Over het restaurant Sterrebosch Wijchen

Een eeuwenoude traditie van kwaliteit

Op de Kasteellaan in Wijchen ligt een restaurant met een geschiedenis van meer dan een eeuw oud: Sterrebosch. De gerechten zijn gelukkig gewoon met de tijd meegegaan en bieden variatie en kwaliteit. Een eetervaring in vorstelijke sferen, maar wel gewoon voor iedereen. Het is het omrijden waard!

Meer informatie over restaurant Sterrebosch Wijchen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 00:00
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Sterrebosch Wijchen

Hennie M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
proeverij menu,=>heerlijk menu,4 voorgerechten, 4 hoofd gerechten en 4 nagerechten per persoon, boven verwachting
goede en vriendelijke bediening
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met AH-deal gegeten. We kregen een proeverij. Gerechtjes waren lekker en zagen er verzorgd uit. Erg vriendelijke en attente bediening.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Sterrebosch, het eten was ruimvoldoende en er werd ook rekening gehouden dat ik niet van vis houd. Personeel ook vriendelijk en niet te opdringerig. Voor herhaling vatbaar. Dus volgend jaar weer.
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben gezellig en super lekker gegeten bij Sterrebosch in Wijchen !!!
Het is zeker de volgende keer voor herhaling vatbaar.
corro55 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Beslist een aanrader. De proeverij vind ik een leuk concept. Voor herhaling vatbaar. Alleen jammer dat het gister zo rumoerig was.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten is voor herhaling vatbaar Voor iedereen aan te raden.prima succes voor de ahrestaurant actie
Restaurant is prima voor de toekomst verzekerd.Wij komen zeker nog een terug
paul1969 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
heerlijke proeverij gehad en erg smakelijk. met variatie in de gerechten en mooie combi van vlees en vis. En een gezellige bediening
mwt.vos .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was een heel fijne avond met heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. De tijd tussen de diverse gangen was precies goed.
clemenshuiskens .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Hartelijke ontvangst en gereserveerde tafel naar wens. Duidelijke uitleg over de proeverij. We werden echt verrast met heerlijke gerechtjes, zeer gevarieerd, goed gedoseerd en mooi gepresenteerd. We hebben echt genoten en een zeer aangename avond beleefd. Zeker voor herhaling vatbaar.
pp V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en een erg gezellige avond gehad. We zullen zeker een. Olgemde keer weer voor het Sterrebosch kiezen.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten Alles was Naardens.Vriendelijk personeel We zullen zeker nog vaker gaan eten.
Het was super!!!!
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het is in Sterrebosch altijd genieten, komen dus altijd weer terug.
Jacques H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Uitstekende maaltijd met verrassende gerechten. We zullen daar nog wel vaker terugkomen. De ruimte is wat somber met teveel bruin. Doet wat gedateerd aan.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
aanrade voor een ieder, ben er vaak voorbij gelopen en nu een keer naar binnen.
ga er zeker nog een keer terug. vriendelijk personeel, sfeer was goed. alles netjes verzorgd
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De proeverij was geweldig. Een tip en dit is geen kritiek: de serveerschalen zijn te breed ten opzichte van de tafel zodat het bord over de tafel hangt. Misschien een tip om dit te voorkomen: gebruik een rechaud, kun je je bord eronder schuiven ennnnnn het eten blijft warm. Dat vonden we jammer bij het hoofdgerecht ,snel koud. Dat kan toch niet de bedoeling zijn bij zo'n heerlijke maaltijd.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Sterrebosch is echt 'n aanrader.
g.b.j.m.winkelmolen .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een fijne prettige ontvangst, bediening helemaal oké . Menu van proeverij heerlijk, echt een feestje. Gaan we vaker voor! Els en frits Winkelmolen
maria W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijke proeverij gehad ! Gezellig gezeten. De borden waar de gerechten op lagen waren eigenlijk te groot voor de tafel. Ze werden ook niet warm gehouden, dus een trage eter, zoals ik, is het laatste eten koud. Dat was erg jammer.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Sterrebosch heeft volledig aan onze verwachtingen voldaan ! Bekwame koks en erg vriendelijk personeel. We komen zeer zeker terug.
aththijssen .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vlotte en aardige bediening. De proeverij van voor-, hoofd- en nagerechten beviel ons goed. Smaakvolle gerechten die netjes werden geserveerd.