Stoop en Stoop

Lange Leidsedwarsstraat 82 1017 NM Amsterdam Nederland Kaart
31-206200982

Over het restaurant Stoop en Stoop

Dit is een gezellig eetcafé waar de gemoedelijkheid je tegemoet komt. Een echt Amsterdams café, met muziek op de achtergrond en waar je tegen redelijke prijzen een hapje en een drankje kunt gebruiken. Dat kan snel of je neemt er de tijd voor. Plezierig als je op dezelfde avond nog naar een vorstelling of concert gaat. Kom je alvast in de juiste stemming en maak je van zo’n avond uit een avondvullend programma!

Meer informatie over restaurant Stoop en Stoop

Maandag t/m vrijdag 17:00 - 22:30
Zaterdag en zondag 16:00 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Stoop en Stoop

Peter L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Aangenaam verrast. Salade vers en smakelijk. Ook hoofdgerechten prima. Bediening buitengewoon attent.
Hanne D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Zo'n hartelijk ontvangst, geen haast terwijl het behoorlijk druk was. Prijs / kwaliteit prima.
Een prima stek in een toeristische buurt met veel rampstamp eettentjes, dat is dit een verademing!
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten! Zalm, slibtong en spareribs. Bij reservering aangegeven dat 1 persoon een lactose intolerantie heeft. Dit werd bij binnenkomst direct gememoreerd en de mogelijkheden werden opgenoemd, heel attent. Wij moesten op tijd weg (theater) en ook hierop werd prima ingespeeld. Wachttijd viel ook best mee, zit eigenlijk tussen redelijk en kort in. We komen terug!!
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Ik kom al jaren in dit restaurant en zelfs als ik een tijdje niet ben geweest is de kwaliteit nog steeds prima en ook de sfeer en de bediening.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Relatief weinig zalm aangetroffen in het zalm-pastagerecht, smaak was goed
Dit beïnvloed de prijs-kwaliteitsverhouding in negatieve zin
De zalm van partner was prima
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer goede bediening goede service
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lamskoteletjes besteld die vol met vet en zenen zaten. Eigenlijk helemaal niet lekker. Na melding hiervan bij de bediening werd ons excuses aangeboden en konden we iets anders van de kaart kiezen. Aardige bediening en oplossing.
part B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Ook bruin brood zou lekker zijn!
R. B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een gezelligheid. Sfeer als bruin café met idem levendigheid. Dit gaat voor alles op als inrichting, zetting, mensen etc. Zeer genoten. Het personeel is zeer vriendelijk. Je kan er terecht voor de snelle maaltijd maar ook voor een avondvullend geheel. De gast bepaald. Op geen enkele wijze wordt je opgejaagd om de tafel nogmaals te benutten.
bilberel .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig En knus tentje. De foto’s zien er armoediger uit dan dat het daadwerkelijk is.
Erg leuk en attent personeel.
Lekkere kaart met ruime keus maar niet overdone.
Ga zeker terug. Tip om vooraf te reserveren.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Tweede keer in een maand dat ik hier was, de eerste keer was ook uitstekend bevallen. Echt lekker eten vòòr een concert in Paradiso, buiten op het terras onder de warme lampen. Goo-ey kippenpootjes, sliptongetjes, Stoop burger, cheesecake, allemaal TOP ! Middenin de tourist trap van de Leidse straatjes is dit echt een uitstekend restaurantje. Aanrader !
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Super lekker gegeten en een hele goede bediening.
Zeker aan te raden.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Vaak bij stoop gegeten en het is altijd heerlijk en gezellig, super personeel! Alleen gisteren na het eten ziek geworden en de halve nacht over de wc gehangen. Jammer!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lodewijk V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
een leuk restaurant je kan er voor een leuke prijs eten en word snel en goed bediend niets op aan te merken een perfecte plek voor een etentje met familie en of vrienden lekker dicht bij het leidse plein
martien D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prima eetcafé
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Dit was mijn 4e bezoek aan Stoop en Stoop en ik heb alle keren lekker gegeten (malse medium gebakken ossenhaas en grote porties sate met friet en sla) voor een eerlijke prijs. Vriendelijke attente bediening!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Complimenten voor de attente bediening en professionele keukenbrigade, aangename wachttijden tussen de gangen en een prima prijs-kwaliteitverhouding, om terug te komen!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bij hoofdgerecht vlees groentegarnituur serveren ipv sla die ook al in de voorgerechten wordt aangeboden
Gwenda B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Fijne avond gehad! Maaltijd was heerlijke en de service was snel en perfect. Erg Bedankt! Wij komen snel nog eens terug.