Stockholm

Spaansekade 12 3011 ML Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Stockholm

Proef de Wereld

In deze schitterende zaak aan de Oude Haven geniet je van de lekkerste gerechten uit de internationale keuken. Terwijl je proeft van al dat lekkers schenkt de vriendelijke bediening graag nog een voortreffelijke cocktail voor je in.

Meer informatie over restaurant Stockholm

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras
Ikkimmy .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
op 17 februari hier gegeten, beiden het driegangen menu. Voorgerechten hertenham met pastinaakcreme en tonijn met crab. Hoofdgerechten tonijsteak van de Java Gril met couscous en parelhoen met polenta. Na allebei de huisgemaakte twix met bosvruchten. Lekker, verrassend en een erg goede prijskwaliteit verhouding. Met drie goedgevulde glazen lekkere huiswijn, drie speciaal bier en twee keer het driegangen menu in totaal 80 euro kwijt. Snelle bediening, moet zeggen dat het ook niet heel erg druk was op het (vroege ) tijdstip dat wij kwamen. Al met al geslaagde avond!
Marlyn M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het 3-gangen diner was goed maar toch wel kleine porties. Zelfs met een aantal cocktails, die trouwens heerlijk zijn, toch nog honger. Al met al een geslaagde maar doch geen gevulde buik.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Kreeft was om 19.30 al op. Eten was niet speciaal. Wachttijden waren erg lang. Kaasplank was wel erg goed. Ook de inrichting is erg leuk
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Een Heerlijk driegangenmenu gegeten! De kaart was wat beperkt maar de gerechten die erop stonden waren erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
De ligging van het restaurant is perfect. Stockholm heeft een mooie inrichting en fijn personeel. Je kan hier zowel met vriendin als met een groep vrienden heerlijk aanschuiven. ++++
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vriendelijke bediening en goede sfeer. Helaas voldeed het eten niet aan de verwachting, niet slecht maar ook niets bijzonders.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Spontaan naar binnen gelopen, vriendelijke ontvangst, mooi rustig tafeltje boven. Zeer attente bediening, prima en smaakvol 3-gangen diner met vlees, tonijn en kreeft, heerlijke huiswijn. Mooi opgemaakt dessert.Zeer verrassend goede zaak. Value for money !
Wendy1989 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Het eten was heerlijk! Goede porties en mooie opmaak. Diverse kaart.
Alleen jammer dat we de helft van onze frietjes pas kregen nadat de borden leeg waren. Dit een paar keer aangekaart, maar werd niet op geanticipeerd.
We begonnen met een borrel op het terras. Hier was de bediening vriendelijke en adequaat. Eenmaal binnen werd er (bijna) niet meer naar ons omgekeken. Dit terwijl de bediening steeds langs onze tafel liep. Lege glazen, halve bestellingen.
Gelukkig hebben we alsnog een leuke avond gehad, vooral door mijn leuke tafelgenoten.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Een superblik over de oude haven, een bedchut terras en het meest belangrijk: goed eten, zo midden in de stad
Een perfecte tonijn steak op een bedje van couscous, een goed gkookte halve kreeft en een perfecte huiswijn.
Meer dan schappelijke prijzen: ik weet waar ik naar toe moet als ik weer in Rotterdam ben!
Olderik D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteren gegeten bij Stockholm. 'Lasagne van Yakinoki met zalm, kabeljauw en kreeft'. Matig, weinig smaak en te lang gegaard. Vier personeelsleden wisten niet wat Yakinoki is (aardappels, iets japans, zalmspies, zeebladeren) ... Google overigens ook niet. Bijna goed. Nori dus.
natoro .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hebben hier vanavond gegeten. De bavette was erg lekker alsook de tonijn. De bediening prima. Het was een geslaagde avond. We hebben genoten.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Op deze historische locatie aan de oude haven in Rotterdam ligt restaurant “Stockholm”. Het was prima weer dus we zaten buiten op het terras aan het water.
De ervaren bediening is op de achtergrond maar reageert snel en dranken worden snel uitgeserveerd . Heel prettig. Lekker eten, vers bereid (salades en vis) en creatief gegarneerd.
Zo midden in de moderne stad op nog geen 5 minuten lopen van de markthal ligt deze idyllische plek.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en zeker de tonijn en de burger zijn aanraders. Verder prima service en vlotte bediening.
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
We hebben gisteren heerlijk eerst op het terras genoten van het weer met wat cocktails. Daarna heb ik als voorgerecht: "tonijn" gegeten - dit was echt heerlijk, hoofdgerecht: "de halve kreeft" - persoonlijk vond ik dit gerecht niet zo heel erg bijzonder en als dessert: "chocolade" - ook hier was niets mis mee!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Eten zag er mooier uit dan dat het smaakte; prima maar weinig bijzonder en hier en daar 'net niet'.
We zaten erg op de tocht en moesten steeds de tussendeur dicht doen. Het personeel deed hun best, maar heeft nog wel wat te leren. :)
Al met al een gezellige avond met vriendinnen en geen klachten over het eten, maar we gaan niet nog een keer.
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Ik heb er geluncht, heerlijk in het zonnetje op het terras. Het eten was niet erg bijzonder in vergelijking met het avondeten. Het was gewoon/oké.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
we waren eerst bij APARTT, waar we een hele slechte cocktail hebben gedronken, na een drankje om 18.00 , hebben we om 18.15 gereserveerd bij Stockholm. de cocktails waren lekker en het eten was lekker. ook heel fijn dat ze alle cocktails ook zonder alcohol serveren
janenjoany .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Tonijn vooraf was subliem, kreeft als hoofdgerecht met staart extra een aanrader en kaasplankje gewoon lekker samengesteld prima. Lekker wijntje erbij en zonnetje op terras prima weekend afsluiting.
maike11011989 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
...ik had er meer van verwacht. Was lekker maar niet erg speciaal en waiter wist niet de ingrediënten dus niet goed voorbereid voor gasten.
coraP .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Niets op aan te merken. Bediening goed, eten goed, leuke zaak en goede sfeer. Top!!
We hebben er van genoten.
We komen hier zeker nog eens terug!!