Stout eten & drinken

Dorpsstraat 86 5735 EG Aarle-Rixtel Nederland Kaart

Over het restaurant Stout eten & drinken

Vernieuwend en stout in Aarle Rixtel

Een avondje bij Stout kan vanaf de eerste stap over de drempel echt alle kanten op gaan. Heerlijk dineren, mensen ontmoeten, lekker luieren op het prachtige terras of gewoon genieten van een goed glas wijn bij de open haard! Chef Roland Lorenzi bereidt samen met zijn keukenbrigade vernieuwende en stoute creaties speciaal voor jou. Kom naar Stout en geniet van de ontspannen, warme en huiselijke sfeer!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Stout eten & drinken

Bus stopt en vertrekt voor de deur

Zeven dagen per week geopend:
zondag t/m donderdag

9,3

Jouw recensie over het restaurant Stout eten & drinken

Jos V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Geweldig hoe vriendelijk en klantgericht we behandeld zijn.
Aanrader.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk eten, goede wijnkeuze, enthousiaste en flexibele bediening voor een heel redelijke prijs. Kortom, neem een vette tip mee, die verdienen ze dubbel en dwars!
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Super restaurant en heerlijk gegeten!!! Top!!
Annemie V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Zoals altijd was de verse kwaliteit van de producten en de manier waarop ze gepresenteerd worden op zeer hoog niveau! Alle gerechtjes, zowel de vlees als vis varianten waren goed te onderscheiden van de andere smaaksensaties...elk bord is een cadeautje om naar te kijken, zo kleurrijk, gevarieerd en echt top van smaakbeleving! op naar een volgende keer, dank je wel team Stout!!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Leuk restaurant, heerlijke en mooie gerechten. Vlotte en enthousiaste bediening. Wij hebben genoten. Glutenvrij eten geen probleem. Aanrader!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten. Zag er mooi, verzorgd en smakelijk uit. De smaak.was zeer goed.
Zeer vriendelijk en enthousiast personeel met een goede bediening.

Voor herhaling vatbaar.????
melanie S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Het eten was heerlijk. We hadden een verrassingsmenu en dat was zeker een verrassing! Er word veel aandacht aan het eten besteed, dat proef je terug in de gerechten. Leuke sfeer en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
ton E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
weer heerlijk en romantisch gedineerd met mijn partner. We voelen ons erg thuis bij Stout en het eten is altijd (we gaan meestal voor een verrassingsmenu ) erg lekker.
Wij blijven Stout zien als ons stamrestaurant!!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk geluncht op t terras!!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Lekker gegeten bij Stout. Voor herhaling vatbaar!
Nicole F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Top bediening. Top keuken. Top locatie.
Bicky K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Het eten is heel goed, maar de service van het personeel inclusief kok is werkelijk waar fantastisch. Nog nergens zo ervaren. Chapeau!!!
karin D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, verrassingsmenu was echt verrassing . Lekker en aparte gerechters . Top
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Bijzonder lekker gegeten. Ossenstaartbouillon zoals alleen mijn grootmoeder die kon maken. Desert van de dag was uit de kunst. Aardige bediening. Kom zeker terug.
hein. C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
In positieve zin verrassend en bijzonder. Echt een aanrader!
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mooie opmaak en verfijnde smaken, een aanrader
LiesbetteB G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Bij Stout hebben ze wederom onze hoge verwachtingen waar gemaakt. hartelijke ontvangst, aandacht, en heerlijke creatieve gerechten. Zelfs het servies is gezellig. Bij het nagerecht was er een enorme flexibiliteit van de kok. We hadden alle drie andere wensen en daar werd aan voldaan. De medewerkers zijn erg attent maar zonder overdreven te zijn. De prijs is erg redelijk voor wat er geboden wordt. Tip, probeer eens een glaasje huisgemaakte port bij het kaasplankje. Kortom we hebben weer genoten en komen zeker terug!
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
heel leuk restaurant, vriendelijke bediening. Zeer goede wisselende menukaart met streekproducten. Enthousiaste kok met hart en passie voor zijn werk. Heel leuke bier- en wijnkaart. Kortom een aanrader voor ieder. Klein aandachtspuntje, de verwarming maakt het niet overal behaaglijk. Maar ook dit werd netjes opgelost met een klein kacheltje.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Vanaf het moment van binnenkomst voel je je welkom. wij hebben ons laten verassen door de chef. Het heeft onze verwachting ruim overtroffen. Heerlijke pure smaken, prachtig opgemaakte borden. bediening is zeer attent en verteld op een prettige manier war er geserveerd is. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
het was heerlijk en gezellig in een gemoedelijke sfeer. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader voor andere gasten. Eten was goed, sfeer was gezellig