Stockholm

Spaansekade 12 3011 ML Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Stockholm

Proef de Wereld

In deze schitterende zaak aan de Oude Haven geniet je van de lekkerste gerechten uit de internationale keuken. Terwijl je proeft van al dat lekkers schenkt de vriendelijke bediening graag nog een voortreffelijke cocktail voor je in.

Meer informatie over restaurant Stockholm

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Stockholm

Michelle E.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Fijne sfeer en heerlijk eten met goede service.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Met de Iens-actie voor de 2e keer bij Stockholm gegeten in november. Was weer erg lekker!
Hanneke O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het was prima eten, en met de 50% actie van IENS bijzonder goedkoop. Doen we nog eens!
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij deze moderne tent.
We werden snel ontvangen en goed geholpen. Twee vlotte goedlachende meiden in de bediening. Echter, jammer dat ons hoofdgerecht voor ons voorgerecht kwam. Dit was een beetje misgelopen, maar werd prima opgelost. Al met al zeker de moeite waard, en wij gaan zeker nog een keertje terug, voor een diner of als bestemming voor een nieuwe borrellocatie
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Met n grote groep gegeten, engelstalig, we werden zeer klantgericht en efficiënt geholpen. Het eten was zeer smakelijk! Door de 50% korting actie was t helemaal een lot uit de loterij!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Vriendelijk personeel, mooie inrichting , uitgebreid menu en zalig gegeten !
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Via de iens 50% actie hier terecht gekomen. Ook zonder de korting een prima prijs kwaliteit hier. Komen zeker nog eens terug Stockholm
Conny O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben hier heerlijk mijn verjaardag gevierd en zijn erg attent bediend.
Steven N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Service onder de maat . Bij binnenkomst liepen er 3 serveersters langs zonder iets te zeggen. Uiteindelijk werden we geholpen door de barman en naar onze plekken verwezen. Het wachten op ons eerste drankje duurde even, vervolgens een gehaaste uitleg over het menu gehad. Het eten was ok, opmaak van de borden elke ronde zag er zeer goed uit. Met de IENS 50% korting een prima restaurant, voor de volle prijs onder de maat.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten. Enige aandachtspuntje zijn de stoelen. Voor mensen met korte benen zitten ze niet fijn.maar qua eten en vriendelijk personeel en ambiance een aanrader.
joyce S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Goed gegeten , goede prijs-kwaliteit verhouding en daarna nog even blijven hangen voor een lekkere cocktail :)
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer prettige en attente bediening. 3 gangen menu erg goed met frisse tonijn, malse biefstuk en heerlijk taartpunt. Inrichting mooi en lokatie ook goed. Wijn wordt goed bijgeschonken. Wij maakten gebruik van de actie ‘50% korting op de rekening’, helaas was de rekening bij zelf narekenen uiteindelijk te hoog. Hadden even gevoel dat dit niet helemaal toeval was . De te hoge rekening werd echter direct gecorrigeerd nadat we dit hadden aangegeven. Overall conclusie daarom toch goed. Voor herhaling vatbaar.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vooral de kreeft, vis van de dag en de zelfgemaakte Twix waren heerlijk. Lieve dames in de bediening en een fijne sfeer. Bedankt voor 'n geslaagd avondje :)
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Met name het voorgerecht (gravad lachs) was heel goed klaargemaakt. Geen overbodige sausjes, maar lekker puur. Het kaasplankje was ook voortreffelijk.
De bediening is voortreffelijk: vriendelijk en vlot.
Tonja T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten met een groep collega's. Dat we gebruik maakten van de 50% kortingsactie van Iens maakte niets uit, et
en net zo goed en bediening net zo vriendelijk. Snel weer!
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de ruim voldoende aanwezige bediening. Je moet wel zelf op zoek naar de (beperkt aanwezige) kapstok. Veel mensen hangen hun jas aan hun stoel.
Stockholm is modern en met een rustige, oranje lichtval ingericht. De zit tafels staan wel erg dicht naast elkaar. Hier moet je van houden. De bediening is erg alert, gedurende heel de avond.
Het eten: het voorgerecht met tonijn was wat simpel opgemaakt. Het was lekkerder geweest als er wat ruimere garnering (naast de sla en een tomaatje) bij had gezeten. Het hoofdgerecht met bavette was top. Goed en mals gegrild vlees, fijne jus en heerlijke garnering. Het andere hoofdgerecht met aubergine was smaakvol met de kwaliteitsmozarella, maar had wat meer gemogen in hoeveelheid. De zoete aardappel frites en gegrilde groenten erbij waren zoals je het graag wilt hebben. De zachte sinaasappel bavarois combineerde wat minder met het sterk op smaak en stukjes chocolade ijs maar waren lekker los van elkaar.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Via Iens' 50% korting actie gereserveerd. Bij binnenkomst Stockholm voor de zekerheid gemeld dat ik via Iens actie heb geboekt. Zij zijden dat dit niet in de reservering stond omdat het maximaal aantal actietafels al gereserveerd was en dit een fout in het Iens systeem is. Zij zeiden dat ze het zouden regelen en dat we konden rekenenen op de verwachte korting. De service hield daar niet op.
Rest van de avond geweldig gegeten. De bavette en dorade waren gewoon goed. Het meest bijzondere was toch de service. Ik reis nu zo'n 20 jaar over de wereld met 50-100 overnachtingen per jaar buiten de deur. Waarschijnlijk even zoveel restaurantbezoeken.
We werden bij Stockholm door meerdere mensen bediend en ze waren erg goed. Maar onze serveerster stak daar nog een keer met kop een schouders boven uit. Vriendelijk, snel, attent, glimlach etc. gewoon alles. Nee, het is niet m'n vriendin, zus of minares. Ik weet haar naaam niet maar als ik schrijf dat ze Asiatisch is, weet haar baas precies wie ik bedoel. Bedankt.
Quirinus B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Stockholm. Het drie gangen a la carte keuze menu is beslist een aanrader. wij hadden beiden vis als hoofd gerecht. Alle gerechten waren schitterend opgemaakt. Bediening erg vriendelijk en men heeft goed rekening met onze wens gehouden dat wij voor een bepaalde tijd weer weg moesten zijn ivm een concert later die avond. Qua comfort zijn de stoelen wat laag en staat het meubilair erg dicht op elkaar. lastig voor de bediening en als je naar het toilet moet. Het heren toilet was wat minder goed verzorgd. Verder toch een aanrader ivm goede prijs prestatie verhouding.
Lieske V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
We hebben een leuke avond bij Stockholm gehad. Het is een mooie zaak waar je leuk met vrienden af kan spreken.

Het eten was goed, maar wel wisselend. De voorgerechten en de toetjes, vonden we lekkerder en interessanter dan de hoofdgerechten. Daarbij kwam dat er nog maar 1 portie van het vega gerecht was. En de hamburger is eigenlijk te saai voor zo'n mooi tent. Als hadden er maar een paar gebakken uitjes opgezeten dan was het al meer dan alleen wit zacht bolletje, kalfsburger, saus en blaadje sla. Maar los daarvan, de prijs van 26,50 voor een 3-gangenmenu a al carte is het zeker waard.

De serveerster was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zij was top. Ik kreeg een hele Dorade (met ogen en al) op mijn bord terwijl ik gewoon een filet verwacht had. Daarvoor kreeg ik een nieuw gerecht. Dat is een super service. De kok kwam een beetje nukkig over en kon net wat hartelijker, maar op zich was hij wel goed betrokken bij zijn eten en deed duidelijk zijn best.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Eten was boven verwachting lekker, goede service!