Storm

Nieuwstraat 26 4311 AN Bruinisse Nederland Kaart

Over het restaurant Storm

Een begrip in Bruinisse

Café-Restaurant Storm bestaat al sinds 1906 en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip in Bruinisse en omstreken. En dat is niet zo gek ook, want Storm serveert gerechten van sublieme kwaliteit! In vissersdorp Bruinisse blinkt Storm natuurlijk uit in verrukkelijke vis, maar je kunt er ook heerlijke vegetarische en vleesgerechten krijgen.

Meer informatie over restaurant Storm

VRIJDAG VANAF 12:00 UUR
ZATERDAG VANAF 10:00 UUR

geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Met AH-actie prima gegeten. Keuze uit twee opties voor de drie gangen. Carpaccio en salade met gerookte zalm was prima. Het hoofdgerecht van vier verschilende soorten vis (tong, schar, rode poon en wijting) smaakte zeer goed. Bijgerechten zijn patat, gebakken aardappeltjes, salade en zeekraal met peentjes. Ruim voldoende. Het nagerecht was ook heerlijk. Aanrader!
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Bij restaurant Storm aardige en vlotte bediening en erg snel je eten op tafel!!!!!
Opnieuw heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!!!!
kecoklo V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
het is een gezellig restaurant en netjes en hebben heerlijk gegeten en bediening zeer vriendelijk ,we gaan nog eens
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
eten was redelijk van niveau de biefstuk was taai ,opmaak bord totaal niet, wel vriendelijk personeel.
de vis plateau was wel heel goed groente ,wortelen met een klein beetje zeekraal erg summier.
angelina W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
vriendelijk personeel. Wilde een uurtje eerder komen dan afgesproken dat was geen enkel probleem. Alleen weinig uitleg bij de gerechten, Gewoon mix grill of mix vis maar werd niet bijgezegd wat er op ons bord lag.
Ben U.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vroeg in de avond 17.30 uur bij Storm met 3 personen gegeten. De vissoep en diverse vissoorten waren lekker en vers. Echter wel een flink minpuntje!! We kwamen speciaal naar het mosseldorp Bruinisse voor de mosselen. Bleek dat aan het begin van de avond al er geen mosselen weer zijn. Dat was een grote teleurstelling! Na ons moesten nog meer gasten dit nieuws bij de menukeuze aanhoren. Heel jammer! Verder een heel gezellige avond gehad.
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben met vrienden gezellig getafeld ,het eten was zeer goed , de bediening was vriendelijk en werden correct geholpen, in het restaurant Storm in Bruinisse
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk 3-gangen diner gegeten en erg vriendelijke bediening. De sfeer was erg ontspannen en prettig. Het was niet zo druk, maar dat was juist fijn.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Storm heeft een heerlijk menu samengesteld voor de AH-actie. Leuk restaurant met een goede service. Het eten smaakte heerlijk!
tubu37wm D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het kon niet beter meer dan een tien . Heel erg vriendelijk
Balt-Willem K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We waren tevreden zowel over de bediening als de kwaliteit van het eten. Ook de locatie was gunstig en .... geen enkel parkeerprobleem
mvg Baltcor
d.jansen354 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heel goed goed gevulde borden met goede kwaliteits producten super vlotte vriendelijke bediening gezellige sfeer leuk ingericht restaurant met een gunstige parkeergelegenheid hier komen wij beslist nog meer
Rien M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zeer goed,en het eten prima,zeker weer een keer terug.
Zeker door vertellen aan vrienden,en een leuke dame in de bediening met een goede uitleg van de kaart,
Geen haast klus.
ada K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
het is altijd een feest om bij storm te eten,voorteffelijk.met onze famili heerlijk gegeten,wij komen er zeker nog eens terug werd er gezegt
Havenkom66 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Te veel vis op 1 bord , moeilijk om de graten eruit te halen ook een extra bordje voor de graten zou prettig zijn.
Mix vlees was te hard gebakken.
stoutjes .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Goede ontvangt, in het gezellige toeristische Bruinisse . Heerlijk gegeten en voldoende en smaakvol. Vlotte bediening. Heerlijk gebakken vis
Doris van B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
heb al eerder bij dit restaurant gegeten. Een verbetering vind ik de leuke bediening. Jong en vlot personeel. Zeer attent.
E. K. B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Uitstekend restaurant. Zeer goed gegeten. Ze hadden zelfs echte irish coffee. (Niet uit de spuitbus).
Nu nog kaas als nagerecht, dan is het helemaal top. Maar dat is persoonlijk.
j.a.p.van.osta .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuke ambiance met heel vriendelijk personeel.
Kaas op de carpaccio mag wat pittiger.
Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.
Vlees was prima van kwaliteit, door toevoeging kruidenboter voor ons iets te "vet". (echt persoonlijke smaak)
theo1945 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Voor mij en mijn vrouw een onbekend restaurant, stormachtig lekker.
Zowel voorgerecht e hoofdgerecht en nagerecht was om over naar huis en vrienden te schrijven.
Personeel met een vriendelijke en behulpzame uitstraling.
Kortom zeer aanbevelenswaardig.