Stick-up Indo Food

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 21:00
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Vanwege het hoge cijfer zijn wij bij Stick-up Indo Food gaan eten. Mede door de hoge verwachtingen die een 9,1 schept was de teleurstelling groot. Anders was het nog wel leuk geweest. Het eten was van afhaal-kwaliteit. Niet slecht, maar beslist niet bijzonder. Er was slechts keuze uit sate en een dagmenu. De mensen in de keuken waren aardig, maar van een hoogcijferige service was geen sprake.
Het geheel was beslist leuk wanneer je, zoals wij, van een buitenlandse sfeer houdt: eenvoudige tafels, restjes eten overal en veel kleine zaakjes. Maar van een decor met een hoog cijfer heb ik toch een andere voorstelling.
Kortom, ga vooral hier eten, je waant je ergens in Azië of Afrika, maar stel een al te hoge eisen aan hygiene en kwaliteit. Dan heb je een geweldig uitje.
Tjindil .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Mijn man en ik zijn er gaan eten met onze kinderen en kleinkinderen. We hadden een grote tafel vlak voor het restaurant.
Eerst een drankje genomen en daarna eten besteld. Alles was overheerlijk! De saté was zalig en het vlees super mals. En dan de pindasaus..... Perfect. Echt zoals je op Java de satésaus krijg. Gado gado en rendang ook heerlijk. Kortom dit restaurant is zeker een aanbeveling waard.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Op weg naar huis, geen idee wat op tafel te bedisselen. Moeder de vrouw verrassen met lontong, gadogado en echt geroosterde sateh ayam met verrukkelijke kacang saus. De zoveelste ' take away' van Stick-Up Indo en wederom verbazend wekkend goed. Nu ook dagmenu. Ander keer proberen. Met z'n driëen (prettig ogende mevrouw, beschaafde oude heer en een vitale jonge man) een ware 'street food' etablisement runnen, maar wat een hoge kwaliteit. Decor: langs schuifelende, soms luidruchtige multi's van 'pale' tot 'black' in een omgebouwde parkeergarage. Heeft wel iets.
Norelies M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Sinds de opening van World of Food meerdere keren saté, gado gado en/of nasi rames gehaald bij stick-up Indofood. Het eten is heerlijk, we genieten er elke keer weer van en je wordt ontzettend leuk geholpen door Chris en Nadine.
Ferrie123 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Ze hebben de beste nasi rames en saté van heel Amsterdam! Er is service with a smile en je kunt er altijd terecht voor een heerlijke maaltijd.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Deze mag je niet missen!
Fantastisch Indonesisch eten met vrolijke, hard werkende broer & zus.
En dat voor een prikkie in de gezellige World of Food van Amsterdam Zuid-Oost.
Mich_ .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Regelmatig bestel ik vanaf het werk mijn gerecht bij Stick up Indo Food, Chris en Nadine zorgen ervoor altijd weer voor dat mijn maaltijd klaar staat zodat ik in mijn pauze heerlijk kan genieten van mijn eten zonder te haasten!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Al meerdere keren bij Stick-up gegeten en zelfs afgehaald bij weinig tijd. Eten is helemaal top, medewerkers weten wat service met een grote S is. Kwaliteit zeer stabiel. Hier kun je me wakker voor maken!
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Dit is een van de toko's in World of Food en wat mij betreft de beste. Fanastische sate van verschillende soorten vlees en overheerlijke nasi. Topper!
Natasa K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Heerlijk eten!
Mijn dochter is er gek op en zij is een erg moeilijke eter!
Ook hebben wij met het bedrijf een buffet bij ze besteld en dat was super verzorgd en viel bij iedereen enorm in de smaak!!
Dank en komen snel weer heerlijk eten!!