Stoer in de Beemster

Middenweg 48 1463 HC Noordbeemster Nederland Kaart

Over restaurant Stoer in de Beemster

Eindeloze vergezichten

Niet voor niets staat de Beemster op de werelderfgoedlijst! Met eindeloze vergezichten over deze prachtige natuur heeft restaurant Stoer de locatie al mee. Het zwart-wit van het interieur staan in een fijn contrast met alle bloemen, hertengewei en gemoedelijk sfeerlicht. Op de vrij klassieke kaart staan toch ook wat opmerkelijkheden als aardpeer en roze peperjus. Vriendelijke bediening zorgt voor een top avond!

Meer informatie over restaurant Stoer in de Beemster

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit pareltje van de Noordbeemster. Een prachtig pand met een zeer groot terras aan de zijkant. Vooraf de proeverij dit is zeker een aanrader! Als hoofdgerecht hadden we de suggesties van de chef gekozen. Allemaal zeer lekker bereid. Leuke meiden in de bediening met verstand van zaken. Het serveren van extra aardapaardappeltjes was geen probleem! Bij de koffie hadden we gekozen voor dessert. Heerlijk huisgemaakt lekkers. Wij komen zeker terug. Ook in de zomer lijkt het ons heerlijk hier op het terras te kunnen zitten!
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer gezellig en sfeervol restaurant, leuk personeel, en het eten was voortreffelijk was het niet genoeg kon je bij krijgen. Koffie achteraf was ook heerlijk. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer gezellig en sfeervol restaurant, heerlijk gegeten personeel zeer vriendelijk, en zeker voor herhaling vatbaar. Een grote aanrader.
Annechina K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De ontvangst is hartelijk. We krijgen uitleg over het menu en genieten vervolgens van een heerlijk glas wijn. De sfeer is rustig en ontspannen. De gerechten zijn zorgvuldig opgemaakt en het smaakt allemaal heerlijk. De waarschuwing voor een hageltje in de fazant is niet tevergeefs, we vinden er één. Het dessert (o.a. perenijs) maakt het helemaal af! Voor ons een restaurant om terug te komen.
Lida R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een warme ontvangst. Zeker een aanrader om nog een terug te gaan.
Een leuke locatie en het eten was heerlijk. Ook de bediening was erg vriendelijk.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gisteravond samen met mijn vader bij dit restaurant gegeten. We hadden geboekt via de restaurantactie van Albert Heijn en kregen een mooi tafeltje bij het raam.

Als voorgerecht hadden we allebei de kalfspastrami met truffelmayonaise en gemarineerde champignons. Als hoofdgerecht had ik de kabeljauwfilet met erwtenpuree en spek, wat heerlijk was. Als nagerecht nog een heerlijke peren-amandeltaart met ijs.

Al met al hebben we lekker gegeten en gezellig gezeten. Geen uitmuntende gerechten maar wel zeer vriendelijke bediening.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben in een heerlijke,gezellige ambiance genoten van heerlijke en mooie gedekte borden. Het eten was zalig. Zeker voor herhaling vatbaar.
M B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Met een broodje vooraf was het eten meer dan voldoende. Goede prijs/kwaliteitverhouding en gezellig restaurant. Gaan we zeker nog een keer heen!
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Stoer in de Beemster. Ten eerste een prachtige locatie met een geweldig terras. Hele vriendelijke bediening. Mooie wijnkaart en wat een heerlijk proeverijtje hebben we vooraf gegeten! Alles met liefde bereid. Wij komen hier zeker vaker!!!
Renger B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding, voorgerecht was niet meer beschikbaar maar een goed alternatief eerd aangeboden.Porties en opmaak waren met zorg bereid . Vriendelijke bediening zelfs voor AH gasten. Zeer aan tebevelen
Eatlovepray .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Goed gegeten van het aangeboden AH menu. De portie waren misschien ietwat klein, maar wel heel smakelijk. Leuke speelhoek voor de kinderen. Dat is een absolute plus. Wij komen nog een keertje terug.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gezellig uit eten geweest in een zeer leuke omgeving met lekker eten. Goed te bereiken in landelijke omgeving. Een zeer afwisselend AH menu met lekkere gerechten.
Fijn P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hebben gister lekker gegeten bij Stoer. Eten is prima en bediening goed. het sfeertje was gezellig. prijs kwaliteit prima. wij komen zeker terug!
K. F. B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Eten was lekker, de coquilles zelfs uitstekend! De ambiance een mix tussen klassiek en modern. De bediening daarentegen ongeïnteresseerd en zelfs niet bereid de kok te vragen of er een kleine aanpassing op een gerecht mogelijk was. Tafels afruimen bleek belangrijker dan onze tafel af te ruimen en te vragen of we al een keuze hadden gemaakt voor het dessert. Uiteindelijk zijn we zonder dessert en/ of koffie betrokken. De rekening was er wel snel.
Beste Meneer/Mevrouw,

hartelijk dank voor uw recensie wat wij lezen in uw recensie is iets waar wij van schrikken.
Uiteraard is dit niet de bedoeling en zullen dit intern overleggen.
Wij hopen dat u deze misser door de vingers ziet en wij zouden u graag nog een keer mogen ontvangen.
Zodat u kunt zien dat dit niet de normale gang van zaken is.

mvg Team Stoer
Anneke77 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Het eten bij Stoer is smakelijk, maar we vonden het AH diner niet echt spannend. Gerookte zalm, vitello tonnato, eendenborst; er zijn leukere gerechtjes te bedenken. En sgroppino als dessert is wel erg magertjes...........
Over de service zijn we niet tevreden. Bij ons glaasje wijn vooraf werd niets geserveerd en als je dan ziet, dat er op een tafeltje waar à la carte gegeten wordt wèl een schaaltje olijfjes wordt neergezet is dat vreemd.
En als bij datzelfde tafeltje bij de wijn gevraagd wordt of men nog water wil en er wordt een karaf water met ijsklontjes neergezet, terwijl er aan ons niets wordt gevraagd, is dat ook vreemd.
Ons inziens is het AH menu iets om je gasten te laten zien wat je in huis hebt en als het dan zo verloopt, vragen wij ons af, waarom je meedoet met deze actie.
We hebben dat gelukkig bij andere restaurants heel anders meegemaakt. En dat zijn restaurants waar we regelmatig terugkeren (ook zonder AH spaarkaart).
Maar Stoer? Daar gaan we niet meer naar toe.
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Menu uit AH actie.
Eten vlak van smaak en volgens mij niet in z'n geheel uit " eigen keuken".
Bediening niet al te deskundig, maar wordt goedgemaakt door de vriendelijke houding.
Het restaurant is leuk verbouwd en ademt een goede sfeer op.
S.stam41 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We zijn destijds veel in de Beemster Hofstede geweest, lange periode niet geweest en nu voor het eerst naar Stoer. Wat een verrassing, heel leuke frisse aankleding, leuke menukaart, vriendelijke service. Echt een aanrader, volgende dag zijn mijn zus en zwager daar gaan eten.
Zij vonden dit ook een eyeopener. Ga zo door!!!
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wat een leuke locatie, prima eten en attente bediening. Gelukkig kozen we er voor om ondanks de dreigende regen in de tuin te dineren. Uiteindelijk is het droog gebleven en hebben genoten van de zonsondergang. De toppers voor wat betreft de gerechten waren de huisgerookte zalm als voorgerecht en de hoofdgerechten van zeebaars en eendenborst. De toppers in de bediening zijn twee jonge vrouwen die alert de bediening verzorgden en buitengewoon vriendelijk zijn. Stoer in de Beemster is een aanrader.
Rebrugge .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De smaak van zowel de vis als vlees gerechten was een genot. Ook de bediening was prettig. We hoefden niet te vragen om extra sla en aardappeltjes
Kortom zeker aanrader om te gaan eten in dit restaurant.