Sterrebosch Wijchen

Kasteellaan 6 6602 DE Wijchen Nederland Kaart

Over het restaurant Sterrebosch Wijchen

Een eeuwenoude traditie van kwaliteit

Op de Kasteellaan in Wijchen ligt een restaurant met een geschiedenis van meer dan een eeuw oud: Sterrebosch. De gerechten zijn gelukkig gewoon met de tijd meegegaan en bieden variatie en kwaliteit. Een eetervaring in vorstelijke sferen, maar wel gewoon voor iedereen. Het is het omrijden waard!

Meer informatie over restaurant Sterrebosch Wijchen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 00:00
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 16:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten, geen keuzemogelijkheden maar voor elk wat wils. Ik kan niet meer tekst bedenken, volgende keer geef ik geen recensie meer als ik minimaal 120 tekens moet plaatsen. Jammer....................... . .

Etensclubje .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten ! Erg leuk idee, 4 voor- hoofd- en dessertgerechten per persoon, geserveerd op een plank.
Voor elk wat wils, keuze genoeg en erg lekker. Wij hebben het wijn arrangement erbij genomen, ook prima.
2 zussen
theoanny .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vorig jaar ook heerlijk drie gangen diner gehad was uitstekend.
Nu ook een driegangen diner uitgezocht op de site van Sterrebosch.
Helaas konden wij alleen gebruik maken van een proeverij met kleine gerechtjes.
Het was wel heel goed, maar een drie gangen menu hadden wij liever gehad.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
De proeverij van allerlei kleine gerechtjes op een plank was origineel en erg lekker. De bediening bestond uit leuke, spontane mensen. Kortom gezellig restaurant en heerlijk gegeten. We komen er zeker nog eens terug!
theo V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
klantvriendelijke restaurant met goede service. klantvriendelijke restaurant met goede service. klantvriendelijke restaurant met goede service.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We werden netjes ontvangen en keurig bediend. Het eten was perfect en een klein en rustig restaurant. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima eten, wel wat aan de prijs. Personeel was vriendelijk tegen 'bekenden', maar tegen ons niet, dat viel wel op... De akoestiek is slecht.
Steve A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten hier. Ruime keuze in gevarieerde gerechten. Zeer attent en vriendelijk personeel. Aanrader prima prijs kwaliteit!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
'Sterrebosch brood' vooraf besteld, maar dit kwam onderhand tegelijk met het voorgerecht. En we hadden nog nadrukkelijk gezegd dat we eerst zouden borrelen en ze dus rustig aan konden doen met de opeenvolging van de gangen. We hadden het voorgerecht op en al snel kwam het hoofdgerecht.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Traag en ongeïnteresseerd personeel. Te vaak moeten vragen om bediening terwijl zij met zijn 4 rondliepen. Er waren hooguit 45 klanten aanwezig.
Echt nooit meer!!
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten het enige min-puntje is dat we lang op ons eten moesten wachten, ook tussen de gangen door.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ik ben erg tevreden het eten was erg goed
De bediening was vriendelijk en accuraat alle gerechten werden aan 10 gasten tegelijk geserveerd
We hebben een gezellige avond gehad
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten alleen vond ik dat de wachttijd van de gerechten wat lang duurde (misschien te weinig personeel in de keuken)
corro55 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Weer heel erg lekker gegeten. Er worden heerlijke verse producten gebruikt. De bediening is goed en vriendelijk. Het is voor herhaling vatbaar.
LogootjeR .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg vriendelijke bediening, en heerlijk gegeten. Voldoende ook voor de wat grotere eters onder ons. Hoeveelheid groente mag wat groter, een half stronkje witlof pp is erg weinig. In ons geval was het goed dat we de rekening controleerden, de ah korting bleek er niet afgehaald ondanks dat eerst werd gezegd van wel. Daarna volgde een langdurige discussie over het feit dat 3-gangenmenu's niet werden gerekend als 3-gangenmenu's maar als losse gerechten, pas toen de chef erbij kwam werd dit goed opgelost
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk avondje uit gehad.
Hartelijk welkom door gastvrije bediening.
Gerechten waren ook heerlijk!
Voor herhaling vatbaar.
bbttl1 B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een lekker 12 uurtje gegeten waarop wij de middag zonder honger zijn doorgekomen
Jeannettefurer .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was snel, vriendelijk en oplettend. Op het eten echt niets aan te merken was helemaal fantastisch en lekker.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden, mini oma's soepje met daarnaast een salade ossehaaspuntjes, mixed grill en het sterrebosch ijsje, alles van een voortreffelijke kwaliteit. het geluidsniveau was een beetje rumoerig maar daar zijn we van te voren netjes over ingelicht.
kees W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
de bediening is attent en vriendelijk, de gerechten ruim bemeten en kwalitatief dik in orde. mooie voorgerechten die je dan ook nog in kleine duo's kunt combineren; een heel goed idee. hoofdgerechten en dessert heel erg lekker en mooi gepresenteerd op het bord.
een duidelijk minpunt is de inrichting en de akoestiek bij dit restaurant. het straalt niet gezellig uit. de tafels staan in het kleine gedeelte dicht op elkaar en omdat akoestisch het niet klopt heb je daar last van. ik adviseer om het grote deel van het restaurant meer als eetgedeelte in te richten, de grote bar daar weg te halen en te verplaatsen naar het kleine deel. als dan tevens iets aan de akoestiek wordt gedaan creëer je een restaurant wat past bij de, nogmaals, erg goede kwaliteit van de gerechten.