Over het restaurant Sterrebosch Wijchen

Een eeuwenoude traditie van kwaliteit

Op de Kasteellaan in Wijchen ligt een restaurant met een geschiedenis van meer dan een eeuw oud: Sterrebosch. De gerechten zijn gelukkig gewoon met de tijd meegegaan en bieden variatie en kwaliteit. Een eetervaring in vorstelijke sferen, maar wel gewoon voor iedereen. Het is het omrijden waard!

Meer informatie over restaurant Sterrebosch Wijchen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 00:00
- Lunch vanaf 11:00
- Diner vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Sterrebosch Wijchen

yvon188 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk genoten vd proeverij die voor het AH diner was samen gesteld alles was super lekker
hier kom ik zeker nog een keer terug fantastisch !
yvon188 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De proeverij vd AH actie was uitmuntend echt genoten van de kleine gerechtjes alles smaakte ook fantastisch lekker is echt voor herhaling vatbaar !
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Proeverijtje was weer een keer wat anders. Gerechtjes waren met zorg bereid. Was voldoende. Bediening erg vriendelijk en netjes.
Rien E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De proeverij viel tegen vanwege de zeer kleine porties.
Erg veel rumoer vanwege een trouwerij, dit gezelschap zat ook in het restaurant gedeelte.
Waarschijnlijk daarom ook de zeer lange wachttijd.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Proeverij van kleine gerechtjes.
Het was ruim voldoende en leuk van opzet.
Konden aangeven wat we niet lekker vonden. Bij het hoofdgerecht zaten bv. spare ribs. De kok had hier een prima alternatief voor.
De bediening was vlot en erg attent. Kortom, wij komen hier terug.
corro55 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was heerlijk. Lekkere verse producten en een leuk concept zo met die proeverij. Personeel is erg vriendelijk. En wat ook fijn was we konden lekker buiten zitten. Het was top.
ed J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Deze proeverij smaakt naar meer. Ambiance, openhartige ontvangst en service maar bovenal de voorbereiding en uitvoering van de geserveerde maaltijd: klasse!!
riekycor .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk, vanwege het heerlijke weer buiten, gegeten , met een gezellige prima bediening!
Een aanrader en wij zullen hier nog graag een keer gebruik van maken.
carlaweijers .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten...het was een proeverij....onze reservering was niet goed doorgekomen want we stonden niet op de lijst. We hadden wel een bevestiging van de site waar we moesten reserveren en die had ik ook mee. Gelukkig was het mooi weer en zaten de meeste mensen buiten,wasrdoor wij toch een rustige plek binnen hadden
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Zoals bekend goed; zie rapportage.
Marcel-Marion D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima gegeten van proeverij voor 2! Kwalitatief heel goed, zeer smakelijk, mooi gedecoreerd, enige minpunt: normale prijs voor deze proeverij te hoog!
Aandachtspuntje, grote staande asbak langs tafel op terras, dit vinden wij en meerdere gasten die hier ook niet wilden gaan zitten [ wij zijn niet rokers] erg onsmakelijk.
rrapp1938 R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige bediening en ambiance. De gerechten opgediend waren 'schilderijtjes'!
Kortom: het was echt genieten!
treuvers .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Goed eten en leuke bediening. In vorige bezoeken via AH was er nog een mogelijkheid om van de menu kaart te kiezen dat was nu niet meer mogelijk . Jammer maar we hebben toch lekker getafeld.
wagenwiel .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeer tevreden ,goede ontvangst en verzorgde 4 gangen Proeverij ,voor herhaling vatbaar, dikke pluim.
Mooie locatie gelegen in het centrum van Wijchen waar het gezellig te vertoeven is.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Leuk z'on proeverij, je mocht je wensen doorgeven en daarna werd je verrast!
Het was heerlijk, zeker een aanrader! Gaan zeker ong eens terug.
karien P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prettige avond . Sfeer goed. Buiten op het terras. Bediening was attent en aardig.
De maaltijd bestond uit drie maal vier verschillende gerechtjes, wat vooral op een warme zomeravond bijdraagt aan een vakantiegevoel. We deden het eerder bij dit restaurant en zullen zeker terugkomen.
wpetterson .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Twee jonge knullen in de bediening die het naar mijn idee niet helemaal onder controle hadden. Uit
Eg over de ah actie was goed, maar het stokbroodje kwam na twee keer vragen pas na het voorgerecht. Is uiteindelijk voor driekwart van tafel gegaan want ja dan hoeft t niet meer zo.
De amuse die we bij andere tafels voorbij zagen komen en ook op onze bon stonden hebben we niet gehad. Hoofdgerecht vonden we kwalitatief echt niet zo goed 2 van de 4 dingen waren niet goed bereid.
Het dessertplateau was prima. Afruimen liet ook wat te wensen over.
Ik kom regelmatig, ben het beter gewend. Al met al toch een gezellige avond gehad, we zaten heerlijk buiten aan de gevraagde tafel.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Met de familie uit eten geweest via de AH-actie. We kregen een tafel toegewezen op het terras, fijn! Ineens was daar het voorgerecht, nog voordat we iets hadden kunnen zeggen/vragen/bestellen of voordat ons iets was uitgelegd, namelijk dat we een proeverij-menu kregen omdat we via de AH-actie reserveerden. Maar dat werd dus niet verteld. Vervolgens herinnerden we de ober aan een glutenallergie ivm. coeliakie, maar daarover moest die jongen alles gaan navragen. Het voorgerecht smaakte prima overigens!

Dan het hoofdgerecht. Koud vlees, geen groenten, en alles geserveerd op één bord. Wat natuurlijk niet kan met allergieën. Uiteindelijk werd er een bordje apart gemaakt, maar dat duurde erg lang. Frietjes waren enorm zout, helemaal wit uitgeslagen. Niet de service die ik gewend ben óf de kwaliteit die ik verwacht van zo'n restaurant.

Het nagerecht was dan weer wel erg lekker! Hier leken ze geleerd te hebben van de eerste twee gangen en werd er keurig met iedereen rekening gehouden.

Al met al een teleurstelling ivm het moeilijk doen over allergieën (allergieën waren online doorgegeven van te voren, zelfs nog gebeld om zeker te weten dat dit zou kunnen) en het onverwachte proeverij-menu (zeg dat dan even netjes van te voren en vraag nog even of er bijzonderheden zijn waar ze rekening mee kunnen houden; dan is dit zeker met zo'n actie natuurlijk prima). Voor deze prijs hadden wij meer verwacht!
kamt.janssen .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Er werd niet verteld welke gerechten we kregen. Het was een proeverij maar dat werd ons niet medegedeeld.
Er is zeer slecht omgegaan met de allergieën die we doorgegeven hadden. Geen rekening gehouden met glutenvrij dieet. Personeel was totaal niet op de hoogte. Vlees was koud. Het enige positieve: voorgerecht en nagerecht waren wel goed. Zeker niet voor herhaling vatbaar!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk met vrienden de proeverij buiten gegeten, alles was zeer smaakvol. Jammer dat je alleen maar de proeverij mag nemen, na 2x wil je wel eens wat anders, maar desalniettemin het was heerlijk.