Storm

Nieuwstraat 26 4311 AN Bruinisse Nederland Kaart

Over het restaurant Storm

Een begrip in Bruinisse

Café-Restaurant Storm bestaat al sinds 1906 en is inmiddels uitgegroeid tot een waar begrip in Bruinisse en omstreken. En dat is niet zo gek ook, want Storm serveert gerechten van sublieme kwaliteit! In vissersdorp Bruinisse blinkt Storm natuurlijk uit in verrukkelijke vis, maar je kunt er ook heerlijke vegetarische en vleesgerechten krijgen.

Meer informatie over restaurant Storm

ZONDAG VANAF 16:00 UUR
MAANDAG VANAF 16:00 UUR
DINSDAG VANAF 16:00 UUR
WOENSDAG VANAF 16:00 UUR
DONDERDAG vanaf 16.00 uur
VRIJDAG VANAF 12:00 UUR
ZATERDAG VANAF 10:00 UUR

Jouw recensie over het restaurant Storm

Anja V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Er was weinig groente en er werd niets bijgevuld (friet, aardappelen) dit was een minpuntje.
Het eten was wel zeer goed!
Leen K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
een goed restaurant met prima eten en een zeer goede kwaliteit / prijs verhouding
Leen B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wij hebben bijzonder genoten van het diner en de rust en kwaliteit van dit restaurant. Wij zullen dit restaurant zeker aan bevelen aan onze vrienden en familie.
Jeanne en Leen Boudeling.
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
wij zijn heel tevreden zoals te zien in onze referentie,als er toch een opmerking gemaakt moet worden is dat een hele kleine nl:dat er geen mayo bij de friet was(voor de lijn natuurlijk prima).
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen.
Mochten zelf een tafeltje uitzoeken.
Heerlijk gegeten!
Lekker vers brood bij voorgerecht.
Mixed grill was super!!!
Echt een aanrader.
Wij gaan binnenkort weer!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima restaurant, vriendelijke bediening, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Een zeer goed verzorgde gelegenheid met vriendelijk en zeer communicatief personeel.
De gerechten waren zeer royaal en voor senioren in feite wat te veel. Ook de bij het hoofdgerecht toegevoegde groenten waren royaal, wat elders nog wel eens heel bescheiden is.
Jeannet V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige avond gehad.
Nette bediening, vriendelijk.
Menu bood voldoende keus, voor ieder wat wils. Ga zo door.
silenroc .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
we werden enorm hartelijk ontvangen en de bediening was uitstekend en vriendelijk. Er was hun niets te veel. Het eten was uitstekend en een bezoek voor herhaling vatbaar.
cjdenboer .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten in het sfeervol ingerichte restaurant. Vriendelijk en behulpzaam personeel die klaar stonden om te helpen bij het naar binnenkomen met scootmobiel.
rhonda S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ondanks dat ik bij de reservering een paprika allergie had doorgegeven heb ik toch tot 2 maal toe een gerecht met paprika aangeboden gekregen. Dit vind ik absoluut niet kunnen en heb niet het gevoel serieus te zijn genomen.
Heel kwalijk en het had grote gevolgen kunnen hebben.
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Een absolute aanrader, vriendelijke ontvangst, vriendelijke bediening, goede service en last but not least goed en gevarieerd eten.
mtien .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de serveerster was zeer vriendelijk. Wij hebben een TOP avond gehad en dit is zeker een aanrader.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Omdat we er al een tijd niet waren geweest, reserveerden we met de familie (6 personen) een diner bij Storm. Toen we binnenkwamen, werden we aangenaam verrast door de leuke veranderingen in het interieur. Onder andere had het biljart plaats gemaakt voor met meerpalen omringde tafeltjes, wat een uitbreiding en verfrissing van het restaurant betekende. Na de hartelijke ontvangt, volgde een perfect diner. Alle bestelde gerechtjes waren top. 3 van ons hadden vooraf het vispaletje, 2, toast met respectievelijk paling en zalm en zelfs de dame die niets op de kaart kon vinden, werd verwend met meloen met parmaham. Ook de hoofgerechten (waaronder natuurlijk veel vis) waren uitstekend en de toetjes behaalden datzelfde niveau. De bediening was attent en zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. Bij navraag bleek Storm te zijn veranderd van kok en was ook de eigenaar vaker in de keuken te vinden. En dat verschil is duidelijk merkbaar! Storm, chapeau voor de ontvangst, de bediening en de kwaliteit van de gerechten.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Helaas prijs-kwaliteit verhouding niet juist. Overheersende dressing over carpacio en salade. Vis erg vet gebakken, was niet verteld dat het niet gefileerde vis zou zijn.
Toetje vrij simpel.
We hebben beter gegeten voor minder geld! AH menu 35 euro!
Arie M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prima bediening hygiene top. Zeer vriendelijk.
Heerlijk voorverwarmde borden.prima sfeer.
Waren meerdere malen bij Storm, komen zeker terug.
geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Met AH-actie prima gegeten. Keuze uit twee opties voor de drie gangen. Carpaccio en salade met gerookte zalm was prima. Het hoofdgerecht van vier verschilende soorten vis (tong, schar, rode poon en wijting) smaakte zeer goed. Bijgerechten zijn patat, gebakken aardappeltjes, salade en zeekraal met peentjes. Ruim voldoende. Het nagerecht was ook heerlijk. Aanrader!
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Bij restaurant Storm aardige en vlotte bediening en erg snel je eten op tafel!!!!!
Opnieuw heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!!!!
kecoklo V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
het is een gezellig restaurant en netjes en hebben heerlijk gegeten en bediening zeer vriendelijk ,we gaan nog eens
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
eten was redelijk van niveau de biefstuk was taai ,opmaak bord totaal niet, wel vriendelijk personeel.
de vis plateau was wel heel goed groente ,wortelen met een klein beetje zeekraal erg summier.