Stien

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:30

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Stien

Henk F.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Afgelopen donderdag samen met onze gast uit Italië gegeten bij Stien. Het blijft elke keer weer een bijzondere ervaring om hier te mogen eten. We zaten in de "opkamer" en hebben genoten van alle heerlijke gerechten. Binnenkort hier weer naar toe, maar dan wel samen met mijn vrouw. Dit restaurant verdient elke avond een volle bak.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Midden in staphorst ligt restaurant Stien. In deze boerderij heerlijk gegeten met de hele familie. Autenthieke details zijn nog overal te zien. In de opkamer is nog een heuze bedstee. Werden bij binnenkomst opgevangen direct en onze jassen opgehangen. De bediening is vlot en heeft verstand van de gerechten. Bijgerechten zoals verse groente, aardappeltjes, patat en salade worden bijgevuld en is genoeg en warm. Gratis tafelwater en als voorgerecht gebakken brood met olijven, boter en een sausje maken het af. Goede verse vis en geen sauzen uit een pakje en dat proef je. Kregen zelfs een rondleiding en een bezoek aan de wijnkelder. Goede huiswijnen en fijne achtergrondmuziek. Met zn allen nog een drankje gedaan aan de ruime bar en de drie uur vlogen om. Vooral voor groepen een fijn restaurant door de ruime indeling en grote parkeerplaats. Komen snel terug!
Lars S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk gegeten, verrassende smaken en combinaties, vriendelijk personeel en gezellig ingericht.
Gewoon een aanrader.