Stoer in de Beemster

Middenweg 48 1463 HC Noordbeemster Nederland Kaart

Over het restaurant Stoer in de Beemster

Eindeloze vergezichten

Niet voor niets staat de Beemster op de werelderfgoedlijst! Met eindeloze vergezichten over deze prachtige natuur heeft restaurant Stoer de locatie al mee. Het zwart-wit van het interieur staan in een fijn contrast met alle bloemen, hertengewei en gemoedelijk sfeerlicht. Op de vrij klassieke kaart staan toch ook wat opmerkelijkheden als aardpeer en roze peperjus. Vriendelijke bediening zorgt voor een top avond!

Meer informatie over restaurant Stoer in de Beemster

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Stoer in de Beemster

Stompetoren2 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Mooi restaurant met vriendelijke bediening. AH menu viel tegen. Poomodorisoep was meer drinkbouillon, visgerecht had weinig smaak en gebakken aardappelen veel te vet. Ananas parfait was wel erg lekker en de Chardonnay was goed.
A B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gegeten met het AH menu Goede bediening, porties net aan voldoende. Vis was heerlijk, maar de couscous droop in het vet. Nog nooit zulke couscous gezien! We hebben deze dan ook teruggestuurd
Denk niet dat we hier nog eens terugkomen, jammer.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten in uitstekende ambiance. Attente bediening, op ons verzoek extra tijd tussen hoofdgerecht en dessert. We komen zeker een keer terug.
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Was erg naar ons zin verlopen mooi restaurant leuke mensen
Bedankt we zullen jullie vanuit Brabant aan bevelen
Mooi gerechtjes opgesierd
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Toevallig gereserveerd nav de Albert Heijn actie. Dus dat maakte het goedkoop. Een aangepast drie gangenmenu met voldoende keuze. Niks op aan te merken. Het was erg rustig op zondagavond. Voorgerecht was er al erg vlot. De tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht had wat mij betreft wel iets korter mogen duren.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Na een bezoek met vrienden aan Muziek in de Beemster waren wij drie kwartier voor de gereserveerde tijd bij Stoer. Ondanks dat het concert bij Stoer net was afgelopen konden wij toch direct naar onze gereserveerde tafel. De gerechten waren prima. Een voordeel was dat de gerechten buiten de kaart op een apart kaartje werden gepresenteerd.
'M. S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vanavond bij Stoer gegeten. Truffelrisotto en salade met gerookte kip. Helaas veel te kleine porties. Prijs/kwaliteit /hoeveelheid was ons inziens behoorlijk uit balans. Jammer..je voelt je toch een beetje bekocht.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Mooi AH-menu! Heerlijk gegeten en fijne bediening. Zeker een aanrader. Wij houden Stoer zeker voor een volgende keer in ons achterhoofd :-)
G.J.A. M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prima bediening en heerlijk gegeten. De medewerkers namen alle tijd ons te ontvangen, waren vriendelijke en straalden betrokkenheid uit.
Lida R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij hebben genoten van de maaltijd, goede kwaliteit en erg smakelijk. Eerst een drankje buiten in het zonnetje waarna we binnen in het gezellige restaurant hebben gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Aardige bediening vinden wij ook erg belangrijk. Kortom echt genoten.
Tin3kerbell .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de AH-actie. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Gezellig rest. in oude boerderij. Toppertje!!!!!!
Marrekah2 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vanaf het moment dat we binnenliepen was de ontvangst warm en gezellig, het interieur binnen is gewoon prachtig, overdadig maar niet over de top. Omdat het nog redelijk weer was zijn we eerst buiten gaan zitten, de tuin is ook mooi ingericht en ze hebben ook aan de kleine eters gedacht met een schommel alsook een speelhoek binnen, geweldig. De gastvrouw was vriendlijk en nam de tijd voor een praatje, de keuze menu was goed opgesteld en ze boden nog een extra tussen gang van truffel risotto die heerlijk was en een makkelijk kinder menu wat onze 2 kleine dames opsmikkelden. We kwamen mijn verjaardag vieren en mocht een eigen taart meenemen die ze prachtig op een serveer schaal hadden gedaan en die de chef binnen bracht en aansneed, echt leuk. de gerechten waren heerlijk, speciaal het hoofdgerecht van de kalfssukade, erg zacht en royale portie, de 'stamppot' met rucola was erg lekker en een idee die ik ook thuis heb toegepast, yummy. Dank jullie voor een hele fijne avond en de zorg voor mijn ouders die slecht ter been zijn. Komen zeker binnenkort weer langs! Echt een aanrader!
Selma T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten,smaakvolle inichting en zeer vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Hier geweest naar aanleiding van recensies op Iens. Het viel tegen. De inrichting was wel mooi, maar niet echt gezellig. Personeel was zeer vrolijk en uitgelaten. Bijna té. Eten was redelijk, wel duur. Hoofdgerecht alleen is niet voldoende als je flinke eter bent. We zaten op het terras, veel verkeer en motoren ivm lekkere weer. Niet echt rustig. Misschien is het binnen beter.
Nathalie C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het eten was lekker. Jammer dat je met de albert heijn keuze zo erg beperkt ben tot 2 keuzes, zou daar niet meer voor terug gaan. Thee en koffie was gewoon aangeslagen terwijl er gezegd was dat we dit ipv een dessert mochten.
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het voordeel van de AH restaurantactie is natuurlijk,dat je op een leuke manier verschillende restaurants kan uit proberen. Het voorgerecht in Stoer was lekker en het tussengerecht de truffelrisotto ook. Jammer genoeg was het hoofdgerecht minder, de kalfssucade was te droog en de gebakken aardappels hebben we niet opgegeten,die waren echt niet lekker. Ook het nagerecht de ananasparfait was zo hard dat je er niet doorheen kon komen, heb ik laten staan. Stoer is niet het restaurant waar ik nog een keer zou gaan eten. Het personeel was vriendelijk ,nog een tip serveer een broodje vooraf of zeker bij een salade.
Eerlijkeproever .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De soep was heerlijk maar in de soepkom van mijn partner was nog niet voor de helft gevuld. Maar wel lekker. Het eten was lauw/koud. Kregen als compensatie kopje koffie aangeboden. Het was druk zeiden ze vanwege moederdag.
helen V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
prima gegeten, bediening wat over -aanwezig en toetje ananasparfait wat flauw, maar verder prima, ook de prijs va de wijn.
B B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Goede keuken
Vriendelijke bediening
Aimee E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We hebben lekker gegeten en de sfeer is goed.