Stien

Woensdag t/m Zondag vanaf 16:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Midden in staphorst ligt restaurant Stien. In deze boerderij heerlijk gegeten met de hele familie. Autenthieke details zijn nog overal te zien. In de opkamer is nog een heuze bedstee. Werden bij binnenkomst opgevangen direct en onze jassen opgehangen. De bediening is vlot en heeft verstand van de gerechten. Bijgerechten zoals verse groente, aardappeltjes, patat en salade worden bijgevuld en is genoeg en warm. Gratis tafelwater en als voorgerecht gebakken brood met olijven, boter en een sausje maken het af. Goede verse vis en geen sauzen uit een pakje en dat proef je. Kregen zelfs een rondleiding en een bezoek aan de wijnkelder. Goede huiswijnen en fijne achtergrondmuziek. Met zn allen nog een drankje gedaan aan de ruime bar en de drie uur vlogen om. Vooral voor groepen een fijn restaurant door de ruime indeling en grote parkeerplaats. Komen snel terug!
Lars S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk gegeten, verrassende smaken en combinaties, vriendelijk personeel en gezellig ingericht.
Gewoon een aanrader.
Dijke .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Leuke, ontspannen sfeer. De kwaliteit van het eten prima. Het voorgerecht (zalm/garnalen) was uitstekend. Vlotte bediening. Bij het kopje koffie kan een iets spannender chocolaatje worden gegeven. Wij zullen hier vaker terug komen.