Story'Inn

• Vegetarische gerechten
  • ...

Speciale deals

-30% op de menukaart

Exclusief drankjes en menu's. Voor bestellingen voorgerecht + hoofdgerecht of Hoofd + Dessert minimum per persoon. Beschikbaar op de geboekte tijdslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Story'Inn

Tram 4, Tram 97, Bus 98 à l'arrêt Wagon; Tram 51, Bus 43 à l'arrêt Globe; Tram 92 à l'arrêt Marlow, Bus 43, Tram 51 à l'arrêt Globe, Bus 41, Bus 38 à l'arrêt Héros
  • : Notre établissement propose un parking gratuit, privé et securisé.

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Engels gesproken , Frans gesproken , Rookruimte , Wi-Fi
Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
7,2
Gabrielle V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heb super goed gegeten (scami met look als voorgerecht en gegrilde zalm als hoofdgerecht), precies goede wachttijd, resto is gezellig goed ingericht, service was echt top ! Ik zal er zeker nog gaan eten.