Storm aan Zee

Zeeweg 12 1789 AC Huisduinen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Storm aan Zee

Aampot .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
et terug van Storm aan zee. 1 groot drama. Het Witbier, broodplankje en de daghap was op. Dan maar een satémenu. Het vlees was niet goed van smaak en heb het daarom teruggegeven. Na 20 minuten ben ik maar eens gaan vragen wat er gaat gebeuren. Nieuwe saté, een excuus een drankje van de zaak? Dat moest even nagevraagd worden. Inmiddels wat drankjes besteld. Nog niets gehoord. Even de serveerster goed aankijken en ja hoor daar komt ze." De saté is van de rekening gehaald hoor."Waarop ik vroeg of dat alles is waarop zij zei dat ik het excuus van haar krijg. De drankjes komen eraan zonder muntthee die we besteld hebben. Die komt er zeker nog aan toch?" Nee mevrouw dat verkopen we niet." Hier zie je ons nooit meer weer.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Leuk decor, goede sfeer, maar het eten is zeer matig.
Laatst hier gegeten, we werden vriendelijk geholpen door een aardige jongen, die het dagmenu niet wist, maar wat geeft het. Ik een Plate met Makreel filet, vers zelf gesneden friet en salade, mijn partner een broodje tonijn salade. We schrokken nogal toen het kwam. De frites is ABSOLUUT NIET zelf gemaakt, maar gewoon 'horeca kwaliteit'. De Aardappel salade die onder twee plakjes komkommer verstopt lag was ronduit smerig en de makreel filet uit een pakje even opgewarmd in de magnetron. Ook de tonijn salade kwam zo uit een grootverpakking bak. We verwachten op een locatie als deze geen culinaire hoogstanden, maar dit kan echt niet mensen! Jullie zijn aardig en gunnen jullie het van harte, maar adverteren met 'zelf gesneden friet' en dan dit voorzetten, bah, beter je best doen!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Mijn moeder (al aardig op leeftijd) wilde per sé haar verjaardag in de "hippe tent" Storm aan Zee vieren. We openden met koffie met heerlijk zelfgemaakt appelgebak. Vervolgens werden de gasten leuk ge-entertained door de eigenaar en de manager. Het personeel was ook zeer vriendelijk en attent. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon een (h)eerlijke saté plate, een gerookte makreel filet plate en daarbij een salade. Simpel en eenvoud.
De geserveerde frietjes daarentegen zijn weer van een top klasse!
Als je uiteindelijk 5 uur gezellig hebt gezeten, gedronken en gegeten waarbij de eind conclusie is dat er echt een feestje van is gemaakt! Dan is gemiddeld 38 Euro per persoon ook nog eens niet duur. De kok die er inmiddels rondloopt is ook in staat om iets lekkers te maken (we kennen hem nog van een andere zaak uit Den helder). Kortom, voor een ongedwongen dagje uit; een aanrader!!