Stoer in de Beemster

Middenweg 48 1463 HC Noordbeemster Nederland Kaart

Over het restaurant Stoer in de Beemster

Eindeloze vergezichten

Niet voor niets staat de Beemster op de werelderfgoedlijst! Met eindeloze vergezichten over deze prachtige natuur heeft restaurant Stoer de locatie al mee. Het zwart-wit van het interieur staan in een fijn contrast met alle bloemen, hertengewei en gemoedelijk sfeerlicht. Op de vrij klassieke kaart staan toch ook wat opmerkelijkheden als aardpeer en roze peperjus. Vriendelijke bediening zorgt voor een top avond!

Meer informatie over restaurant Stoer in de Beemster

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Cokky B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ontvangst was vriendelijk, maar daarna: het was of je bij de chinees aan het eten was: in no time werd het eten geserveerd.
De hoofdmaaltijd was lauw ( dit is optimisch uitgedrukt), Het vlees was droog en de hertenbiefstuk was mishandeld (het was net een baklap).
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We werden vriendelijk onthaald bij binnenkomst. Eerder dan gereserveerd was geen probleem voor een drankje bij de openhaard. De kaart keuze (via AH zegels) was uitgebreid. Ontzettend lekker gegeten, mooi opgemaakte borden. Het restaurant is mooi ingericht, warme sfeer en vriendelijk personeel. Ik kom zeker nog een keer terug, gezellige avond gehad.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bediening en eten liet lang op zich wachten, tussen binnenkomst en hoofdgerecht zat zeker 1,5 uur. Het eten zelf was wel goed en het restaurant ziet er altijd goed verzorgd uit.
koome258 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We lazen de goede recensies wat ons naar dit restaurant trok. Maar kwamen eigenlijk teleurgesteld thuis. We zijn heel geduldig maar voordat we eindelijk ons voorgerecht kregen was het tegen negenen. Geen amuse of zelfs een stukje brood. Personeel kwam ook niet uit hun eigen langs of we een keus hadden gemaakt, of we nog wat drinken wilden, geen gezellig praatje... Misschien zaten we in het afgelegen deel..maar toch?? Eten was goed maar niet super smaakvol. De fazant droog van buiten. Alsof hij snel was ontdooid en daarna gebakken. Kleine porties als bijlage, met z'n vieren een mini schaaltje sla en aardappeltjes. Het toetje was goed. De kennismaking was helaas niet van die kwaliteit om vaker te komen. Jammer.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Net het AH menu gegeten. Fazant was erg droog, maar dat is normaal aldus de bediening. Vond ik dus niet echt geslaagd. Broodje, pastrami als voorgerecht en de bijgerechten bij de fazant waren super lekker! Toertje van peren amandel taart met peren ijs ook heerlijk. Op de fazant na echt een aanrader.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voor het eerst gegeten bij Stoer met mijn moeder via de AH-actie. Vast menu, keuze uit 2 gerechten bij elke gang. We hebben heerlijk gegeten, aanrader!
PA-28 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke sfeer. Het AH menu gegeten met extra kaasplankje tussendoor.
Bediening was goed. Sfeer was goed. Leuke inrichting. Kortom een fijne avond gehad.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke gerechten. Een feest op het bord.
Hele vriendelijke bediening.
Al met al heerlijk gegeten!!!
Komen hier zeker nog eens.
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de ah-bonnen goed te doen,echter zonder bonnen prijzig.De kwaliteit is uitstekend en zeer vriendelijke ontvangst.Hopen dat ah weer met bonnen komt dan blijven wij zeker komen.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Op aanraden van mijn broer reserveerden ook wij met vrienden in jullie restaurant. Alles voldeed aan de verwachtingen:
een vriendelijke ontvangst en een prettige, rustige sfeer in een stijlvol ingerichte ruimte. Vlotte bediening en aan een persoonlijke wens kon,
zij het tegen een kleine meerprijs, worden voldaan. We hebben heerlijk gegeten. Komen zeker nog eens terug!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Beste mensen, onlangs gegeten in deze vrij nieuwe zaak. Eigenlijk was alles ondermaats: de smaak van de wijnen, de bediening, de eigenlijk fantasie loze manier waarop het eten wordt opgediend. Meest irritante was dat ik direct een bonnetje kreeg van het drankje wat niet in ons groepsarrangement zat. Daarna nog een drankje bij de koffie weer meteen een extra bonnetje. Gin tonic € 8,10, dat kost bij een gerenommeerde zaak in Edam € 5,25. En die behoort tot de duurste van de omgeving. Gelukzoekers noem ik de uitbaters van Stoer. Moet nog heel, heel veel aan gebeuren voordat ik hier ooit nog terug kom.
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Leuke ontvangst met aanname van de jassen, gezellige openhaard en gezellige tafels.Bediening zeer vriendelijk en het eten was heerlijk.Met de ah-actie beperkte keuze maar ondanks dat zeer goed.We komen zeker nog een keer terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer met een zeer vriendelijke bediening. We komen hier zeker nog eens terug.
Een echte aanraden!!!
Manon R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We kwamen met AH Restaurantactie bonnen en het menu zag er echt mooi uit, maar wij wilden graag wat anders.
We konden geen verrekening met het menu doen dus hebben we besloten om gewoon te eten en de bon te bewaren voor een andere gelegenheid.
rene V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
eten was prima, bediening keurig en attent. Inrichting voor zowel met partner en familie geschikt. UItstekend gegeten gisteravond
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ben nu 2x bij Stoer wezen eten. De 1e keer was de reservering niet genoteerd. Het eten was redelijk/goed. Dit keer gebruik gemaakt van de AH actie 2e diner gratis. Stoer had voor deze actie een 3-gangen menu gemaakt. Per gang kon je kiezen uit 2 gerechten. Het aanbod was niet erg spectaculair. Het eten was goed maar niet apart, de porties vrij klein en het bord niet echt bijzonder opgemaakt. Er werd vooraf geen brood met boter o.i.d. aangeboden. Daar moesten we zelf om vragen. Ook werd het lege glaswerk niet opgehaald en je moest het zelf vragen als je nog iets wilde drinken. Dit gold ook voor koffie/thee na het dessert. Er was tekort bediening. Bij het weggaan werd ook niet geholpen met de jassen. Misschien eet je a la carte beter. Wij gaan dat niet meer proberen mede door de matige bediening. Daar mag wel wat in worden geïnvesteerd. Jammer van de AH actie. Gemiste kans voor het restaurant.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit pareltje van de Noordbeemster. Een prachtig pand met een zeer groot terras aan de zijkant. Vooraf de proeverij dit is zeker een aanrader! Als hoofdgerecht hadden we de suggesties van de chef gekozen. Allemaal zeer lekker bereid. Leuke meiden in de bediening met verstand van zaken. Het serveren van extra aardapaardappeltjes was geen probleem! Bij de koffie hadden we gekozen voor dessert. Heerlijk huisgemaakt lekkers. Wij komen zeker terug. Ook in de zomer lijkt het ons heerlijk hier op het terras te kunnen zitten!
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer gezellig en sfeervol restaurant, leuk personeel, en het eten was voortreffelijk was het niet genoeg kon je bij krijgen. Koffie achteraf was ook heerlijk. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer gezellig en sfeervol restaurant, heerlijk gegeten personeel zeer vriendelijk, en zeker voor herhaling vatbaar. Een grote aanrader.
Annechina K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De ontvangst is hartelijk. We krijgen uitleg over het menu en genieten vervolgens van een heerlijk glas wijn. De sfeer is rustig en ontspannen. De gerechten zijn zorgvuldig opgemaakt en het smaakt allemaal heerlijk. De waarschuwing voor een hageltje in de fazant is niet tevergeefs, we vinden er één. Het dessert (o.a. perenijs) maakt het helemaal af! Voor ons een restaurant om terug te komen.