Stoer in de Beemster

Middenweg 48 1463 HC Noordbeemster Nederland Kaart

Over het restaurant Stoer in de Beemster

Eindeloze vergezichten

Niet voor niets staat de Beemster op de werelderfgoedlijst! Met eindeloze vergezichten over deze prachtige natuur heeft restaurant Stoer de locatie al mee. Het zwart-wit van het interieur staan in een fijn contrast met alle bloemen, hertengewei en gemoedelijk sfeerlicht. Op de vrij klassieke kaart staan toch ook wat opmerkelijkheden als aardpeer en roze peperjus. Vriendelijke bediening zorgt voor een top avond!

Meer informatie over restaurant Stoer in de Beemster

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

PA-28 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke sfeer. Het AH menu gegeten met extra kaasplankje tussendoor.
Bediening was goed. Sfeer was goed. Leuke inrichting. Kortom een fijne avond gehad.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke gerechten. Een feest op het bord.
Hele vriendelijke bediening.
Al met al heerlijk gegeten!!!
Komen hier zeker nog eens.
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de ah-bonnen goed te doen,echter zonder bonnen prijzig.De kwaliteit is uitstekend en zeer vriendelijke ontvangst.Hopen dat ah weer met bonnen komt dan blijven wij zeker komen.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Op aanraden van mijn broer reserveerden ook wij met vrienden in jullie restaurant. Alles voldeed aan de verwachtingen:
een vriendelijke ontvangst en een prettige, rustige sfeer in een stijlvol ingerichte ruimte. Vlotte bediening en aan een persoonlijke wens kon,
zij het tegen een kleine meerprijs, worden voldaan. We hebben heerlijk gegeten. Komen zeker nog eens terug!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Beste mensen, onlangs gegeten in deze vrij nieuwe zaak. Eigenlijk was alles ondermaats: de smaak van de wijnen, de bediening, de eigenlijk fantasie loze manier waarop het eten wordt opgediend. Meest irritante was dat ik direct een bonnetje kreeg van het drankje wat niet in ons groepsarrangement zat. Daarna nog een drankje bij de koffie weer meteen een extra bonnetje. Gin tonic € 8,10, dat kost bij een gerenommeerde zaak in Edam € 5,25. En die behoort tot de duurste van de omgeving. Gelukzoekers noem ik de uitbaters van Stoer. Moet nog heel, heel veel aan gebeuren voordat ik hier ooit nog terug kom.
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Leuke ontvangst met aanname van de jassen, gezellige openhaard en gezellige tafels.Bediening zeer vriendelijk en het eten was heerlijk.Met de ah-actie beperkte keuze maar ondanks dat zeer goed.We komen zeker nog een keer terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer met een zeer vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog eens terug.
Een echte aanraden!!!
rene V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
eten was prima, bediening keurig en attent. Inrichting voor zowel met partner en familie geschikt. UItstekend gegeten gisteravond
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ben nu 2x bij Stoer wezen eten. De 1e keer was de reservering niet genoteerd. Het eten was redelijk/goed. Dit keer gebruik gemaakt van de AH actie 2e diner gratis. Stoer had voor deze actie een 3-gangen menu gemaakt. Per gang kon je kiezen uit 2 gerechten. Het aanbod was niet erg spectaculair. Het eten was goed maar niet apart, de porties vrij klein en het bord niet echt bijzonder opgemaakt. Er werd vooraf geen brood met boter o.i.d. aangeboden. Daar moesten we zelf om vragen. Ook werd het lege glaswerk niet opgehaald en je moest het zelf vragen als je nog iets wilde drinken. Dit gold ook voor koffie/thee na het dessert. Er was tekort bediening. Bij het weggaan werd ook niet geholpen met de jassen. Misschien eet je a la carte beter. Wij gaan dat niet meer proberen mede door de matige bediening. Daar mag wel wat in worden geïnvesteerd. Jammer van de AH actie. Gemiste kans voor het restaurant.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit pareltje van de Noordbeemster. Een prachtig pand met een zeer groot terras aan de zijkant. Vooraf de proeverij dit is zeker een aanrader! Als hoofdgerecht hadden we de suggesties van de chef gekozen. Allemaal zeer lekker bereid. Leuke meiden in de bediening met verstand van zaken. Het serveren van extra aardapaardappeltjes was geen probleem! Bij de koffie hadden we gekozen voor dessert. Heerlijk huisgemaakt lekkers. Wij komen zeker terug. Ook in de zomer lijkt het ons heerlijk hier op het terras te kunnen zitten!
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer gezellig en sfeervol restaurant, leuk personeel, en het eten was voortreffelijk was het niet genoeg kon je bij krijgen. Koffie achteraf was ook heerlijk. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer gezellig en sfeervol restaurant, heerlijk gegeten personeel zeer vriendelijk, en zeker voor herhaling vatbaar. Een grote aanrader.
Annechina K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De ontvangst is hartelijk. We krijgen uitleg over het menu en genieten vervolgens van een heerlijk glas wijn. De sfeer is rustig en ontspannen. De gerechten zijn zorgvuldig opgemaakt en het smaakt allemaal heerlijk. De waarschuwing voor een hageltje in de fazant is niet tevergeefs, we vinden er één. Het dessert (o.a. perenijs) maakt het helemaal af! Voor ons een restaurant om terug te komen.
Lida R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een warme ontvangst. Zeker een aanrader om nog een terug te gaan.
Een leuke locatie en het eten was heerlijk. Ook de bediening was erg vriendelijk.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gisteravond samen met mijn vader bij dit restaurant gegeten. We hadden geboekt via de restaurantactie van Albert Heijn en kregen een mooi tafeltje bij het raam.

Als voorgerecht hadden we allebei de kalfspastrami met truffelmayonaise en gemarineerde champignons. Als hoofdgerecht had ik de kabeljauwfilet met erwtenpuree en spek, wat heerlijk was. Als nagerecht nog een heerlijke peren-amandeltaart met ijs.

Al met al hebben we lekker gegeten en gezellig gezeten. Geen uitmuntende gerechten maar wel zeer vriendelijke bediening.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben in een heerlijke,gezellige ambiance genoten van heerlijke en mooie gedekte borden. Het eten was zalig. Zeker voor herhaling vatbaar.
M B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Met een broodje vooraf was het eten meer dan voldoende. Goede prijs/kwaliteitverhouding en gezellig restaurant. Gaan we zeker nog een keer heen!
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Stoer in de Beemster. Ten eerste een prachtige locatie met een geweldig terras. Hele vriendelijke bediening. Mooie wijnkaart en wat een heerlijk proeverijtje hebben we vooraf gegeten! Alles met liefde bereid. Wij komen hier zeker vaker!!!
Renger B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding, voorgerecht was niet meer beschikbaar maar een goed alternatief eerd aangeboden.Porties en opmaak waren met zorg bereid . Vriendelijke bediening zelfs voor AH gasten. Zeer aan tebevelen
Eatlovepray .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Goed gegeten van het aangeboden AH menu. De portie waren misschien ietwat klein, maar wel heel smakelijk. Leuke speelhoek voor de kinderen. Dat is een absolute plus. Wij komen nog een keertje terug.