Sterrebosch Wijchen

Kasteellaan 6 6602 DE Wijchen Nederland Kaart

Over restaurant Sterrebosch Wijchen

Een eeuwenoude traditie van kwaliteit

Op de Kasteellaan in Wijchen ligt een restaurant met een geschiedenis van meer dan een eeuw oud: Sterrebosch. De gerechten zijn gelukkig gewoon met de tijd meegegaan en bieden variatie en kwaliteit. Een eetervaring in vorstelijke sferen, maar wel gewoon voor iedereen. Het is het omrijden waard!

Meer informatie over restaurant Sterrebosch Wijchen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 00:00
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 16:30

Voordelig
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Van de mixed grill waren de het biefstukje en het varkenshaasje overdone ,daar door erg taai!de wachttijden tussen de gangen waren behoorlijk lang,jsmmer,al met al niet voor herhaling vatbaar!
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
we hebben heerlijk gegeten. leuke en vriendelijke bediening. goede uitleg over gebruik iens kaart. kortom, heerlijke relaxe avond gehad. mooie kaart.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
heel gezellig en relax. heerlijk gegeten,hele leuke en vriendelijke bediening. goede uitleg gehad . mooie kaart waar we uit konden kiezen. komen zeker terug......
Carlanijmegen .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Bediening vriendelijk en zorgzaam, gerechten smakelijk en verzorgd, gezellige sfeer. Kortom dankzij AH-actie een prettige kennismaking die beslist een vervolg verdient.
Lief2005 C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het duurde allemaal behoorlijk lang. We waren al 'n uur binnen voordat we aan het hoofdgerecht begonnen! Het nagerecht zou met 'spoed' komen: 20 minuten...
Het eten zelf was goed bereidt, het vlees was prima, maar behalve de witlof was de rest lauwwarm en de frietjes 'slap'. We zaten om 18.00 uur aan tafel hebben daar toch nog 2,5 uur gezeten. Vind ik erg lang.
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij waren met de AH bon. Voorgerecht uitstekend. Hoofdgerecht goed en nagerecht prima.
Bediening correct. Het nadeel is, dat je voor sommige gerechten moet bijbetalen, maar dat is tegenwoordig nagenoeg overal.
Damir P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bijzonder goede zorg voor de gasten & heerlijk gegeten!

...
Adriana D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuk bedienend personeel en dat met de AH zegelboekjes. Heb het wel eens anders meegemaakt.
Waren hier nog nooit geweest, maar komen beslist een keer terug.
E.faber42 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Voor ons mag de hoeveelheid wel wat minder!
Zeker een aanrader!
Komen graag nog een keer terug.
echtpaar 70+
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Vriendelijk personeel, warm ontvangst en we hebben super lekker gegeten, kregen zelfs hapjes tussendoor van het huis! Zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan. Ook ideaal dat je dichtbij gratis kan parkeren
Henwil65 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het driegangen menu was heerlijk.
Risotto was goed maar weinig smaak.
Bediening goed en vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar!
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Bij binnenkomst werden we gelijk vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje begeleid. We hebben super lekker gegeten en de bediening was leuk en spontaan. Leuke avond gehad en zeker voor hehaling vatbaar!
Koolant .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Prima gegeten bij Restaurant Sterrenbosch via AH actie. Telefonische info vooraf was wel verwarrend, want er zou geen plaats meer vrij zijn voor AH gasten. Toch gewoon kunnen boeken via de website.
We kozen voor het fijnproeversmenu van 34,50, waarbij prima met dieetwensen werd omgegaan. De gerechten werden aantrekkelijk gepresenteerd op houten plateaus. Dit zorgde bij het hoofdgerecht wel voor snelle afkoeling. De ober ging professioneel om met onze opmerkingen hierover en gaf aan met de keuken te gaan overleggen hoe dit zou kunnen worden ondervangen. Al met al een geslaagde avond hier gehad.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gisteren met collega''s daar gegeten. Het is een aanrader. Het eten wat je kreeg was ruim voldoende, bord mooi opgemaakt kortom een zeer geslaagde avond.
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gewoon heerlijk gegeten. En een super avond gehad. Zorgvuldige bediening, die erg gezellig waren!
Wij komen zeker nog eens terug!
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Hartelijk personeel, duidelijk aandacht voor de klant. De tournedos is een echte aanrader. Heerlijk vlees. Goede friet. Broodplankje is ruim brood, dips voldoende als je niet te dik smeert. Amuse van het huis, ook erg lekker. Menukaart is niet overdadig, er zijn van elk zes keuzes, maar de aandacht gaat daardoor nog meer uit naar de kwaliteit van het gebodene en dat merk je.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hadden met de AH-actie gereserveerd voor 8 personen en werden vriendelijk ontvangen. Het restaurant is leuk en ruim ingericht. We kozen voor de 3-gangen proeverij (geen vis) en hebben genoten van diverse heerlijke voor- en hoofd- en nagerechten! Behalve de risotto (bij de kalfsmuis, beetje vlakke smaak): prima kwaliteit vlees, smaakvolle sauzen, heerlijke desserts, mooi opgemaakt: al met al super tevreden! We komen hier zeker terug.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Als voorafje een salade van visserij, erg lekker. Hoofdgerecht tournedos met aardappelpurree haricots verts en bospaddestoelen, mijn partner had wild zwijn op een bedje van aardappelpuree en zuurkool en als extra nog een mandje frites. Als toetje het heerlijke sterrebosch ijsje en koffie met een bossche midi bol. Het was weer heerlijk.
Tiffany bedankt voor de vriendelijke bediening, we komen zeker terug.
Palans .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
een leuk restaurant, gekozen zonder er ooit in de buurt te zijn geweest.
ontvangst was hartelijk en spontaan
het eten was goed net als de bediening.
P.petershonda .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. De porties waren ruim voldoende.
Komen zeker nog een keer terug.