Sticky Rice

Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 20:00

E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Kwam hier toevallig langs, kom zelden in Den Haag, aangenaam verrast door de presentatie en smaak van mijn mandje Gado Gado.
De kleefrijst werd apart geserveerd, maar heel mooi met zorg voorzien van wat gebakken uitjes.
Dit was een lunch, kom vast nog terug voor meer....
Lenny H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wat was het goed bij Sticky Rice, zowel in het restaurant als de door ons bestelde catering voor 30 personen.
Alles vers en heel mooi gepresenteerd.
Smaak was heerlijk en authentiek.
Jolande P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Soep was uitgesproken slecht geen smaak, waterig met weinig kid maar veel kool menu bangkok was 3 garnalen en 3 stukjes vlees nasi niet gaar, weinig smaak. Sate was wel erg lekker
JSm01 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik kom hier regelmatig om even snel goed Indonesisch te eten. Het eten is goed voor een redelijke prijs.
Het personeel is erg vriendelijk, als het wat minder druk is wordt de bestelling aan tafel gebracht en hoef je het niet aan de balie op te halen met een buzzer.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Gisteren ben ik voor het eerst bij Sticky Rice geweest voor de lunch. Ik was er met man en kinderen, we gingen allemaal voor het Indische eten. De kids hebben hun buikje rond gegeten aan sate en lemper, ik had een nasi goreng en mijn man het koningsmaal.
De nasi goreng was (zeker voor de prijs) een hele goede schotel. Boontjes, ei, 2 stokjes sate, kroepoek en zure komkommertjes, een flink bord en pittig is ook gewoon goed pittig. Niet Hollands afgezwakt en ook weer niet zo pittig dat je je eten niet meer proeft. De sate is erg lekker, deze wordt ter plekke gegrild en is zeer mals.
Het is een knusse, modern ingerichte zaak met leuke details. Nette, correcte bediening. Een zeer fijne plek voor de lunch, hier komen we vaker terug.
Nonabesar .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Eigenlijk eet ik bij Sticky Rice alleen de Indische keuken want die is om je vingers bij af te likken. Alles super vers, authentiek, schoon en bereid met veel verse kruiden. En het wordt ook nog eens fraai culinair gepresenteerd en de inruchting is prettig modern.Mijn laatste ontdekking zijn de zelfgemaakte sambals (ook mee te nemen). Voor de prijs hoef je het niet te laten, alleen zelf koken is voordeliger.
Hedera .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Hier kun je jouw menu zelf samenstellen, vervolgens wordt het in de magnetron opgewarmd, helaas is het daardoor helaas soms iets droger dan het mag zijn. De gerechten zijn goed te eten.
voor een gezellig etentje moet je hier absoluut niet zijn, het concept is meer bedoeld voor een snelle lunch/diner.
Kalofagas .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Geluncht bij deze prima Indo. Smaak en bereiding niets op aan te merken, service daarentegen matig. Aan de balie haal je het eten af dat in de magnetron wordt opgewarmd ( pas op dat de gado gado niet mee de magnetron in gaat! ) Er wordt wel zichtbaar gekookt, maar dat eten is dan kennelijk voor later.

Stevig minpunt: wij bestelden thee en bier bij de maaltijd, maar nog een glaasje kraanwater erbij was niet mogelijk. Jammer!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Voor de lunch een Soto Ajam bij Sticky Rice gehaald. Voor € 7,50 krijg je dan een emmer (!) met soep, die heerlijk op smaak gekruid is en alles bevat wat een Soto Ajam hoort te hebben: lekker veel (grote) stukken kip, ei, taugé en kool. Een lepel erbij was geen probleem en het meeneem-emmertje werd lekvrij verpakt. Het overige heb ik niet geproefd, maar ik zag dat er veel keus was. Het zag er allemaal even smakelijk uit. Het decor is sober, maar voor een afhaal-/fastfoodconcept gaat het mij om het eten en dat zag er allemaal vers en heerlijk uit. Ik kom zeker terug!
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Bij Sticky Rice kun je zowel afhalen (Take Away Box) als in het restaurant eten (self-service). Het restaurant is niet groot, maar het is mij tot nu toe nog niet overkomen dat er geen plek is. De bediening is vriendelijk en weet waar ze het over heeft. De gerechten zijn altijd goed op smaak. Pittig betekent hier nog echt pittig. Ik had de gado-gado, deze werd geserveerd met longtong (plakrijst) en twee stokjes kipsaté. De saté was goed gegrild en zeker niet droog, wat al gauw een gevaar is bij kipsaté. De gado-gado had lekkere knapperige groenten (o.a. boontjes en taugé), tempé en tahu met daaroverheen rijkelijk satésaus. De longtong werd apart geserveerd, en dat vond ik ook wel lekker, anders overheerst de saus heel erg. Mijn partner had de satéschotel met bami. Ook dat viel goed in de smaak (vooral de saté van lam was erg mals). We misten hier alleen wel een beetje groenten en de krupuk.
Martijn22222 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Aardig menu gegeten dat past bij een prijs van 12 euro en daarmee niet goedkoop en niet duur. Een flesje bier is 3,25 en een frisdrank 2,75, een soepje 7,50. Daar kun je overal makkelijk voor terecht in Den Haag. Ik vond het gemiddeld een 7 waard en niet echt bijzonder.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
voor een zaken lunch een prima gelegenheid. De gerechten zijn goed van smaak. Nette zaak aardig personeel. Ook het gehanteerde concept spreekt aan. Voor een snelle Indonesische maaltijd is dit een prima adres.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Overheerlijk gegeten bij Sticky Rice.
De rendang, heerlijk zacht, bijzonder goed van smaak, de ikan bali? het ei Blado, allemaal ongelooflijk lekker en authentiek. Nasi Kuning ook zo lekker.
Gauw terugkomen!!
Zeer vriendelijke bediening.
Als je niet zo bekend bent rond het Centraal station in Den Haag, is het niet zo makkelijk te vinden, en dat is jammer.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Tot nu toe alleen nog tijdens de lunch gegeten. Soms binnen in het restaurant, soms gebruik gemaakt van de to-go box. Met name de laatste optie is in Den Haag onovertroffen op het gebied van kwaliteit en prijs. Wow! Mijn tip: bami met pittige rendang en paksoi!
Kortom: samen met eazie de beste lunch in Den Haag.
Tsjek ..
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Geweldig concept. Of heet dat een formule? Zeer eenvoudige kaart en toch zoveel te kiezen. De smaken zijn goed, de porties voldoende en de prijzen zeer gunstig. Beetje vergelijkbaar met Panda Express uit de USA. Kan me voorstellen dat er binnenkort meer zaken geopend worden.
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Wij, Jan, Wil en Corrie hebben afgelopen zondag een kookworkshop bij Sticky Rice gedaan. Onder begeleiding van Jeffrey hebben wij een aantal heerlijke vis, kip en vlees- gerechten gemaakt die wij na afloop met elkaar hebben opgegeten. Wij willen Jeffrey bedanken voor een onwijs leuke en leerzame middag. Jan, Wil en Corrie

p.s. ook het toetje, spekkoekijs, was erg lekker!!
Marg41 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Mooi, fris ingerichte toko/eettentje. Ik heb de Thaise kokossoep geprobeerd (iets te pittig), de saté kambing (top!) en tjendolijs (leuk bedacht en lekker). Prima om bijv. uit je werk lekker en voor weinig te eten. Vriendelijke bediening.
eus2 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Leuk concept. Je vertelt waar je zin in hebt, wat je smaak is en even later staan de gerechtjes dampend klaar. Drankje erbij en genieten maar. Vriendelijke, vakkundige bediening. Concept is goed genoeg om in Nederland uit te rollen.
JP S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Als machinist bij NS eet ik nog wel eens buiten de deur. Vaak ga ik dan naar een wok of chinees/indisch restaurant. Vaak wordt ik van een wok echt niet vrolijk. Zeker omdat ik zelf ook graag in de keuken sta en aziatische maaltijden klaarmaak. Bij Sticky rice werd ik echter aangenaam verrast! Goede smaken,goede porties en niet duur! Hopelijk krijgt dit restaurant meerdere vestigingen in de buurt van stations. En blijft de smaak zoals die nu is. Als je niet van pittig houdt let dan zelf op wat je pakt of laat je informeren door het personeel! En zeur later niet dat iets te pittig is!
comedie .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Hier kan echt niemand over klagen want het eten is zeer zeer goed! Authentiek indonesisch. De rendang heb ik nog niet beter gehad. De pittige nasi is lekker "getrassied", ik heb genoten, en dan ook nog totaal niet duur.
Hou dit niveau vast!!!!