Over het restaurant Sterrebosch Wijchen

Een eeuwenoude traditie van kwaliteit

Op de Kasteellaan in Wijchen ligt een restaurant met een geschiedenis van meer dan een eeuw oud: Sterrebosch. De gerechten zijn gelukkig gewoon met de tijd meegegaan en bieden variatie en kwaliteit. Een eetervaring in vorstelijke sferen, maar wel gewoon voor iedereen. Het is het omrijden waard!

Meer informatie over restaurant Sterrebosch Wijchen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 00:00
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 16:30

karien P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prettige avond . Sfeer goed. Buiten op het terras. Bediening was attent en aardig.
De maaltijd bestond uit drie maal vier verschillende gerechtjes, wat vooral op een warme zomeravond bijdraagt aan een vakantiegevoel. We deden het eerder bij dit restaurant en zullen zeker terugkomen.
wpetterson .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Twee jonge knullen in de bediening die het naar mijn idee niet helemaal onder controle hadden. Uit
Eg over de ah actie was goed, maar het stokbroodje kwam na twee keer vragen pas na het voorgerecht. Is uiteindelijk voor driekwart van tafel gegaan want ja dan hoeft t niet meer zo.
De amuse die we bij andere tafels voorbij zagen komen en ook op onze bon stonden hebben we niet gehad. Hoofdgerecht vonden we kwalitatief echt niet zo goed 2 van de 4 dingen waren niet goed bereid.
Het dessertplateau was prima. Afruimen liet ook wat te wensen over.
Ik kom regelmatig, ben het beter gewend. Al met al toch een gezellige avond gehad, we zaten heerlijk buiten aan de gevraagde tafel.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Met de familie uit eten geweest via de AH-actie. We kregen een tafel toegewezen op het terras, fijn! Ineens was daar het voorgerecht, nog voordat we iets hadden kunnen zeggen/vragen/bestellen of voordat ons iets was uitgelegd, namelijk dat we een proeverij-menu kregen omdat we via de AH-actie reserveerden. Maar dat werd dus niet verteld. Vervolgens herinnerden we de ober aan een glutenallergie ivm. coeliakie, maar daarover moest die jongen alles gaan navragen. Het voorgerecht smaakte prima overigens!

Dan het hoofdgerecht. Koud vlees, geen groenten, en alles geserveerd op één bord. Wat natuurlijk niet kan met allergieën. Uiteindelijk werd er een bordje apart gemaakt, maar dat duurde erg lang. Frietjes waren enorm zout, helemaal wit uitgeslagen. Niet de service die ik gewend ben óf de kwaliteit die ik verwacht van zo'n restaurant.

Het nagerecht was dan weer wel erg lekker! Hier leken ze geleerd te hebben van de eerste twee gangen en werd er keurig met iedereen rekening gehouden.

Al met al een teleurstelling ivm het moeilijk doen over allergieën (allergieën waren online doorgegeven van te voren, zelfs nog gebeld om zeker te weten dat dit zou kunnen) en het onverwachte proeverij-menu (zeg dat dan even netjes van te voren en vraag nog even of er bijzonderheden zijn waar ze rekening mee kunnen houden; dan is dit zeker met zo'n actie natuurlijk prima). Voor deze prijs hadden wij meer verwacht!
kamt.janssen .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Er werd niet verteld welke gerechten we kregen. Het was een proeverij maar dat werd ons niet medegedeeld.
Er is zeer slecht omgegaan met de allergieën die we doorgegeven hadden. Geen rekening gehouden met glutenvrij dieet. Personeel was totaal niet op de hoogte. Vlees was koud. Het enige positieve: voorgerecht en nagerecht waren wel goed. Zeker niet voor herhaling vatbaar!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk met vrienden de proeverij buiten gegeten, alles was zeer smaakvol. Jammer dat je alleen maar de proeverij mag nemen, na 2x wil je wel eens wat anders, maar desalniettemin het was heerlijk.
Ine J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Dit restaurant heeft uitstraling. Vanwege mooie weer zaten we buiten, ook hier tafels mooi ingedekt met schoon linnengoed.
De bediening was fantastisch. We werden op een zeer aangenamen manier bediend . Bovendien vakkennis. Zou menig restaurant een voorbeeld aan kunnen nemen. Beslist een aanrader.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer positief,heerlijk gegeten,speciaal ah actie menu samen gesteld.voor / hoofd en nagerechtjes. Genieten op het terrras.zeer klant vriendelijk.
henk P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Perfect gezellig en een goede locatie
Bertus V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima gegeten. Goede entourage (op het terras). Enthousiaste bediening. Zijn van plan om heel snel weer eens terug te komen.
H V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Drie gangen proeverij menu. Verschillende gerechtjes op één bord, om samen te delen. Goede kwaliteit. Lekker gegeten. Leuke bediening. Heerlijke wijn en biertjes. Top!
jelma S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Super proeverij..... op wrap na.. dit -mini stukje- zou gevuld zijn met kip, maar die was weggelopen???? Zat alleen maar sla tussen. Kwam waarschijnlijk omdat we een kwartiertje ervoor pas geboekt hadden.. (met AH actie) maar we hebben een heerlijke leuke avond gehad met gezellig, attent personeel!!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer tevreden,ik vierde samen met mijn kinderen en kleinkinderen het leven dat ik na een zwaar jaar met borstkanker toch 65 jaar mocht worden.
Ceescoupe1968 V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Hebben buiten kunnen eten en heel erg genoten van het erg lekkere en vakkundig klaar gemaakte eten. Alle 3 gangen waren verdeeld in 4 "hapjes". Allemaal erg lekker. Heb de chef laten complimenteren. Bediening was ook bijzonder goed. Complimenten voor 't hele team.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten, geen keuzemogelijkheden maar voor elk wat wils. Ik kan niet meer tekst bedenken, volgende keer geef ik geen recensie meer als ik minimaal 120 tekens moet plaatsen. Jammer....................... . .

Etensclubje .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten ! Erg leuk idee, 4 voor- hoofd- en dessertgerechten per persoon, geserveerd op een plank.
Voor elk wat wils, keuze genoeg en erg lekker. Wij hebben het wijn arrangement erbij genomen, ook prima.
2 zussen
theoanny .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vorig jaar ook heerlijk drie gangen diner gehad was uitstekend.
Nu ook een driegangen diner uitgezocht op de site van Sterrebosch.
Helaas konden wij alleen gebruik maken van een proeverij met kleine gerechtjes.
Het was wel heel goed, maar een drie gangen menu hadden wij liever gehad.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
De proeverij van allerlei kleine gerechtjes op een plank was origineel en erg lekker. De bediening bestond uit leuke, spontane mensen. Kortom gezellig restaurant en heerlijk gegeten. We komen er zeker nog eens terug!
theo V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
klantvriendelijke restaurant met goede service. klantvriendelijke restaurant met goede service. klantvriendelijke restaurant met goede service.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We werden netjes ontvangen en keurig bediend. Het eten was perfect en een klein en rustig restaurant. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima eten, wel wat aan de prijs. Personeel was vriendelijk tegen 'bekenden', maar tegen ons niet, dat viel wel op... De akoestiek is slecht.