geweldig restaurant met gerechten die allemaal net even anders zijn en daardoor erg geslaagd zijn! Onwijs vriendelijke en vakkundige bediening. Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.
Jorrit L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gewoon goed gegeten van de optie met van alles wat. Niet alles geweldig, maar zeker voor de prijs lekker en leuk eten.
Ik kom vast nog wel eens terug.
pim H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wat een heerlijk restaurant waar wij ons erg welkom voelde al vanaf het moment dat we de zaak binnen gingen. Wij bestelde het plateau stout wat als specialiteit op de kaart staat, wat een verwennerij!! en zo leuk toegelicht door de meisjes in stout! Fijn dat er in Amsterdam een plek is waar men nog met zoveel enthousiasme kookt en aan tafel staat. Ons zie je zeker terug
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Reservering via Iens was niet overgekomen, maar toch plaats gemaakt voor ons en dat op een drukke zaterdagavond! Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Lourent R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
lekker gegeten bij stout mooi plek aan de harlrmmestraat,we hebben de stout menu genomen erg lekker mijn vriendin mag bepaalde dingens niet eten en er werd zonder probleen rekening mee gehouden . we komen terug
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Net als vele eetgelegenheden in de (drukke)Haarlemmerstraat is dit een pijpenla, met achter in de zaak een verhoging, een soort tussenverdieping. Als het vol is, is het daar dringen geblazen en kun je ongewild meegenieten met de tafels naast je. De indeling is als van een Franse Bistrot. Veel manoeuvreerruimte is er dus niet en iemand die slecht ter been is, kan beter ergens anders het geluk beproeven. Op ons kleine tafeltje was er nauwelijks ruimte voor de goed bereide Cote de Boeuf. De menukaart is (ook) klein, de gerechten zijn prima. Er is een mooie wijnkaart, met voldoende mogelijkheden om wijn per glas te krijgen. De bediening is alleraardigst en goedgemutst en lijkt het geduld niet te verliezen bij toeristen die het niet snappen en aan het twijfelen blijven. Het is ook wel moeilijk met al die nationaliteiten, maar de hulp van andere resto bezoekers doet af en toe wonderen.
Wat ons betreft was het allemaal wel geslaagd en voor herhaling vatbaar.
coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Toen ze net open waren naar binnen gegaan voor een ontbijtje. Leuke en vriendelijke bediening. Omelet in een pannetje met extra bacon en 1 sneetje brood was lekker, maar ik vond EUR 10,50 wat aan de prijzige kant. Vooral omdat de omelet alleen uit ei bestond met 4 verdwaalde sliertjes tomaat. Voor een broodje zou ik teruggaan, niet voor het ontbijt.
mulder.a .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten, kreeftensoep aanrader! Leuk extra: mooie en lekkere amuses. Bediening attent en aardig.
Enige nadeel: open ruimte, waardoor ietwat lawaaiig.
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Betrokken bediening, heerlijke proeverij en gezellige sfeer. Enige kritiekpuntje is akoestiek, je moet wel van druk houden ;-)
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Plankje is een aanrader. Zo proef je alle gerechten van de kaart: 5 voor- en 5 hoofdgerechtjes.
Aardige en correcte bediening. Modern interieur. Positief is ook dat er ook een gewoon glas water bij de wijn besteld kan worden. De drankrekening is met bier en wijn al hoog genoeg. Zouden meer restaurants moeten doen en stoppen met idiote prijzen voor spa te vragen.
Enig minpuntje zijn de houten stoelen, want die zitten oncomfortabel.
Adalmaschio D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Stout menu gegeten waar je mag een beetje van alles proeven. De chocolade dessert was echt verrukelijk en warm geserveerd. Vriendelijk en attent bediening.
martijnklabbers .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Met een groep van zeven in dit restaurant gegeten en het was super. In vier verschillende gangen kregen we vier verschillende gerechten die na elKaar een zeer goede smaaksensatie vormden. Aankleding was fris modern, personeel was aardig .
merel91 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We maakten een last minute reservering voor de kerstavond en kregen een aangepast menu (3 gangen 45 euro). De keuze was hierdoor vrij beperkt maar we vonden er gelukkig wel iets van onze gading tussen. Persoonlijk vond ik de gerechten nogal pretentieus: ik eet liever simpel maar lekker dan semi-culinair-zie-mij-eens-de-sterren-van-de-hemel-koken, maar dat niet waar kunnen maken. De eendenrilette was - denk ik - wel lekker geweest als de kok er niet veel te veel zoete balsamicocrème (hoe niet origineel) overheen had gekwakt waardoor je er niets meer van proefde. Het hoofdgerecht was gebakken griet, maar ook hier een overheersend zoet bijgerecht (wortelgratin). En dan het toetje: ook weer combinatie van liflafjes die niet echt verfijnd waren en/of bij elkaar pasten: de vijgensorbet was niet lekker, voor de bonbon had je bijna mes en vork nodig en de 'marshmellow' had misschien wel de textuur van een in water gevallen spekje (beetje glibberig) maar smaakte verder naar niks.

De bediening was vriendelijk en behulpzaam, maar ook hier kreeg ik de indruk dat ze meer restaurantje aan het spelen waren, dan dat er authentieke mensen rondliepen.

Jammer ook dat ze het nodig vonden om harde popmuziek te draaien terwijl de tafeltjes dicht op elkaar zitten en er veel mensen in een kleine ruimte zitten, waardoor je toch al enorm je best moet doen om elkaar te verstaan. Kennelijk zijn ze bang dat er misschien stiltes vallen en worden die uit voorzorg door irrante muziek ingevuld.

Mij zal je niet zo snel terug zien bij Stout.
Barend T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Een verdomd aardig eettentje met aardige bediening en lekker eten. Wij namen de plank met een proeverij van de kaart - en dat beviel prima. Een flexibele keuken die uit de voeten kan met verschillende recepturen en smaakpatronen. Lekkere wijn. Betaalbaar. Alleen dat 'stout' begrijp ik niet zo goed. Het zijn aardige meiden, maar stout?
AquaN .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Gelukkig op tijd tafeltje gereserveerd, erg vriendelijke bediening. Namen rustig de tijd om plateau stout toe te lichten! Een echte aanrader met verschillende aparte gerechtjes! Mooi qua smaak op elkaar afgestemd en zeker niet alledaags. Plateau toet gewoon meepakken, alles zelf gemaakt en verrukkelijk. Glas kraanwater geen probleem ook niet voor 2e of 3e keer. Vanaf volgende week nieuwe kaart die ik zeker snel kom uitproberen!! De prijs is ook nog eens zeer schappelijk! Echte aanrader