Stockholm

Spaansekade 12 3011 ML Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Stockholm

Proef de Wereld

In deze schitterende zaak aan de Oude Haven geniet je van de lekkerste gerechten uit de internationale keuken. Terwijl je proeft van al dat lekkers schenkt de vriendelijke bediening graag nog een voortreffelijke cocktail voor je in.

Meer informatie over restaurant Stockholm

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras
Lieven V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het was lekker eten met een mooi uitzicht op de oude haven. Ideaal voor een gezellige avond met vrienden of familie. Een dikke aanrader!!!
Stella S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Kwaliteit eten top! Zowel kreeft als vlees waren super mals. Leuke bediening.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heel lekker gegeten en heerlijk buiten gezeten bij Stockholm. We namen 2 gangen met bijgerechten en deelden het toetje. Vooraf alles prima. Bedoening ook goed en lekkere wijn. Hoofdgerecht makreel voor mij heel goed. Mijn tafelgenoten kregen helaas koude mosselen. Ging met excuses en drankje ter compensatie direct terug naar de keuken, heel netjes. Gelukkig niet lang op de nieuwe portie hoeven wachten. Kaasplankje was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten met zijn tweeën. Vooraf name we beiden de tonijn en als hoofdgerecht de aubergine en de makreel. Voor ons een plus dat je de bijgerechten er apart bij moet bestellen. We zijn namelijk beide kleine eters. Heerlijke (maar prijzige) cocktails. De bediening was vlot en gezellig.
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Wat een prachtige locatie, de zaak sprong er echt meteen uit, erg sfeervol en een mooi pand. Als voorgerechten kozen we de mozzarella en de zalm, beiden heerlijk, met name de mozzarella overtrof onze verwachting. De kip met daarbij gegrilde groente was zeer smaakvol, echter vonden we de groente vlak van smaak. Zo heeft restaurant Stockholm onze verwachting meer dan waargemaakt en zouden we zeker terugkomen voor de heerlijke gerechten.
Boonenklaas .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Met een goede vriend hier gedineerd en het viel goed in de smaak maar hoeft niet nog een keer van ons. Dinsdag zijn we er geweest maar eigenlijk het enige wat er echt uit sprong was het eten. Het personeel leek er niet veel zin in te hebben en het interieur was standaard. Niet echt een goed begin aan de avond dus we hadden ook niet echt het gevoel om nog heel uitgebreid te gaan eten. We zijn voor een hoofdgerecht gegaan ik nam de lam. Deze was tot in perfectie bereid en het was een leuk en uniek gerecht. Helaas dat het eten heeft geleden onder de rest hopelijk gaat er wat veranderen want dan is er een kans dat we het nog een keer proberen.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Uitstekend restaurant. Goede menukaart met (h)eerlijke gerechten. Vriendelijke, deskundige bediening. Gezellige, stijlvolle inrichting. Kortom, een echte aanrader!
arnoud A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het eten was goed, alleen jammer dat we erg lang op het voorgerecht moesten wachten. Het geluid is erg hol, lastig om elkaar goed te verstaan.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Met zijn vieren hier geluncht. Wij namen het luxe arrangement waardoor we dit konden delen. Mooi opgemaakt en prima van kwaliteit.
Vlotte bediening, in voor een grapje.
Ikkimmy .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
op 17 februari hier gegeten, beiden het driegangen menu. Voorgerechten hertenham met pastinaakcreme en tonijn met crab. Hoofdgerechten tonijsteak van de Java Gril met couscous en parelhoen met polenta. Na allebei de huisgemaakte twix met bosvruchten. Lekker, verrassend en een erg goede prijskwaliteit verhouding. Met drie goedgevulde glazen lekkere huiswijn, drie speciaal bier en twee keer het driegangen menu in totaal 80 euro kwijt. Snelle bediening, moet zeggen dat het ook niet heel erg druk was op het (vroege ) tijdstip dat wij kwamen. Al met al geslaagde avond!
Marlyn M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het 3-gangen diner was goed maar toch wel kleine porties. Zelfs met een aantal cocktails, die trouwens heerlijk zijn, toch nog honger. Al met al een geslaagde maar doch geen gevulde buik.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Kreeft was om 19.30 al op. Eten was niet speciaal. Wachttijden waren erg lang. Kaasplank was wel erg goed. Ook de inrichting is erg leuk
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Een Heerlijk driegangenmenu gegeten! De kaart was wat beperkt maar de gerechten die erop stonden waren erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
De ligging van het restaurant is perfect. Stockholm heeft een mooie inrichting en fijn personeel. Je kan hier zowel met vriendin als met een groep vrienden heerlijk aanschuiven. ++++
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vriendelijke bediening en goede sfeer. Helaas voldeed het eten niet aan de verwachting, niet slecht maar ook niets bijzonders.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Spontaan naar binnen gelopen, vriendelijke ontvangst, mooi rustig tafeltje boven. Zeer attente bediening, prima en smaakvol 3-gangen diner met vlees, tonijn en kreeft, heerlijke huiswijn. Mooi opgemaakt dessert.Zeer verrassend goede zaak. Value for money !
Wendy1989 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Het eten was heerlijk! Goede porties en mooie opmaak. Diverse kaart.
Alleen jammer dat we de helft van onze frietjes pas kregen nadat de borden leeg waren. Dit een paar keer aangekaart, maar werd niet op geanticipeerd.
We begonnen met een borrel op het terras. Hier was de bediening vriendelijke en adequaat. Eenmaal binnen werd er (bijna) niet meer naar ons omgekeken. Dit terwijl de bediening steeds langs onze tafel liep. Lege glazen, halve bestellingen.
Gelukkig hebben we alsnog een leuke avond gehad, vooral door mijn leuke tafelgenoten.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Een superblik over de oude haven, een bedchut terras en het meest belangrijk: goed eten, zo midden in de stad
Een perfecte tonijn steak op een bedje van couscous, een goed gkookte halve kreeft en een perfecte huiswijn.
Meer dan schappelijke prijzen: ik weet waar ik naar toe moet als ik weer in Rotterdam ben!
Olderik D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteren gegeten bij Stockholm. 'Lasagne van Yakinoki met zalm, kabeljauw en kreeft'. Matig, weinig smaak en te lang gegaard. Vier personeelsleden wisten niet wat Yakinoki is (aardappels, iets japans, zalmspies, zeebladeren) ... Google overigens ook niet. Bijna goed. Nori dus.
natoro .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hebben hier vanavond gegeten. De bavette was erg lekker alsook de tonijn. De bediening prima. Het was een geslaagde avond. We hebben genoten.