Stockholm

Spaansekade 12 3011 ML Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Stockholm

Proef de Wereld

In deze schitterende zaak aan de Oude Haven geniet je van de lekkerste gerechten uit de internationale keuken. Terwijl je proeft van al dat lekkers schenkt de vriendelijke bediening graag nog een voortreffelijke cocktail voor je in.

Meer informatie over restaurant Stockholm

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras
Voordelig
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vriendelijke bediening en goede sfeer. Helaas voldeed het eten niet aan de verwachting, niet slecht maar ook niets bijzonders.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Spontaan naar binnen gelopen, vriendelijke ontvangst, mooi rustig tafeltje boven. Zeer attente bediening, prima en smaakvol 3-gangen diner met vlees, tonijn en kreeft, heerlijke huiswijn. Mooi opgemaakt dessert.Zeer verrassend goede zaak. Value for money !
Wendy1989 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Het eten was heerlijk! Goede porties en mooie opmaak. Diverse kaart.
Alleen jammer dat we de helft van onze frietjes pas kregen nadat de borden leeg waren. Dit een paar keer aangekaart, maar werd niet op geanticipeerd.
We begonnen met een borrel op het terras. Hier was de bediening vriendelijke en adequaat. Eenmaal binnen werd er (bijna) niet meer naar ons omgekeken. Dit terwijl de bediening steeds langs onze tafel liep. Lege glazen, halve bestellingen.
Gelukkig hebben we alsnog een leuke avond gehad, vooral door mijn leuke tafelgenoten.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Een superblik over de oude haven, een bedchut terras en het meest belangrijk: goed eten, zo midden in de stad
Een perfecte tonijn steak op een bedje van couscous, een goed gkookte halve kreeft en een perfecte huiswijn.
Meer dan schappelijke prijzen: ik weet waar ik naar toe moet als ik weer in Rotterdam ben!
Olderik D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteren gegeten bij Stockholm. 'Lasagne van Yakinoki met zalm, kabeljauw en kreeft'. Matig, weinig smaak en te lang gegaard. Vier personeelsleden wisten niet wat Yakinoki is (aardappels, iets japans, zalmspies, zeebladeren) ... Google overigens ook niet. Bijna goed. Nori dus.
Natoro .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hebben hier vanavond gegeten. De bavette was erg lekker alsook de tonijn. De bediening prima. Het was een geslaagde avond. We hebben genoten.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Op deze historische locatie aan de oude haven in Rotterdam ligt restaurant “Stockholm”. Het was prima weer dus we zaten buiten op het terras aan het water.
De ervaren bediening is op de achtergrond maar reageert snel en dranken worden snel uitgeserveerd . Heel prettig. Lekker eten, vers bereid (salades en vis) en creatief gegarneerd.
Zo midden in de moderne stad op nog geen 5 minuten lopen van de markthal ligt deze idyllische plek.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en zeker de tonijn en de burger zijn aanraders. Verder prima service en vlotte bediening.
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
We hebben gisteren heerlijk eerst op het terras genoten van het weer met wat cocktails. Daarna heb ik als voorgerecht: "tonijn" gegeten - dit was echt heerlijk, hoofdgerecht: "de halve kreeft" - persoonlijk vond ik dit gerecht niet zo heel erg bijzonder en als dessert: "chocolade" - ook hier was niets mis mee!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Eten zag er mooier uit dan dat het smaakte; prima maar weinig bijzonder en hier en daar 'net niet'.
We zaten erg op de tocht en moesten steeds de tussendeur dicht doen. Het personeel deed hun best, maar heeft nog wel wat te leren. :)
Al met al een gezellige avond met vriendinnen en geen klachten over het eten, maar we gaan niet nog een keer.
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Ik heb er geluncht, heerlijk in het zonnetje op het terras. Het eten was niet erg bijzonder in vergelijking met het avondeten. Het was gewoon/oké.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
we waren eerst bij APARTT, waar we een hele slechte cocktail hebben gedronken, na een drankje om 18.00 , hebben we om 18.15 gereserveerd bij Stockholm. de cocktails waren lekker en het eten was lekker. ook heel fijn dat ze alle cocktails ook zonder alcohol serveren
Janenjoany .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Tonijn vooraf was subliem, kreeft als hoofdgerecht met staart extra een aanrader en kaasplankje gewoon lekker samengesteld prima. Lekker wijntje erbij en zonnetje op terras prima weekend afsluiting.
Maike11011989 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
...ik had er meer van verwacht. Was lekker maar niet erg speciaal en waiter wist niet de ingrediënten dus niet goed voorbereid voor gasten.
CoraP .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Niets op aan te merken. Bediening goed, eten goed, leuke zaak en goede sfeer. Top!!
We hebben er van genoten.
We komen hier zeker nog eens terug!!
Ditteke E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gisteravond met een vriendin hier gaan eten. Het was ten eerste een ontzettend leuke locatie vlak naast de kubuswoningen en aan een grachtje. Daarna heerlijk drie gangen menu gegeten voor een schappelijke prijs! Vooral de huisgemaakte twix is een aanrader. Mede door de vlotte bediening een heerlijke avond gehad.
MWFvdHoogen .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Met zn drieen gegeten op een zaterdagavond. Plekje net naast de deur, wat regelmarig een golf van kou opleverde. Voorgerechten waren goed, kreeftensoep, steaktartaar en tonijn. Zag er ook mooi opgemaakt uit, maar de presentatie van de kreeftensoep was erg simpel; alleen soep in een rond bord. Hoofdgerecht viel tegen; tournedos was vlak van smaak, terwijl er gesuggereerd werd dat de lavasteen wat extra zou brengen. Purree en paddestoelen ook weinig bijzonder. Kaasplankje was ook wisselend. 4 soorten en niet gerangschikt naar sterkte. Te veel uiensaus erbij. Al met al had ik me er iets meer van voorgesteld, maar smakeloos was het zeker niet. De kok houd goed rekening met allergieen. De bediening is vriendelijk en doet hun uiterste best en dat compenseert ruimschoot het gebrek aan ervaring. Overigens was er best veel personeel. Onze main-serveerster werkte er pas kort en is zeker een geschikte serveerster. De zaak zelf is rustig, strak en modern alleen te koud met een deur die steeds openwappert dwz opengaat. Daar moeten ze iets op bedenken. De prijskwaliteit is erg goed, want je betaald maar 25 voor 3 gangen. Concluderend kun je hier een redelijke maaltijd krijgen voor weing geld in een moderne inrichting met daarbij vriendelijk en welwillend personeel. In all en 6,5.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met 4 dames. De service was prettig, snel en vakkundig. De gerechten zagen er prachtig uit, de smaken vielen een klein beetje tegen (het was een beetje vlak van smaak), maar de algehele entourage maakt veel goed.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Leuke plek om te eten of lekker met een drankje te chillen. Je hebt 3 gangen menu waarbij je uit diverse lekkere gerechten van de kaart kan kiezen. Heerl ijk gegeten. ..
Info611 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Onzeker afwachtend personeel . Niet pro actief. ( vragen om zout en peper ipv erbij als er ei geserveerd wordt bijvoorbeeld)
Soep en clubsandwich lekker, niet bijzonder
Uitleg geven bv over perentaartje , lukte serveerster niet eens

Dynamischer, betrokken, vriendelijk personeel zal sfeer en beleving optillen!!!!