Stoer in de Beemster

Middenweg 48 1463 HC Noordbeemster Nederland Kaart

Over het restaurant Stoer in de Beemster

Eindeloze vergezichten

Niet voor niets staat de Beemster op de werelderfgoedlijst! Met eindeloze vergezichten over deze prachtige natuur heeft restaurant Stoer de locatie al mee. Het zwart-wit van het interieur staan in een fijn contrast met alle bloemen, hertengewei en gemoedelijk sfeerlicht. Op de vrij klassieke kaart staan toch ook wat opmerkelijkheden als aardpeer en roze peperjus. Vriendelijke bediening zorgt voor een top avond!

Meer informatie over restaurant Stoer in de Beemster

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Stoer in de Beemster

Bente L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We komen er nu al 1,5 jaar, maar steeds zelfde menu. Zeker voor vegetariër niet leuk.
Ook gisteren alles te snel achter elkaar opgediend, en zodra de laatste haar vork neerlegde werd alles meteen weggehaald.
Eten verder prima.
Beste Bente,

Allereerst zijn wij blij te horen dat jullie al 1 1/2 jaar bij ons te gast zijn. En hadden uw aanmerkingen graag direct van u gehoord.
Wij presenteren 4 x per jaar een nieuwe menukaart aan onze gasten en natuurlijk is een basis (bijv: tomatensoep / tournedos ) daarin hetzelfde maar wel altijd op andere manier aangekleed/geserveerd.
Naast onze kaart hebben wij ook altijd nog onze 2 specialiteiten welke met grote regelmaat wisselen.
Wij laten onze gasten niet graag met lege borden zitten en wat voor de ene te snel is is voor de ander te langzaam laat ons dit weten.
Een 15 minuten tussen de gangen is voor ons een streven maar indien dit aangepast moet worden horen wij het graag.

Beste Bente, komt u de volgende keer weer gewoon lekker genieten bij ons en geef uw wensen aan dan zorgen wij dat dat helemaal goed komt. ;-)

mvg Team Stoer
Cees Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Alleen de consumpties zijn aan de stevige prijs b.v een kleine radler kost € 4.00 Maar het eten was prima. En het verzoek van een feestelijk tintje vanwege 50 jarig huwelijk is niets mee gedaan.
klaaslaan .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Mooi restaurant met ruime opstelling en goed meubilair voorgerecht met bijbetaling p[rima van smaak en ruim voldoende hoeveelheid, hoofdgerecht kogelbiefstuk voortreffelijk, nagerecht echt heel lekkere caramelparfait kortom een prima menu metv vlotte attente bediening
Ada D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Klant gericht er werd rekening gehouden met speciale wensen. Er heerst een gezellige sfeer en het eten was smaakvol en de bediening vriendelijk.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk menutje van AH restaurantactie gegeten, gezellig en stoer ingericht, vlotte aardige bediening, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Na een heel nare ervaring twee jaar geleden zijn wij voor het eerst weer eens bij /Stoer gaan eten n.a.v. de A.H.actie Het was dit keer totaal andeers. de bediening het eten en de ontvangst. in ieder geval een heel andere ervaring dan de vorige. Ga zo door!!!!
A G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima eten en ontvangst. Bij de AH-actie heb ik vaak het gevoel dat je net wat minder krijgt. Dat was hier ook. We bestelden de carpaccio: twee met de AH-actie en één zonder. Bleek het gerecht zonder actie groter te zijn. Maar anderzijds moet een restaurant ook geld verdienen. Dus ik snap dat wel.
Stompetoren2 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Mooi restaurant met vriendelijke bediening. AH menu viel tegen. Poomodorisoep was meer drinkbouillon, visgerecht had weinig smaak en gebakken aardappelen veel te vet. Ananas parfait was wel erg lekker en de Chardonnay was goed.
A B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gegeten met het AH menu Goede bediening, porties net aan voldoende. Vis was heerlijk, maar de couscous droop in het vet. Nog nooit zulke couscous gezien! We hebben deze dan ook teruggestuurd
Denk niet dat we hier nog eens terugkomen, jammer.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten in uitstekende ambiance. Attente bediening, op ons verzoek extra tijd tussen hoofdgerecht en dessert. We komen zeker een keer terug.
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Was erg naar ons zin verlopen mooi restaurant leuke mensen
Bedankt we zullen jullie vanuit Brabant aan bevelen
Mooi gerechtjes opgesierd
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Toevallig gereserveerd nav de Albert Heijn actie. Dus dat maakte het goedkoop. Een aangepast drie gangenmenu met voldoende keuze. Niks op aan te merken. Het was erg rustig op zondagavond. Voorgerecht was er al erg vlot. De tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht had wat mij betreft wel iets korter mogen duren.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Na een bezoek met vrienden aan Muziek in de Beemster waren wij drie kwartier voor de gereserveerde tijd bij Stoer. Ondanks dat het concert bij Stoer net was afgelopen konden wij toch direct naar onze gereserveerde tafel. De gerechten waren prima. Een voordeel was dat de gerechten buiten de kaart op een apart kaartje werden gepresenteerd.
'M. S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vanavond bij Stoer gegeten. Truffelrisotto en salade met gerookte kip. Helaas veel te kleine porties. Prijs/kwaliteit /hoeveelheid was ons inziens behoorlijk uit balans. Jammer..je voelt je toch een beetje bekocht.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Mooi AH-menu! Heerlijk gegeten en fijne bediening. Zeker een aanrader. Wij houden Stoer zeker voor een volgende keer in ons achterhoofd :-)
G.J.A. M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prima bediening en heerlijk gegeten. De medewerkers namen alle tijd ons te ontvangen, waren vriendelijke en straalden betrokkenheid uit.
Lida R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij hebben genoten van de maaltijd, goede kwaliteit en erg smakelijk. Eerst een drankje buiten in het zonnetje waarna we binnen in het gezellige restaurant hebben gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Aardige bediening vinden wij ook erg belangrijk. Kortom echt genoten.
Tin3kerbell .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de AH-actie. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Gezellig rest. in oude boerderij. Toppertje!!!!!!
Tracey R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vanaf het moment dat we binnenliepen was de ontvangst warm en gezellig, het interieur binnen is gewoon prachtig, overdadig maar niet over de top. Omdat het nog redelijk weer was zijn we eerst buiten gaan zitten, de tuin is ook mooi ingericht en ze hebben ook aan de kleine eters gedacht met een schommel alsook een speelhoek binnen, geweldig. De gastvrouw was vriendlijk en nam de tijd voor een praatje, de keuze menu was goed opgesteld en ze boden nog een extra tussen gang van truffel risotto die heerlijk was en een makkelijk kinder menu wat onze 2 kleine dames opsmikkelden. We kwamen mijn verjaardag vieren en mocht een eigen taart meenemen die ze prachtig op een serveer schaal hadden gedaan en die de chef binnen bracht en aansneed, echt leuk. de gerechten waren heerlijk, speciaal het hoofdgerecht van de kalfssukade, erg zacht en royale portie, de 'stamppot' met rucola was erg lekker en een idee die ik ook thuis heb toegepast, yummy. Dank jullie voor een hele fijne avond en de zorg voor mijn ouders die slecht ter been zijn. Komen zeker binnenkort weer langs! Echt een aanrader!
Selma T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten,smaakvolle inichting en zeer vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar