Storm

Nieuwstraat 26 4311 AN Bruinisse Nederland Kaart

Over restaurant Storm

Een begrip in Bruinisse

Café-Restaurant Storm bestaat al sinds 1906 en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip in Bruinisse en omstreken. En dat is niet zo gek ook, want Storm serveert gerechten van sublieme kwaliteit! In vissersdorp Bruinisse blinkt Storm natuurlijk uit in verrukkelijke vis, maar je kunt er ook heerlijke vegetarische en vleesgerechten krijgen.

Meer informatie over restaurant Storm

Diana-s .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk en lekker gegeten in een ontspannen sfeer met hele goede service.
De complimenten aan de kok en het vriendelijke personeel.
Dus in een woord TOP

vr. gr. J van Dijk
Jörgen V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Alles was zeer naar tevredenheid, bij ontvangst miste ik even de gastvrouw die onze jassen aan neemt of begeleid naar de garderobe.
We waren zeer tevreden over de kwaliteit van de keuken en de netheid van het restaurant.
Jbvelde34 V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben er goed gegeten alles was in orde goede ontvangst goede sfeer het is voor herhaling vatbaar we waren met 4 personen. En die vonden het ook heel leuk we doenhet nog een keer over groeten van coby van de velde
Plataanmjb .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We waren met 2personen beiden hadden we een ander couvert,beide waren zeer tevreden .
Vriendelijk personeel waren blij met ons eerlijk commentaar op het enige minpuntje dat wij hadden op de slappe friet.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hebben met vrienden bij Storm gegeten met de a-h bon. Alles was perfect,de salade met warm gerookte zalm is overheerlijk,devarkenshaas zalig en de tiramisu hemels.En nee het zijn geen bekende van ons,wij hebben hier echt geweldig gegeten en komen zeker terug(ook zonder aktie bon).Eddy en Marianne
Marcelle B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gezellige sfeer, heerlijk eten, meer dan genoeg op je bord, heerlijke salade, vispotje is super lekker! Een echte aanrader
KJGGP .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Eigenlijk per toeval hier terecht gekomen, omdat de andere zaak die we op het oog hadden vol zat. Even getwijfeld bij binnenkomst omdat het lokale voetbalteam aan een lange tafel toch wel voor wat rumoer zorgde. Verder veel mensen uit Bru aan de bar en de tafels aan de linkerkant van het restaurant. Toen een er van zag dat we graag in dit wat rustiger deel wilden zitten, stond men spontaan op om ons een tafeltje te gunnen. Het restaurant zat goed vol, dus het zal er wel goed zijn. Als voorgerecht de carpaccio genomen en waren het eens dat dit een van de beste carpaccio was die we ooit hadden gegeten. Vervolgens ik een gebakken zeetong genomen, voor een wel erg zacht prijsje. We kwamen hier voor de vis natuurlijk en die was heerlijk en vers. Dus we komen hier zeker terug...
Maaike491 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Alles is perfect en de sfeer is er aangenaam, voor herhaling vatbaar, de tong is er overheerlijk en het voorgerecht super, ham met meloen
Jbvelde34 V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We. Hebben heerlijk gegeten. Jammer dat het zelfde menu. Was als vorige. Jaar het is voor herhaling. Vatbaar bediening was ook prima,,,,,,,,,
Julu69zk .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hadden het vispotje en de varkenhaasspiesjes. Allebei lekker, de hoeveelheden mogen best wat kleiner, echt berekend op "grote" eters. Maar niets op aan te merken.
De bediening zeer hartelijk en aardig.
Qua hygiëne: totaal niets op aan te merken. Schone toiletten voorzien van de laatste "snufjes" op dat gebied.
Gezellige sfeer. Het interieur mag dan degelijkheid uitstralen, de stoelen zitten voortreffelijk en de zee "kunst" ademt een leuke sfeer uit.
Wij komen zeker een keer terug en brengen dan een "grotere" eter mee.
Dienek .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Lekker gegeten bij storm. Service was prima. De gangen werden met prettige tussentijd geserveerd. Kwaliteit van eten was goed
Acpourquie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hartelijk ontvangst en vriendelijke bediening.
Wij vonden de surf en turf super heerlijk.maar ook de andere
gerechten waren heel lekker.
Ferdivandenouden .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Afgelopen vrijdagavond zijn wij, Els en Ferdi, te gast geweest bij restaurant Storm te Bruinisse, en dan bedoel ik ook echt als gasten behandeld.
De vriendelijke ontvangst, de service tijdens het diner, checken of alles naar wens was en het leuke gesprek met de eigenaresse erna.
Daarnaast was het eten super van opmaak en smaak en ruim voldoende.
Een echte aanrader voor een ieder met de hartelijke dank aan Storm; hier komen wij zeker terug
Diana-s .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben weer een heerlijk AH menu gekregen. De carpatio was heerlijk en de zalmspies vooraf ook, het vispotje was een genot en het toetje ook prima. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Fam.kazen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Hoewel het meer dan 30 graden was, hebben wij heerlijk gegeten. Da carpattio was uitstekend en het vispotje verrukkelijk
Geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Alle drie gangen zijn prima. De service was vriendelijk en snel, dus ook prima. Drie gangen in 1,5 uur. Het restaurant is echt een aanrader.
Door het zomerse weer buiten gegeten. Daar zit je wel dicht bij de (drukke) weg.
Hps .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Leuke eetgelegenheid. Prijs kwaliteit zeer correct. Vriendelijke bediening op een leuke lokatie in Bruinisse. Voldoende parkeer gelegenheid aanwezig.
Clara.hokke .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij komen hier regelmatig en vinden het erg goed, gezellig gastvrij een aanrader! Het eten is goed en gevarieerd leuke kaart. Wie van vis houd kan hier zeker terecht.
Greenhappiness .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Verschrikkelijk !
De Entourage was vergelijkbaar op een weg-restaurant.
Mijn vriend koos carpaccio vooraf, ik salade met zalm. Daar Kregen wij dezelfde sla-saus (honing-mosterd dressing) bovenop gewakt. En Mais op zijn carpaccio.
Hoofdgerecht surf&turf: geserveerd met waterige pepersaus - ook op onze garnalen. Superjammer. Er zat zeekraal bij, zelfs die was verpest; waarschijnlijk samen met de wortels uit blik 'iets' te lang gekookt dus was pap en geen smaak.
Dessert hebben we dan ook overgeslagen en zijn snel naar huis gegaan!!!!!