STOOF

vrijdag 12.00
zaterdag 12.00
zondag 12.00

9,1

Jouw recensie over het restaurant STOOF

Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Leuke presentatie van de verschillende stoofpotjes. Echt allemaal verschillende smaken. Wij kozen voor de proeverij en die raden wij ook aan. Veel varatie en allemaal verschillende bijgerechten. De deserts waren een verrassing qua smaak en qua opmaak. Vriendelijke eigenaren.
Vriendelijk bedankt voor deze leuke recensie!
Leendert B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Leuk concept! Een proeverij van allerhande stoofgerechtjes, aangevuld met diverse bijgerechten. Zeer vriendelijke ontvangst en dito bediening. Heerlijk gegeten, dus zeer aan te raden!
Hartelijk dank voor deze recensie, wie weet tot ziens!
Manali D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Verrassend restaurant met een leuke kaart, De bediening heeft verstand van zaken. De proeverij van stoofpotje is een echte aanrader en laat je kennismaken met stoverij gerechten van over de hele wereld met verschillende soorten bijgerechten. Aanrader als je in Sneek bent en lekker wilt eten.
Zeer bedankt voor deze leuke recensie! wie weet tot ziens!
René S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een vriendelijke , gezellige en gemoedelijke omgeving.
Bedankt voor de vriendelijke recensie!
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
3e keer geweest, dat zegt genoeg!
Goed om te horen! Tot de volgende keer maar weer dan!
Dr S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten van de proeverij en de glaasjes wijn waren voortreffelijk. Het personeel is erg vriendelijk, wij voelden ons zeer welkom.
Bedankt voor deze leuke recensie! Altijd goed om te horen dat het gesmaakt heeft!
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten was echt super lekker en goed verzorgd en de bediening was ook super hele lieve mensen echt een aanrader wij komen zeker terug en voor mij als vegetariër was er ook veel keus dus een prima restaurant????????
Vriendelijk bedankt voor deze leuke recensie! Altijd fijn om te horen dat het allemaal naar wens was.
Alie F.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het eten is echt heerlijk voor een redelijke prijs.
Fijn om te horen dat het allemaal naar wens was!
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Ontzettend gastvrije ontvangst en befiening. Eten is voortreffelijk, alles huisgemaakt en vers. Aanrader!
Mooi om te horen dat het allemaal naar wens was!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke gastheer
Bedankt voor uw recensie!
Else W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het is een sfeervol restaurant gezellig hu8seli)k.ze zijnvriendelijk een attent.De gerechten zien er smakelijk uit en smaken ook heerlijk.De gerechten zijn goed op tempratuur en goed in verhouding met de prijs.Kortom een restaurant om naar terug te komen.Een echte aanrader.
Bedankt voor uw vriendelijke woorden! U bent altijd welkom!
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wederom weer fantastisch gegeten. Heel smaakvol, top bediening en relatief kleine prijsjes voor de heerlijke gerechten die wij voor geschoteld hebben gekregen.
Goed om te horen dat het allemaal gesmaakt heeft!
Tessel A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Ontzettend lekker en goed gegeten voor een prima prijsje! We hadden met z'n 5e de stoofproeverij met 6 heerlijke stoofpotjes. Gevarieerd en uitdagende recepten. Geen standaard saai maaltje maar echt iets nieuws ontdekken. Ook een prima kaart met voldoende keuze en variatie. Stoofpotjes zelf waren echt lekker en goed, overduidelijk vers en verantwoord. Vriendelijke bediening met toelichting over werkwijze en gerechten. Zeker een aanrader!
U wordt vriendelijk bedankt voor deze leuke recensie!
Annemarie O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Bijzonder goed gegeten, wij hadden de proeverij van verschillende stoofgerechten. Aanrader!
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening goede uitleg wat je kunt verwachten. Genoten van de proeverij.
Bedankt voor de lieve woorden, deze worden hartelijk ontvangen!
Jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Leuk concept. Op een rustige avond. We hebben voor de proeverij gekozen. Na ca. 35 minuten werd het geserveerd (we begonnen met een broodplankje). Was voor 4 personen goed te doen (wel 2x aan extra bijgerechten gevraagd, was geen probleem). Alleen om te onthouden wat we voorgeschoteld kregen is wat lastig (werd wel meegedeeld). Tip: doe een combineersuggestie (welk hoofdgerecht past bij welke bijgerechten, bijv. rijst en Thaise curry is wel een bekende combinatie). Aardappelparties waren iets te vet. Aankleding was wat steriel, maar achterin is het iets sfeervoller met o.a. lichtjes. Personeel netjes, vriendelijk en beleefd. Ik begreep dat er ruim 140 varianten mogelijk zijn qua stoofschotels, dus we hebben nog wat te gaan ;) Ga zo door!
Bedankt voor uw recensie! Wat betreft de inrichting zijn we ermee bezig om het iets huiselijker te maken, dus hier wordt aan gewerkt! Mogelijk kunt u dit de volgende keer ervaren, tot ziens!
Sybout H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
goed gevulde wrap als voorgerecht, hoofdgerecht met 2 personen bestaande uit 4 verrassende stoofpotjes uit de hele wereld (verrassingsmenu: aanrader!), zeer authentiek, het smelt op de tong zo lekker. Daarna fantastisch toetje met gebak en ijs, mooi opgemaakt. En dat coor nog geen 30 Euro. Goede bediening, de hond kreeg een koekje en water. We komen zeker nog eens terug, geweldig.
Bedankt voor uw recensie en tot de volgende keer!
Hennie B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima restaurant met een leuk nieuw concept: allerlei stoofpotjes met vrrrassende ingrediënten en smaken. Wij kozen voor het verrassingsmenu. Drie vlees, een vis en een vegetarisch. Daarbij frietjes, warme groentes, cous cous en een salade. Alles was lekker. Ontvangst was hartelijk en professioneel. Goede locatie met een groot terras in hartje Sneek. Een aanrader.
U wordt vriendelijk bedankt voor deze leuke woorden! Hopelijk mogen we u nog eens verwelkomen op het terras mits het weer het nog toelaat...
Bezemsteel R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het was een warme avond dus lekker op het terras langs het water. We hadden tortilla's als voorgerecht. Was lekker, maar had als voorgerecht best wel wat minder gekund. We konden gelukkig zelf aangeven wanneer het hoofdgerecht uitgeserveerd moest worden. Het vegetarische stoofpotje was heerlijk smaakvol. Vriendin had eentje met vis en zij was ook zeer tevreden. Kortom, lekker gegeten op een leuke plek met aardige bediening.
Bedankt voor de recensie! Helaas zit het niet in de aard van de kok om kleine porties te serveren (hier wordt op het moment wel aan gewerkt). Hoop dat u niet te vol naar huis bent gegaan...
Madelon G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Ik zou ook graag 1 of 2 hollandse stoofgerechten op de kaart zien, verder lekker gegeten
Fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten, mocht u eens terugkomen in de winter zult u de Hollandse stoofjes tegenkomen. In de zomer is het meestal te warm voor het Friese runderstoofje of het Limburgs zuurvlees. Vandaar dat deze op het moment niet op de kaart zijn te vinden!