Sterkenburg

Meer informatie over restaurant Sterkenburg

7,1
Henk .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Allereerst: een 9 voor het eten; de plate lekkerbek is gewoon goed. Uitstekend en in goed vet gebakken mooie moot vis, op een plate met goed gebakken patat, saus, mayo, en rauwkost.
En dat voor een schappelijke prijs.
Kortom wat eten betreft een aanrader, evenals voor wat betreft de locatie.
Maar: een 6 voor de service, omdat je (ook als het restaurant niet vol is) in een steeds langer wordende rij voor de balie moet wachten tot je je bestelling kunt plaatsen. Dit moet anders kunnen, bijvoorbeeld door degene die de bestelling opneemt ook alleen dat te laten doen. Een volgende medewerker kan dan de eventuele bestelde drankjes op een tray zetten die je dan alvast kunt meenemen naar je tafeltje. Het wachten op de bestelling tot de buzzer afgaat kun je dan rustig afwachten waarna het smullen kan beginnen.
Maaikeland .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wat hebben wij hier heerlijke vis gegeten . Lekkerbekjes en de kibbeling helemaal top , en de zalm was ook super . Prachtige lokatie met schitterend uitzicht . Bediening is vlot en deskundig . Een echte aanrader
Hansklopper .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk eten voor een keurige prijs in sfeervolle omgeving. Flinke lekkerbek van kabeljauw was erg lekker en het vispannetje is helemaal een aanrader! Wat verder opviel was dat er gebakken wordt in 'vers' vet. Navraag leerde dat het vet doorlopend wordt ververst. Mooie zaak, heerlijke vis en prachtig zicht op de Waddenzee.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Super goede service! Vriendelijk personeel. Je krijgt veel kibbeling voor je geld en lekker gebakken. Broodje zalm was erg lekker! Fijn bedrijf met loungebanken op het terras. Super tevreden!
Nick M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Over het eten kan ik niet oordelen, dat heb ik na 2.5uur nog niet. Pien in de boeke!!! En het weer zit ook niet mee. Kortom, we zijn dik tevreden. Over de bediening kan ik heel duidelijk zijn, hier kan ik moeilijk over oordelen. Beetje goed.
J F.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij hadden wel een goede ervaring in dit visrestaurant, kibbeling was goed en het lekkerbekje ook. Aardappel schijfjes zozo, het een middelmatig restaurant. Uitzicht is mooi, over de Waddenzee. Als je, je bestelling doet krijg je een buzzer mee die afgaat als je bestelling klaar staat. Moet je zelf ophalen. Je wordt geacht je dienblad tetug te zetten in en rek. Van echte service is geen sprake.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Lekkerbek was klein en smakeloos. Drie maal niet goed. In Winsum of Rijenburg was beter geweest. De haring en paling waren beter, maar daar kan niets tegenop. Al met algeen goede daad. Kan beter naar een ander, verderop gelegen, restaurant gaan.
Madelon A.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Lekkerbekjes gehaald. Niet te eten, vreselijk vet, vol met graten, niet lekker gekruid. Er zijn daar vele visafhaal plekjes. Deze kun je overslaan brrrrr
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Ruim opgezet restaurant, heel netjes maar simpel. Calamares en gefrituurde garnalen waren lekker, mooie stukjes en ruime porties. Drinken is wel prijzig.
Bonny B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
we hebben heerlijk gegeten de bediening en service was prima en het eten was erg goed. Een uitgebreide kaart het was nog moeilijk om een keus te maken. De zalm is echt een aanrader al blijft de gebakken vis ook altijd goed (deze was trouwens heel groot ) hier gaan we zeker nog eens eten de sfeer en de uitstraling die het restaurant heeft is prachtig groet Piet en Bonny
Eelke W W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Geen lekkerbekje maar een flinke lekkerbek. Prima gebakken en absoluut niet vet. Evenals de kibbeling. Salade vers en goed voorzien van verse kruiden. Zalm met garnituur was perfect. Porties goed op maat, ook voor een flinke eter. Alles niks geen overbodig zout en kruiden. Kun je zelf wel toevoegen. Uitzicht was druilerig maar dat kwam door de regen. Inrichting is (iets te) ruim maar schoon. Toegankelijkheid is ruim, ook voor minder valide. Prijs / kwaliteit is prima. Verse vis is ook echt verse vis. Gerookte zalm en paling is prima. WE KOMEN TERUG.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Een restaurant voor een ieder goed toegankelijk en een vriendelijk team van medewerkers, waarbij een vlotte afhandeling gegarandeerd is ook al is het druk. In de ruime binnenzaal kun in diverse gecreeërde hoekjes zitten met uitzicht op het wad en/of het lauwersmeer, maar ook op het grote buitenterras is het heerlijk toeven, waarbij je heerlijk uit de wind kunt zitten
De menukaart is divers met tal van lekkernijen uit de zee. daarbij ook gelet op de prijs/kwaliteit Ik kom graag nog eens terug!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Enige tijd geleden is dit restaurant helemaal afgebrand. Afgelopen zaterdag was de heropening en we waren in de gelegenheid om er dit weekend een kijkje te nemen. Leuk restaurant, vooral op het terras boven is het heerlijk vertoeven, met heerlijke loungebanken. Het menu is, zoals te verwachten, veel gefrituurde vis, mosselen, kibbeling etc. Het bestelde lekkerbekje was wel de lekkerste die ik ooit heb gehad, niks mee! De inrichting is ruim, overzichtelijk en schoon. Afgezien van bereide vis eten, is het ook mogelijk om verse vis te kopen om mee naar huis te nemen. Al met al positief verrast met vernieuwde restaurant Sterkenburg.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Na de brand van vorig jaar zijn ze weer open, prachtige zaak geworden. Lekker gegeten. Lekkere plate met vis gehad. Top! gewoon zoals het hoort.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Na 10 maanden eindelijk weer als van ouds heerlijke kibbeling gegeten! Man wat hebben wij dat gemist. Jullie hebben er weer iets heel moois van gemaakt. Wensen jullie heel veel succes, ????
Ams1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Gister opende Sterkenburg opnieuw hun deuren na de brand van 10 maand geleden. Ik ben ontzettend blij dat ze weer terug zijn op lauwersoog. Het is prachtig geworden. Mooi interieur. Heerlijke plate kibbeling gegeten. Met een schepijsje toe. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik kom snel weer!
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Met een groepje hier geluncht. Goede verse vis, grote porties. (Broodje paling: zaten wel 3 stuks op!) Vis gefrituurd in naturel beslag zonder "vieze kruiden".
Minpunten: er stond poon op het menu, dat hadden ze niet. Bij de schol zat geen citroentje...
Het terras was rustig, in tegenstelling tot binnen waar het een beetje over-akoestisch en lawaaierig was.
Voor een veredelde snackbar echt dikke prima!
Ronaldlb .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
we dachten lekker een vis plate te eten, je kan het beter qua prijs en kwaliteit apart bestellen. Patat was warm, kibbeling was koud en droog, net als de salade overigens. De gamba's waren smakeloos wel warm. De mosselen waren als enige lekker, gebakken in een krokant laagje. Geen aanrander als je van Vis houdt! Je verwacht duidelijk een betere kwaliteit van een vishandel. De gamba' s in de Sauna waren gewoon lekkerder en met liefde geserveerd. Ook het afhaalsysteem is geen pluspunt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
We waren op zoek naar een restaurant. Wat dat betreft is er niet zoveel keuze in de buitenhaven.
We vonden dit restaurant dat bij nader inzien een fastfoodrestaurant achtige opzet had. Niet gezellig niet knus maar massa en klinisch. Het eten (in dit geval en tong schotel) was heerlijk en veel beter dan het gemiddelde restaurant.
Iets om over na te denken
Hot .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Het was een mooie, zonnige dag. Erg druk bij Sterkenburg. Het eten was wel heel snel klaar. De gebakken schol was scholpuree met een vette laag, toen we vroegen of er iets misgegaan was, was de reactie: zo is de schol altijd. De vis vh vistrio was in goed gebakken, maar veel te zout. De rauwkost was droog en smakeloos.
Zo te lezen is dit al jaren het geval, vreemd dat er niets aan gebeurd, als zelfs het personeel zegt dat het altijd zo is... Wij komen niet meer terug!