Stockholm

Spaansekade 12 3011 ML Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Stockholm

In de idyllische Oude Haven van Rotterdam bevindt zich Bar Restaurant Stockholm. Stockholm verrast en verwarmt met haar interieur, gerechten, wijnen, cocktails en service. Van carpaccio tot gebakken coquilles, van zeevruchten risotto met gamba's tot gegrilde kreeft, Stockholm prikkelt de zintuigen! Stockholm is een elegant restaurant dat gedurende de avond een metamorfose ondergaat en verandert in een trendy bar met dito muziek en sfeervolle verlichting. Uw bezoek aan Stockholm zal zorgen voor ontspanning en verwennerij, gebracht met de juiste kennis en aandacht.

Meer informatie over restaurant Stockholm

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Stockholm

Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Teleurstellende hamburger gegeten. Goed vlees, Lekker broodje maar verder alleen een blaadje sla en een dropje saus als garnering Jammer! (Wel koolsla naast, maar dat vind ik zelf niet lekker.)
Nog teleurstellender was dat de kaart die online staat niet overeen komt met de echte kaart. Dus ik had gereserveerd denkend dat ik dat menu kon eten, terwijl dat niet kon.
Personeel was prima. Locatie aan het water ook. Tafels misschien iets te dicht op elkaar.
joshua77 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Het was een uitstekende kennismaking met dit restaurant! Prachtplek, gezellig en bovenal een zeer gastvrije ober. Net vóórdat de maaltijden geserveerd zouden worden, besloten we met zijn zevenen toch aan een andere tafel plaats te nemen: dit was geen enkel probleem! Een bestanddeel van een salade was niet meer voorradig en daar werden we keurig van op de hoogte gesteld met de mededeling dat de kok creatief zou zijn.
Eelco F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Leuk restaurant, met terras aan de oude haven. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Leuke sfeer en vriendelijke bediening
Ylvy W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Werd goed naar onze specifieke wensen geluisterd. Hamburger had kaas verwerkt in de burger, nooit zo’n zachte en malse hamburger gehad! De maiskip was heel lekker maar het pittig kunnen ze wel weghalen.. De bediening was zeer behulpzaam en ze hebben ook voortreffelijke cocktails.
Siham H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Allereerst hebben ze geen rekening gehouden met mijn dieetwensen terwijl ik ze bij mijn reservering heb geplaatst.

Het eten werd geserveerd maar we kregen er geen borden bij waardoor de hele tafel onder de olijfolie kwam.

Geen zout en peper op de tafel. Iedereen had een kaarsje die aan werd gezet. Ons kaarsje werd niet aangezet.

2x geschrokken omdat serveerster bekers en borden liet vallen.

Rumoerig in de keuken.

Het eten zelf was redelijk maar ze waren niet flexibel in aanpassingen eraan.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Snelle bediening, vriendelijk en adequate. Zeker ondat het erg druk was en het gehele terras bezet was. Lekker gegeten. Dik in orde!!!
Anne N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Jammer dat de tonijn van de kaart is verdwenen bij de voor- en hoofdgerechten. Bediening in orde, uitzicht op terras blijft geweldig.
B. K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
We hadden lams met doperwten besteld. De erwten waren zo hard als steen en vroegen wij om uitleg. De ober gaf als antwoord dat het zo hoorde en dat het geen HAK was. Dat was zo een rot opmerking. Als we uiteten gaan dan verwachten we ook kwaliteit. €135,- euro vind ik niet bepaald goedkoop dus verwacht ik wel meer dan zo’n slechte service. Het leek er ook op dat de ober ( een donkere jongen) zijn dag niet had.

Niet voor herhaling vatbaar.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Afgelopen zaterdag met vrienden geborreld en gegeten bij Stockholm. Het was een prachtige dag en ik had een tafeltje op het terras gereserveerd. Ze hadden ons gewoon de beste tafel gegeven :) We zaten heerlijk in de zon aan het water. Dat begon dus al goed. Vooraf deelden we de gecombineerde borrelplank en olijven. Lekkere hapjes en genoeg om met 4 personen te delen. Als hoofdgerecht had ik de gegrilde dorade, een heerlijke vis en nog lekker sappig. We hebben nog frietjes en groenten gedeeld met de tafel. De hoofdgerechten van de anderen bevielen ook goed. Er was alleen niet zoveel keus voor vegetariërs die ook geen vis eten. Al met al een hele geslaagde avond gehad. Wij komen zeker vaker terug.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten was goed, was heel erg druk waardoor we erg lang op het dessert moesten wachten. Bediening was heel erg vriendelijk.
Xiao L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
perfecte service en een fijne avond gehad. kleine opmerking: tafels stonden wel erg dicht op elkaar, waardoor minder privacy
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Uitmuntend gegeten, zeer vriendelijk en correcte bediening, prachtig uitzicht over de oude haven, wat als heel sfeervol en romantisch omschreven kan worden. We hebben het als een echt avond uit ervaren!
Remco M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij restaurant Stockholm. Ben alleen zeer teleurgesteld in Iens. Ik was op zoek naar een leuke korting en zag -50% korting staan op de hele rekening bij restaurant Stockholm. Dus ik heb dat gereserveerd blijkt wanneer we klaar zijn met eten dat deze korting helemaal niet van kracht is. Volgens het restaurant waren we niet aangemeld. Dus ik kijk in mail en laat zien dat we toch echt via Iens hebben gereserveerd dus de ober kijkt mee en laat vervolgens zien dat er in de bevestiging staat ‘reservering zonder promotie’. Terwijl bij het boeken van de tafel het -50% labeltje werd getoond zowel bij de tijd die ik wilde reserveren werd het -50% labeltje weergeven. Maar dan in de mail stond ineens dit. De ober gaf al aan dat dit vaker voorkwam. Ik heb gewoon netjes mijn rekening betaald zonder er heisa van te maken. Maar Iens wat is dit smerig zeg! Dit is pure vorm van dwaling en slaat echt negens op. Uiteraard gebeld met de klantenservice en ze hadden begrip voor mijn teleurstelling maar ze konden niks voor me betekenen. Uiteraard laat ik hetniet hierbij zitten maar mensen let op op deze manier van dwaling! Echt heel smerig
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een oplossing voor de buitendeur die continue open blijft staan zou prettig zijn. Misschien een deurdranger? Of een tochtgordijn?
Robbin G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede ambiance, attente bediening. Top!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wat een fantastische locatie. Modern ingericht. Goede en snelle bediening. De gerechten zijn mooi en verzorgd opgediend.Heel smakelijk en goed geportioneerd. Ook zonder de 50% iens korting goed te betalen.Dus zeker voor herhaling vatbaar.We hadden een topavond.!
Jannie T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wat een top actie; echt 50% korting op je hele rekening! Heerlijk eten, steak tartaar een aanrader en de kreeft was ook heel prima. Cocktails zoals ze horen, gezellig druk, jonge maar alerte bediening. Leuk! ???????? Ga zo door!
angie M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
is ëen mooie zaak maar eten viel tegen en het was veel te veel herrie
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Kaasplankje vond ik zelf iets minder.
Philip K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Wederom geweldig lekker gegeten, ditmaal met een groep van 6! Vriendelijk staff en iedereen was aangenaam verrast door het lekkere eten. Top!