Sterrebosch Wijchen

Kasteellaan 6 6602 DE Wijchen Nederland Kaart

Over het restaurant Sterrebosch Wijchen

Een eeuwenoude traditie van kwaliteit

Op de Kasteellaan in Wijchen ligt een restaurant met een geschiedenis van meer dan een eeuw oud: Sterrebosch. De gerechten zijn gelukkig gewoon met de tijd meegegaan en bieden variatie en kwaliteit. Een eetervaring in vorstelijke sferen, maar wel gewoon voor iedereen. Het is het omrijden waard!

Meer informatie over restaurant Sterrebosch Wijchen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 00:00
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 16:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
bbttl1 B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een lekker 12 uurtje gegeten waarop wij de middag zonder honger zijn doorgekomen
Jeannettefurer .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was snel, vriendelijk en oplettend. Op het eten echt niets aan te merken was helemaal fantastisch en lekker.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden, mini oma's soepje met daarnaast een salade ossehaaspuntjes, mixed grill en het sterrebosch ijsje, alles van een voortreffelijke kwaliteit. het geluidsniveau was een beetje rumoerig maar daar zijn we van te voren netjes over ingelicht.
kees W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
de bediening is attent en vriendelijk, de gerechten ruim bemeten en kwalitatief dik in orde. mooie voorgerechten die je dan ook nog in kleine duo's kunt combineren; een heel goed idee. hoofdgerechten en dessert heel erg lekker en mooi gepresenteerd op het bord.
een duidelijk minpunt is de inrichting en de akoestiek bij dit restaurant. het straalt niet gezellig uit. de tafels staan in het kleine gedeelte dicht op elkaar en omdat akoestisch het niet klopt heb je daar last van. ik adviseer om het grote deel van het restaurant meer als eetgedeelte in te richten, de grote bar daar weg te halen en te verplaatsen naar het kleine deel. als dan tevens iets aan de akoestiek wordt gedaan creëer je een restaurant wat past bij de, nogmaals, erg goede kwaliteit van de gerechten.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met 6 personen lekker gegeten met de AH actie. We mochten alles kiezen van de kaart. Zelfs de proeverijen. Uitstekende service dus. Allerlei verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en desserts te veel om op te noemen. Smaakte prima allemaal. Alleen de gebakken aardappeltjes konden ons niet bekoren. Maar er was meer dan genoeg anders dus geen probleem.
Paula N.
Zeer vriendelijke bediening.
Fijn dat we met onze AH restaurantkaart uit de hele
menukaart konden kiezen.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prima eten, konden met de Ah actie alles van de kaart kiezen. Uitgebreide kaart.
Kwaliteit van eten was goed. Ook met toetje waar likeurtje bij zat kon je kiezen wat je zelf kiezen welk likeurtje je wilde.
Marcel-Marion D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten!
Wel miste wij bv een salade en/of xtra aardappelgarnituur bij het hoofdgerecht.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Dit restaurant met twee personen bezocht en er werd gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie.
Rond zeven uur kwamen we aan en we kregen een plaatsje boven. Daar zaten we met twee andere stellen, voor de rest niemand. Heel gezellig was het niet. Beneden was het wat drukker en leek het enigszins leuker/gezelliger en helemaal volgeboekt leek het beneden niet.

Er was geen wijnkaart aanwezig, de paar wijnen die men had werden opgenoemd. Er werd gekozen voor een fles Merlot en een karafje kraanwater kwam er op verzoek ook bij.

Het voorgerecht was voor beiden de Seizoenssalade met gele biet, walnoten, gefrituurde champignons en pompoenchutney. Het bleek voornamelijk te bestaan uit sla, met hier en daar een verdwaald stukje noot en dan dus die gele biet en de champignons, die niet veel smaak hadden. Nee, dit was het niet.

De een nam Tournedos als hoofdgerecht, die op verzoek rood gebakken moest worden. Dat was gelukt en het vlees was ook nog mals.
De ander nam de Gevulde portobello met risotto. De verwachting was dat de gevulde portobello het hoofdbestanddeel zou zijn met als bijgerecht de risotto. Niet bij dit gerecht, heel veel risotto en een paddenstoel die eigenlijk niks voorstelde. Ook al geen aanbeveler.

Het nagerecht voor beiden was het Grand dessert. Ook dit bleek een verkeerde keuze. Twee soorten bavaroise (vanille en stroopwafel) die nergens naar smaakten. De chocolademousse en de brownie waren de enige ‘gerechtjes’ die smaak hadden.

Kortom in deze gelegenheid zien ze ons niet meer terug.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het was al fijn dat je van de hele kaart mocht kiezen en niet een speciaal menu kreeg zoals bij andere gelegenheden. Goede uitleg over de mogelijkheden van combinaties en menuutjes. Niet opdringerig met drinken, wel steeds vragen of alles naar wens was. Het eten was lekker,maar het had soms iets meer kruiden/smaak mogen hebben. Kok Joep nog even bij ons aan tafel gezeten, hij heeft het goed gedaan!
M V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, en heel gezellig sfeer, we waren met ons gezin en we hebben met z'n allen genoten, echt een aanrader...
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Van de mixed grill waren de het biefstukje en het varkenshaasje overdone ,daar door erg taai!de wachttijden tussen de gangen waren behoorlijk lang,jsmmer,al met al niet voor herhaling vatbaar!
maria W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
we hebben heerlijk gegeten. leuke en vriendelijke bediening. goede uitleg over gebruik iens kaart. kortom, heerlijke relaxe avond gehad. mooie kaart.
maria W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
heel gezellig en relax. heerlijk gegeten,hele leuke en vriendelijke bediening. goede uitleg gehad . mooie kaart waar we uit konden kiezen. komen zeker terug......
carlanijmegen .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Bediening vriendelijk en zorgzaam, gerechten smakelijk en verzorgd, gezellige sfeer. Kortom dankzij AH-actie een prettige kennismaking die beslist een vervolg verdient.
Lief2005 C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het duurde allemaal behoorlijk lang. We waren al 'n uur binnen voordat we aan het hoofdgerecht begonnen! Het nagerecht zou met 'spoed' komen: 20 minuten...
Het eten zelf was goed bereidt, het vlees was prima, maar behalve de witlof was de rest lauwwarm en de frietjes 'slap'. We zaten om 18.00 uur aan tafel hebben daar toch nog 2,5 uur gezeten. Vind ik erg lang.
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij waren met de AH bon. Voorgerecht uitstekend. Hoofdgerecht goed en nagerecht prima.
Bediening correct. Het nadeel is, dat je voor sommige gerechten moet bijbetalen, maar dat is tegenwoordig nagenoeg overal.
Damir P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bijzonder goede zorg voor de gasten & heerlijk gegeten!

...
Adriana D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuk bedienend personeel en dat met de AH zegelboekjes. Heb het wel eens anders meegemaakt.
Waren hier nog nooit geweest, maar komen beslist een keer terug.