STOUT Tilburg

Heuvelpoort 324 5038 DT Tilburg Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant STOUT Tilburg

Genieten van de goede dingen in het leven staat hier centraal. En als je dat doet, dan liever met de beste ingrediënten en producten die er te vinden zijn. Hier eten en drinken betekent tot op de draad verwend worden door de chef-kok en het personeel. In een informele en warme sfeer waarbij je het gevoel krijgt dat je welkom bent. Probeer de uitgebreide wijnkaart met de beste gin-tonics van Tilburg en laat je verrassen met stijlvolle gerechten die soms héél ‘gewoon lekker’ zijn!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant STOUT Tilburg

Dagelijks 12.00 - 22:00 uur

• Bar , Engels gesproken , Terras
Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant STOUT Tilburg

Dump D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Uitstekend en heerlijk gegeten, goede sfeer en de bediening was super. Aanwinst voor Tilburg!! Ik kom zeker een keer terug.
mkemna .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
De meeste gerechten waren smaakten prima. Maar prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Daarbij waren de porties te groot als je een voor en hoofdgerecht nam. Zelfs de mannen van ons gezelschap hadden er moeite mee.