Halve fles mineraalwater

zondag 15.00 tot 21.00

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant STOOF

Bibi V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijke gerechten en hartelijke bediening die met oprechte enthousiasme over hun gerechten vertellen . Stoofproeverij is zeker een aanrader. Je deelt dan meerdere kleine stoofpotjes met je mede tafelgenoten en krijgt voldoende bijgerechten voor een zacht prijsje.
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
STOOF maakt haar naam waar; de stoofgerechten smaken werkelijk voortreffelijk. Zeker de stoof van botervis is een aanrader. Bij- en voorgerechten scoren ook een ruime voldoende. Na een soep en de stoofproeverij paste bij ons een nagerecht er helaas niet meer bij. De bediening is vriendelijk en gemoedelijk. Het was rustig in de zaak, maar door goede keuzes in de inrichting en achtergrondmuziek, werd er toch een gezellige sfeer neergezet. Met nog geen 3 tientjes p.p. bleek de rekening een meevaller.
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
De stoof proeverij is een aanrader! Heerlijk gegeten.
l L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gisterenavond heerlijk gegeten.Alleen het had wel iets warmer gekund. Minpuntje dat het dessert op een bord lag wat stuk was. Bediening vriendelijk.We komen zeker terug.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige sfeer. Goede service. Er werd met enthousiasme over de gerechten verteld.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte en aardige bediening.
Gemoedelijke sfeer. Wij komen zeker weer terug!!
Sijtse H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Prima ervaring
Koostamminga66 T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke stoof gerechten, met vier personen, vier verschillende gerechten proeven, gezellig, heerlijk en voldoende eten. €120 euro eten en drinken:)
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst em bediening. Keuze uit diverse stoofpotjes maakt het lastig kiezen. We kozen voor de Belgische wildstoof met chocolade en cranberries. Heel smakelijk.
Alles bij elkaar de moeite waard om terug te keren om één van de andere stoofpotjes te proberen.
Arthur F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker eten, veel diversiteit, Randang een aanrader, lekkere wijnen en hele vriendelijke bediening. Leuke locatie maar interieur zou leuker kunnen maar is geen reden om weg te blijven.
W. D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voor het eerst samen met een vriendin daar gegeten. Prettig en vriendelijk ontvangen.
Genoten van de Stoofproeverij. Ook verse warme groenten en lekker frisse salade.
We komen zeker terug!
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
was erg leuk en verjaardag erg leuk gevierd, het eten was heel erg lekker, zeker aan te raden en ik kom zeker terug.
Else D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het is een sfeervol restaurant en enthousiaste medewerker.goede bediening,keurig en netjes.Erg goede smaak van het eten ,goed warm en smaakvol.Zal het andere erg aanraden want dit moet je eens beleven.
Piet T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Iets meer groente zou kunnen.
Eten is vrij snel afgekoeld.
judith N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk en verrassend gegeten. Het ontvangst was erg gastvrij en de uitleg over het eten enthousiast. Echt een aanrader en we kijken uit naar stoof en stamppot voor de komende winter.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eindelijk weer eens een restaurant dat een verfrissend concept durft neer te zetten: stoofgerechten! We hebben een verrassingsmenu gegeten. Erg gezellig met veel pannetjes en bijzondere (internationale) gerechten en bijgerechten en verrassende smaakcombinaties.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten . Er was een buffet vanwege de Sneekweek . Lekker allerlei stoofvlees . Voor herhaling vatbaar!!
Almée V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Alles vers, goed bereid, goed gekruid, verrassende smaken. Personeel was heel correct, gaf de juiste adviezen. De kok kwam ook aan tafel en vertelde vol liefde en passie over het eten. Dat was ook echt te proeven! Zeker een aanrader.
RiessenseMug .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Stoof, doet zijn naam alle eer aan en zij zijn er - terecht - trots op.
Meer dan 100 verschillende vleesrecepten, iets minder verschillende vis en vegetarische recepten.
Maar als u in Harlingen bent en even buiten het centrum 5 minuten lopen) zoekt, worden uw inspanningen ruimschoots beloond.
Ten slotte de rekening: 25,50 p.p. inclusief voor- en nagerecht. Haast on-Hollandse prijsstelling: klopt we zijn in Friesland!!!
Jacoba M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Sfeervol ingericht restaurant, beetje in de stijl van een bruin café met ,heel toepasselijk, hier en daar een petroleumstel. Bediening erg vriendelijk en kundig .
Dit restaurant is gespecialiseerd in stoofschotels en omdat we moeilijk kiezen konden namen we een proeverij van 5 stoofschotels. Eigenlijk vond ik ze allemaal erg lekker maar de stoofschotels met kip en een sausje waar limoen is was verwerkt vond ik echt bijzonder.Ook het vegetarische stoofschoteltje wat aan goulash deed denken was verrukkelijk .De bijgerechten (o.a. gegratineerde aardappels, koolsalade,knapperig gekookte groente, rabarber ) waren ook voortreffelijk.
Heerlijk gegeten. Ik kom hier zeker terug!