Stones

Van Schaikweg Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Stones

De Nieuwe Nederlandse Keuken Gelegen in tegenover de alom bekende "gasbol" vind je Restaurant Stones. Het restaurant wordt gerund door studenten van Drenthe College en Stenden Hogeschool, aangestuurd door professionals. De keuken van Stones is gebaseerd op de 5 principes van de Dutch Cuisine: Cultuur, Gezond, Natuur, Kwaliteit en Waarde. Hier vertellen de gerechten een verhaal, waarbij elk seizoen zijn eigen rol speelt. Eerlijke gerechten die worden bereid met verse producten uit de streek. Zoveel mogelijk dan. Geniet bij dit restaurant van een onbezorgde en gezellige avond met je tafelgenoten!

Meer informatie over restaurant Stones

Maandag t/m Dinsdag 17:00 - 21:00
Woensdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Stones

Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wij hebben genoten.
Een echte aanrader!!!
Bouwe V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en super goede bediening. Echt een aanrader.
Marthe V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Omdat ik vegetarisch ben, mag ik niet alles eten. Deze kok liet alleen maar dingen weg zonder voor een volwaardige vervanging te zorgen. Kortom: de gerechten waren qua smaak en voedingsstoffen NIET in balans. Erg jammer. Een gemiste kans. Ik kom er niet weer.
Christa J.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en veel verrassende gerechten gehad en ook vooral goede wijnen. We vonden het super dat er een bob-arrangement was.
Ik zou alleen meer water op tafel gewild hebben, je moest nu elke keer vragen om een beetje water. Ik vind een kan water op tafel handiger. Maar verder geen commentaar, vriendelijke bediening.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een bijzondere ervaring! Echte aanrader!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Mooi concept .... prima voor elkaar . Heerlijk gegeten . Omdat we niet zo goed wisten waar te parkeren en ingang was kwam Mike ons buiten halen . Echt klasse!!
lesley J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten...verrassend menu...(h)eerlijke wijn ..meeste was biologisch..
interessante bediening ..
Ons zul je vaker zien!
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening en mooie uitleg van de gerechten . Echt een aanrader!
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Wederom verrassend lekker eten met een paar echte smaaksensaties! Ongedwongen sfeer, attente bediening..
7887EE Erica D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prachtig opgemaakte gerechten. Verrassende combinaties en heerlijk van smaak. Broodjes waren soms hard en droog.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
We hebben overheerlijk gegeten, elk gerecht was goed en de bediening was attent en erg leuk. We kregen ook een rondleidt in de keuken. We hebben een hele leuke avond gehad. Stones is echt een aanrader!
marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Verrassende gerechten en echt genieten
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gelukkig hebben we al 3x eerder heel goed gegeten maar deze keer ging echt alles fout. Met een glimlach, excuses en goede oplossingen is het nog goed gekomen en we komen zeker terug om een herkansing te geven. Kwaliteit van het eten is bijzonder hoog, al was het niet wat we besteld hadden.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen. Wij voelden ons meteen op ons gemak.
lekker eten met diverse voor ons nieuwe gerechten. Een pluspunt. Ga zo door.
Goede uitleg van alle gerechten en wijnen.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Was een heerlijk menu.Wat een aangename verassing! Een zalig meergangen menu met een prachtig wijnarrangement.Een enthousiaste ontvangst en bediening, zelfs een rondleiding door de keuken.Het enthousiasme van de studenten was zo leuk!
En last but not least...een heel schappelijke prijs.Echt een aanrader!
Janneke P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Als je lekker uitgebreid wil eten en ook nog voor een schappelijke prijs is dit de plek. Wat hebben we genoten. Wij hebben gekozen voor de volledige 6 gangen met bijpassende wijnen. Als je maar voor 3 gangen zou gaan dan hou je nog wel een gaatje over maar het heerlijke brood wat steeds wordt aangevuld lost dat wel op. Echt een aanrader!
Fleurop R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben heerlijk vegetarisch gegeten top.
Min puntje jammer dat ze gekozen hadden voor een koud hoofd gerecht.
Verder waren de bij passende wijnen heerlijk.
We werden leuk bediend.
Wij komen zeker terug.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Ontzettend genoten van het 4 gangen menu bij Stones. Leuke enthousiaste proffesionele studenten die bedienen. gerechten waren heerlijk voor een zeer goede prijs van 5 euro per gang.
Geja P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Je wordt hier zo ontzettend verwend door de studenten die graag oefenen op hun gasten! Met de mogelijkheid om een rondleiding achter de schermen te krijgen. Echte aanrader als je de de jeugd graag hun droombaan in de horeca gunt.
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij hadden de keus voor 4 gangendiner gemaakt. Verrassing waren de asperges met paling (heel fijn gesneden) en geelwortel, mooie combinatie evenals de kreeft met bloemkool. Reebok met piccalillyaardappel en spinazie. Het was weer een feest voor oog en tong. Geweldige bediening en service!!