Stoer in de Beemster

Middenweg 48 1463 HC Noordbeemster Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Geachte gast, ons AH menu wisselt met onze huidige menukaart mee. Hierdoor kan het voorkomen dat wij een ander menu serveren als er hieronder staat omschreven..
      Pomodoritomatensoep (V), pesto genovese, broodje
      Lamsham, paprikacompote, creme van Bastiaanse blauwe
      Carpaccio van Ossenhaas, Beemster XO, Pijnboompitten, Pesto, Rucola (meerprijs 5.00)
  • Hoofdgerechten
    • TUSSENGERECHT (meerprijs 7.50) Truffelrisotto, paddenstoelen, parmezaan
      Linguine met Mulfilet, antiboise van olijven
      Tamme Eendenborst, creme van artisjok, saus van rozemarijn
  • Nagerecht
    • Blueberry-Cheesecake, slagroom
      Vanilleijs, slagroom
      Kopje koffie of thee
      Staat het menu u aan en wilt u reserveren?? Bel dan naar 0299-633725 en wij bevestigen gelijk uw reservering!! en zijn er geen reserveringskosten!!

Over het restaurant Stoer in de Beemster

Eindeloze vergezichten

Niet voor niets staat de Beemster op de werelderfgoedlijst! Met eindeloze vergezichten over deze prachtige natuur heeft restaurant Stoer de locatie al mee. Het zwart-wit van het interieur staan in een fijn contrast met alle bloemen, hertengewei en gemoedelijk sfeerlicht. Op de vrij klassieke kaart staan toch ook wat opmerkelijkheden als aardpeer en roze peperjus. Vriendelijke bediening zorgt voor een top avond!

Meer informatie over restaurant Stoer in de Beemster

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Stoer in de Beemster

Tiny C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Vriendelijke bediening. Onze reservering werd niet gevonden. Het portie eendenborst was erg klein. De bijgerechten waren net zo klein.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
We komen graag een keer terug, en hopen dan een tafel te krijgen met comfortabele stoelen. De witte zitten niet lekker.
H.R. H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Nette en vriendelijke ontvangst. Er werd goed meegedacht in verband met een lactose intolerantie. Perfect menu voor de AH zegelactie. Kortom een absolute aanrader!
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Al 2 x eerder heerlijk gegeten hier , echter met de ah bon een mindere ervaring . Weinig keuze en voor ons wat kleine porties . Bediening was prima en inrichting is prachtig .
Julia J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Erg lekker eten met een gezellige, spontane bediening!
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Menu al jaren weinig veranderd. Geen variatie mogelijk, vanille ijs met slagroom mag niet veranderd in bolletje sorbet zonder slagroom
Michele D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We werden heel vriendelijk ontvangen. van te voren aangegeven dat het om de AH actie ging en daar was men ook van op de hoogte, prima dus. Op zich best lekker gegeten maar de hoeveelheid is echt te weinig daardoor extra gerechtjes erbij besteld wat het dan best wel weer duur maakt. Jammer dit want anders was het echt een perfecte avond geweest.
ElisabethenHans V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer beperkte keuze, minimale porties, en extra uiteraard alleen als je bijbetaald. Voor ons zeker niet een herhaling waard
Tim-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker gegeten, ziet er netjes en gezellig uit. Prima service. Wij komen nog een keer terug.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben goed gegeten, alhoewel de porties aan de kleine kant waren. Waarschijnlijk ivm AH actie. Een goede en vriendelijke gastheer heeft ons een prima avond bezorgd. Het interieur zo goed als het kan in een oude boerderij gemoderniseerd.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Hadden geboekt met ah actie.
Je moet geen grote eter zijn want het zijn kleine porties wel goed van smaak maar echt te weinig.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wij hebben hier prima gegeten via de AH-actie.Met zorg bereid en voldoende grote porties (een regelmatig geuite opmerking,die echt nergens op slaat!)Heerlijke eendenborst en lekker dessert.Carpaccio (weliswaar met bijbetaling van €5) met Parmezaanse kaas en pijnboompitten,ook al goed en zeker niet te weinig!Een betaalbare (!) fles rode wijn,waar de horeca vaak de hoofdprijs voor vraagt.Kortom:een sympathieke gelegenheid en beslist aan te bevelen!Het restaurant was (op donderdag!) vrijwel volledig bezet en wat ons betreft,geheel terecht.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
eten was goed echter te kleine porties en bij het hoofdgerecht hebben we een andere plaats gevraagd omdat het veel te kleine stukje vis plm. half ons, van het bord afwaaide en de tafel naast had dezelfde klacht. Geen reclame dus voor Stoer!
Volkert B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Eenvoudig maar goed eten.
Keurige bediening.
Goede sfeer.
Komen zeker terug.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Gezellig en sfeervol restaurant!
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Gegeten met de AH actie ,zeer goede 3 gangen menu
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zijn bij Stoer terecht gekomen via de AH actie. De menukaart met groot AH logo lag dan ook prominent op tafel. Moesten er wel om lachen. Keuze wat beperkt maar heerlijk gegeten. Uitstekende kwaliteit producten. Geen grote porties maar voor ons voldoende. Attente en vriendelijke (zeer jonge) bediening. Gaan hier zeker nog een keer terug komen.
Gon V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuke ambiance en goede bediening eten was prima.
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prijs is aan de (te) hoge kant.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima gegeten in een sfeervolle omgeving en met een vriendelijke en efficiënte bediening.