Stout eten & drinken

Dorpsstraat 86 5735 EG Aarle-Rixtel Nederland Kaart

Over het restaurant Stout eten & drinken

Vernieuwend en stout in Aarle Rixtel

Een avondje bij Stout kan vanaf de eerste stap over de drempel echt alle kanten op gaan. Heerlijk dineren, mensen ontmoeten, lekker luieren op het prachtige terras of gewoon genieten van een goed glas wijn bij de open haard! Chef Roland Lorenzi bereidt samen met zijn keukenbrigade vernieuwende en stoute creaties speciaal voor jou. Kom naar Stout en geniet van de ontspannen, warme en huiselijke sfeer!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Stout eten & drinken

Bus stopt en vertrekt voor de deur

Zeven dagen per week geopend:
zondag t/m donderdag

9,1

Jouw recensie over het restaurant Stout eten & drinken

FGH W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Ons laten verrassen door de kok, geen slechte beslissing, mmm.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het eten was niet helemaal warm, maar wel verrassende en leuke gerechtjes
V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Wederom lekker gegeten, goede prijs-kwaliteitverhouding, overzichtelijke kaart, vriendelijke bediening, fijne en rustige sfeer. Gewoon goed!
Joya B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Het was super lekker geweest. Wij hebben er erg van genoten van het eten. Ik zal het anderen ook aanraden om bij jullie te gaan eten . Gr joya
Annemie V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
1e Kerstdag 2018, een 4 gangendiner om niet te vergeten: zeer bijzondere gerechten, prachtig op de meest fraaie borden wat betreft kleur zodat het gerecht erg mooi uitkwam. Wij hadden een arrangement met halve glaasjes wijn/bier, passend bij het gangetje. Voortreffelijk uitgelegd vooraf aan de uitlevering van de gerechten..
het meest bijzondere was de gang met de 4 variaties van kwartel uit een prachtige rieten stoommand, met echte stoom...in een kom met zwarte boontjes werd zelfs een kwartel-bouillon in een reageerbuis aangeboden, de andere 3 variaties zaten in de stoommand. Het hoofdgerecht, hert werd geserveerd met winterpeen en allerlei kleine bijzonderheden. Onze laatste gang: zoet dessert was een streling van de tong, gecombineerd namelijk met een (uit 3 keuzes) dessert-wijn, en voornamelijk chocolade-variaties...een niet te versmaden combinatie. Een heerlijke koffie na maakte dat we een geweldig Kerstdiner hadden met tweetjes in een super sfeervol ingerichte zaak. Dank je wel alle mensen van team STOUT!! Op naar voor jullie een aantal vrije dagen en een culinair gezellig en kansrijk 2019!!!
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Voor het 3 de jaar van het Kerstdiner genoten ,ja echt genoten met 11 personen aanwezig ,kom graag komende zomer op jullie gezellig terras zitten ????????
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Klein maar sfeervol ingericht eetcafé voor de smulpaap! Bediening voorkomend en zeer gastvrij. Kleine tot middelgrote porties met zeer goed op elkaar afgestemde ingrediënten. Niet echt goedkoop, maar kwalitatief bijzonder goed. Ik kom hier graag nog eens terug!
Hellamir .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Wij waren bij Stout op kerstavond en hebben genoten van een speciaal menu. Zowel het eten als de presentatie waren speciaal. We hebben genoten. Zeker ook van de bijpassende wijnen die geserveerd werden. Wij komen zeker nog eens terug.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Op de eerste plaats willen wij hier vermelden dat het restaurant Stout in Aarle-Rixtel geen blaam treft. Maar de wijze waarop IENS opereert kan geschaard worden onder het kopje MISLEIDING. We boekten dit restaurant op de AH-restaurantactie-site, omdat we nog een bon over hadden en "even"gezellig "goedkoop"een hapje zouden gaan eten. Nadat we de wijn besteld hadden en onze keuzes van de menukaart hadden gemaakt, maakte de ober ons duidelijk dat dit restaurant niet meedoet aan de actie van AH. Maar het staat wel tussen alle deelnemende restaurants.
Als je rechtstreeks via de Iens-site boekt mag dit. Maar dit restaurant mag NOOIT op de site van AH staan. We willen iedereen waarschuwen voor deze misleidende praktijken.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten, prima service. LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Thea F.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Hele leuke bediening. Hou het zo..Niets op aan te merken
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Prima eten. Door drukte en maar 2 pers bediening duurde het lang voordat de volgende gang kwam
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Al vaker hier geweest en kwaliteit is altijd uitstekend, personeel aardig en sfeer erg prettig! Ook fijn dat de kaart wisselend is en met de seizoenen meegaat.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Gerechten zagen er mooi uit en smaakten ook heerlijk! Bediening was attent, vriendelijk en kundig!
Aanrader! ????????
Nico T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
lekker gegeten. De gerechten zien er prachtig uit. Een aanrader voor anderen. Mooi gepresenteerd. Ga zo door.
Cecile S.
Aanrader
Lekker, gemoedelijk, gezellig, gastvrij
W. V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
met 15 personen in de serre. gezellig , lekkere lunch met soep, prima bruinbrood en goede koffie.
Gunstige prijs kwaliteit verhouding. Goede ontvangst en bediening.
Antoinette T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Het weer heerlijk, geweldig opgediend ,goede uitleg en geweldige smaken bij elkaar.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goed onthaal, duidelijke uitleg over de kaart. Zeer lekker gegeten van de wildkaart. Geen grote keus maar wel afwisselend genoeg. Echte aanrader