Storm

Nieuwstraat 26 4311 AN Bruinisse Nederland Kaart

Over het restaurant Storm

Een begrip in Bruinisse

Café-Restaurant Storm bestaat al sinds 1906 en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip in Bruinisse en omstreken. En dat is niet zo gek ook, want Storm serveert gerechten van sublieme kwaliteit! In vissersdorp Bruinisse blinkt Storm natuurlijk uit in verrukkelijke vis, maar je kunt er ook heerlijke vegetarische en vleesgerechten krijgen.

Meer informatie over restaurant Storm

• Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten prima bediening
Jbvelde34 V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ik kan geen brief schrijven. Het was goed
Tsambika .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Beetje apart dat we zowel voor- als hoofd- en nagerecht gelijk al moesten aangeven.
De temperatuur van het eten was niet bijzonder warm. De gebakken aardappeltjes werden gelijk vervangen door een schaaltje nieuwe, goed warme. Goeie service!
De kwaliteit van de gerechten was prima in orde, met uitzondering van de tomatensoep (misschien uit blik...?)
Verder een gemoedelijk restaurant waar je op je gemak een hapje kunt eten.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was heerlijk ,lekker en genoeg van alles wat,salade frietjes witlof gebakken aardappeltjes en vlees ,tot de volgende keer
dcbr63 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hadden al meer bij Storm gegeten zonder de ah actie,dus ik wilde wel eens weten wat er veranderd
Het enigste wat er veranderd is dat je een menukaart krijgt met drie keuzes,drie voor,drie hoofd etc
Het kwaliteit en hoeveelheid is precies het zelfde als de normale vaste kaart
We hebben genoten van de gastvrijheid en het eten,werd zelf rekening gehouden met allergie,werd maaltijd op aangepast.top restaurant met veel keus,lekker eten en een goede sfeer
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De verhouding prijs - kwaliteit was goed. Een compliment voor de goede en attente bediening. Hopen zeker nog een keer terug te komen.
JB3 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De ontvangst was hartelijk. De kwaliteit van het eten voldoende en de porties waren ruim. De bediening was uitstekend en zeer klantgericht.
anneke_at_home .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
zoals gewoonlijk; eten heel lekker en de originaliteit van de gerechten valt zeker en vast in de smaak. Ook de super vriendelijke ontvangst maakt het uitje extra aangenaam. Een aanrader voor wie in de buurt van Bruinisse is.
T. K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voor het AH-arrangement kregen wij een prima menu. Het was misschien een beetje standaard maar zeker lekker en meer dan voldoende. De prijs-kwaliteitsverhouding in het AH-arrangement is dan ook uitstekend. Jammer was dat de boter bij het brood in kuipjes op een schoteltje werd geserveerd. Dat gaf een beetje een cafetaria-gevoel. De bediening was uitermate vriendelijk. Al met al een goede ervaring.
c.looij8 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hebben via de ah actie heerlijk gegeten. Porties ruim voldoende en vriendelijke bediening. Waren met z'n zessen en hebben alles geprobeerd. Was erg lekker.
Janita V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vis potje zeer goed gevuld met verschillende soorten vis. Varkenshaas was ook prima. Behoorlijk wat vlees. Met een goed gevulde maag gingen we weer naar huis.
Fer J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
in een uiterst prettige ambiance met goede bediening van een prima AHmenu genoten waarbij de zeer verzorgde gerechten met liefde werden opgediend.
jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was dicht!, stond met 6 persons op stoep!
Niet blij
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hadden het menu van de AH actie, het was heerlijk en voldoende, keuze uit 3 mogelijkheden die er allemaal even lekker uit zagen en ook smaakten.
g.n. H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten ,aardige nette bediening, eigenaresse informeerde of alles naar wens was,
kortom voor herhaling vatbaar.
Deanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Goed gegeten, aardige goede bediening. Mooi dat er ook op het menu aan de kinderen is gedacht. Gezellig met kerstversiering.schone nette toiletten.
Harmgrevink .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben gisteravond weer lekker gegeten bij stoffel en Wilma altijd vriendelijk en tijd voor een praatje we hopen er nog vele malen terug te komen????
paul.engels3 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heel vriendelijke bediening,het eten was erg lekker en meer dan voldoende
We gaan zeker nog eens terug
samans .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het was gezellig, de sfeer was goed het eten uitmuntend.
Er was 1 maar..... we hadden het koud, zeker nadat de meeste gasten weg waren.
De temperatuur had wat de familie betrof een paar graden hoger mogen zijn.
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hadden het gevoel welkom te zijn. Persoonlijk aandacht en heerlijk eten. De gerechten kwamen wat vlug achter elkaar, maar dat deed niets af van de smaak. We hadden niet het gevoel dat het een actie was.