Stokjes en Lepel

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Stokjes en Lepel

Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Gezellige plek. Ontzettend goed geholpen: vriendelijk, gezellig, voelde me echt verwend. Lekker eten! Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Sfeervol restaurantje in Bussum waar de leuke mensen komen, jong en oud, maar niet stoffig, tuttig of te Goois. Relaxte, ontspannen sfeer en heerlijke lunches ( combi van Oosterse lekkernijen als Loempia's en Yakitori spiesjes en heerlijke broodjes) voor een goede prijs! Alleen op vrijdagavond zijn ze open voor diner, jammer, had vaker gemogen wat ons betreft.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Een van de betere plekken in Bussum voor een eenvoudige lunch. Vriendelijke vlotte bediening, die regelmatig komt vragen of alles naar wens is. De uitsmijters worden op goed brood geserveerd; de huisgemaakte kroketten smaken erg goed. Voor herhaling vatbaar.
galois .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Een leuke zaak midden in het centrum van Bussum. Om op een doordeweekse dag te lunchen in Bussum in een niet halflege zaak, lijkt lastig. Na wat restaurants langsgelopen en overgeslagen te hebben, omdat ze halfleeg waren, belandden we hier. De hele zaak vol op exact één tafeltje na: die was van ons :-)
De sfeer is gezellig in deze modern ingerichte zaak. Een leuke kaart met voldoende variatie. De borden worden netjes opgemaakt. Ik zal hier zeker vaker komen.

De kwaliteit van het eten is voldoende. Prima, maar niets meer dan dat. Ik had een broodje met tonijnsalade. Misschien wel twee wat kleine broodjes. De bediening is wat jong en onervaren, wat op zich niet erg is.
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Ik kom hier regelmatig voor een kop koffie al of niet met de prima appeltaart.
Het is er meestal gezellig druk en ook met het personeel heb ik goede ervaringen.
Dat mensen zich storen aan sigaren op het terras kan ik me voorstellen, doe ik ook. Maar wat kun je er als restaurant aan doen? Het mag nu eenmaal. Binnen gaan zitten is de enige oplossing denk ik. Ik vind de reacties van de heer Wiegert (eigenaar?) een beetje flauw. IENS is nu eenmaal bedoeld om je ervaringen te delen, zowel de goede als de slechte. Bovendien gebeurt het maar al te vaak in horecaland dat een opmerking over de kwaliteit van het gebodene een beetje makkelijk wordt afgedaan. Ik vind het soms ook ergens slecht. Ik kan het eten dan terugsturen waardoor je vervolgens weer een tijd moet wachten of ik denk: ik eet het wel op maar mij zien ze hier niet meer.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten tijden een speciale Kaasfondue avond. Super gastheerschap van Ling en Dave ontvangen en genoten van heerlijke bij passende wijn

Vriendelijk dank voor u compliment, ook de persoonlijke via de mail
Groet dave wiegert
Myrna O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Eerst het goede nieuws: het broodje carpaccio was heerlijk en het royaal opgemaakte bord zag er goed verzorgd uit, en de koffie verkeerd was ook heerlijk. De appeltaart was op zich prima, maar had echt even opgewarmd moeten worden, zeker voor deze prijs, maar was nu zeer koud en een beetje taai. Dan de rest (het wordt er verder niet beter op vrees ik): de service was vrij belabberd. Er was totaal geen aandacht voor de gast, je moest telkens op zoek naar de serveerster vanaf de eerste bestelling tot aan het betalen toe. De prijzen zijn hier - zelfs voor in het Gooi - echt te hoog. Dan de omgevingsomstandigheden. Het is namelijk best een mooi tentje met door het vrij moderne keurige interieur een goede uitstraling, maarrr, om de een of andere reden zit het terras hier telkens als ik voorbij loop of binnenstap vol met oude sigaarrokende mannen. Nou is er niks tegen oude sigaarrokende mannen hoor, maar liever niet in mijn eetomgeving. De sigaarlucht verpest namelijk gewoon het smaakgenot. Op het terras gaan zitten is voor niet-sigaarliefhebbenden gewoon geen optie en op de een of andere manier trekt de sigarenrook als vanzelf naar binnen toe, waardoor het binnen erg onaangenaam toeven is. Nee ik ben hier nu een paar keer geweest maar schrap het nu, met name om deze laatste reden, definitief van mijn lijstje.
Beste johanes van dam,
Mischien is het aardiger als u zich de volgende keer went tot de bediening, deze kan u dan uitstekend helpen met het evt opwarmen van een appeltaartje als u die warm wenst, voor de evt overige opmerkingen hebben we altijd een vriendelijk antwoord, let wel een persoonlijk antwoord ipv. Anoniem een berichtje te plaatsen waarop we ons niet kunnen verdedigen, want dat zou klinken als of we niet tegen kritiek kunnen.
u niet anonieme reactie is welkom.
Groet dave wiegert