Stones

Van Schaikweg 94 7811 KL Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Stones

De Nieuwe Nederlandse Keuken

Een nieuwe locatie, met café én restaurant. De keuken van Stones is gebaseerd op de 5 principes van de Dutch Cuisine: Cultuur, Gezond, Natuur, Kwaliteit en Waarde. Hier vertellen de gerechten een verhaal, waarbij elk seizoen zijn eigen rol speelt. Eerlijke gerechten die worden bereid met verse producten uit de streek. Zoveel mogelijk dan. Geniet bij dit restaurant van een onbezorgde en gezellige avond met je tafelgenoten!

Meer informatie over restaurant Stones

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
9,1
marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Verrassende gerechten en echt genieten
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gelukkig hebben we al 3x eerder heel goed gegeten maar deze keer ging echt alles fout. Met een glimlach, excuses en goede oplossingen is het nog goed gekomen en we komen zeker terug om een herkansing te geven. Kwaliteit van het eten is bijzonder hoog, al was het niet wat we besteld hadden.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen. Wij voelden ons meteen op ons gemak.
lekker eten met diverse voor ons nieuwe gerechten. Een pluspunt. Ga zo door.
Goede uitleg van alle gerechten en wijnen.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Was een heerlijk menu.Wat een aangename verassing! Een zalig meergangen menu met een prachtig wijnarrangement.Een enthousiaste ontvangst en bediening, zelfs een rondleiding door de keuken.Het enthousiasme van de studenten was zo leuk!
En last but not least...een heel schappelijke prijs.Echt een aanrader!
Janneke P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Als je lekker uitgebreid wil eten en ook nog voor een schappelijke prijs is dit de plek. Wat hebben we genoten. Wij hebben gekozen voor de volledige 6 gangen met bijpassende wijnen. Als je maar voor 3 gangen zou gaan dan hou je nog wel een gaatje over maar het heerlijke brood wat steeds wordt aangevuld lost dat wel op. Echt een aanrader!
Fleurop R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben heerlijk vegetarisch gegeten top.
Min puntje jammer dat ze gekozen hadden voor een koud hoofd gerecht.
Verder waren de bij passende wijnen heerlijk.
We werden leuk bediend.
Wij komen zeker terug.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Ontzettend genoten van het 4 gangen menu bij Stones. Leuke enthousiaste proffesionele studenten die bedienen. gerechten waren heerlijk voor een zeer goede prijs van 5 euro per gang.
Geja P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Je wordt hier zo ontzettend verwend door de studenten die graag oefenen op hun gasten! Met de mogelijkheid om een rondleiding achter de schermen te krijgen. Echte aanrader als je de de jeugd graag hun droombaan in de horeca gunt.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij hadden de keus voor 4 gangendiner gemaakt. Verrassing waren de asperges met paling (heel fijn gesneden) en geelwortel, mooie combinatie evenals de kreeft met bloemkool. Reebok met piccalillyaardappel en spinazie. Het was weer een feest voor oog en tong. Geweldige bediening en service!!
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Ik was niet op de hoogte dat het een leerrestaurant was maar ging af op de milieubewuste keuken werkend met streekproducten en het vermijden van E nummers.
3-Gangen verrassingsmenu was super. Pasternaak chipjes bij het aperitief .....wat lekker! Worstjes van hertenvlees met een stamppotje. Prima kwaliteit/prijs verhouding, leuke en zeer smakelijke combinaties. Zeker een herhaling waard en een echte aanrader.
LindaJanssens .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Net een heerlijk avondje uit gehad in restaurant Stones. Uitermate vriendelijke ontvangst. Iedereen deed enorm zijn best om de avond tot in de puntjes te verzorgen. Heerlijk 6-gangen gehad. Allemaal superlekkere gerechten, met eerlijke producten. Voor ons was vooral het hoofdgerecht van ossestaart een totale verrassing. Ook het kaasplankje was super. Heel fijn vonden wij ook dat er keuze was tussen een wijnarrangement en een sappenarrangement (heel fijn voor de mensen die nog een tripje met de auto voor de boeg hebben). Dus wat ons betreft chapeau voor heel het team, die allemaal keihard hun best hebben gedaan. Wij hebben er van genoten en we zullen jullie concept en restaurant zeker aanraden in de bed and breakfast waar we verbleven. Als we de kans hebben om ooit nog eens in de buurt te verblijven, komen we zeker nog eens langs om van jullie lekkere kookkunsten te genieten. Mark en Linda uit Belgie.
Kashif M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Mooi menu, verrassende spijs combinaties, mooie prijs, gemoedelijke sfeer, mooie entourage, enthousiaste medewerkers!
Het eten is goed van smaak, maar de porties mogen van ons wel wat groter! Gezellige sfeer en lekkere bijpassende wijnen.