Stout eten & drinken

Dorpsstraat 86 5735 EG Aarle-Rixtel Nederland Kaart

Over het restaurant Stout eten & drinken

Vernieuwend en stout in Aarle Rixtel

Een avondje bij Stout kan vanaf de eerste stap over de drempel echt alle kanten op gaan. Heerlijk dineren, mensen ontmoeten, lekker luieren op het prachtige terras of gewoon genieten van een goed glas wijn bij de open haard! Chef Roland Lorenzi bereidt samen met zijn keukenbrigade vernieuwende en stoute creaties speciaal voor jou. Kom naar Stout en geniet van de ontspannen, warme en huiselijke sfeer!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Stout eten & drinken

Bus stopt en vertrekt voor de deur

Zeven dagen per week geopend:
zondag t/m donderdag

9,1

Jouw recensie over het restaurant Stout eten & drinken

Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Een heel prettige ambiance en vriendelijk personeel. Het eten was lekker. Voor herhaling vatbaar.
LiekeVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super lekker gegeten, het verassingsmenu was top. Lekkere en verfijnde smaken. Mooie porties.
Goede bediening, vriendelijk en kennis over het eten en de wijnen.
Antoon V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Ik raad iedereen dit restaurant aan. Wanneer het voller was geweest misschien iets gezelliger. Vlotte bediening zonder poespas door leuk meisje. Een advies: de koelkast met flesjes bier op tijd inruimen en laten rusten; het bier schuimde over het glas.
Leuke kaart, mooie exclusieve bierkaart.
KOK, GA ZO DOOR!

KORTOM: AANRADER !!!!!!!
Jelle J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Jullie hebben gezorgd voor een prachtige middag ter gelegenheid van onze vader. Het was perfect verzorgd en heel sfeervol. Bedankt namens ons allemaal, familie van de Riet
Paul en Annet G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijke, mooi gepresenteerde, verrassende gerechten in een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Zeer attente en vriendelijke bediening.
marijegoris .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
We zijn nu drie keer gaan lunchen en drie keer gaan dineren. Alle keren waren de gerechten verrassend lekker, was de bediening deskundig en vriendelijk. Om nog vaak naar terug te gaan!
S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, veel zorg besteed aan de uitvoering en kwaliteit van de gerechten. Verassingsmenu een aanrader.
PaulS1968 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Tja, wat moet je elke keer schrijven?! Een nieuwe kaart met weer nieuwe verrassingen die weer volledig voldoen aan de hoge standaard van Stout! Genoten!
mael14 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
6 gangen eindejaarsmenu. Heerlijk! Gevarieerd. Met lekkere amuses vooraf en friandises na. Gezellige avond gehad met keurige bediening.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Ze waren ons in het begin vergeten maar na een drankje van de zaak verdere avond topservice. Het 5 gangen diner is een aanrader.
esther B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. De kok heeft zich deze kerst weer overtroffen! We komen zeker terug.
Jennifer A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
1e kerstdag hier gegeten met een gezelschap van 6 personen, leeftijden variërend van 9 maanden tot 84 jaar.
Het eten was niet helemaal onze smaak, maar van goede kwaliteit en de deskundigheid van de kok was er van af te zien. Daarnaast geweldig vriendelijk personeel en een hele prettige sfeer. Ons jongste groepslid gedroeg zich ook nog eens voorbeeldig, zodat we zonder meer een heerlijke avond hebben gehad.
Wessel K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Geweldig Kerstdiner gehad op Kerstavond! We zijn heerlijk ontzorgt en verwend. Een serieuze aanrader. Ps. wel altijd voor het 6 gangen verrassingsmenu gaan ;-)
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk eten, echt speciale culinaire gerechten die je telkens weer verbazen. Aanrader om het verassingsmenu te kiezen!
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Leuke en gezellige plek. Kom zeker terug
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was zeer goed, wij gaan zeker nog eens terug , maar dan met onze hele familie.
Wij zullen dit ook aanraden aan andere om hier eens gaan te eten, een zeer goede KOK.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Voor het eerst naar Stout en wat zijn we verrast. Bijzonder hartelijke ontvangst, duidelijke uitleg over de gerechten en de verschillende mogelijkheden. Ook advies over de wijn, smaak en herkomst prima op orde.
Gerechten waren een lust voor het oog én voor de smaakpapillen, duidelijk met liefde bereid. We komen zeker nog een keer terug.
PaulS1968 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijke wildgerechten en de service en ambiance is elke keer weer heerlijk! Een absolute aanrader en wij blijven terugkomen en genieten!
H. W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zeer gastvrij en erg vriendelijk personeel
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening en een prachtig restaurant. Kortom: een aanrader!