Stout eten & drinken

Dorpsstraat 86 5735 EG Aarle-Rixtel Nederland Kaart

Over restaurant Stout eten & drinken

Vernieuwend en stout in Aarle Rixtel

Een avondje bij Stout kan vanaf de eerste stap over de drempel echt alle kanten op gaan. Heerlijk dineren, mensen ontmoeten, lekker luieren op het prachtige terras of gewoon genieten van een goed glas wijn bij de open haard! Chef Roland Lorenzi bereidt samen met zijn keukenbrigade vernieuwende en stoute creaties speciaal voor jou. Kom naar Stout en geniet van de ontspannen, warme en huiselijke sfeer!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Stout eten & drinken

Zeven dagen per week geopend:
zondag t/m donderdag

Cath7 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
LiesbetteB G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond een heerlijke avond gehad bij Stout. Ondanks dat we niet gereserveerd hadden en het druk was konden we toch terecht. De medewerkers zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben. We hebben gekozen voor het menu van de chef. Het waren verrassende en smakelijke gerechten. De bijpassende wijnen waren heerlijk. We komen zeker terug!
Will-Therèse V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vanmiddag high tea gehad. Eenmaal gewone high tea en 2 maal healty tigh tea besteld. Het is een verademing omdat veel high tea's stijf staan van de suikers en zoete produckten. Deze high tea had producten van 70 % chocola, gojibessen smoothie en meer lekkere dingen zonder toegevoegde suikers. De verschillende broodjes waren ook erg lekker! Echt een aanrader deze high tea. De kok had er ook heel veel zin in en legde enthousiast zijn producten uit aan ons. Wij gaan hier zeker weer eens terug, niet alleen voor high tea maar ook zeker voor het diner.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Voor het eerst gegeten bij Stout, en zeker niet voor het laatst. Ieder gerecht is een smaak sensatie. De enthousiaste uitleg over datgene wat er op je bord ligt is al een feest op zich. Er ligt pure passie op je bord. De " serveerster" doet meer dan alleen maar serven, zij is een gastvrouw. Ziet alles, vriendelijk zonder overdreven te zijn. Stout is echt een dikke aanrader.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wow! Dat was weer eens lekker! Het 4-gangen Bistronomisch menu is hiervoor al beschreven. Een grote diversiteit aan smaken en creativiteit. Heerlijke wijnen met deskundige uitleg erbij. Jonge enthousiaste eigenaren! Top!!
Lisette E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Nog maar eens een kleine impressie van een avondje Stout:
We hadden deze keer voor een 'Bistronomisch Menu' gekozen.
Overgenomen van http://www.bistronomie.be/nl (uit de gids Bistronomie):
'De sleutelbegrippen zijn kwaliteitsvolle keuken in een karaktervol, eigen kader, met een losse, correcte bediening.' Deze quote schetst precies de ervaring die wij hebben bij Stout!
De kaart is misschien niet al te groot, daarvoor moet je vooral naar een ander type restaurant.
De smaken van de diverse gerechten zijn echter zo speciaal dat je deze best vaker wilt ervaren!
Een uitspraak van een vriend die overigens goed kan koken: "je kunt het zelf niet namaken, niet in de laatste plaats omdat je voor een deel zelfs maar amper weet wat je nu ook alweer precies gegeten hebt..."
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Buikspek met gamba's als voorgerecht voortreffelijk . Heel mooie rode bief als hoofdgerecht. En verrassend toetje van banaan op echt bananenblad. Erg lekker.
Kaart is wel beperkt 1 vlees, 1 vis, 1 vega en nog een viertal dingen als spareribs en hamburger. Ook maar drie toetjes. Dat is wel jammer als je er twee keer gegeten hebt heb je het gehad (behalve dan catch of the day) wat je eet is voortreffelijk maar zoals gezegd niet veel keuze.

Dames in de bediening mogen iets meer rondkijken en als een gast iets laat vallen en hij/zij zit aan een hoge tafel dan is oppakken door de bediening die toevallig naast je staat om wijn in te schenken ook iets wat je toch wel mag verwachten. (Maar niet gebeurde)
Annemiep .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gewone zondag-middag, na fikse wandeling...kacheltje gezellig aan en gestart met heerlijk wijntje en biertje... Heerlijke borrelhapjes, zichtbaar en hoorbaar genietende mensen om ons heen. Er werd plaatsgemaakt (door hoge barrages te vervangen door een lage) voor een man in een rolstoel die met z'n vrouw kwam eten! Nieuw seizoensbier werd aangeprezen, heerlijk dessert tot slot met abrikozen, chocolade bomb, en geleitjes! Krachtige koffie na. TOP-zondag gevoel! Het werd gewoon een 'volle bak' deze zondag 24-1! met veel aandacht en uitleg aan tafel bij àlle gerechten aan tafel!
PaulS1968 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Heerlijke avond, qua eten, service en ambiance! Het lijkt een kleine kaart, maar het is in de combinaties juist heel fijn!
Robertvanbeurden .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Zondag middag een geweldige lunch gehad. In overleg met de keuken had ik gevraagd om diverse kleinere gerechten te serveren en het totaal over te laten aan de chef-kok. Ook uit gelegd dat de gerechten best op een gezamenlijk bord mag zodat je met het gezelschap kan pakken wat je wil. Dit zie je veel in Spanje waar je vaak gewoon met de handen eet. Voor ons is dit de perfecte manier om lekker lang te tafelen met een goed gezelschap. Buiten alle perfecte kleine gerechten werden we ook nog verrast met een gin proeverij waarbij iedereen steeds een klein beetje mocht uitproberen met of zonder toevoegingen zoals kaneelstokje of veenbessen totdat je de keuze hebt gemaakt. We hebben van half 2 tot 8 uur in de avond daar gezeten en de prijs was ons zeker meegevallen! Ik kan dit iedereen aanbevelen maar het beste is dat wel van te voren aan te geven omdat het (NOG) niet op de kaart staat dit concept.
Lisette E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Reeds vaker bij Stout gegeten. Kwaliteit is zeer goed, creatief en zeer smakelijk. Het personeel is vriendelijk, beleefd en de bediening in het algemeen snel. Angel Cove is een bijzonder bloemige Sauvignon, zeer aan te raden voor witte wijn liefhebbers ook als 'borrelwijn'. En voor de bierliefhebbers: Laarbeeks Blond! (of bruin)
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Op zaterdag hier heerlijk gegeten

Wij gingen voor het 4 gangen menu met voor-voor-hoofd en nagerecht.

Eerst en amuse van Limoen en Meloen, lekker toen kwam er een zak brood met boter, leuk bedacht.

Het eerste gerecht was Tonijn met een gebrand buitenkantje was een goed gerecht.

Het tweede gerecht was een warme op de huid gebakken Zeebaars met een schuim van limoen en gebakken Bacon en een zalfje van wortel.

Het hoofdgerecht was Lamsvlees met de volgende groente Peultjes en Asperge en enkele lekkere dikke frieten met een fijne Mayo.

Het nagerecht was voor mijn vrouw zachte kazen voor mij de harde kazen , mijn vrouw haar keuze was de beste, de harde kazen waren niet bijzonder de bij geserveerde Madeira Barbeito was heerlijk.

Bij de vis gerechten een witte wijn de Des Cassagnoles Sauvignon.

Dan nog een kopje koffie met een lekkere Whiskey heerlijk gegeten en gedronken, tot de volgende keer.

Nog vermelden waard het fijne personeel jong en bekwaam.
Caspar0 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Afgelopen week iets nieuws geprobeerd, de healthy high tea.
We waren van te voren een beetje sceptisch, healthy is een trend, met 'superfoods' word je tegenwoordig doodgegooid en de toevoeging van quinoa maakt alles ineens gezond.
We werden warm verwelkomt en dat er een persoon liever geen thee dronk was geen enkel probleem.
De gerechtjes waren leuk, innovatief en mooi in balans! Variërend van wrapjes en wortel cake tot homemade oatmeal cookies.
Ik blijf bij mijn eerdere standpunt, Stout in een aanwinst voor de regio voor zowel lunch en diner! (of high tea...)
Els S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Vandaag genoten van de stout high tea! Leuke lekkere gerechtjes, we hadden wel de extra uitbreiding met soep en taartje anders was het misschien wat weinig geweest. En scones zijn altijd zo lekker bij een high tea. Die zouden er nog bij mogen wat mij betreft!

Onbeperkt thee, lekkere smaakjes, goede sfeer en leuke goede bediening / service !!

Wij vonden het erg gezellig!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Samen met mijn moeder heb ik heerlijk gegeten bij Stout in Aarle Rixtel. Ik wil iedereen bij Stout graag bedanken voor de geweldige service! Mijn complimenten voor hoe jullie rekening hebben gehouden met mijn pinda- en notenallergie! Ik heb heerlijk gegeten zonder me ook maar een moment zorgen te maken! En dat er speciaal brood voor me was, helemaal veilig, dat
was echt super!
Heel hartelijk bedankt voor de geweldige service, het lekkere eten en de gezellige
avond!!
Angeline69 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Op 2e kerstdag hebben we genoten van een ongekend 6 gangen kerst menu. Een groot compliment aan de chef kok en zijn brigade die onze smaaktonen hebben verwend met overheerlijke gerechten waarbij de passie voor het vak van ieder gerecht en bord afspat! Werkelijk alles was geweldig, de ambiance, de snelheid van de gerechten, de opmaak de borden met als afsluiter de huisgemaakte port en huisgemaakte friandises. De bediening was enthousiast en wisten bij ieder gerecht een passende wijn te presenteren. Op voorspraak van de bijzonder attente eigenaresse hebben we een Sprout bier gedronken bij het dessert, die combinatie is een echte smaak beleving. Kortom goed gedaan mensen van Stout, ga zo door, wij komen zeker terug in 2015 en wachten dan niet tot de kerst!!!
Tim R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heerlijk gegeten! Echt geweldige smaakbeleving. Passende gerechten, heerlijke wijnen. Aanrader. Verschillende broodjes werden ons tussendoor aangeboden en ook Eem voortreffelijke amuse.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Vanmiddag heerlijk geluncht bij grand cafe stout, op het terras. Het weer was heerlijk net als het eten. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam en het terras ziet er super gezellig uit. Door het mooie weer, zat het lekker vol en hing er een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.
Geert-1 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Vorige week wederom wezen eten bij Grandcafé Stout. Na eerst een drankje op hun mooie terras gehad te hebben zijn we naar binnen gegaan voor een 4 gangen verrassingsmenu. Bij dit verrassingsmenu hadden we een wijnarrangement dat uitstekend was en mooi aansloot op de gerechten. Het eten smaakte geweldig, nog niet vaak zo een goede kwaliteit gezien. Ook de opmaak van de borden was fantastisch. De bediening bestond uit twee vriendelijke jonge dames die hun hun taak uitstekend uitvoerden. De inrichting is gezellig maar niet exclusief. Kortom een super gezellige avond gehad met uitstekende bediening en heerlijk eten!
Jalberslinden .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Eerlijk, vers, vriendelijk, jong, mooie wijnen, mooie smaken, goede uitleg bij de gerechten, fijne sfeer, prachtige opmaak en erg lekker!