Stoop en Stoop

• Airconditioning , Terras
Voordelig
Marie-Louise O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Stoop is een echt eetcafé met vriendelijk personeel, vlotte service en lekkere gerechten. De mosselen waren prima bereid en de frites lekker knapperig en in schoon vet gebakken. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Dit in combinatie met de informele sfeer is voor mij reden genoeg om binnenkort weer terug te gaan. Aanrader dus!
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Verborgen pareltje voor een snelle betaalbare hap in de Leidsepleinbuurt. Authentiek gezellig rommelig eetcafe met op de kaart alle denkbare eetcafeklassiekers zoals biefstuk, hamburger, twee soorten saté en maaltijdsalades. Hoofdgerechten gaan vergezeld van frites en een berg salade. Grote porties, snelle service en ruime keus uit wijn en bier. Leuk!
Tina1970 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijke spareribs gegeten met 4 personen bij Stoop en Stoop
voorheen waren wij vaak bij de Klos voor onze ribjes, maar nu we Stoop
hebben ontdekt gaan we voortaan hierheen.
Gastvrije en vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer
kortom een Top eetcafe!!
Marc E.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Vroeger kwam ik bijna elke maand bij Stoop. Heerlijk eten, fatsoenlijke porties. Nu sinds lange tijd weer eens gegeten, en het was enigszins teleurstellend. De porties zijn veel kleiner, klein stukje vlees, paar blaadjes sla... Kwam bijna met honger thuis. Jammer, het gaat een andere kant op dan wenselijk zou zijn!
Amsterdammm .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Leuk restaurantje vlakbij het Leidseplein. Klein maar fijn. Spontane en vlotte dame van de bediening. Eten niet hoogstand, maar prima qua smaak. Er staan relatief weinig gerechten op de kaart, maar wat er op staat is wel de moeite waard (beter dan 100 gerechten, waarvan de helft niet te pruimen). De prijs/kwaliteit-verhouding is goed. Buiten eten is een aanrader, mits het weer dit toelaat.
Tim R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Na een belachelijk slechte service op het Leidseplein gaan rondvragen aan het bedienend personeel in de buurt voor een gezellig, betaalbaar en vooral lekker restaurantje. Er werd geen seconde getwijfeld toen de naar Stoop & Stoop viel.
Gezellig druk, lekker sfeertje en onwijs vriendelijk personeel. Mijn tafelgenoten en ik komen ook alledrie uit de horeca en zagen eigenlijk al gelijk dat iedereen het giga druk had. Daar werd onwijs mooi op ingespeeld door de jongedame die ons bediende en ze bracht het, ondanks de drukte, heel leuk.
Het eten kwam snel en was vooral heel lekker. Met een frisse salade, friet uit verse olie en vooral een lekker stuk vlees op het bord.
Na afloop een kopje koffie met een likeurtje ernaast gedronken en zeer voldaan de stad in getrokken.
Zeker een aanrader mocht je op zoek zijn naar een simpele, toch overheerlijke dinertje in Amsterdam!
Jeroen1611 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Gezellig klein eetcafé in het centrum van de stad. Het is wel verstandig om hier te reserveren, ook doordeweeks. Het is namelijk snel vol, omdat het niet zo groot is. De spareribs & saté zijn top hier! Simpele gerechten voor een goede prijs.
Vera L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Heerlijk gegeten, buiten op het terras onder de warmtelampen. Gebakken gamba's met knoflook waren heerlijk en de biefstuk van mijn disgenote zag er ook goed uit. Goed gevulde glazen wijn, aardige en snelle bediening en prima prijs!
Ellenlq .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Een klein eetcafé. Druk, maar een ontspannen sfeer en prima bediening. De spareribs en de saté zijn uit de kunst. Daarbij krijg je perfecte dikke frieten.
Echt voor herhaling vatbaar!
Ingrid380 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heel gezellig restaurant met heel vriendelijke bediening. Eten was lekker. Mijn dochter heeft een eetprobleem maar mocht gewoon het kindermenu bestellen.
Lauwtje1962 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Hier gegeten met 8 giebelende vrouwen. Gezellig eetcafé waar wij goed en smakelijk hebben gegeten. Vriendelijke en attente bediening, er was zelfs een surprise taartje voor de jarige in ons midden!! Hier kom ik zeker terug.
RoCo2006 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Vanavond gegeten bij Stoop&Stoop. Een klein eetcafe. Onderscheidt zich van de rest van de restaurantjes in de straat die zich ogenschijnlijk vooral op de toeristen richten.
Lekker gegeten voor een mooi prijsje. De kaart is niet origineel, maar biedt voldoende keuze. Extra plus is de aandacht van de vriendelijke bediening.
Beurd11 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Gister avond wederom bij Stoop & Stoop gegeten, ik blijf het een toptent vinden! Personeel erg vriendelijk en niet te formeel. Daarnaast smaakt het eten altijd goed. Gister de saté, welke ik meestal afwissel met de Hamburger XXL, maar die wel alleen als ik echt honger heb!
R S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Stoop & Stoop is toch wel mijn favoriete restaurant in hartje Amsterdam! Personeel is ontzettend vriendelijk en meedenkend, informeel op de juiste manier. Eten is goed, je kunt er ontzettend lekker en betaalbaar eten, menu is prima opgebouwd. Restaurant is vrij rumoerig, maar dat maakt het ook weer zeer gezellig. Zeker een aanrader.
Mui .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Rumoerig maar goede bediening. Eten was slecht. Carpaccio was waterig en smaakte nergens naar. Ribeye met een saus die zurig was en totaal niet bij het vlees paste en als dessert crème brûlée die nog steen koud was.De smaak was wel goed. Jammer.
Sissie V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Hier 2 x gegeten goed eten en betaalbaar snelle en vriendelijke bediening je krijgt ook veel op je bord ook betaalbaar het zijn wel wat kleine tafeltjes en dicht op elkaar maar stoort niet echt ik ga er graag nog een keer terug
HugoKnol .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Vooraf aan een avondje theater (de La Mar) in de "eetstraat voor toeristen" beland. Je wordt de meeste zaken binnen gepraat maar niet bij Stoop en Stoop. Omdat hier al een aantal mensen aan het eten was zijn wij hier ook gaan zitten en het bleek geen verkeerde keus. Het eten is niet van een culinaire hoogstand maar de prijzen zijn er dan ook echt niet naar. Met 2 personen voor nog geen € 35,= gegeten en gedronken, vier drankjes, een salade met garnaal, heerlijk van de grill en goed op smaak gebracht en een flinke goed smakende hamburger met salade en goed gebakken frieten. Geen PoesPas, gewoon goed eten! Bij ons volgend theater bezoek weten we Stoop en Stoop te vinden!
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Voorafgaand aan theaterbezoek bij toeval terecht gekomen bij Stoop en Stoop, zonder reservering, we konden aan de bar eten of wachten op een tafeltje werd ons vriendelijk en duidelijk verteld. Het laatste gedaan. Het wachten was geen straf, interessant om te zien hoe iedereen in het eetcafe naar een tafel dan wel naar de wachtrij aan de bar werd begeleid. De volgorde van binnenkomst werd goed in de gaten gehouden door de bediening. Bestellingen werden attent opgenomen en snel geserveerd. Sate en schnitzel met heerlijke salade en grote portie smakelijke dikke patatten. Enige minpunt was, dat we een grote kop koffie toe vroegen en een klein kopje geleverd kregen. Prijs-kwaliteitsverhouding is prima, sfeer bijzonder prettig. Stoop en Stoop is zeker een aanrader om snel en gezellig iets te eten.
C86 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Een restaurant dat op Iens al enkele goede recensies heeft gekregen, reden om hier ook eens een hapje te gaan eten voorafgaande aan bezoek aan de Stadsschouwburg.
Reserveren ging telefonisch prima.
De tafeltjes in het restaurant zijn erg klein en je zit erg dicht op elkaar. Het voeren van een privé-gesprek is daardoor wat lastig. Gezien de locatie is dit overigens niet verrassend, maar iets meer ruimte zou wel prettig zijn.
Kaart was eenvoudig doch prima, hetzelfde gold voor de gerechten.
De service die we kregen was in orde, maar door de enorme drukte was het haast onmogelijk om het personeel in te seinen dat je hun aandacht wilde, bijvoorbeeld om een drankje te bestellen of de rekening te ontvangen en te betalen. Hier zou men nog wat meer aandacht aan mogen besteden.
Iens K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Prima zaak om gezellig met vrienden te gaan eten. Midden in het centrum. Wij hebben hier afgelopen vrijdag met een groep van 7 (later 8) personen gegeten. Een gedeelte van het gezelschap was wat later maar daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan we konden gewoon aanschuiven. De aanwezigen waren al van brood en drinken voorzien. Als hoofdgerecht hadden we de spareribs, de hamburger en de zalm. Alle drie deze gerechten waren erg lekker, de hamburger was goed gevuld en lekker vlees. Ze waren ook zeker niet zuinig op de spareribs en de BBQ saus viel erg in de smaak. Ook de zalm was erg lekker, goed gebakken gewoon prima. Ook het nagerecht, de chocolademousse, was erg lekker, luchtige mousse met vers fruit. We hebben lang na zitten tafelen maar voelde ons totaal niet uit de deur gekeken. de rekening was ook aangenaam, lekker eten voor een goede prijs. Al met al een gezellige ongedwongen sfeer, goede prijs kwaliteit en een leuke avond!