Stoop en Stoop

Lange Leidsedwarsstraat 82 1017 NM Amsterdam Nederland Kaart
31-206200982

Over het restaurant Stoop en Stoop

Dit is een gezellig eetcafé waar de gemoedelijkheid je tegemoet komt. Een echt Amsterdams café, met muziek op de achtergrond en waar je tegen redelijke prijzen een hapje en een drankje kunt gebruiken. Dat kan snel of je neemt er de tijd voor. Plezierig als je op dezelfde avond nog naar een vorstelling of concert gaat. Kom je alvast in de juiste stemming en maak je van zo’n avond uit een avondvullend programma!

Meer informatie over restaurant Stoop en Stoop

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lodewijk V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
een leuk restaurant je kan er voor een leuke prijs eten en word snel en goed bediend niets op aan te merken een perfecte plek voor een etentje met familie en of vrienden lekker dicht bij het leidse plein
martien D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prima eetcafé
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Dit was mijn 4e bezoek aan Stoop en Stoop en ik heb alle keren lekker gegeten (malse medium gebakken ossenhaas en grote porties sate met friet en sla) voor een eerlijke prijs. Vriendelijke attente bediening!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Complimenten voor de attente bediening en professionele keukenbrigade, aangename wachttijden tussen de gangen en een prima prijs-kwaliteitverhouding, om terug te komen!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bij hoofdgerecht vlees groentegarnituur serveren ipv sla die ook al in de voorgerechten wordt aangeboden
Gwenda B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Fijne avond gehad! Maaltijd was heerlijke en de service was snel en perfect. Erg Bedankt! Wij komen snel nog eens terug.
Judi K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Super hier lekker eten voor goede prijs ????????
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Top service! Zeer vriendelijk, attent en alert personeel. En dat op een van de drukste locaties in het centrum van Amsterdam. Vanaf terras op het Leidseplein via Trip Advisor een tafel gereserveerd voor dezelfde avond. Erg gemakkelijk! Gevarieerde kaart met vlees, vis, vega gerechten voor een eerlijke prijs. Kortom: aanrader!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Goed en gezellig eetcafé met gezellige bediening.
s V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Goed eten in een gezellige sfeer met vriendelijke, attente bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader, ook om met je gezin te gaan eten. Hartje Amsterdam.
Marie-Louise O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Stoop is een echt eetcafé met vriendelijk personeel, vlotte service en lekkere gerechten. De mosselen waren prima bereid en de frites lekker knapperig en in schoon vet gebakken. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Dit in combinatie met de informele sfeer is voor mij reden genoeg om binnenkort weer terug te gaan. Aanrader dus!
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Verborgen pareltje voor een snelle betaalbare hap in de Leidsepleinbuurt. Authentiek gezellig rommelig eetcafe met op de kaart alle denkbare eetcafeklassiekers zoals biefstuk, hamburger, twee soorten saté en maaltijdsalades. Hoofdgerechten gaan vergezeld van frites en een berg salade. Grote porties, snelle service en ruime keus uit wijn en bier. Leuk!
tina1970 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijke spareribs gegeten met 4 personen bij Stoop en Stoop
voorheen waren wij vaak bij de Klos voor onze ribjes, maar nu we Stoop
hebben ontdekt gaan we voortaan hierheen.
Gastvrije en vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer
kortom een Top eetcafe!!
Marc E.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Vroeger kwam ik bijna elke maand bij Stoop. Heerlijk eten, fatsoenlijke porties. Nu sinds lange tijd weer eens gegeten, en het was enigszins teleurstellend. De porties zijn veel kleiner, klein stukje vlees, paar blaadjes sla... Kwam bijna met honger thuis. Jammer, het gaat een andere kant op dan wenselijk zou zijn!
amsterdammm .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Leuk restaurantje vlakbij het Leidseplein. Klein maar fijn. Spontane en vlotte dame van de bediening. Eten niet hoogstand, maar prima qua smaak. Er staan relatief weinig gerechten op de kaart, maar wat er op staat is wel de moeite waard (beter dan 100 gerechten, waarvan de helft niet te pruimen). De prijs/kwaliteit-verhouding is goed. Buiten eten is een aanrader, mits het weer dit toelaat.
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Na een belachelijk slechte service op het Leidseplein gaan rondvragen aan het bedienend personeel in de buurt voor een gezellig, betaalbaar en vooral lekker restaurantje. Er werd geen seconde getwijfeld toen de naar Stoop & Stoop viel.
Gezellig druk, lekker sfeertje en onwijs vriendelijk personeel. Mijn tafelgenoten en ik komen ook alledrie uit de horeca en zagen eigenlijk al gelijk dat iedereen het giga druk had. Daar werd onwijs mooi op ingespeeld door de jongedame die ons bediende en ze bracht het, ondanks de drukte, heel leuk.
Het eten kwam snel en was vooral heel lekker. Met een frisse salade, friet uit verse olie en vooral een lekker stuk vlees op het bord.
Na afloop een kopje koffie met een likeurtje ernaast gedronken en zeer voldaan de stad in getrokken.
Zeker een aanrader mocht je op zoek zijn naar een simpele, toch overheerlijke dinertje in Amsterdam!
Jeroen1611 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Gezellig klein eetcafé in het centrum van de stad. Het is wel verstandig om hier te reserveren, ook doordeweeks. Het is namelijk snel vol, omdat het niet zo groot is. De spareribs & saté zijn top hier! Simpele gerechten voor een goede prijs.
Vera L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Heerlijk gegeten, buiten op het terras onder de warmtelampen. Gebakken gamba's met knoflook waren heerlijk en de biefstuk van mijn disgenote zag er ook goed uit. Goed gevulde glazen wijn, aardige en snelle bediening en prima prijs!
ellenlq .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Een klein eetcafé. Druk, maar een ontspannen sfeer en prima bediening. De spareribs en de saté zijn uit de kunst. Daarbij krijg je perfecte dikke frieten.
Echt voor herhaling vatbaar!