STOOF

donderdag 12.00
vrijdag 12.00
zaterdag 12.00
zondag 12.00

Jouw recensie over het restaurant STOOF

Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke gastheer
Bedankt voor uw recensie!
Else W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het is een sfeervol restaurant gezellig hu8seli)k.ze zijnvriendelijk een attent.De gerechten zien er smakelijk uit en smaken ook heerlijk.De gerechten zijn goed op tempratuur en goed in verhouding met de prijs.Kortom een restaurant om naar terug te komen.Een echte aanrader.
Bedankt voor uw vriendelijke woorden! U bent altijd welkom!
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wederom weer fantastisch gegeten. Heel smaakvol, top bediening en relatief kleine prijsjes voor de heerlijke gerechten die wij voor geschoteld hebben gekregen.
Goed om te horen dat het allemaal gesmaakt heeft!
Tessel A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Ontzettend lekker en goed gegeten voor een prima prijsje! We hadden met z'n 5e de stoofproeverij met 6 heerlijke stoofpotjes. Gevarieerd en uitdagende recepten. Geen standaard saai maaltje maar echt iets nieuws ontdekken. Ook een prima kaart met voldoende keuze en variatie. Stoofpotjes zelf waren echt lekker en goed, overduidelijk vers en verantwoord. Vriendelijke bediening met toelichting over werkwijze en gerechten. Zeker een aanrader!
U wordt vriendelijk bedankt voor deze leuke recensie!
Annemarie O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Bijzonder goed gegeten, wij hadden de proeverij van verschillende stoofgerechten. Aanrader!
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening goede uitleg wat je kunt verwachten. Genoten van de proeverij.
Bedankt voor de lieve woorden, deze worden hartelijk ontvangen!
Jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Leuk concept. Op een rustige avond. We hebben voor de proeverij gekozen. Na ca. 35 minuten werd het geserveerd (we begonnen met een broodplankje). Was voor 4 personen goed te doen (wel 2x aan extra bijgerechten gevraagd, was geen probleem). Alleen om te onthouden wat we voorgeschoteld kregen is wat lastig (werd wel meegedeeld). Tip: doe een combineersuggestie (welk hoofdgerecht past bij welke bijgerechten, bijv. rijst en Thaise curry is wel een bekende combinatie). Aardappelparties waren iets te vet. Aankleding was wat steriel, maar achterin is het iets sfeervoller met o.a. lichtjes. Personeel netjes, vriendelijk en beleefd. Ik begreep dat er ruim 140 varianten mogelijk zijn qua stoofschotels, dus we hebben nog wat te gaan ;) Ga zo door!
Bedankt voor uw recensie! Wat betreft de inrichting zijn we ermee bezig om het iets huiselijker te maken, dus hier wordt aan gewerkt! Mogelijk kunt u dit de volgende keer ervaren, tot ziens!
Sybout H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
goed gevulde wrap als voorgerecht, hoofdgerecht met 2 personen bestaande uit 4 verrassende stoofpotjes uit de hele wereld (verrassingsmenu: aanrader!), zeer authentiek, het smelt op de tong zo lekker. Daarna fantastisch toetje met gebak en ijs, mooi opgemaakt. En dat coor nog geen 30 Euro. Goede bediening, de hond kreeg een koekje en water. We komen zeker nog eens terug, geweldig.
Bedankt voor uw recensie en tot de volgende keer!
Hennie B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima restaurant met een leuk nieuw concept: allerlei stoofpotjes met vrrrassende ingrediënten en smaken. Wij kozen voor het verrassingsmenu. Drie vlees, een vis en een vegetarisch. Daarbij frietjes, warme groentes, cous cous en een salade. Alles was lekker. Ontvangst was hartelijk en professioneel. Goede locatie met een groot terras in hartje Sneek. Een aanrader.
U wordt vriendelijk bedankt voor deze leuke woorden! Hopelijk mogen we u nog eens verwelkomen op het terras mits het weer het nog toelaat...
Bezemsteel R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het was een warme avond dus lekker op het terras langs het water. We hadden tortilla's als voorgerecht. Was lekker, maar had als voorgerecht best wel wat minder gekund. We konden gelukkig zelf aangeven wanneer het hoofdgerecht uitgeserveerd moest worden. Het vegetarische stoofpotje was heerlijk smaakvol. Vriendin had eentje met vis en zij was ook zeer tevreden. Kortom, lekker gegeten op een leuke plek met aardige bediening.
Bedankt voor de recensie! Helaas zit het niet in de aard van de kok om kleine porties te serveren (hier wordt op het moment wel aan gewerkt). Hoop dat u niet te vol naar huis bent gegaan...
Madelon G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Ik zou ook graag 1 of 2 hollandse stoofgerechten op de kaart zien, verder lekker gegeten
Fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten, mocht u eens terugkomen in de winter zult u de Hollandse stoofjes tegenkomen. In de zomer is het meestal te warm voor het Friese runderstoofje of het Limburgs zuurvlees. Vandaar dat deze op het moment niet op de kaart zijn te vinden!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
wij hebben dit Cadeau gegeven en ze waren super enthouisast
Blij om te horen dat het cadeau in de smaak viel!
Else W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Was lekker rustig zo doordeweeks week maar toch liep het redelijk aan!!Het eten was weer erg lekker en goed warm..De aankleding van het restaurant is gezellig met oude elementen erin.
Bedankt voor u recensie!
Ina F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hebben met 4 personen de proeverij besteld. Alle gerechten waren heerlijk. Twee van ons hebben ook genoten van de lekker pittige zelfgemaakte sambal!
Fijn om te horen dat het allemaal heeft gesmaakt!
Rieuwert L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Fantastische bediening, en heerlijk eten!
Bedankt voor deze mooie woorden!
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijke stoofpotjes en een fantastische Irish coffee toe!
E. N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Stoofpotjes, weer eens wat anders!
Vriendelijk personeel, lekker gegeten (4 verrrassende stoofpotjes.)
carolien B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Prima prijs-kwaliteit en keurige vrolijke bediening. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar een eerlijke maaltijd. Niks mis mee. Vriendelijke en attente dames in de bediening !
Moniquegdh .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
voldoen zeker niet aan de verwachtingen op basis van eerdere beoordelingen. Bediening traag, engels sprekende tafel veel interessanter dan overige tafels, vanaf binnenkomst tot dat eten op tafel kwam duurde ruim 1 uur. Proeverij met droge kip, vis die je niet proefde door grote hoeveelheid koreander. Al met al grote teleurstelling, zeker geen aanrader!
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hebben hier met 4 personen van de stoofproeverij met voor en nagerecht genoten. Wat een smaakexplosie van al die heerlijke verschillenden stoofpotjes van over de hele wereld. Weer iets anders dan anders. Ook voor en nagerecht erg lekker en mooi opgemaakt. De hoeveelheid is meer dan voldoende en de prijs is uitstekend. Je merkt de liefde en enthousiasme van de eigenaren en personeel voor hun gerechten en bedrijf. Restaurant netjes en sfeervol. Goed bereikbaar. Ook voor mensen die vegetarisch of glutenvrij willen eten. Wij komen ZEKER weer eens eten. Wij hebben het er de volgende dag nog weer over gehad hoe lekker wij gegeten hadden.