STOOF

donderdag 12.00
vrijdag 12.00
zaterdag 12.00
zondag 12.00

Jouw recensie over het restaurant STOOF

Sybout H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
goed gevulde wrap als voorgerecht, hoofdgerecht met 2 personen bestaande uit 4 verrassende stoofpotjes uit de hele wereld (verrassingsmenu: aanrader!), zeer authentiek, het smelt op de tong zo lekker. Daarna fantastisch toetje met gebak en ijs, mooi opgemaakt. En dat coor nog geen 30 Euro. Goede bediening, de hond kreeg een koekje en water. We komen zeker nog eens terug, geweldig.
Hennie B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima restaurant met een leuk nieuw concept: allerlei stoofpotjes met vrrrassende ingrediënten en smaken. Wij kozen voor het verrassingsmenu. Drie vlees, een vis en een vegetarisch. Daarbij frietjes, warme groentes, cous cous en een salade. Alles was lekker. Ontvangst was hartelijk en professioneel. Goede locatie met een groot terras in hartje Sneek. Een aanrader.
U wordt vriendelijk bedankt voor deze leuke woorden! Hopelijk mogen we u nog eens verwelkomen op het terras mits het weer het nog toelaat...
Bezemsteel R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het was een warme avond dus lekker op het terras langs het water. We hadden tortilla's als voorgerecht. Was lekker, maar had als voorgerecht best wel wat minder gekund. We konden gelukkig zelf aangeven wanneer het hoofdgerecht uitgeserveerd moest worden. Het vegetarische stoofpotje was heerlijk smaakvol. Vriendin had eentje met vis en zij was ook zeer tevreden. Kortom, lekker gegeten op een leuke plek met aardige bediening.
Bedankt voor de recensie! Helaas zit het niet in de aard van de kok om kleine porties te serveren (hier wordt op het moment wel aan gewerkt). Hoop dat u niet te vol naar huis bent gegaan...
Madelon G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Ik zou ook graag 1 of 2 hollandse stoofgerechten op de kaart zien, verder lekker gegeten
Fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten, mocht u eens terugkomen in de winter zult u de Hollandse stoofjes tegenkomen. In de zomer is het meestal te warm voor het Friese runderstoofje of het Limburgs zuurvlees. Vandaar dat deze op het moment niet op de kaart zijn te vinden!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
wij hebben dit Cadeau gegeven en ze waren super enthouisast
Blij om te horen dat het cadeau in de smaak viel!
Else D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Was lekker rustig zo doordeweeks week maar toch liep het redelijk aan!!Het eten was weer erg lekker en goed warm..De aankleding van het restaurant is gezellig met oude elementen erin.
Bedankt voor u recensie!
Ina F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hebben met 4 personen de proeverij besteld. Alle gerechten waren heerlijk. Twee van ons hebben ook genoten van de lekker pittige zelfgemaakte sambal!
Fijn om te horen dat het allemaal heeft gesmaakt!
Rieuwert L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Fantastische bediening, en heerlijk eten!
Bedankt voor deze mooie woorden!
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijke stoofpotjes en een fantastische Irish coffee toe!
E. N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Stoofpotjes, weer eens wat anders!
Vriendelijk personeel, lekker gegeten (4 verrrassende stoofpotjes.)
carolien B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Prima prijs-kwaliteit en keurige vrolijke bediening. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar een eerlijke maaltijd. Niks mis mee. Vriendelijke en attente dames in de bediening !
Moniquegdh .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
voldoen zeker niet aan de verwachtingen op basis van eerdere beoordelingen. Bediening traag, engels sprekende tafel veel interessanter dan overige tafels, vanaf binnenkomst tot dat eten op tafel kwam duurde ruim 1 uur. Proeverij met droge kip, vis die je niet proefde door grote hoeveelheid koreander. Al met al grote teleurstelling, zeker geen aanrader!
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hebben hier met 4 personen van de stoofproeverij met voor en nagerecht genoten. Wat een smaakexplosie van al die heerlijke verschillenden stoofpotjes van over de hele wereld. Weer iets anders dan anders. Ook voor en nagerecht erg lekker en mooi opgemaakt. De hoeveelheid is meer dan voldoende en de prijs is uitstekend. Je merkt de liefde en enthousiasme van de eigenaren en personeel voor hun gerechten en bedrijf. Restaurant netjes en sfeervol. Goed bereikbaar. Ook voor mensen die vegetarisch of glutenvrij willen eten. Wij komen ZEKER weer eens eten. Wij hebben het er de volgende dag nog weer over gehad hoe lekker wij gegeten hadden.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vrij lange wachttijd voor onze bestelling werd opgenomen.
Hoewel slechts 4 tafels bezet waren duurde het ruim een uur na binnenkomst voordat we onze gerechten, menukeuze “proeverij” geserveerd kregen. Bij een verrassingsmenu kan het gebeuren dat je iets niet lekker vindt, dat risico neem je met die keuze, maar om droge gestoofde kip had ik niet gevraagd.
Bij het afruimen na de maaltijd vroeg de serveerster of we “ons best hadden gedaan” en controleerde aan tafel eerst de inhoud van elk pannetje alvorens af te ruimen. Absoluut een vreemde gang van zaken. Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.
Alie F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk eten voor een prima prijs. Vriendelijke mensen. Een aanrader.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Proeverij gehad. Heerlijk gegeten en ruim voldoende. Heerlijke avond gehad
Jantina D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ontzettend heerlijkeavond met vriendinnen met zalig eten en fijne sfeer.
Vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Leuk concept!
Stemvork D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Leuke proeverij van stoofpotjes.
Voor ons sprong de vega er echt uit, heerlijke smaak!
Vriendelijke en goede serveerster.
willy K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten ik ben vegetariër maar ook daarvoor was er genoeg de bediening was erg goed en vriendelijk en de prijzen zijn normaal dus dit gaan wij beslist vaker doen