Stout eten & drinken

Dorpsstraat 86 5735 EG Aarle-Rixtel Nederland Kaart

Over het restaurant Stout eten & drinken

Vernieuwend en stout in Aarle Rixtel

Een avondje bij Stout kan vanaf de eerste stap over de drempel echt alle kanten op gaan. Heerlijk dineren, mensen ontmoeten, lekker luieren op het prachtige terras of gewoon genieten van een goed glas wijn bij de open haard! Chef Roland Lorenzi bereidt samen met zijn keukenbrigade vernieuwende en stoute creaties speciaal voor jou. Kom naar Stout en geniet van de ontspannen, warme en huiselijke sfeer!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Stout eten & drinken

Bus stopt en vertrekt voor de deur

Zeven dagen per week geopend:
zondag t/m donderdag
12.00-22.00
vrijdag en zaterdag
12.00-24.00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Stout eten & drinken

Linda S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Voor het eerst naar Stout en wat zijn we verrast. Bijzonder hartelijke ontvangst, duidelijke uitleg over de gerechten en de verschillende mogelijkheden. Ook advies over de wijn, smaak en herkomst prima op orde.
Gerechten waren een lust voor het oog én voor de smaakpapillen, duidelijk met liefde bereid. We komen zeker nog een keer terug.
PaulS1968 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijke wildgerechten en de service en ambiance is elke keer weer heerlijk! Een absolute aanrader en wij blijven terugkomen en genieten!
H. W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zeer gastvrij en erg vriendelijk personeel
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening en een prachtig restaurant. Kortom: een aanrader!
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Ook deze keer worden wij (altijd) heel vriendelijk ontvangen door een zeer attente nette en correcte bediening. Het eten ziet er smakelijk, vers en kleurrijk uit. Het bord is altijd mooi aangekleed. Mijn vrouw had als hoofdgerecht een salade en ik de eendenborst. Vers. mals, smaakvol. Gewoon goed, perfect. Geen lange wachttijden, voor ons precies goed. Een goeie fooi is hier altijd dik verdiend. Wij komen hier graag nog (diverse keren) terug.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten.
We zijn er al een aantal keer geweest en iedere keer was het eten lekker, de bediening goed.
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Ik heb hier al enkele malen beter gegeten. Hoewel niet verkeerd viel het deze keer wat tegen. De bediening is weliswaar vriendelijk maar ook wel een beetje erg informeel. Dat kan wat professioneler.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Kwaliteit en ambiance zijn goed op elkaar afgestemd, borden zijn goed voorverwarmd.
m F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk 4 gangen diner gehad met wijnarrangement. De begeleidende wijnen waren prima afgestemd op de verschillende gerechten. Ook kwam er iedere keer een toelichting.
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een lekker bistronomisch menu, het is speciaal en een verassing! Het is een leuk en modern restaurant! Hier gaan we zeker vaker heen!
mael14 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed als vanouds!

Genoten van een lekker 4 gangen verrassingsmenu. Divers en lekkere wijnen. Ook de amuse van zoete aardappel was echt heerlijk!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Hier sinds een lange tijd weer eens gegeten

We gingen voor a la carte, en name als wijn een Chardonnay van Terre di Chieti uit Italië deze name wij op voorhand omdat wij beide voor vis wilde gaan, het was een goede keuze achteraf.

Eerst kwam er een mandje heerlijk brood was nog warm en heerlijk luchtig.

Als voorgerecht nam mijn vrouw Tonijn met een geroosterde zeewiersalade mooi gerecht jammer dat het een klein gerecht was had iets meer mogen zijn wel lekker.

Ik had de langzaam gegaarde buikspek gelakt met soja en Gamba’s heerlijk gerecht een ook een mooi portie.

Het hoofdgerecht was voor beide Catch of de day of te wel Mixed grill van vis , heerlijk vier soorten vis met groente en mooie frietjes en aardappelen de vis was een mooi stuk Zeewolf , zeebaars ,schol en hele mooie mosselen, ik ben zelf geen liefhebber van mosselen maar deze heb ik met plezier gegeten, hierbij waren mooie groenten en een mooie apart in een kom saus.

Voor een nagerecht hadden wij beide geen zin(zaten vol)maar wel een koffie, het was een lekker etentje.

Jammer van de zachte lage stoelen ik heb namelijk nogal last van mijn rug.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
prettige sfeer. allervriendelijkste bediening. Gerechten lekker. Bij het voorgerecht Kreeftsoep met garnaal en bos-ui was iets meer vulling van de soep prettig geweest. Smaak daarentegen heerlijk. Hebben heerlijk ngegeten en komen zeker terug.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Met de familie als afsluiting van de familiedag met zijn allen hier gegeten. wij zaten in de serre en dat was prima met vier kinderen erbij.
Carpaccio en soep gingen er bij iedereen goed in. Hoofdgerecht was keuze tussen vis en vlees en beiden waren bijzonder smakelijk. Dessert prima. Kinderen hadden keuze en ook die aten met veel smaak hun poffertjes en ijsjes op.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Verrassend heerlijk gegeten. Ik koos voor de catch of de day als hoofdgerecht. Drie verschillende vissen van het seizoen. Krakend vers en heerlijk klaargemaakt. Bijpassende garnering. Heerlijk! Wij hadden het wel fijn gevonden als er wat meer groenten of salades geserveerd waren op de tafel. Minpuntje van de avond was dat bij het aperitief de serveerster een volledig glas prosecco over een van de tafel gasten gooide. Zij bleef gelukkig wel vriendelijk en was behulpzaam met het opruimen. Ook de andere tafelgasten hebben allemaal even lekker gegeven. Ruime keuze aan verschillende (lokale) biertjes. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuk ingericht en sfeervol, prima bediening en slimme kaart. Redelijke prijzen. Dit is duidelijk een regionaal topadres waar mensen zich echt thuis voelen. Heerlijk!
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke avond gehad. Originele gerechten. Verassingsmenu is een aanrader. Goede bijpassende wijnen. Leuke bediening. Zeker de moeite waard!
Cath7 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteravond hier heel erg lekker gegeten.
Het eten was super! erg verrassend en de medewerkers erg aardig en vakkundig.
Super restaurant!
LiesbetteB G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond een heerlijke avond gehad bij Stout. Ondanks dat we niet gereserveerd hadden en het druk was konden we toch terecht. De medewerkers zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben. We hebben gekozen voor het menu van de chef. Het waren verrassende en smakelijke gerechten. De bijpassende wijnen waren heerlijk. We komen zeker terug!
Will-Therèse V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vanmiddag high tea gehad. Eenmaal gewone high tea en 2 maal healty tigh tea besteld. Het is een verademing omdat veel high tea's stijf staan van de suikers en zoete produckten. Deze high tea had producten van 70 % chocola, gojibessen smoothie en meer lekkere dingen zonder toegevoegde suikers. De verschillende broodjes waren ook erg lekker! Echt een aanrader deze high tea. De kok had er ook heel veel zin in en legde enthousiast zijn producten uit aan ons. Wij gaan hier zeker weer eens terug, niet alleen voor high tea maar ook zeker voor het diner.