Stilleven

Ginnekenweg 26 4818 JE Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Stilleven

Angela V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Naar aanleiding van de positieve recenties en leuke site een high tea gereserveerd. De hapjes waren op zich prima, maar niet uitzonderlijk. Het personeel was niet echt klantvriendelijk: onze gereserveerde tafel stond pal in de hete zon (niet handig met chocola) terwijl alle andere tafels in de schaduw stonden. Omdat deze bezet (maar volgens mij niet gereserveerd) waren konden we als alternatief binnen gaan zitten. Terwijl ik deze plek juist had gekozen vanwege de fijne tuin. Uiteindelijk hebben we zelf voorgesteld om de tafel te verzetten, wat niet van harte ging. Verder weinig aandacht voor ons, moesten zelf steeds om nieuwe thee vragen. Jammer want het is een leuke plek in Breda! Misschien hadden we pech door de drukte, maar juist bij een high tea verwacht ik iets meer aandacht.
Ruby V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Stilleven is een hele fijne plek om lekker te lunchen. De aankleding maakt het heel knus en je kunt blijven kijken naar alle mooie spulletjes. Er is lekker zelfgemaakt gebak en de lunch beviel ons heel goed. Originele kaart.
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Met drie vriendinnen binnengewandeld en genoten van het retro-interieur. Origineel en grappig ingericht, veel licht ook en niet te rommelig. Er hing een gezellige sfeer en alles wat je ziet is te koop. We kozen alle vier iets anders en het smaakte ons prima: tomatensoep, bruschetta, taartje en ik had zelf een tosti van notenbrood met rozijntjes en agavesiroop. Een absolute aanrader en ik kom hier zeker nog terug om ook een heerlijk stukje taart te proeven.
Benjamin H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Prima high tea, eten erg goed maar de thee zelf was wat aan eenvoudige kant. Bediening had weinig oog voor ons en was niet pro-actief. We moesten overal naar vragen en men stond veelvuldig te eten en te drinken achter de bar. (Na t inschenken van smoothies recht uit de maatbeker of blender het restant drinken bv). Weinig flair/gezelligheid, zelfs bij t afrekenen. Er werd niet gevraagd of t naar wens was, zowel tijdens als na de high tea.
Gelukkig lees ik andere reacties dus misschien troffen wij t gewoon slecht. Eten en aankleding erg goed! Evengoed gelukkig een leuke middag gehad.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
High tea bij Stilleven. De dag tevoren gebeld, reserveren was geen probleem (in de zaak staat een bord waarop staat dat je voor de high tea twee dagen tevoren moet reserveren). Heel gezellige zaak, genoeg ruimte tussen de tafeltjes. Bijzonder vriendelijke bediening; toen ze zagen dat ik medicijnen wilde innemen werd mij direct een glas water aangeboden. Dan de high tea zelf: lekker, alls huisgemaakt, en niet te veel. Wij gaan zeker weer terug!
Csaa .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2013
Koffie met een gebakje, lekker maar wel vrij duur voor wat je krijgt. De aankleding is echter geweldig! Retro, vintage alles is ook nog te koop. Je kijkt echt je ogen uit!
Inèz D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Dit tentje is heel sfeervol en gezellig. Je kunt er allerlei woonaccessoires kopen, en daarnaast een kopje koffie drinken met taart, of lunchen. Wij hadden beiden een boterham genomen, beiden waren lekker. Daarna hebben we nog een taartje genomen, maar die vond ik niet lekker. Voor het eten zou ik niet nog een keer gaan, maar voor de sfeer zeker wel!