Stoffel

Zondag t/m woensdag
Donderdag t/m zaterdag

Mick W.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Maandag avond hier snel wat gegeten voordat we naar O13 gingen. De bediening was vriendelijk en vlot zodat we op tijd bij het concert waren. De spareribs waren botermals en de kalfswang overheerlijk. Lekker biertje erbij dus dat was genieten. We komen graag een keertje terug!
Goed om te horen, Mick. Graag tot een volgende keer.

Groeten,
Café Stoffel
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Op het verwarmde terras is het goed toeven met een wijntje of een biertje. Wij namen hier een uitgebreide plank met allerlei borrelhapjes die zeker de moeite waard waren. De plank bevatte zowel warme als koude gerechtjes en was mooi opgemaakt. Van kaas tot noten, olijven, bruschetta, verschillende soorten worst, bitterballen en enkele sausjes. Heel divers, leuk gepresenteerd en lekker voor een prima prijs van 10 euro. Vlotte bediening.

Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Grappig! Eind oktober nog op het terras eten op de Korte Heuvel in Tilburg. Voor een snelle hap met collega's eigenlijk best behoorlijk gegeten. De brazilliaanse kip werd geserveerd met mooie frietjes en heus: warme groente op het bord. Niet te lang over hebben, lekker bord leeg eten en afrekenen. Prima!
Frans-Britta .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Met 8 mensen gegeten. Helaas was 1 bestelling niet opgenomen. Kan natuurlijk gebeuren maar je verwacht dan op z'n minst een excuus. Dit bleef uit en ook een snelle oplossing bleek niet voor handen. Fouten kunnen gebeuren, we zijn allemaal mensen...De kracht ligt in de oplossing, en daarin schiet Stoffel zwaar te kort!
Bsp .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Neergestreken op het terras voor een lunch aan het begin van een zondagmiddag. Een grote tosti geitenkaas besteld en een clubsandwich. Beiden smaakten an sich prima, maar de porties waren klein gezien de prijzen die gerekend werden. Vooral bij de grote tosti geitenkaas lag de verhouding tussen enerzijds de prijs en anderzijds de kwantiteit en kwaliteit uit balans. De grote tosti geitenkaas is een kaal bord met daarop een pistoletje met geitenkaas en wat walnoten, met daarnaast een bakje honing. Prijs lag om en nabij de €7,-. Geen aanrader, zeker gezien de kaart vermeld dat het mogelijk is om voor een grote tosti te kiezen voor een paar euro extra.

Service was vriendelijk doch enigszins traag met bestellingen opnemen.
Rbeer .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
In korte tijd zijn de prijzen van het eten en drinken flink omhoog gegaan. Vooral het speciaal bier is absurt geprijsd. Het eten is matig. Als je een tost besteld, kun je er beter twee bestellen om goed te lunchen, bovendien ontbreekt er wat rauwkost. Tostisausje is wel lekker. Drie kwartier op tosti moeten wachten en zelf om nog een rondje drinken vragen.
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
Op een doordeweekse avond bij Stoffel neergestreken. Gezellige plek om te zitten, aardige serveerster, allerlei lekkere biertjes op de tap, schaaltje olijfjes vooraf. Allebei een vegetarisch gerecht van de kaart gekozen. Ik had de roti met pompoen en zoete aardappel. Die was vrij aardig. Wel erg leuk dat er iets origineels op de vegakaart staat! Al met al is Stoffel een standaard (studenten)eetcafé met dito eten. Prima plek als je meer komt voor bijkletsen dan voor culinaire hoogstandjes.
Bernd V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Bij stoffel kun je lekker eten voor een leuke prijs. Als het echt druk is in het weekend dat kan het eten soms wat tegenvallen. Al bij al is het een prima tent!